Dzień dobry,
od nowego roku chciałabym zacząć korzystać z magazynu Base Linkera i programu ksiegowego fakturownia w pełni. Do tej pory testowo prowadziłam wszelkie działania lecz mam pytanie w związku z magazynem produktów Base Linker i integracją konta z programem księgowym fakturownia.pl
Na ten moment mam uzupełnione wszystkie produkty i zestawy na liście produktów w Base Linker i w magazynie fakturowni (nazwy produktów mogę się lekko różnić i podejrzewam, że programy nie rozpoznają produktów jako te same). Chciałabym utworzyć stany magazynowe w Base Linker i wiem, że mogę to zrobić na dwa sposoby ( z ręki przy liście produktów i w formie magazynu nadrzędnego - z zablokowaniem opcji zmiany ręcznego dodawania ilości produktów i w tym przypadku prowadzić dodawanie dostaw- faktur zakupowych) mam jednak problem ponieważ nie wiem jak zintegrować stany magazynowe z Base Linker ze stanami magazynowymi produktów z programu księgowego fakturownia.
Nie chce prowadzić dwóch osobnych magazynów na BL i fakturowni, stad pytanie czy da się je ze sobą połączyć.
Prowadzę spółkę zoo, więc muszę generować dokumenty magazynowe do księgowości tj. remanent na ostatni dzień miesiąca, sprzedaż wg dokumentów, zestawienie WZ, RW, PZ, PW. Czy jest opcja wygenerowania tych dokumentów na koncie które posiadam na fakturowni?
Pytanie czy mogę to robić w fakturowni czy lepiej w programie Base linker . Ewentualnie, aby wszystko się zgadzało (liczba produktów na magazynie jednym i drugim), czy jest opcja integracji tych kont, w taki sposób aby stany magazynowe schodziły jednoczenie przy realizacji zamówienia i wystawianiu dokumentu sprzedaży z Base Linker - do fakturownia.pl (i aby w fakturowni te stany były takie same jak na magazynie BL).
Na ten moment tak się nie dzieje.
Czy istnieje jakieś rozwiązanie w tej kwestii ? Czy można np. za pośrednictwem kodu (produktu z magazynu systemu księgowego fakturownia) podpiąć numer produktu do produktu w BL (tak aby programu rozpoznawały produkty)?
Jeśli jest możliwość kontaktu telefonicznego, to bardzo proszę. Ciężko mi to zgrabnie opisać, lecz mam nadzieje, że osoba to czytająca, będzie wiedziała o co chodzi.
Pozdrawiam,
Marcelina Morelowska
marcelinam@probiolife.pl
tel. 510083086
Integracja konta Fakturownia z Base Linker pytanie Nowe
Witam, produkty w Fakturowni przy wykorzystaniu funkcji "Kojarzenie produktów po kodzie produktu" dostępnej w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja, mogą być łączone po rubryce "Kod produktu", a nie po nazwie. Integracja w tym przypadku w żądaniu API musi przesłać ten kod w rekordzie "code" dla produktu.
Funkcja działa tak, że na fakturze może być jedna nazwa, ale produkt będzie po kodzie połączony z inną nazwą w systemie, i z taką nazwą zostanie wystawiony dokument wydania WZ (mimo że na fakturach są zupełnie inne nazwy).
Zaciągnięte z zamówień Baselinkera produkty na faktury do Fakturowni można wyposażyć w automat tworzenia dokumentów magazynowych do faktur, a co za tym idzie automatyczne zdejmowania stanu magazynowego.
Instrukcja jak ustawić automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych znajduje się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/151210-Jak-automatycznie-wystawiac-dokumenty-WZ-i-PZ-przy-dodawaniu-faktur-do-systemu-.
Odnośnie pytań na temat ustawień integracji proszę o kontakt z Baselinker, Fakturownia nie jest producentem danej wtyczki.
Dokumenty magazynowe WZ, RW, PZ, PW oraz inwentaryzacja są dostępne w programie. Przesyłam link do instrukcji: https://pomoc.fakturownia.pl/106136-Aktywacja-magazynu-i-zarzadzanie-nim
Dodać produkty na stan w fakturowni mogą Państwo po utworzeniu dokumentów magazynowych przyjęcia, lub za pomocą pliku importu, w drugim przypadku po uruchomieniu obsługi magazynów w ustawieniach konta, aby system utworzył dokumenty PZ automatycznie, w pliku importu należy utworzyć kolumnę z ilością, a następnie w korku 2 importu do tej kolumny należy dopasować typ danych "warehouse_quantity".
Pozdrawiam, Tetiana.
Komentarze
tetianap
Funkcja działa tak, że na fakturze może być jedna nazwa, ale produkt będzie po kodzie połączony z inną nazwą w systemie, i z taką nazwą zostanie wystawiony dokument wydania WZ (mimo że na fakturach są zupełnie inne nazwy).
Zaciągnięte z zamówień Baselinkera produkty na faktury do Fakturowni można wyposażyć w automat tworzenia dokumentów magazynowych do faktur, a co za tym idzie automatyczne zdejmowania stanu magazynowego.
Instrukcja jak ustawić automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych znajduje się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/151210-Jak-automatycznie-wystawiac-dokumenty-WZ-i-PZ-przy-dodawaniu-faktur-do-systemu-.
Odnośnie pytań na temat ustawień integracji proszę o kontakt z Baselinker, Fakturownia nie jest producentem danej wtyczki.
Dokumenty magazynowe WZ, RW, PZ, PW oraz inwentaryzacja są dostępne w programie. Przesyłam link do instrukcji: https://pomoc.fakturownia.pl/106136-Aktywacja-magazynu-i-zarzadzanie-nim
Dodać produkty na stan w fakturowni mogą Państwo po utworzeniu dokumentów magazynowych przyjęcia, lub za pomocą pliku importu, w drugim przypadku po uruchomieniu obsługi magazynów w ustawieniach konta, aby system utworzył dokumenty PZ automatycznie, w pliku importu należy utworzyć kolumnę z ilością, a następnie w korku 2 importu do tej kolumny należy dopasować typ danych "warehouse_quantity".
Pozdrawiam, Tetiana.
2022-12-30 15:47