Witam,
jak można usunąć z wydruków faktur napis "Wygenerowano w fakturownia.pl"?
wydruk faktury sugestia Duplikat
anonim
2017-10-31 09:48
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
usunięcie stopki "Wygenerowano w Fakturownia.pl" jest dodatkową usługą wycenioną na 20% ceny opłaconego abonamentu.
W innym przypadku - jak stanowi regulamin usługi - stopka traktowana jest jako integralny element systemu.
Proszę o informację, czy mam przygotować fakturę proformę.
Pozdrawiam
Jarosław Warowny
--
--Jarosław Warowny
--
Jarosław Warowny Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 307 33 42 jarek@fakturownia.pl |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
jarek
usunięcie stopki "Wygenerowano w Fakturownia.pl" jest dodatkową usługą wycenioną na 20% ceny opłaconego abonamentu.
W innym przypadku - jak stanowi regulamin usługi - stopka traktowana jest jako integralny element systemu.
Proszę o informację, czy mam przygotować fakturę proformę.
Jarosław Warowny
--
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 307 33 42 jarek@fakturownia.pl
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
2017-10-31 16:47
a
2020-11-06 10:20
jarek
zasada usunięcia stopki jest dalej taka sama. Proszę o przesłanie wiadomości na info@fakturownia.pl podjąć adres mailowy konta oraz informację o chęci usunięcia stopki. Przygotujemy stosowaną fakturę proformę i prześlemy ją do Państwa w odpowiedzi zwrotnej.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2020-11-09 16:53
jaszum
wydaje mi się, że skoro Państwo w planach Pro i Pro Plus dają możliwość pełnej indywidualizacji formularzy e-mail oraz szablonów dokumentów, to Klient powinien mieć możliwość włączenia/wyłączenia tej opcji bez Państwa pomocy (w Ustawieniach konta) a tym bardziej bez dodatkowej opłaty.
Osobiście mi to nie przeszkadza, ale wydaje mi się, że takie "promowanie się na siłę" odnosi odwrotny skutek.
Pozdrawiam
Artur
2020-12-30 20:43
jarek
dziękuje za Pana opinię została ona przekazana do działu rozwoju oraz działu marketingu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2021-01-13 11:55