0 głosów

KASOWANIE IMPORTU sugestia Nowe

proszę powiedzieć jak zakończyć import faktur z allegro, coś się zacieło i nie mogę zimportować noweych faktur, wysksakuje komunikat że musi zakończyć się poprzedni import, jak to skasować?

anonim 2022-10-21 20:06
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za kontakt. Chwilowo może występować opisywany przez Państwa problem z importem/eksportem w Fakturowni. Nasi programiści już o tym wiedzą i pracują nad rozwiązaniem problemu. Możliwość importu, oraz eksportu powinna zostać przywrócona w dniu dzisiejszym. Przepraszamy za utrudnienia.

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tetiana.

Komentarze

tetianap
tetianap
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Witam, dziękujemy za kontakt. Chwilowo może występować opisywany przez Państwa problem z importem/eksportem w Fakturowni. Nasi programiści już o tym wiedzą i pracują nad rozwiązaniem problemu. Możliwość importu, oraz eksportu powinna zostać przywrócona w dniu dzisiejszym. Przepraszamy za utrudnienia.

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tetiana.

2022-10-24 12:13


Dodaj komentarz