Do każdej transakcji na allegro do klienta jest przypisywany unikalny jednorazowy adres email, przy imporcie zapisywany jest ten adres email do bazy klientów, jeśli klient zrobi ponowny zakup, adres email powinien się zaktualizować, w tej chwili kolejna fv idzie na adres email który już jest w bazie czyli stary adres poprzedniej transakcji, sprawia to duży problem. Nigdzie nie widzę opcji która by mogła rozwiązać ten problem, choćby opcja niewpisywania automatycznie do bazy klientów, lub opcja aktualizacji danych w bazie klientów.
Import Sprzedaż na ALLEGRO.PL (XML) sugestia Nowe
anonim
2022-10-20 13:05
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuję za zgłoszenie. Proszę o udzielenie dostępu do konta dla Pomocy Technicznej oraz wskazanie przykładu faktury wygenerowanej z pliku importu Allegro. Przeanalizujemy zgłoszenie.
Instrukcja jak udzielić dostępu:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
W przypadku pytań jestem w dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Komentarze
lukaszs
dziękuję za zgłoszenie. Proszę o udzielenie dostępu do konta dla Pomocy Technicznej oraz wskazanie przykładu faktury wygenerowanej z pliku importu Allegro. Przeanalizujemy zgłoszenie.
Instrukcja jak udzielić dostępu:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
W przypadku pytań jestem w dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2022-10-20 13:20