0 głosów

Problem z dodawaniem pozycji sugestia Rozwiązane

Dzien dobry,
od pewnego czasu jest problem z dodawaniem kolejnych pozycji w fakturze, najpierw przez jakiś czas wczytuje, po czym pojawia się komunikat, że nie można wyświetlić strony, i oczywiście wszystko trzeba zaczynać od nowa. Problem jest w ciągu dnia, wieczorami nie. Nie ukrywam, że jest to bardzo uciążliwe

anonim 2017-10-26 13:25
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

próbowałem odtworzyć sytuację na kilku kontach testowych. Przed chwilą próbowałem również odtworzyć problem na 3 przeglądarkach w systemie Windows i na 1 przeglądarce w systemie IOS, na koncie na którym mam dużo danych testowych. W każdym przypadku, przy bardziej skomplikowanych rzeczach, reakcja przeglądarki nie była dłuższa niż 2,5 -3 sekundy.
Codziennie pracuję na przeglądarce Chrome i mam otwartych około 20 zakładek na 3 różnych oknach.
Zdaje sobie sprawę, że u Pana na koncie system może mieć spowolnioną pracę, ale nie jesteśmy w stanie tego u Pana poprawić. Przyczyn problemu należy szukać w wielu miejscach takich jak:
- przeglądarka,
- komponenty i nakładki zainstalowane w przeglądarce,
- szybkość łącza internetowego(często problem występuje przy mobilnych dostawcach internetu sieci komórkowych)
- pliki cookies zaśmiecające przeglądarkę,
- programy poboczne zainstalowane i działające w tle na komputerze,
- programy antywirusowe i firewall,
- przekierowanie dns,
- nawet sam sprzęt może mieć znaczenie.

Bardzo chcielibyśmy Panu pomóc, ale uważam, że przyczyna nie leży w działaniu samego systemu i nasyceniu komponentów w naszym serwisie.

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

próbowałem odtworzyć sytuację na kilku kontach testowych. Przed chwilą próbowałem również odtworzyć problem na 3 przeglądarkach w systemie Windows i na 1 przeglądarce w systemie IOS, na koncie na którym mam dużo danych testowych. W każdym przypadku, przy bardziej skomplikowanych rzeczach, reakcja przeglądarki nie była dłuższa niż 2,5 -3 sekundy.
Codziennie pracuję na przeglądarce Chrome i mam otwartych około 20 zakładek na 3 różnych oknach.
Zdaje sobie sprawę, że u Pana na koncie system może mieć spowolnioną pracę, ale nie jesteśmy w stanie tego u Pana poprawić. Przyczyn problemu należy szukać w wielu miejscach takich jak:
- przeglądarka,
- komponenty i nakładki zainstalowane w przeglądarce,
- szybkość łącza internetowego(często problem występuje przy mobilnych dostawcach internetu sieci komórkowych)
- pliki cookies zaśmiecające przeglądarkę,
- programy poboczne zainstalowane i działające w tle na komputerze,
- programy antywirusowe i firewall,
- przekierowanie dns,
- nawet sam sprzęt może mieć znaczenie.

Bardzo chcielibyśmy Panu pomóc, ale uważam, że przyczyna nie leży w działaniu samego systemu i nasyceniu komponentów w naszym serwisie.

2017-10-26 15:17


Dodaj komentarz