Dobry wieczór. W trakcie wystawiania faktury nie wyświetla się lista wcześniej zaprogramowanych towarów.
Faktura pytanie Nowe
Dzień dobra,
dziękuję za wiadomość. Możliwe, że przy wystawianiu faktury w polu Magazyn jest wybrany ten Magazyn, w którym nie ma tych produktów, które by Pani chciała umieścić na fakturze. W takim przypadku można zmienić magazyn na odpowiedni.
Także proszę sprawdzić czy w menu Ustawienia>Ustawienia konta>Konfiguracja>Produkty są zaznaczone opcje: Nie pozwalaj wystawiać faktur na produkty, których nie ma w magazynach i Nie pozwalaj wystawiać dokumentów magazynowych (wydań) dla produktów, których nie ma w magazynach. Należy odznaczyć te opcje i zapisać, aby móc sprzedawać produkty, których nie ma w magazynach.
Poniżej przesyłam przydatny link do Bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/2762148-Ograniczenie-magazynowe-produktow-w-systemie
W przypadku gdyby wyżej opisane czynności nie rozwiązały zgłaszanego problemu, proszę o podanie adresu e-mail konta i udzielenie dostępu do pomocy technicznej zgodnie z instrukcją pod linkiem: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Także proszę o podanie nazw przykładowych produktów, które się nie wyświetlają.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Kristina Kiseleva
Komentarze
kristinak
Dzień dobra,
dziękuję za wiadomość. Możliwe, że przy wystawianiu faktury w polu Magazyn jest wybrany ten Magazyn, w którym nie ma tych produktów, które by Pani chciała umieścić na fakturze. W takim przypadku można zmienić magazyn na odpowiedni.
Także proszę sprawdzić czy w menu Ustawienia>Ustawienia konta>Konfiguracja>Produkty są zaznaczone opcje: Nie pozwalaj wystawiać faktur na produkty, których nie ma w magazynach i Nie pozwalaj wystawiać dokumentów magazynowych (wydań) dla produktów, których nie ma w magazynach. Należy odznaczyć te opcje i zapisać, aby móc sprzedawać produkty, których nie ma w magazynach.
Poniżej przesyłam przydatny link do Bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/2762148-Ograniczenie-magazynowe-produktow-w-systemie
W przypadku gdyby wyżej opisane czynności nie rozwiązały zgłaszanego problemu, proszę o podanie adresu e-mail konta i udzielenie dostępu do pomocy technicznej zgodnie z instrukcją pod linkiem: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Także proszę o podanie nazw przykładowych produktów, które się nie wyświetlają.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Kristina Kiseleva
2022-10-10 17:10