0 głosów

JPK nie uwzglednia wszystkich faktur za dany okres błąd Rozwiązane

Witam, chce wygenerowac plik JPK za okres 01.09.2017 - 30.09.2017 jednak na 51 dokumentow uwzglednionych jest jedynie 29.

Prosze o podanie przyczyny i rozwiazanie problemu. Pozdrawiam.

anonim 2017-10-23 12:08
Odpowiedź główna

Witam,
proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, w celu sprawdzenia poprawności generowania raportu JPK.
Dostępu do konta dla pomocy technicznej udziela się w następujący sposób:http://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-.
Pozdrawiam, Piotr

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Witam,
proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, w celu sprawdzenia poprawności generowania raportu JPK.
Dostępu do konta dla pomocy technicznej udziela się w następujący sposób:http://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-.
Pozdrawiam, Piotr

2017-10-24 12:41


Dodaj komentarz