Dzień dobry,
od jakiegoś czasu mam problem z importem dokumentów do Optimy. Wyskakuje mi błąd w programie:
Nieprawidłowy format pliku: pole ROZLICZONO: '0.00' Nieprawidłowy format ciągu wejściowego.
Jakaś podpowiedz od Państwa, jak szybko można znaleźć fakturę, która powoduje konflikt?
Problem z importem do CDN Optima pytanie Nowe
Dzień dobry,
na ten moment mogę jedynie przekazać, że problem jest nam znany. Prawdopodobnie wynika on z braku aktualizacji eksportu względem najnowszych wersji programu Optima Klasyczna.
Oczywiście robimy co w naszej mocy, żeby pliki były jak najbardziej aktualne, ale niestety nie mamy dostęp do dokumentacji programu księgowego. Jest to związane z polityką migracji danych programu firmy Comarch, który jest odpowiedzialny za tą wersję programu księgowego.
Osobnym kanałem komunikacji sondujemy również wykonanie dla nas osobnego konwertera eksportu danych do programów ERP Comarch Optima oraz Optima Klasyczna, przez partnera firmy Comarch.
W momencie gdy ustalenie warunków współpracy będzie się przedłużać,
będziemy poprawiać dane parametru ROZLICZONO metodą prób i błędów, aż plik odpowiednio przyjmowany prze tą wersję programu księgowego.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
na ten moment mogę jedynie przekazać, że problem jest nam znany. Prawdopodobnie wynika on z braku aktualizacji eksportu względem najnowszych wersji programu Optima Klasyczna.
Oczywiście robimy co w naszej mocy, żeby pliki były jak najbardziej aktualne, ale niestety nie mamy dostęp do dokumentacji programu księgowego. Jest to związane z polityką migracji danych programu firmy Comarch, który jest odpowiedzialny za tą wersję programu księgowego.
Osobnym kanałem komunikacji sondujemy również wykonanie dla nas osobnego konwertera eksportu danych do programów ERP Comarch Optima oraz Optima Klasyczna, przez partnera firmy Comarch.
W momencie gdy ustalenie warunków współpracy będzie się przedłużać,
będziemy poprawiać dane parametru ROZLICZONO metodą prób i błędów, aż plik odpowiednio przyjmowany prze tą wersję programu księgowego.
Pozdrawiam,
Piotr
2022-09-26 17:01
Barbara
2024-02-17 14:56
piotr.wajs
zgadza się z początkiem roku do końca pierwszego kwartału są już rozplanowane rzeczy do wdrożenia. Eksport do ERP Comach Optimy jest jedną z nich. Pracę trwają, wiec prosiłbym jeszcze uzbroić się w chwilę cierpliwości.
Pozdrawiam,
Piotr
2024-02-20 09:09
Wojciech
2024-05-06 19:15
piotr.wajs
jeżeli ma Pan na myśli nasz eksport pliku do dawnego programu Comarchu CDN Optima w rozszerzeniu TXT, nie jest on aktualny od 2018 roku. Na ten moment pracujemy nad zmianami w strukturach pliku eksportu do programów Optimy, dlatego plik który jest dostępny nie był jeszcze przez Nas zmieniany.
W takim razie istnieje podejrzenie, że mechanizm importu zmienił się po stronie Optimy.
Czy jest Pan wstanie napisać opisać jak do tej pory przebiegał schemat importu takiego pliku po stronie Optimy i do której wersji programu próbował Pan zaczytać plik?
Pozdrawiam,
Piotr
2024-05-08 11:21
Wojciech
2024-05-12 19:13
Wojciech
2024-05-12 19:15
NorMac
niestety również mi dzisiaj wyskoczył taki błąd, posiadam najnowszą aktualizację optimy i nie wiem co zrobić
2024-10-11 12:56