Mam 2 firmy na koncie w fakturowni.
Zauważyłem, że dane do płatności online sprawiają, że przycisk "zapłać online" pojawia się fakturach z obu firm... Tymczasem dane kanałów płatności dotyczą tylko 1 firmy i nie widzę możliwości rozdzielenia tego...
Czy o czymś nie wiem, czy też ta kwestia pozostaje nierozwiązana?
więcej firm na koncie pytanie Duplikat
anonim
2022-08-26 17:01
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuje za przesłanie wiadomości. Niestety ale funkcja płatności online działa dla całego konta i nie ma możliwości przypisania jej tylko do jednego z działów/firm na koncie.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Komentarze
jarek
dziękuje za przesłanie wiadomości. Niestety ale funkcja płatności online działa dla całego konta i nie ma możliwości przypisania jej tylko do jednego z działów/firm na koncie.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2022-08-29 15:16