wystawiam fv i nie mogę jej wysłać do klienta i potwierdzenia do siebie na emaila
wystawienie fv pytanie Rozwiązane
anonim
2022-08-20 12:57
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
informuję, że w sobotę 20 sierpnia 2022 roku, na części kont w Fakturowni nastąpiła chwilowa przerwa w wysyłce wiadomości z systemu.
Ten przypadek prawdopodobnie dotyczył również Państwa konta.
Nasz zespół wprowadził odpowiednie poprawki i od soboty od godziny 17:20, wysyłka wiadomości działa bez przeszkód.
Zaległe wiadomości, wygenerowane w sobotę do godziny 17:20, nie zostały wysłane i ich wysyłkę trzeba ponowić własnoręcznie na swoim koncie.
Bardzo przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań - jesteśmy do dyspozycji.
Komentarze
paulinab
informuję, że w sobotę 20 sierpnia 2022 roku, na części kont w Fakturowni nastąpiła chwilowa przerwa w wysyłce wiadomości z systemu.
Ten przypadek prawdopodobnie dotyczył również Państwa konta.
Nasz zespół wprowadził odpowiednie poprawki i od soboty od godziny 17:20, wysyłka wiadomości działa bez przeszkód.
Zaległe wiadomości, wygenerowane w sobotę do godziny 17:20, nie zostały wysłane i ich wysyłkę trzeba ponowić własnoręcznie na swoim koncie.
Bardzo przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań - jesteśmy do dyspozycji.
2022-08-22 12:08