0 głosów

wystawienie fv pytanie Rozwiązane

wystawiam fv i nie mogę jej wysłać do klienta i potwierdzenia do siebie na emaila

anonim 2022-08-20 12:57
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

informuję, że w sobotę 20 sierpnia 2022 roku, na części kont w Fakturowni nastąpiła chwilowa przerwa w wysyłce wiadomości z systemu.

Ten przypadek prawdopodobnie dotyczył również Państwa konta.
Nasz zespół wprowadził odpowiednie poprawki i od soboty od godziny 17:20, wysyłka wiadomości działa bez przeszkód.
Zaległe wiadomości, wygenerowane w sobotę do godziny 17:20, nie zostały wysłane i ich wysyłkę trzeba ponowić własnoręcznie na swoim koncie.

Bardzo przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań - jesteśmy do dyspozycji.

Komentarze

paulinab
paulinab
Dzień dobry,

informuję, że w sobotę 20 sierpnia 2022 roku, na części kont w Fakturowni nastąpiła chwilowa przerwa w wysyłce wiadomości z systemu.

Ten przypadek prawdopodobnie dotyczył również Państwa konta.
Nasz zespół wprowadził odpowiednie poprawki i od soboty od godziny 17:20, wysyłka wiadomości działa bez przeszkód.
Zaległe wiadomości, wygenerowane w sobotę do godziny 17:20, nie zostały wysłane i ich wysyłkę trzeba ponowić własnoręcznie na swoim koncie.

Bardzo przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań - jesteśmy do dyspozycji.

2022-08-22 12:08


Dodaj komentarz