7 głosów

Ewidencja zwrotów i ewidencja oczywistych pomyłek w paragonach. sugestia Rozwiązane

zgodnie z rozporządzeniem MF z 14.03.2013 , należy prowadzić odrębną ewidencję zwrotów oraz odrębną ewidencję oczywistych pomyłek.
Dla zwrotów i reklamacji przydałoby się następujące rozwiązanie, typ dokumentu podobny do paragonu z dodatkowymi polami: data zwrotu/reklamacji, nr paragonu. Do tego Raport na wzór ewidencji sprzedaży z możliwością zmiany nazwy zestawienia.

Dla oczywistych pomyłek przydałoby się następujące rozwiązanie, typ dokumentu podobny do paragonu jednak bez nabywcy i z dodatkowymi polami: opis przyczyny, okoliczności pomyłki, nr paragonu. Do tego Raport na wzór ewidencji sprzedaży z możliwością zmiany nazwy zestawienia.

anonim 2015-07-09 13:50
Zgłoś naruszenie zasad
Głosów 7: + 7 anonim

Komentarze

Avatar sugester medium
anonim
Dziękujemy za trafna sugestie, proszę o głos tej sprawie, a także o komentarze korygujące i opisy. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Fakturowi na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

2015-07-09 14:11

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
lukaszkasprzak@jawro
Dodam że dokument zwrotu i dokument do ewidencji pomyłek powinny automatycznie wystawiać się ze znakiem minus

2015-07-09 14:55

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz