Witam,
mamy od dwóch dni problem z wysyłanie faktur mailem. Faktury nie dochodzą do skrzynek na adresy @fortis.pl.
Co powinniśmy zrobić w tym przypadku w takim przypadku?
Problem z dostarczeniem faktury mailem sugestia Rozwiązane
Dzień dobry,
Status odroczony(deferred) oznacza że provider maila odbiorcy, tymczasowo nie akceptuje naszego maila, nasze serwery będą próbowały ponownie wysłać go przez następne 72 godziny.
Obecnie występuje problem z dostarczaniem maili na niektóre domeny. Nie dotyczy to wszystkich adresów e-mail, wiele wysyłek kończy się powodzeniem, zakładam więc, że problem może być z konkretnym hostingiem, na którym wielu różnych klientów ma swoje skrzynki. Po weryfikacji kilku domen zgłaszanych do nas przez Klientów, wygląda to na problem z hostingiem home.pl
Programiści analizują problem, natomiast nie jestem w stanie określić, kiedy może on być rozwiązany. Nie wiemy, czy problem występuje po naszej stronie, czy po stronie home.pl.
Fakturę mogą Państwo pobrać w PDF i wysłać do Klienta ze swojej skrzynki pocztowej - być może problem z dostarczeniem wiadomości na daną domenę nie wystąpi przy wysyłce z Państwa serwera.
Pozdrawiam
Kacper
Komentarze
Kacper_Seta
Status odroczony(deferred) oznacza że provider maila odbiorcy, tymczasowo nie akceptuje naszego maila, nasze serwery będą próbowały ponownie wysłać go przez następne 72 godziny.
Obecnie występuje problem z dostarczaniem maili na niektóre domeny. Nie dotyczy to wszystkich adresów e-mail, wiele wysyłek kończy się powodzeniem, zakładam więc, że problem może być z konkretnym hostingiem, na którym wielu różnych klientów ma swoje skrzynki. Po weryfikacji kilku domen zgłaszanych do nas przez Klientów, wygląda to na problem z hostingiem home.pl
Programiści analizują problem, natomiast nie jestem w stanie określić, kiedy może on być rozwiązany. Nie wiemy, czy problem występuje po naszej stronie, czy po stronie home.pl.
Fakturę mogą Państwo pobrać w PDF i wysłać do Klienta ze swojej skrzynki pocztowej - być może problem z dostarczeniem wiadomości na daną domenę nie wystąpi przy wysyłce z Państwa serwera.
Pozdrawiam
Kacper
2022-06-30 16:49
Bogdan Kawęczyński
Czy możliwe jest, że doszło do powtórzenia awarii?
Pozdrawiam
2024-04-12 18:28
Kacper_Seta
jeśli problem nadal występuje, proszę o przesłanie zgłoszenia mailowo na info@fakturownia.pl, podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni oraz przykłady wysyłek, które zostały odroczone i nie są dostarczone.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-04-15 09:38