3 głosów

ERROR 503 błąd Rozwiązane

Dzień dobry,

usiłując wejść do systemu faktury, klient w kółko pokazuje mi się błąd ERROR 503.

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Emilia Wasielewska

anonim 2017-10-02 12:40
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
z powodu wzmożonej aktywności użytkowników w systemie w dniu dzisiejszym, serwery zostały spowolnione. Sytuacja została rozwiązana, błąd nie powinien się już pojawiać. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Głosów 3: + 3 anonim

Komentarze

mariaseta
mariaseta
Dzień dobry,
z powodu wzmożonej aktywności użytkowników w systemie w dniu dzisiejszym, serwery zostały spowolnione. Sytuacja została rozwiązana, błąd nie powinien się już pojawiać. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.

2017-10-02 14:57


Avatar sugester medium
KM
Witam. Znowu błąd 503. Czy planujecie przejść na lepszy serwer? Widać że ten zbliża się do maksymalnych możliwości. Boję się że będziemy musieli odsyłać klientów z kwitkiem jak taka sytuacja zacznie pojawiać się coraz częściej.

2019-08-04 16:19


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   W sprawie odpowiedzi dla Pana kontaktowałem się z programistami.
W ciągu ostatnich pól roku działania serwerów mieliśmy 9 minut braku odpowiedzi na serwerze i to właśnie te 9 minut braku odpowiedzi to problem z końca ostatniego tygodnia.
Generalnie serwery utrzymują się na poziomie 99,99 % w ciągu ostatniego roku.
Pozdrawiam,
Piotr

2019-08-06 09:26


Dodaj komentarz