Na kilka produktów miałem ustalony dodatkowy Cennik zawierający rabaty dla klientów. W kartotece dla tych produktów zmieniłem ceny, jednak w Cenniku zostały one na dotychczasowym poziomie. Nawet po wyedytowaniu Cennika i zapisaniu ponownie nic się w widocznych tu cenach nie zmieniło.
nie zmieniona cena w cenniku po zmianie ceny w kartotece błąd Nowe
anonim
2022-06-08 12:44
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
ogólna kartoteka produktu nie wpływa na zmiany cen w osobno tworzonych cennika.
Aktualizacje ceny należy wykonać osobno w każdym utworzonym cenniku.
Jest to założenie funkcji cenników dla Klientów w systemie, ustalane tam ceny są inne niż ogólnie przyjęte w kartotekach.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
ogólna kartoteka produktu nie wpływa na zmiany cen w osobno tworzonych cennika.
Aktualizacje ceny należy wykonać osobno w każdym utworzonym cenniku.
Jest to założenie funkcji cenników dla Klientów w systemie, ustalane tam ceny są inne niż ogólnie przyjęte w kartotekach.
Pozdrawiam,
Piotr
2022-06-08 13:45