nie mogę zalogować się do konta.
rzekomo przekroczyłem limit nieudanych logowań  
konto zablokowane po nieudanym logowaniu błąd Nowe
							anonim
							2021-11-22 16:51 
							
						
 
						
							Odpowiedź główna
								
									Dzień dobry,
adres mailowy, z którego Państwo piszą ( krzysztofwaskow@wp.pl ) nie został zablokowany.
Przesyłam artykuł z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/137755-Problemy-z-zalogowaniem-sie
Pozdrawiam,
Łukasz
								
	
                  
                  
	  				
Komentarze
lukaszs
adres mailowy, z którego Państwo piszą ( krzysztofwaskow@wp.pl ) nie został zablokowany.
Przesyłam artykuł z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/137755-Problemy-z-zalogowaniem-sie
Pozdrawiam,
Łukasz
2021-11-23 09:08