Witam.
W lipcu wystawiłem fakturę na zakupiony towar stałemu klientowi. Brak możliwości technicznej przesunął termin montażu na wrzesień. Okazało się, że asortyment który sprzedałem jest niezgodny z wytycznymi. Zamówiłem ponownie zgodnie z treścią zamówienia (koszty po swojej stronie). Chce zrobić korektę na niewłaściwy towar i wrzucić go w stan magazynowy i wystawić ponownie fakturę już na ten właściwy. Jak zrobić korektę nie mieszając w plikach kontrolnych z lipca oraz, czy konieczny jest mechanizm zwrotu transakcji bezgotówkowej na konto klienta. Zaznaczam iż po stronie klienta będzie koniczna dopłata w stosunku do pierwotnej wyceny gdyż nastąpiła pomyłka przy wytycznych.
Faktura korygująca JPK sugestia Nowe
anonim
2021-10-11 21:01
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
przesyłam link do stworzenia faktury korygującej: https://pomoc.fakturownia.pl/89452541-Jak-utworzyc-korekte-do-faktury.
W kwestii porad księgowych proszę skontaktować się z Państwa biurem rachunkowo - księgowym. Uzyskane informacje proszę przesłać w wiadomości zwrotnej.
Pozdrawiam,
Michał.
Komentarze
michalb
przesyłam link do stworzenia faktury korygującej: https://pomoc.fakturownia.pl/89452541-Jak-utworzyc-korekte-do-faktury.
W kwestii porad księgowych proszę skontaktować się z Państwa biurem rachunkowo - księgowym. Uzyskane informacje proszę przesłać w wiadomości zwrotnej.
Pozdrawiam,
Michał.
2021-10-12 11:20