Aby móc prowadzić budżet firmowy (rachunkowość zarządcza) przedsiębiorca musi mieć możliwość tworzenia kategorii przychodów i wydatków. W pełnej księgowości nazywa się to Planem Kont.
Sugeruję dodać pole, które będzie widoczne w wydatkach i w przychodach (oraz w raportach) w którym użytkownik będzie mógł wpisać własną kategorię (liczby, opis). TAG, OPIS, OZNACZENIE cokolwiek po czym będzie możliwość filtrowania🙏🙏🙏
Plan kont księgowych MPK: dodatkowe pole w przychodach i wydatkach oraz raportach sugestia Nowe
anonim
2021-09-29 09:45
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
w systemie Fakturownia.pl posiadamy możliwość stworzenia i
przypisania kategorii do faktur przychodowych i kosztowych
(https://pomoc.fakturownia.pl/148182-Kategoryzacja-przychodow-i-wydatkow)
(https://pomoc.fakturownia.pl/145683-Kategorie-przychodow-i-wydatkow-po-dokumentach-ksiegowych-i-produktach-).
Fakturowania.pl pozwala również na wprowadzania tagów w celu filtrowania produktów (https://pomoc.fakturownia.pl/6883246-Tagi-tworzenie-tagow-i-filtrowanie-po-tagach-)
Pozdrawiam,
Michał.
Komentarze
michalb
w systemie Fakturownia.pl posiadamy możliwość stworzenia i
przypisania kategorii do faktur przychodowych i kosztowych
(https://pomoc.fakturownia.pl/148182-Kategoryzacja-przychodow-i-wydatkow)
(https://pomoc.fakturownia.pl/145683-Kategorie-przychodow-i-wydatkow-po-dokumentach-ksiegowych-i-produktach-).
Fakturowania.pl pozwala również na wprowadzania tagów w celu filtrowania produktów (https://pomoc.fakturownia.pl/6883246-Tagi-tworzenie-tagow-i-filtrowanie-po-tagach-)
Pozdrawiam,
Michał.
2021-09-29 11:01