0 głosów

zamknięcie firmy sugestia Nowe

Witam
Z dniem 28.02.2025 zamknęłam firmę. Chciałabym mieć dostęp tylko wizualny do mojej Fakturownil. Czy to będzie możliwe jeśli nie opłacę abonamentu, czy muszę sobie zarchiwizować wszystkie moje faktury, np na pendrive?


anonim 2025-03-20 09:27 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jeśli nie opłaci Pani abonamentu konto w systemie pozostanie nieaktywne - będzie można się zalogować i przeglądać dokumenty, ale nie będzie można wystawiać nowych faktur.

Naturalnie może Pani wyeksportować listę faktur na przykład w XLS z pozycjami faktur, aby przechowywać je również na dysku.

Pozdrawiam,
Szymon

więcej »
0 głosów

Proszę o rozpatrzenie


anonim 2025-03-19 18:25 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej zgodnie z instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
oraz wskazanie numerów dokumentów, których dotyczy zgłoszenie.

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
mam aplikację webową, gdzie klienci dokonują zakupu oprogramowania (licencji) przy użyciu PayPal. Czy jest opcja integracji, gdzie po poprawnym zakończeniu transakcji, klient otrzymałby fakturę automatycznie przez email?


anonim 2025-03-19 17:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
od planu abonamentowego Standard mogą Państwo korzystać z Autopłatności w formie umieszczenia na dokumencie proformy przycisku "Kliknij i zapłać online". Po udanej transakcji faktura może być automatycznie generowana.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/132697-Jak-polaczyc-platnosci-online-PayPal-z-Fakturownia
oraz
https://pomoc.fakturownia.pl/107832-Autoplatnosci-czym-sa-i-jak-je-skonfigurowac-

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

odsetki sugestia Nowe

dzień dobry, czy jest w programie opcja policzenia odsetek za nieterminowe wpłaty za noty księgowe?


anonim 2025-03-18 15:55 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
system umożliwia wystawienie noty odsetkowej do dokumentu po terminie płatności.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/32446054-Nota-odsetkowa-czym-jest-i-jak-ja-obliczyc-

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Witam,
Bardzo pomocna była by opcja wygenerowania wezwania do potwierdzenia salda - zestawienia należności z tytułu dostaw i usług drogą potwierdzenia salda. W związku z obowiązkową inwentaryzacją rozrachunków z kontrahentami, która określona jest w ustawie o rachunkowości.

Z góry dziękuję :)


anonim 2025-03-18 11:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię.
Na ten moment wprowadzenie takiej funkcji nie jest planowane, ale sugestia teraz jest widoczna dla większej ilości użytkowników, którzy mogą oddawać głosy za wprowadzeniem danej funkcji.
Duża ilość głosów użytkowników spowoduje przekazanie sugestii do działu rozwoju produktu, co może skutkować wprowadzeniem funkcji do systemu.

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
1 głos

Dzień dobry, przydałaby się możliwość automatycznego wysyłania przypomnienia o zbliżającym się terminie płatności. Analogicznie do wysyłki przypomnienia o zaległej fakturze, co usprawniłoby windykację.


anonim 2025-03-17 18:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w systemie jest możliwość automatycznego wysyłania powiadomień przed upłynięciem terminu płatności. W tym celu należy przejść do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem, odszukać sekcję "Nieopłacona faktura". W polu "Czy automatycznie wysyłać" należy wybrać opcję "więcej" i dodać dni w zapisie np. " -3, -1, 1, 7...", gdzie cyfra z minusem oznacza ilość dni przed upłynięciem terminu.
Poniżej przesyłam link do szczegółowej instrukcji:
https://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Sonia

więcej »
3 głosów

Błąd baselinker błąd Nowe

Dzień dobry, nie działa tworzenie faktur przez baselinkera. Wyświetla się błąd: Błąd Fakturownia.pl: {
"status": 403


anonim 2025-03-17 06:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w dniu 17.03.br. otrzymaliśmy informację, że połączenie między Fakturownia.pl i BaseLinker, które ma na celu wysłanie dokumentu księgowego do klienta sklepu internetowego, zostało utracone (error 403).
Sprawa została skonsultowana z naszym działem programistów.
Błąd występuje po stronie BaseLinkera, który nie może przesłać dokumentu (faktury) do programu Fakturownia.pl; skrótowo zostało to oznaczone jako: "Błąd Fakturownia.pl : {"status": 403}".

Fakturownia.pl nie otrzymuje żadnych komunikatów zwrotnych z tytułu niedziałającej integracji; poniżej zrzut ekranu z panelu klienta po stronie BaseLinkera:



Proszę Państwa o przesłanie danych jakie są przesyłane z Państwa integracji BaseLinker do programu Fakturownia.pl:

przykładowe żądanie API,
numer zamówienia/faktury,
dane konta w Fakturownia (np. prefiks, numer ID konta),
konkretne logi z wybranego zdarzenia.

Jednocześnie informuję, że jesteśmy w trakcie wyjaśnienia sytuacji bezpośrednio z Baselinkerem - pomiędzy działami deweloperów obu serwisów prowadzone są działania mające na celu pozytywne zakończenie przedmiotowej sytuacji.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
6 głosów

Dzień dobry, dzisiejsze faktury z BaseLinker nie przeszły do systemu Fakturownia. Przy próbie ręcznego przekazania otrzymuję poniższy komunikat w BaseLinkerze:

Błąd Fakturownia.pl: {
"status": 403
}

Dodam, że nic nie uległo zmianie w ustawieniach.

Z góry dziękuję za pomoc.


anonim 2025-03-16 18:24 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w dniu 17.03.br. otrzymaliśmy informację, że połączenie między Fakturownia.pl i BaseLinker zostało utracone (error 403).
Sprawa została skonsultowana z naszym działem programistów.

Otrzymaliśmy informację, że wczoraj problem został zweryfikowany i naprawiony. Proszę o weryfikację po swojej stronie i informację zwrotną, czy problem nadal występuje.

Jeśli problem nadal występuje proszę o przesłanie danych jakie są przesyłane z Państwa integracji BaseLinker do programu Fakturownia.pl:

- przykładowe żądanie API,
- numer zamówienia/faktury,
- dane konta w Fakturownia (np. prefiks, numer ID konta),
- konkretne logi z wybranego zdarzenia.

Zweryfikujemy konkretny przykład.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
5 głosów

błąd 403 błąd Rozwiązane

Witam.
W piątek po przesyłaniu fv z baselinkera do fakturowani nie eksportowały się wszystkie fv. Pojedyncze musiałam ręcznie. Natomiast dzisiaj żadna fv w żaden sposób się nie eksportuje.


anonim 2025-03-16 17:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w dniu 17.03. br. otrzymaliśmy informację, że połączenie między Fakturownia.pl i BaseLinker zostało utracone (error 403). Sprawa jest konsultowana z naszym działem programistów.

Proszę o informację czy problem nadal występuje, ponieważ otrzymaliśmy informację, że dokumenty powinno się już prawidłowo generować? Jeśli tak Państwa o przesłanie danych jakie są przesyłane z Państwa integracji BaseLinker do programu Fakturownia.pl:

- przykładowe żądanie API,
- numer zamówienia/faktury,
- dane konta w Fakturownia (np. prefiks, numer ID konta),
- konkretne logi z wybranego zdarzenia.

Jednocześnie informuję, że jesteśmy w trakcie wyjaśnienia sytuacji bezpośrednio z Baselinkerem. Jeśli tylko pojawi się aktualizacja w sprawie, niezwłocznie ją przekażę w kontynuacji korespondencji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
bardzo proszę o umożliwienie fiskalizacji faktur zaliczkowych. Będzie to mega uproszczenie!


anonim 2025-03-15 20:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w momencie otrzymania zaliczki powinni Państwo wystawić paragon na otrzymaną kwotę, następnie na tą samą kwotę należy utworzyć fakturę zaliczkową z oznaczeniem FP, taka sama sytuacja będzie przy końcowej wpłacie. Po otrzymaniu kolejnej/ ostatniej wpłaty tworzymy paragon na otrzymaną kwotę, a następnie tworzymy fakturę końcową lub kolejną zaliczkę z oznaczeniami FP. Do każdej wpłaty powinien być utworzony paragon który zafiskalizuje otrzymaną płatność.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Witam, zaimportowałem plik .csv z zamówieniami allegro jednak nie wiem jak wystawić rachunek, zawsze wystawia się faktura w sekcji fakturownia.pl/invoices a nie w sekcji z rachunkami?


anonim 2025-03-15 14:42 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w przypadku naszej integracji import z Allegro CSV, nie generuje się inny typ dokumentu niż domyślny, czyli Faktura VAT.

Takie funkcje posiada nasza inna integracja z Allegro po API, więcej na jej temat w poniższych wpisach z Bazy Wiedzy>

https://pomoc.fakturownia.pl/146621322-Integracja-Fakturowni-z-Allegro

https://pomoc.fakturownia.pl/153252522--FAQ-Integracja-Fakturowni-z-Allegro

Pozdrawiam

więcej »
0 głosów

Współpraca sugestia Rozwiązane

MIło by było, gdyb gdzieś na stronie była opcja współpracy. polecenia itp


anonim 2025-03-15 06:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
istnieje możliwość przystąpienia do programu partnerskiego.
Przesyłam link do podstrony poświęconej tej kwestii: https://fakturownia.pl/program-partnerski

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

Dostępna ilość Produktu API błąd Rozwiązane

Witam. Nie mogę zmienić dostępnej ilość Produktu za pomoca API. Używam parametru "stock_level" i samo zapytanie zwraca sukces lecz na produkcie nie zmienia się dalej ilość. Stany magazynowe mam wyłączone. Poproszę o jakaś podpowiedz.


anonim 2025-03-15 01:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuje za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o przesłanie treści przesyłanego żądania na adres info@fakturownia.pl .

Dodatkowo w zgłoszeniu proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej zgodnie z instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Duplikat sugestia Nowe

Jak wystawić duplikat w aplikacji na telefonie?


anonim 2025-03-14 12:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
wygenerowanie duplikatu na ten moment nie jest możliwe w aplikacji mobilnej. Duplikat mogą Państwo utworzyć logując się poprzez przeglądarke internetową.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Działanie modułu w tle sugestia Nowe

Witam, moduł powinien działać w tle, bo nie potrzebne jest otwarte okno kolejne na pulpicie, oraz po utracie połączenia sieciowego powinien próbować łączyć się ponownie.


anonim 2025-03-13 20:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
moduł Paragony.pl można zminimalizować klikając "Minimalizuj" w prawym górnym rogu okna aplikacji, tak jak w przypadku innych aplikacji. Okno zostanie zminimalizowane do paska zadań i moduł będzie działać w tle.

Z jakiej wersji modułu Państwo korzystają? Od wersji 2.5.1, w przypadku problemów z połączeniem z Fakturownią, moduł wyświetla stosowny komunikat i próbuje się łączyć ponownie, nie następuje zerwanie połączenia.

Pozdrawiam,
Kacper

więcej »
0 głosów

duplikat sugestia Nowe

dzień dobry- czy jest możliwość wystawienia duplikatu faktury?


anonim 2025-03-13 15:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

tak, jest taka możliwość. Przesyłam instrukcję:
https://pomoc.fakturownia.pl/140868-Jak-wystawic-duplikat-faktury-

Pozdrawiam,
Szymon

więcej »
1 głos

Proszę o dodanie funkcji automatycznej fiskalizacji paragonów wystawianych ręcznie.

Napewno ułatwi i przyśpieszy to pracę.


anonim 2025-03-11 14:19 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię. Wprowadziliśmy opcję automatycznej fiskalizacji paragonów wystawianych przez API, natomiast opcja automatycznej fiskalizacji wszystkich paragonów tworzonych ręcznie w systemie nie jest obecnie planowana.

Jeśli inni Użytkownicy systemu również zainteresowani są tego typu funkcją, zachęcamy do głosowania na sugestię.

Pozdrawiam
Kacper

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
1. Kompletnie nie działa w systemie Płatności Wyszukiwanie faktur, płatności, a jeszcze gorzej kompensata kilku płatności do jednej faktury, głównie nie pokazuje faktur np korekt do tego samego Wystawcy.
Testowaliście tę funkcjonalność?

2. Dodatkowo zapytam się co robić z Płatnością w raporcie z banku, gdy system spłacił fv do płatności PayPal, a jak przeleje firmie z salda PayPal, pobiorę raport CSV z banku, co mamy zrobić z taką płatnością aby ja połączyć?

3. Mamy jeszcze jeden problem. Płatności w banku są często większe od dokumentowych, ponieważ serwisy pobierają dodatkowe opłaty za przelew online, co zrobić z nadpłatami?

Piotr Enova


anonim 2025-03-10 08:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

po weryfikacji na koncie testowym wyszukiwanie po numerze faktury czy kwocie płatności zadziałało prawidłowo. W celu szczegółowej weryfikacji proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej oraz wskazanie przykładowych numerów faktur czy wartości płatności, których system nie wyszukuje prawidłowo na Państwa koncie. Jak udzielić dostępu https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Jeśli chodzi o płatności, których system nie połączył automatycznie po imporcie, można je połączyć ręcznie. Przy każdej niepowiązanej płatności w zakładce Płatności dostępny jest przycisk Połącz. Przesyłam instrukcję https://pomoc.fakturownia.pl/8543556-Reczne-laczenie-platnosci-i-faktur-w-systemie.

Jeśli chodzi o nadpłaty to w momencie gdy wartość zaimportowanej płatności jest wyższa niż wartość faktury na liście obok takiej płatności pojawia się wartość niewykorzystana. System nie posiada takiej funkcji, która pozwala rozbić płatność na kwotę właściwą i koszt płatności, jeśli nie ma możliwości eksportu tych danych jako osobne pozycje.

Proszę o wskazanie przykładowych numerów faktur czy wartości płatności, których system nie wyszukuje prawidłowo na Państwa koncie. Sprawdzę działanie systemu na konkretnych przykładach.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Drukarka nie drukuje błąd Rozwiązane

Dzień dobry. Po naciśnięciu drukuj, drukarka wysyła komunikat, że na fakturze wprowadzono zły podatek PTU i nie chce drukować


anonim 2025-03-10 07:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jeśli podczas próby wydruku pojawia się komunikat o niewłaściwym oznaczeniu stawki PTU lub analogiczny oznacza to, że w pamięci urządzenia fiskalnego dany produkt został zapisany jako zafiskalizowany z inną stawką VAT.

W takiej sytuacji można zmienić nazwę produktu w zakładce Produkty, dodając na początku nazwy produktu np. kropkę, oraz edytując wystawiony już paragon, zmieniając pozycję i ponownie dokonać próby fiskalizacji.
Ewentualnie można skontaktować się z serwisem drukarek celem wyczyszczenia pamięci podręcznej urządzenia.

Ten błąd wydruku został szerzej opisany na podstronie: https://pomoc.fakturownia.pl/2350920-Bledy-z-wydrukiem-fiskalnym-po-poprawnej-konfiguracji-modulu

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

pRACA Z DRUKARKĄ tERMAL xl błąd Rozwiązane

Witam
Znowu problem z drukarką się powtarza
Proszę coś zrobić co paragon po kliknięciu wychodzi dopiero po ok 15s
Było lepiej przez jakiś czas znowu jest tragedia
Prosimy również o wprowadzenie dodatkowego przycisku skrótu do wydruku fiskalnego znacznie przyśpieszyło by to i tak długą obsługę klienta z Waszym programem


anonim 2025-03-07 15:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie. Nasz moduł odpytuje o wydruki fiskalne co 10 sekund, w tej kwestii nic się nie zmieniło, nie do końca rozumiem więc stwierdzenie "Było lepiej przez jakiś czas znowu jest tragedia" - moduł działa cały czas tak samo.

Sprawdzając aktywności na Państwa koncie, wydruki z 2025-03-07, odbierane były w przeciągu od ułamka sekundy do 7 sekund od momentu zlecenia fiskalizacji. Nie widzę w aktywnościach paragonu, który oczekiwałby na wydruk dłużej niż 10 sekund poza jednym - w przypadku jednego paragonu był to czas 2 minut, zapewne w tym przypadku nastąpiło rozłączenie z drukarką i musieli się Państwo połączyć ponownie.

Jeśli rzeczywiście na każdy paragon oczekują Państwo 15 sekund, proszę o przesłanie zgłoszenia na paragony@fakturownia.pl z przykładowym nagraniem oraz z plikami logów z zakładki Rejestr zdarzeń -> Otwórz katalog w module Paragony.pl.

Obecnie zmiana czasu odpytywania o wydruki oraz dodanie tego typu skrótu klawiszowego (czy też innych) nie jest planowana w systemie.

Pozdrawiam,
Kacper

więcej »
0 głosów

konto klienta na fakturze pytanie Rozwiązane

Dzień dobry,

Czy jest możliwość w fakturowni wyświetlenia konta klienta na fakturze?

Dziękuję.


anonim 2025-03-07 13:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

proszę o doprecyzowanie czy mają Państwo na myśli numer wpisany w polu "Indywidualne konto bankowe (lub końcówka konta)" znajdującym się w karcie klienta.

Jeśli tak - numer ten wyświetla się automatycznie na fakturach, natomiast widnieje od w danych sprzedawcy, a nie nabywcy.

W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Julia

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
czy jest możliwość ustawienia Nabywcy w kolumnie tam gdzie wyświetlany jest Odbiorca? Aktualnie Nabywca wyświetlany jest pod sprzedawcą.

Pozdrawiam,
Agnieszka


anonim 2025-03-05 10:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w naszym systemie oferujemy wybór wielu gotowych szablonów, a każdy z nich wygląda nieco inaczej. Rozwiązanie zaproponowane przez Panią umożliwia szablon "blue". W przypadku szablonów "plain black", "gray" oraz "sky", sekcje sprzedawcy, nabywcy oraz odbiorcy wyświetlane są w trzech różnych kolumnach - obok siebie. 
Szablon można zmienić globalnie dla każdego wystawianego dokumentu lub jednorazowo dla pojedynczego dokumentu. 
W celu zmiany ustawień dla wszystkich faktur, proszę wejść w Ustawienia > Ustawienia konta > Szablony, a następnie zaznaczyć pożądany szablon i zapisać zmiany. 
Aby zmienić szablon dla jednej faktury, należy przejść do edycji dokumentu, a następnie u dołu formularza skorzystać z opcji dodatkowych i zmienić pozycję w oknie "szablon wydruku".

Artykuł z bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/106133-Zmiana-szablonu-faktury

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Martyna

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
Mamy integrację z Baselinker i Allegro Marketplace.
Czy istnieje/istniałaby opcja aby wystawiać Rachunki klientom prywatnym a Faktury firmom? Obecnie u Państwa istnieje tylko opcja "Wystaw paragony klientów, firmom faktury", ale my jeszcze nie mamy kasy fiskalnej, bo nie osiągnęliśmy tego limitu. Za każdym razem musimy zmieniać dokument Rachunek na Fakturę i wpisywać manualnie NIP. Czy Państwo coś mogą w tej sprawie doradzić?


anonim 2025-03-03 17:07 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dokument w Fakturownii zostanie wystawiony w takim typie dokumentu takim jaki zostanie przesłany w żądaniu API przez integrację.
Nasza dokumentacja API dopuszcza stworzenie dokumentu w typie rachunku: https://github.com/fakturownia/API

W celu uzyskania informacji czy możliwe jest generowanie rachunków zamiast paragonów należy skontaktować się z twórcą integracji, ponieważ integracja BaseLinker nie jest integracją naszego autorstwa.

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

Dzień dobry! Przestała działać opcja Anulowanie dokumentu w Paragonach. Wczesnej w taki sposób ogarnialiśmy zwroty. Jak to zrobić przez fakturowanie teraz?


anonim 2025-03-03 12:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt. 
W systemie zaszła zmiana dotycząca zakresu działań na dokumencie jakim jest paragon systemowy. 
Dla paragonów została wycofana możliwość anulowania paragonu. Zgodnie z decyzją działu rozwoju produktu, w oparciu o ścisłe konsultacje z analitykiem księgowym uznaliśmy, że księgowo nie funkcjonuje taki termin jak "anulowanie paragonu". Również stworzony i wydrukowany na drukarce fiskalnej paragon nie może w tak prosty sposób przestać funkcjonować w obiegu gospodarczym. 

W przypadku zwrotu paragonu przez Klienta, Sprzedawca powinien taki paragon przekazać do ewidencji zwrotów z danego dnia lub miesiąca, gdzie pełna ewidencja zwrotów w danej dacie (suma wielu zwróconych paragonów) pomniejsza przychód z danego dnia lub miesiąca. Prosto rzecz ujmując, suma ewidencji zwrotów paragonów powinna być odjęta od przychodu. Sam paragon jednak w dalszym ciągu jest dokumentem, który został przekazany do tego obiegu.
Jako, że w rozliczeniach, chociażby Ewidencji VAT (JPK_V7), nie posługujemy się osobnymi paragonami sprzedaży, więc także paragon zwrócony nie będzie wliczony do ewidencji, należy odpowiednio zmodyfikować stworzony wcześniej dokument jakim jest MRF - miesięczny raport fiskalny.
Miesięczny raport fiskalny jest właśnie dokumentem wchodzącym w skład ewidencji sprzedaży VAT przekazywanej do Urzędu skarbowego: https://pomoc.fakturownia.pl/24738238-Miesieczny-raport-fiskalny-RO-ewidencja-sprzedazy-paragonowej-w-raporcie-JPK-VAT.

Dysponując zwróconym paragonem oraz pozycjami na paragonie, które są rozliczone według określonych stawek VAT, należy wartości z paragonu odjąć od sumarycznych wartości w miesięcznym raporcie fiskalnym z danego miesiąca, kolejno dla odpowiednich stawek VAT.
Wtedy, przychód przestawiony w MRF nie będzie zawierał kwot sprzedaży ze zwróconego paragonu. Tym samym ewidencja sprzedaży VAT będzie uwzględniać zwrot Klienta danej transakcji.

Dodatkowo, gdy mając zwrot towaru od Klienta, będziemy go chcieli przyjąć na stan magazynowy wystarczy, że do paragonu, który nie zostanie anulowany, dodamy kolejny dokument magazynowy WZk (korekta magazynowa wydania zewnętrznego) na ilości pozycji, które Klient zwrócił. Po zapisaniu takiego dokumentu, towar wraca na stan jako gotowy do sprzedaży.

Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania funkcji w systemie, gdzie paragon systemowy będzie mógł mieć dodatkowe oznaczenie  “Nie pokazuj w >Sprzedane bez dokumentów magazynowych<”. System, gdy sprawdzi, że do paragonu ma wyzerowane stany magazynowe poprzez WZ i WZk, pozwoli zaznaczyć pozycje sprzedażowe na paragonie jako nieistotne w sprzedaży.  

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Martyna

więcej »
1 głos

Import produktów pytanie Rozwiązane

Dzień dobry, chcę zaimportować produkty wraz ze zdjęcie produktu. Wszystko się odbywa bez problemu, ale zdjęcie podane jako link url nie zaczytuje się. Jak importować w takim razie zdjęcia produktów?


anonim 2025-03-02 23:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jeśli w pliku importu dodany jest link url do grafiki, która jest publiczna, a w 2 kroku importu do tej kolumny przypisano zmienną image_url grafika powinna się zaimportować z pozostałymi danymi.

W celu weryfikacji proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-. Zweryfikuje import bezpośrednio na Państwa koncie.

Po udzieleniu dostępu proszę o informację zwrotną.

Pozdrawiam
Milena

więcej »