Dzień dobry!
Aktualnie poszukuję rozwiązania do obsługi magazynu z odzieżą roboczą. Magazyn dla około 100 pracowników. Potrzebuję usprawnienia z prtzyjęciem magazynowym i wydawaniem odzieży z możliwością skanowania telefonem przez pracownika, tak abym wiedział ije ubrań i któy pracownik pobrał. CZy jest możliwość przetestowania waszych rozwiązań przez ok 1 tydzień?
Pozdrawiam.
Obecnie w Fakturowi nie da się sortować produktów po dodanych kolumnach - moim zdaniem powinno się dać po każdej, ale wyjątkowo przydało by się po "Kod u producenta", albo po "Numer katalogowy". Obecnie da się tylko sortować po nazwie
Dodatkowo, nie działa wyszukiwanie po "kodzie u producenta". Zapewne po innych polach tak samo.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Dziękuję za kontakt.
Czy problem z wysyłką nadal występuje?
Proszę sprawdzić foldery na Państwa poczcie (w tym folder spam) i jeśli w dalszym ciągu faktury nie doszły, proszę o informację zwrotną.
Dzień dobry,
w pierwszej kolejności należy edytować numer rachunku bankowego w zakładce Ustawienia -> Dane firmy lub dodać nowy rachunek bankowy za pomocą przycisku "Dodaj konto bankowe" w tej samej zakładce.
Jeśli konto bankowe zostało edytowane - na nowo wystawionych fakturach podstawi się automatycznie.
Jeśli konto zostało dodane jako kolejne podczas wystawiania dokumentu należy nacisnąć przycisk "Edytuj" pod danymi Sprzedawcy i z najwyżej położonej rubryki wybrać właściwy dział firmy.
https://pomoc.fakturownia.pl/54378800-Dodawanie-numeru-konta-bankowego
Wprowadziliśmy w naszym serwisie automatyczne wystawianie faktur połączone z serwisem PayU.
W listopadzie wystawione zostało 9 faktur czyli numeracja skończyła się na numerze PayU/2024/11/09 a grudniu 1.12.2024 dzisiaj zauważyliśmy, że numeracja zaczęła się od PayU/2024/12/10 i doszła do PayU/2024/12/13. Wystawiły się faktury na tych numerach już z datą 1.12.2024. Następnie dzisiaj, zmieniliśmy numerację na taką, że kolejny numer liczony od początku miesiąca. Klient zapłacił/otrzymał PayU/2024/12/1 fakturka się wystawiła.
Pytanie: Po dojściu w numeracji do PayU/12/09 z jakim numerem wystawi się kolejna faktura? Czy będzie to pierwszy wolny numer czyli PayU/2024/12/14? Czy faktury od 10-13 się zdubluje numeracja, czy się nic nie zatnie lub nie nadpisze? Dobrze jakby zapełniły się numery 12/02 ...12/09 ... potem numerowałoby się od 12/14 itp.
Dzień dobry,
rekord klienta można zaktualizować w zakładce Klienci na koncie. Błędny wpis należy edytować ( w podglądzie karty klienta prawy, górny róg > Edytuj ), poprawić i ponownie zapisać.
Jeśli kontrahent dubluje się w bazie to można scalić rekordy. Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/10344316-Jak-pozbyc-sie-zdublowanych-Klientow-
Dzień dobry,
w przypadku braku opłaty za abonament konto pozostanie w systemie jako nieaktywne. Dalej będzie wgląd do historii wystawianych dokumentów, ale nie będzie można tworzyć nowych faktur.
proszę o infirmację, jak rozszerzyć pole nazwa towaru na etapie wpisywania?
jest wąskie pole, które pokazuje jedną linijkę i przesywanie strzałkami, żeby wpisać/zamienić tekst jest uciążkiwe.
aby wystawić fakturę VAT z faktury proforma należy wejść w podgląd proformy poprzez Przychody > Faktury Proforma, a następnie z poziomu podglądu dokumentu wybrać z górnej belki opcję Kopiuj do VAT.
Więcej informacji o tej funkcji jak i o samej proformie odnajdą Państwo w naszej Bazie Wiedzy, pod linkiem:
https://pomoc.fakturownia.pl/127699-Jak-wystawic-fakture-VAT-z-Faktury-Proforma-
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiam, Stanisław
Korzystam z API fakturowni i chciałbym się zorientować czy mozna wykorzystać pole "oid" jako zewnetrzny identyfikator płatności.
W dokumentacji github.com/fakturownia/api nie jest to opisane.
Przy zabawie z API udało mi sie utworzyć taka płatność, ale zastanawia mnie czy to jest poprawne podejście. Kolumna oid nie jest możliwa do wyświetlenia z poziomu panelu fakturownii.
Dziękuję za kontakt.
"oid" służy do przesłania numeru zamówienia, jednak można w nim przesłać inną, potrzebną nam wartość.
Wartość ta może być wyświetlana na dokumencie:
https://pomoc.fakturownia.pl/909095-Numer-zamowienia-na-fakturze a także być widoczna na liście dokumentów:
U góry po prawej stronie listy dokumentów mamy małe koło zębate - należy w nie kliknąć i wybrać "Dostosuj wyświetlanie kolumn" a następnie zaznaczamy 'Nr zamówienia' i zapisujemy zmiany.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Dziękuję za kontakt
Zmiana numeru rachunku bankowego możliwa jest po zalogowaniu do programu w zakładce Ustawienia>Dane firmy.
Będąc w tej zakładce proszę kliknąć w nazwę firmy (aby przejść do jej edycji) a następnie wprowadzić zmiany w sekcji Bank.
Na końcu oczywiście zapisujemy zmiany przyciskiem Zapisz na dole strony.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
W mojej działalności od produktów rolnych nie płacę podatku dochodowego. Za każdym razem muszę kliknąć odpowiednie pole w opcjach dodatkowych faktury. Dodatkowo w wersji mobilnej (na telefon) nie ma takiej opcji.
Proponuję dodać taką funkcję do produktów tak aby można było zdefiniować przy produkcie czy liczyć od niego podatki tak vat jak dochodowy.
bardzo dziękujemy za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Zachęcamy do oddawania głosów, jeśli opisana funkcjonalność jest dla Państwa istotna. Jeśli sugestia będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, przekażemy ją do działu rozwoju produktu jako propozycję do wdrożenia w systemie.
Jeśli chodzi o aplikację mobilną to na ten moment nie wszystkie opcje dostępne w wersji desktopowej są już aktywne w aplikacji mobilnej. Funkcjonalności w aplikacji aktywowane są stopniowo.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaje do dyspozycji.
Dzień dobry. Na wydruku faktury, pokazana jest data i godzina wydruku na górze strony a na dole strony widnieje chyba adres programu czy pliku, z którego jest ona wydrukowana. Poza tym, ta opcja powoduje, że czasami faktura drukowana jest na dwóch stronach, gdzie na jednej widnieją tylko powyższe informacje a na drugiej te same informacje z całą fakturą a czasami na jednej stronie, przy tej samej ilości informacji. Nie jest to więc spowodowane treścią faktury. Ogólnie to obie opcje bardzo źle wyglądają. Można to jakoś usunąć? W opcjach nie znalazłem niczego, co mogłoby wskazywać na możliwość wyłączenia tych informacji. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Krzysztof
Dzień dobry,
takie adnotacje są nanoszone przez oprogramowanie drukarki. W ustawieniach wydruku należy wyłączyć "Nagłówki i stopki", by data i godzina oraz nazwa Państwa konta w systemie nie była wyświetlana.
Nie jest to zależne od konfiguracji programu Fakturownia.
Mam pytanie o zestawy ?
Zrobiłem zestaw "A" który składa się z produktów 1,2,3 / jak wystawiam Fv jest nazwa zestaw "A" i jest ok
Ale mam zrobionych 50 zestawów " A" jak wprowadzić na magazyn 50 zestawów A ?
Muszę wiedzieć ile mam na stanie wolnych produktów 1,2,3 , które też sprzedaje pojedynczo
Dzień dobry,
zestaw w systemie jest traktowany podobnie jak usługa- jako coś niepoliczalnego. System nie zlicza ile zestawów można utworzyć z danych komponentów. Policzalne są jedynie składowe. Jeżeli wyczerpie się zapas półproduktów wchodzących w skład zestawu to nie będzie można go umieścić do faktury. Warunkiem jest włączenie ograniczenia ilościowego dla produktów ( na składowe zestawu ). Instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/2762148-Ograniczenie-magazynowe-produktow-w-systemie
Czy jest możliwość dodanie sprzedaży bezrachunkowej, albo obejścia w jakiś sposób tej sytuacji, w której prowadzimy ewidencję wewnętrzną przychodów, jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej, a jesteśmy VAT-owcami. W związku z tym z racji działalności nie wystawiam faktur, ani paragonów - chyba, że na specjalne życzenie klienta.
Sytuacja taka: W skrócie: muszę rozliczyć vat, ale nie wprowadzam danych klienta.
Wszystkie posty w tym temacie zostały oznaczone jako prywatne, więc publikuję publicznie, żeby inni zainteresowani mogli głosować na tę funkcję. Ja prawdopodobnie bym wybrał inny system, gdybym się nie pospieszył i kupił pakiet PRO na cały rok. Byłem zaskoczony, że nie ma tej funkcji, a przynajmniej nie mogę jej znaleźć.
Witam serdecznie,
Na chwilę obecną nie obsługujemy sprzedaży bezrachunkowej.
Pomimo głosów innych użytkowników na wspomnianą funkcjonalność, w najbliższym czasie, nie jesteśmy w stanie wprowadzić takiego rozwiązania do naszego systemu.
Z racji tego, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć oczekiwań naszych klientów, względem naszego oprogramowania, przed dokonaniem wpłaty za abonament, dajemy możliwość przetestowania naszego systemu, przez 30 dni za darmo w najwyższym pakiecie. Dodatkowo udzielamy wsparcia telefonicznego, jak i obszernej Bazy Wiedzy z zakresu funkcjonowania całego systemu.
Fakturownia jest programem do wystawiania faktur i paragonów z możliwością automatyzowania tego procesu w integracji z popularnymi platformami e-commerce. Dodatkowo nasz system posiada elementy księgowe, jednak nie oferujemy obsługi pełnej księgowości, jak robią to programy stricte księgowe.
na ten moment program nie daje takiej możliwości, ale bardzo dziękujemy za trafną sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji.
Będziemy uważnie obserwować Państwa sugestię oraz liczbę głosów na nią oddanych.
Szanowni Państwo,
uruchomiłem integrację Fakturowni z platformą Shoper. Chciałbym, aby faktury były wystawiane od razu ze statusem OPŁACONA. Zamówienia są realizowane tylko po opłaceniu w systemie i dlatego chciałbym, żeby takie faktury (opłacone) były wysyłane do Klienta.
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Jacek Mirczak
Dzień dobry,
jeśli mowa o naszej integracji z Shoperem, to należy wybrać status dla jakiego mają się w jej ramach generować dokumenty.
Dodatkowo można dodać funkcje, żeby dokumenty generowały się tylko dla Zamówień opłaconych.
Wspomnianą funkcję można włączyć z poziomu ustawień wtyczki w Shoperze lub z poziomu Panelu w Fakturowni> Integracje i dodatki> E-commerce> Shoper> Ustawienia> Dodatkowe ustawienia> zaznaczamy: Czy wystawiać dokumenty tylko do zamówień opłaconych? (suwak ma być po prawej stronie) > zmiany zapisujemy przyciskiem "Zapisz".
Wtedy Zamówienie musi spełnić oba warunki, żeby dokument został dla niego wygenerowany.
Więcej na ten temat w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>
dzień dobry, od pewnego czasu zaczął mi się pojawiać komunikat "[18] Nieprawidłowa stawka PTU towaru" proszę podpowiedzieć czym to może być spowodowane
próbując zaimportować dokumenty księgowe do RAKSSQL otrzymuję informację:
"Wersja pliku eksportu (12.1) nie jest zgodna z wersja importu obsługiwaną przez program (19.0). W przypadku importu tego pliku mogą wystąpić problemy". Oczywiście operacja jest nieudana.
Wersja RAKSSQ: najnowsza 1.29.1309.
Czy jest możliwa integracja Fakturowni.pl z RAKSSQL np. poprzez API?
Proszę o pomoc.
Dodatkowo, jeśli to problem dotyczy eksportowania dokumentów, proszę o wskazanie za pomocą jakiego eksportu go Państwo dokonujecie, podanie Numerów eksportowanych dokumentów oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:
Dzień dobry, czy są plany na wprowadzenie generowania noty odsetkowej lub wezwania do zapłaty z wyliczonymi odsetkami dla wielu faktur jednego klienta ??
Dzień dobry,
na ten moment w systemie mamy zbiorcze wezwanie do zapłaty na wiele nieopłaconych faktur dla tego samego Kontrahenta: https://pomoc.fakturownia.pl/77779578-Zbiorcze-wezwanie-do-zaplaty-dla-jednego-Kontrahenta.
W przypadku zbiorczej noty odsetkowej nie mamy w planach do końca tego roku wprowadzać jakiej funkcjonalności.
Dziękujemy jednak za sugestie, zostanie ona wzięta pod uwagę w planach na nadchodzący rok kalendarzowy.
Pozdrawiam,
Piotr
Sprzedaż dziś, ostatnie 7dni, bieżący miesiąc i rok wlicza dokumenty nieksięgowe jak proformy... Jest to wkurzające i totalnie nieużyteczne. Jak można wliczać wartość proformy do sprzedaży.
Magazyn. pytanie Nowe
Dzień dobry!
Aktualnie poszukuję rozwiązania do obsługi magazynu z odzieżą roboczą. Magazyn dla około 100 pracowników. Potrzebuję usprawnienia z prtzyjęciem magazynowym i wydawaniem odzieży z możliwością skanowania telefonem przez pracownika, tak abym wiedział ije ubrań i któy pracownik pobrał. CZy jest możliwość przetestowania waszych rozwiązań przez ok 1 tydzień?
Pozdrawiam.
bledna numeracja korekt błąd Nowe
Dzien dobry
w szablon numeracji korekt mam wpisane "Knr-m/mm/yyyy"
a faktury sa wystawiane jako Knr-m - bez miesiaca i bez roku
Sortowanie i wyszukiwanie po dodatkowych polach jak "Kod u dostawcy", "Numer katalogowy" sugestia Nowe
Obecnie w Fakturowi nie da się sortować produktów po dodanych kolumnach - moim zdaniem powinno się dać po każdej, ale wyjątkowo przydało by się po "Kod u producenta", albo po "Numer katalogowy". Obecnie da się tylko sortować po nazwie
Dodatkowo, nie działa wyszukiwanie po "kodzie u producenta". Zapewne po innych polach tak samo.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Oznaczanie gwiazdką sugestia Rozwiązane
Oznaczanie gwiazdką (najlepiej kilka kolorów) produktów w magazynie.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam,
Natalia.
Wysyłanie kopi faktur sugestia Rozwiązane
Chciałem wysłać kopie faktury do siebie na maila ale nie dochodzi do osoby na której wystawiałem fakturę doszła a do mnie kopia nie przyszła
Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt.
Czy problem z wysyłką nadal występuje?
Proszę sprawdzić foldery na Państwa poczcie (w tym folder spam) i jeśli w dalszym ciągu faktury nie doszły, proszę o informację zwrotną.
Pozdrawiam, Tomasz
Zmiana konta bankowego wystawcy faktur sugestia Rozwiązane
Zmieniłam konto bankowe i przy wystawianiu faktury nie mogę wprowadzić tej zmiany. Jak tego dokonać? Proszę o pomoc
Dzień dobry,
w pierwszej kolejności należy edytować numer rachunku bankowego w zakładce Ustawienia -> Dane firmy lub dodać nowy rachunek bankowy za pomocą przycisku "Dodaj konto bankowe" w tej samej zakładce.
Jeśli konto bankowe zostało edytowane - na nowo wystawionych fakturach podstawi się automatycznie.
Jeśli konto zostało dodane jako kolejne podczas wystawiania dokumentu należy nacisnąć przycisk "Edytuj" pod danymi Sprzedawcy i z najwyżej położonej rubryki wybrać właściwy dział firmy.
https://pomoc.fakturownia.pl/54378800-Dodawanie-numeru-konta-bankowego
Pozdrawiam,
Natalia.
zmiana numeracji z dd na nr-m pytanie Nowe
Wprowadziliśmy w naszym serwisie automatyczne wystawianie faktur połączone z serwisem PayU.
W listopadzie wystawione zostało 9 faktur czyli numeracja skończyła się na numerze PayU/2024/11/09 a grudniu 1.12.2024 dzisiaj zauważyliśmy, że numeracja zaczęła się od PayU/2024/12/10 i doszła do PayU/2024/12/13. Wystawiły się faktury na tych numerach już z datą 1.12.2024. Następnie dzisiaj, zmieniliśmy numerację na taką, że kolejny numer liczony od początku miesiąca. Klient zapłacił/otrzymał PayU/2024/12/1 fakturka się wystawiła.
Pytanie: Po dojściu w numeracji do PayU/12/09 z jakim numerem wystawi się kolejna faktura? Czy będzie to pierwszy wolny numer czyli PayU/2024/12/14? Czy faktury od 10-13 się zdubluje numeracja, czy się nic nie zatnie lub nie nadpisze? Dobrze jakby zapełniły się numery 12/02 ...12/09 ... potem numerowałoby się od 12/14 itp.
Pozdrawiam
Grzegorz
Dzień dobry,
zgodnie z naszą rozmową telefoniczną - numeracja była w Pana przypadku kontynuowana od numeru 14.
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Martyna
ZMIANA NAZWY KONTRAHENTA błąd Nowe
Przy pierwszym wpisie kontrahenta popełniłem literówkę potem mimo zaciągania przez nip dalej błędna nazwa funkcjonuje nie wiem jak to naprawić
Dzień dobry,
rekord klienta można zaktualizować w zakładce Klienci na koncie. Błędny wpis należy edytować ( w podglądzie karty klienta prawy, górny róg > Edytuj ), poprawić i ponownie zapisać.
Jeśli kontrahent dubluje się w bazie to można scalić rekordy. Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/10344316-Jak-pozbyc-sie-zdublowanych-Klientow-
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
wypowiedzenie umowy sugestia Nowe
Witam. Czy jest u Państwa jakiś okres wypowiedzenia umowy, czy umowa sama wygasa po zakończeniu okresu na który był wykupiony program?
Dzień dobry,
w przypadku braku opłaty za abonament konto pozostanie w systemie jako nieaktywne. Dalej będzie wgląd do historii wystawianych dokumentów, ale nie będzie można tworzyć nowych faktur.
Konto można również całkowicie usunąć według instrukcji poniżej:
https://pomoc.fakturownia.pl/957573-Usuniecie-konta-w-Fakturowni
Pozdrawiam,
Łukasz
jak rozszerzyć pole nazwa towaru sugestia Nowe
proszę o infirmację, jak rozszerzyć pole nazwa towaru na etapie wpisywania?
jest wąskie pole, które pokazuje jedną linijkę i przesywanie strzałkami, żeby wpisać/zamienić tekst jest uciążkiwe.
Dzień dobry,
niestety nie można rozszerzyć tego pola.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Prośba o podpowiedz sugestia Nowe
Dzień dobry czy jest możliwość przekształcenia faktury proformy do faktury nie mogę znaleźć takiej funkcji w programie?
Dzień dobry,
aby wystawić fakturę VAT z faktury proforma należy wejść w podgląd proformy poprzez Przychody > Faktury Proforma, a następnie z poziomu podglądu dokumentu wybrać z górnej belki opcję Kopiuj do VAT.
Więcej informacji o tej funkcji jak i o samej proformie odnajdą Państwo w naszej Bazie Wiedzy, pod linkiem:
https://pomoc.fakturownia.pl/127699-Jak-wystawic-fakture-VAT-z-Faktury-Proforma-
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiam, Stanisław
Zewnetrzny identyfikator płatności. pytanie Rozwiązane
Witam,
Korzystam z API fakturowni i chciałbym się zorientować czy mozna wykorzystać pole "oid" jako zewnetrzny identyfikator płatności.
W dokumentacji github.com/fakturownia/api nie jest to opisane.
Przy zabawie z API udało mi sie utworzyć taka płatność, ale zastanawia mnie czy to jest poprawne podejście. Kolumna oid nie jest możliwa do wyświetlenia z poziomu panelu fakturownii.
Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt.
"oid" służy do przesłania numeru zamówienia, jednak można w nim przesłać inną, potrzebną nam wartość.
Wartość ta może być wyświetlana na dokumencie:
https://pomoc.fakturownia.pl/909095-Numer-zamowienia-na-fakturze
a także być widoczna na liście dokumentów:
U góry po prawej stronie listy dokumentów mamy małe koło zębate - należy w nie kliknąć i wybrać "Dostosuj wyświetlanie kolumn" a następnie zaznaczamy 'Nr zamówienia' i zapisujemy zmiany.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam, Tomasz
numer konta sugestia Rozwiązane
Witam, chcę zmienić numer konta, ponieważ włamano się do mojego komputera i skradziono mi konto
Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt
Zmiana numeru rachunku bankowego możliwa jest po zalogowaniu do programu w zakładce Ustawienia>Dane firmy.
Będąc w tej zakładce proszę kliknąć w nazwę firmy (aby przejść do jej edycji) a następnie wprowadzić zmiany w sekcji Bank.
Na końcu oczywiście zapisujemy zmiany przyciskiem Zapisz na dole strony.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam, Tomasz
Znikające dane klientów przy powtórnym zamówieniu pytanie Rozwiązane
Przy powtórnych zamówieniach (po API) u klientów, którzy wcześniej byli w bazie w karcie klienta znika imię i nazwisko. Jak to wyeliminować?
Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) i udzielenie dostępu do konta zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Proszę również o przesłanie treści wysyłanego żądania i podanie numeru faktury, która powstała za jego pomocą.
Wszystkie wymienione dane proszę przesłać na info@fakturownia.pl
Pozdrawiam, Tomasz
Wybór konta pytanie Nowe
Witam jaka jest możliwość przy wystawianiu faktur wybór konta
Pozdrawiam
Dzień dobry,
wybór konta jest możliwy w trakcie wprowadzania dokumentu do systemu. Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/105859-Jak-zmienic-dzial-podczas-wystawiania-faktury
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
podatek vat i dochodowy do produktu sugestia Rozwiązane
W mojej działalności od produktów rolnych nie płacę podatku dochodowego. Za każdym razem muszę kliknąć odpowiednie pole w opcjach dodatkowych faktury. Dodatkowo w wersji mobilnej (na telefon) nie ma takiej opcji.
Proponuję dodać taką funkcję do produktów tak aby można było zdefiniować przy produkcie czy liczyć od niego podatki tak vat jak dochodowy.
Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Zachęcamy do oddawania głosów, jeśli opisana funkcjonalność jest dla Państwa istotna. Jeśli sugestia będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, przekażemy ją do działu rozwoju produktu jako propozycję do wdrożenia w systemie.
Jeśli chodzi o aplikację mobilną to na ten moment nie wszystkie opcje dostępne w wersji desktopowej są już aktywne w aplikacji mobilnej. Funkcjonalności w aplikacji aktywowane są stopniowo.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaje do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
Data i czas wydruku na fakturze. pytanie Nowe
Dzień dobry. Na wydruku faktury, pokazana jest data i godzina wydruku na górze strony a na dole strony widnieje chyba adres programu czy pliku, z którego jest ona wydrukowana. Poza tym, ta opcja powoduje, że czasami faktura drukowana jest na dwóch stronach, gdzie na jednej widnieją tylko powyższe informacje a na drugiej te same informacje z całą fakturą a czasami na jednej stronie, przy tej samej ilości informacji. Nie jest to więc spowodowane treścią faktury. Ogólnie to obie opcje bardzo źle wyglądają. Można to jakoś usunąć? W opcjach nie znalazłem niczego, co mogłoby wskazywać na możliwość wyłączenia tych informacji. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Krzysztof
Dzień dobry,
takie adnotacje są nanoszone przez oprogramowanie drukarki. W ustawieniach wydruku należy wyłączyć "Nagłówki i stopki", by data i godzina oraz nazwa Państwa konta w systemie nie była wyświetlana.
Nie jest to zależne od konfiguracji programu Fakturownia.
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
Zestawy sugestia Nowe
Mam pytanie o zestawy ?
Zrobiłem zestaw "A" który składa się z produktów 1,2,3 / jak wystawiam Fv jest nazwa zestaw "A" i jest ok
Ale mam zrobionych 50 zestawów " A" jak wprowadzić na magazyn 50 zestawów A ?
Muszę wiedzieć ile mam na stanie wolnych produktów 1,2,3 , które też sprzedaje pojedynczo
Dzień dobry,
zestaw w systemie jest traktowany podobnie jak usługa- jako coś niepoliczalnego. System nie zlicza ile zestawów można utworzyć z danych komponentów. Policzalne są jedynie składowe. Jeżeli wyczerpie się zapas półproduktów wchodzących w skład zestawu to nie będzie można go umieścić do faktury. Warunkiem jest włączenie ograniczenia ilościowego dla produktów ( na składowe zestawu ). Instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/2762148-Ograniczenie-magazynowe-produktow-w-systemie
https://pomoc.fakturownia.pl/5444662-Blokada-sprzedazy-produktu-z-zerowym-stanem-magazynowym-
O funkcji Zestaw w systemie:
https://pomoc.fakturownia.pl/146974-Zestawy-produktow
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Sprzedaż bezrachunkowa sugestia Nowe
Czy jest możliwość dodanie sprzedaży bezrachunkowej, albo obejścia w jakiś sposób tej sytuacji, w której prowadzimy ewidencję wewnętrzną przychodów, jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej, a jesteśmy VAT-owcami. W związku z tym z racji działalności nie wystawiam faktur, ani paragonów - chyba, że na specjalne życzenie klienta.
Sytuacja taka: W skrócie: muszę rozliczyć vat, ale nie wprowadzam danych klienta.
Wszystkie posty w tym temacie zostały oznaczone jako prywatne, więc publikuję publicznie, żeby inni zainteresowani mogli głosować na tę funkcję. Ja prawdopodobnie bym wybrał inny system, gdybym się nie pospieszył i kupił pakiet PRO na cały rok. Byłem zaskoczony, że nie ma tej funkcji, a przynajmniej nie mogę jej znaleźć.
Witam serdecznie,
Na chwilę obecną nie obsługujemy sprzedaży bezrachunkowej.
Pomimo głosów innych użytkowników na wspomnianą funkcjonalność, w najbliższym czasie, nie jesteśmy w stanie wprowadzić takiego rozwiązania do naszego systemu.
Z racji tego, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć oczekiwań naszych klientów, względem naszego oprogramowania, przed dokonaniem wpłaty za abonament, dajemy możliwość przetestowania naszego systemu, przez 30 dni za darmo w najwyższym pakiecie. Dodatkowo udzielamy wsparcia telefonicznego, jak i obszernej Bazy Wiedzy z zakresu funkcjonowania całego systemu.
Fakturownia jest programem do wystawiania faktur i paragonów z możliwością automatyzowania tego procesu w integracji z popularnymi platformami e-commerce. Dodatkowo nasz system posiada elementy księgowe, jednak nie oferujemy obsługi pełnej księgowości, jak robią to programy stricte księgowe.
Pozdrawiam Jarek
faktury cyklicznej - potrzebujemy termin wystawiania co 4 tygodnie i co 4 miesiące sugestia Nowe
potrzebujemy - termin wystawiania faktury cyklicznej co 4 tygodnie i co 4 miesiące
Czy jest to możliwe
Dzień dobry,
na ten moment program nie daje takiej możliwości, ale bardzo dziękujemy za trafną sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji.
Będziemy uważnie obserwować Państwa sugestię oraz liczbę głosów na nią oddanych.
Pozdrawiam.
Szymon
Status faktury wystawianej automatycznie w Shoper pytanie Nowe
Szanowni Państwo,
uruchomiłem integrację Fakturowni z platformą Shoper. Chciałbym, aby faktury były wystawiane od razu ze statusem OPŁACONA. Zamówienia są realizowane tylko po opłaceniu w systemie i dlatego chciałbym, żeby takie faktury (opłacone) były wysyłane do Klienta.
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Jacek Mirczak
Dzień dobry,
jeśli mowa o naszej integracji z Shoperem, to należy wybrać status dla jakiego mają się w jej ramach generować dokumenty.
Dodatkowo można dodać funkcje, żeby dokumenty generowały się tylko dla Zamówień opłaconych.
Wspomnianą funkcję można włączyć z poziomu ustawień wtyczki w Shoperze lub z poziomu Panelu w Fakturowni> Integracje i dodatki> E-commerce> Shoper> Ustawienia> Dodatkowe ustawienia> zaznaczamy: Czy wystawiać dokumenty tylko do zamówień opłaconych? (suwak ma być po prawej stronie) > zmiany zapisujemy przyciskiem "Zapisz".
Wtedy Zamówienie musi spełnić oba warunki, żeby dokument został dla niego wygenerowany.
Więcej na ten temat w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>
https://pomoc.fakturownia.pl/99132058-Integracja-Fakturowni-z-Shoper
Pozdrawiam
transakcja anulowana pytanie Nowe
dzień dobry, od pewnego czasu zaczął mi się pojawiać komunikat "[18] Nieprawidłowa stawka PTU towaru" proszę podpowiedzieć czym to może być spowodowane
Dzień dobry,
proszę o informacje przy jakim dokumencie taki komunikat się wyświetla. Czy mogą Państwo udostępnić przykład na koncie?
W celu analizy potrzebujemy dostępu do konta dla Pomocy Technicznej. Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Pozdrawiam,
Łukasz
eksport dokumentów księgowych do RAKSQL błąd Nowe
próbując zaimportować dokumenty księgowe do RAKSSQL otrzymuję informację:
"Wersja pliku eksportu (12.1) nie jest zgodna z wersja importu obsługiwaną przez program (19.0). W przypadku importu tego pliku mogą wystąpić problemy". Oczywiście operacja jest nieudana.
Wersja RAKSSQ: najnowsza 1.29.1309.
Czy jest możliwa integracja Fakturowni.pl z RAKSSQL np. poprzez API?
Proszę o pomoc.
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.
Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl
Dodatkowo, jeśli to problem dotyczy eksportowania dokumentów, proszę o wskazanie za pomocą jakiego eksportu go Państwo dokonujecie, podanie Numerów eksportowanych dokumentów oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Pozdrawiam
Zbiorcza nota odsetkowa - dla klienta sugestia Rozwiązane
Dzień dobry, czy są plany na wprowadzenie generowania noty odsetkowej lub wezwania do zapłaty z wyliczonymi odsetkami dla wielu faktur jednego klienta ??
Dzień dobry,
na ten moment w systemie mamy zbiorcze wezwanie do zapłaty na wiele nieopłaconych faktur dla tego samego Kontrahenta: https://pomoc.fakturownia.pl/77779578-Zbiorcze-wezwanie-do-zaplaty-dla-jednego-Kontrahenta.
W przypadku zbiorczej noty odsetkowej nie mamy w planach do końca tego roku wprowadzać jakiej funkcjonalności.
Dziękujemy jednak za sugestie, zostanie ona wzięta pod uwagę w planach na nadchodzący rok kalendarzowy.
Pozdrawiam,
Piotr
Wyświetlanie podsumowania sprzedaży na stronie głównej błąd Nowe
Sprzedaż dziś, ostatnie 7dni, bieżący miesiąc i rok wlicza dokumenty nieksięgowe jak proformy... Jest to wkurzające i totalnie nieużyteczne. Jak można wliczać wartość proformy do sprzedaży.
Dzień dobry,
w celu analizy zgłoszenia proszę o udzielenie dostępu do konta dla Pomocy Technicznej. Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Pozdrawiam,
Łukasz