0 głosów

Faktura zagraniczna sugestia Nowe

Czy jest możliwość wpiasanie klienta z UE ? w jęz angielskim ?


anonim 2024-03-04 17:44 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
czy jest możliwość dostosowania kolumn w zakładce płatności w taki sposób by było widać kto jest nadawcą przelewu?
Dane nadawcy przelewu są dostępne tylko jak się wejdzie do konkretnego zaimportowanego przelewu.

Pozdrawiam,
Anna O.


anonim 2024-03-04 15:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety nie ma możliwości dostosowania kolumn w zakładce "Płatności", tak aby wyświetlany był Nadawca płatności.
Sugestia dodania takiej kolumny zostanie przekazana do właściwego działu.

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

Zamówienie sugestia Nowe

Podczas zamówienie chciałabym dodać dodatkowe słowo ,,w trakcie realizacji " jak to zrobić ,
ponieważ jest tylko 6 pozycji np. zrealizowane wstrzymane opłacone itp.


anonim 2024-03-04 09:02 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

Dzień dobry. Wystawiłem właśnie fakturę dla zagranicznego podmiotu na odwrotne obciążanie poprzez opcję "wystaw podobną" ale na nowej fakturze mam kolumny dotyczące podatku Vat. zmieniło się również położenie opcji "odwrotne obciążenie". Czy to jakieś zmiany wymagane prawem?

Pozdrawiam.
Wojciech Sochański


anonim 2024-03-04 08:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt. Zgodnie z konsultacjami księgowymi odwrotne obciążenie zostało zaktualizowane do aktualnych przepisów prawa krajowego pod kątem JPK oraz pod kątem wystawiania faktur zagranicznych.
Przeniesienie checboxa miało usprawnić pracę oraz sprawdzić, że zmiana będzie przyjemna dla Użytkownika. W obecnym tygodniu zostanie przygotowana pełna instrukcja dla Użytkowników w tym temacie.
Okno "Odwrotne obciążenie" znajduje się przy danych Nabywcy z prawej strony rubryki z Krajem, razem z oknem "faktura OSS". Po zaznaczeniu odwrotnego obciążenia okno "faktura OSS" znika. W zależności od wyboru kraju odwrotne obciążenie przybierze charakter rozliczenia krajowego lub zagranicznego.
Robocza stawka podatku będzie "oo" lub "np".
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
1 głos

Witam, proszę przemyśleć dodanie opcji sortowania kolumn "po adresach". (przychody)
w przypadku mojej firmy brak tej opcji jest bardzo uciążliwy, nazwiska wiele nam nie mówią a przy dużej skali zamówień ciężko się połapać.

Również w aplikacji, szukając ostatniej faktury klienta muszę:
- wpisać adres w rubryce klienci (tam odnajduję jego nazwisko)
-przechodzę w przychody
-przepisuję nazwisko
i dopiero mam dostęp do faktur danego klienta.

Szkoda, że nie da się przejść bezpośrednio do faktur z karty klientów.

Pozdrawiam


anonim 2024-03-02 09:19 0 komentarzy
więcej »
1 głos

Pobieranie pdf na dysk pytanie Rozwiązane

Dzień dobry
czy jest gdzieś możliwość pobrania FV na dysk w formie pdf zaraz po wystawieniu? najlepiej gdyby przy pobraniu plik nazywał się numerem FV. To dla mnie ważna funkcjonalność


anonim 2024-03-01 20:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

po utworzeniu dokumenty, gdy widoczny jest podgląd utworzonego dokumentu, należy skorzystać z menu podręcznego ponad fakturą i kliknąć Eksport > Pobierz PDF. Plik pobrany w ten sposób powinien mieć nazwę, która zawiera numer dokumentu. Nie ma w systemie możliwości, aby samodzielnie ustalać nazwy dla pobieranych plików.

W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
1 głos

Czy możecie ustawić automatyczną aktualizację cen sprzedaży z nowej PZ na produkcie , tak jak jest w cenach zakupu ??? Bo jeśli działa już taka aktualizacja z PZ cen zakupu to powinno też w ten sam sposób działać na sprzedaży - ANALOGICZNIE przy zmianie ceny zakupu często jest zmiana ceny sprzedaży. Taki sposób byłby dla nas najwygodniejszy na ciągłe obecnie zmiany cen zakupu oraz automatycznie ceny sprzedaży .
Dodatkowo byłaby sprecyzowana cena bardziej niż z opcji aktualizacji po marży, która nie zaokrągla końcówek cen.?!


anonim 2024-03-01 08:16 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety nie mamy w planach takiej funkcjonalności.
Nie dla Każdego Użytkownika wpisywanie ceny sprzedaży, a co za tym idzie zmiana ceny sprzedaży w produkcie z poziomu dokumentu magazynowego zakupowego PZ jest oczywista.
Nie każdy z Użytkowników zmienia marże i sprzedaży w momencie gdy cena zakupu ulegnie zmianie na plus. Z prostej przyczyny, gdyby taki automat działa co w momencie gdy nowa cena na PZ będzie sporo mniejsza niż cena katalogowa produktu?
Oczywiście dobrą sugestią jest aktualizacja cen sprzedaży analogiczna do mechanizmu działającego przy cenach zakupu, jednak za dużo jest w niej znaków zapytania gdyż nie każdy przedsiębiorca postępuje według takiego samego schematu.
Dziękujemy jednak za sugestię, w momencie gdy będziemy realizować pracę w tym lub podobnym zakresie, postaramy się wyjść na przeciw Pana oczekiwaniom.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
0 głosów

Witam. Czy jest możliwość aby faktury wystawiane za pośrednictwem integracji allegro od klientów czeskich były wystawiane w złotówkach (przeliczenie na podstawie kursu NBP? Jeśli tak to jak to zrobić


anonim 2024-02-29 20:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
nasza integracja z Allegro, obecnie nie posiada takiej funkcjonalności, dziękujemy za sugestie.

więcej »
1 głos

Dzień dobry,
czy jest możliwość wprowadzenia funkcji zamknięcia raportów kasowych w danym dniu? Chodzi o płatności gotówkowe.


anonim 2024-02-29 13:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
1 głos

Jednym z najbardziej brakujących elementów w systemie jest brak możliwości zaznaczenia faktury/paragonu jako "opłacony" w przypadku kiedy klient płaci część kwoty gotówką, a drugą będzie dopłacał w formie płatności kartą lub przelewem.
Czy planują państwo stworzenie takiego rozwiązania aby normalnie można było zaznaczać jako opłacone sprzedaż właśnie w takim przypadku?


anonim 2024-02-29 11:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Błedny nip nabywcy sugestia Rozwiązane

Dzień dobry, mam problem z wystawieniem faktur przychodowych dla kontrahentów zagranicznych. To są nasi stali Klienci korzystam z funkcji "wystaw podobną" i wyskakuje mi komunikat " "prosimy o prawienie danych - NIP - błędny NIP nabywcy. proszę o pomoc


anonim 2024-02-29 10:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

komunikat o błędnym NIP Nabywcy pojawia się, ponieważ w ramach konta aktywna jest opcja sprawdzania poprawności NIP polskich firm.

Aby system pozwolił zapisać fakturę z NIP zagranicznego kontrahenta, należy uzupełnić pole Kraj w danych Nabywcy (jeśli nie jest uzupełniony to domyślnie system zaczytuje Polska) lub wyłączyć całkowicie opcję sprawdzania NIP.

Opcja ta jest dostępna po przejściu do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty. Należy odznaczyć checkbox przy opcji Sprawdzanie poprawności NIP polskich firm i zapisać zmiany.

Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/864619-Sprawdzanie-poprawnosci-NIP-polskich-firm.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Emaile klientów - problem pytanie Rozwiązane

Dzień dobry,

Do niedawna, gdy wystawialiśmy faktury dla naszych aktualnych klientów, ich adresy mailowe zaczytywały się z poprzednich faktur. Teraz za każdym razem musimy szukać tych adresów w starych fakturach i wklejać do nowych faktur. Czy możemy to jakoś naprawić lub włączyć ?


anonim 2024-02-29 09:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

Adresy email do wysyłki mailowej pobierane są z karty danego Klienta - jeśli są one uzupełnione, powinny być podpowiadane przy próbie wysyłki. Jeśli w Państwa przypadku się tak nie dzieje, proszę podać przykład faktury/klienta oraz udzielić dostępu do konta dla pomocy technicznej zgodnie z instrukcją w linku poniżej:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Problem z adresem sugestia Rozwiązane

Witam. Mój program Fakturownia od kilku tygodni podmienia mi adres odbiorcy na mój własny.
Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Zbigniew Kaluga.


anonim 2024-02-28 19:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w celu weryfikacji dlaczego system podmienia dane po stronie Nabywcy na adres Sprzedawcy proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej.

Proszę również o wskazanie przy wystawianiu jakiego typu dokumentu zauważył Pan ten problem? Z jakiej przeglądarki Pan korzysta? Czy problem występuje również przy skorzystaniu z innej przeglądarki internetowej? Być może w ramach przeglądarki aktywna jest opcja autouzupełniania, która podpowiada Pana dane. Czy w ramach konta jest przykładowy dokument, gdzie zapisano fakturę z błędnymi danymi, a potem ją edytowano? Jeśli tak proszę o wskazanie jej numeru. Czy problem zauważono przy wystawianiu dokumentu dla jednego kontrahenta czy dla różnych? Proszę o podanie przykładowego kontrahenta.

Sprawdzę z czego problem może wynikać.

Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Jak usunąć widniejące karty kredytowe z aplikacji w telefonie?


anonim 2024-02-28 06:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 
Aplikacja nie ma bezpośrednio podpiętej karty kredytowej. Aplikacja korzysta z modelu subskrypcji, który jest co miesiąc odnawialny i opłacany za pomocą karty kredytowej zapisanej w Google Play do robienia zakupów w Sklepie Google lub Portfela Apple. Chcąc zrezygnować z płatności za abonament, należy zmienić plan abonamentowy na bezpłatny MICRO.
Pozdrawiam,
Ewelina Rychlik 

więcej »
0 głosów

korekta deklaracji VAT pytanie Rozwiązane

Dzien dobry,
wystawilem fakture korygujaca VAT za miesiac styczen.
Dekalracje VAT7 juz zlozylem
Mam pytanie w jaki sposob skorygowac dekaracje VAT7 za styczen?

dziekuje


anonim 2024-02-26 14:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

tworząc raport JPK_V7 można wybrać cel złożenia, czy jest to złożenie po raz pierwszy czy korekta.

Proszę przejść do zakładki Raporty > Moje JPK. Następnie skorzystać z przycisku + Nowy JPK V7. Wybrać właściwą firmę, miesiąc złożenia i w polu cel wybrać korekta. Następnie wygenerować raport. Po kliknięciu przycisku Nowy raport pojawi się komunikat do wyboru, która część raportu ma podlegać korekcie.

Szczegółowy opis znajduje się w Bazie Wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/143797924-Korekta-JPK-V7-calosc-deklaracja-ewidencja-.

W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
2 głosów
Screenshot bgaponik.fakturownia.pl 2024.02.26 12 18 31

Zapamiętanie ustawień filtra sugestia Rozwiązane

Dotyczy widoku "Wydatki", filtr z lewej strony ekranu. Zapamiętanie pozycji "Okres" na wybranej przez użytkownika pozycji (np. "aktualny miesiąc").
Było by to wielkie udogodnienie.


anonim 2024-02-26 12:19 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękujemy za sugestię.

Na ten moment nie ma możliwości zapisania filtrów według własnych preferencji. System każdorazowo podpowiada ustawienie domyślne dla rubryki Okres, jako ostatnie 12 miesięcy. Ustawienie dotyczy zarówno zakładki Przychody jak i Wydatki.

Jeśli jednak taka funkcjonalność jest istotna z punktu widzenia użytkowników systemu, zachęcamy do oddawania głosów na sugestię. Jeśli będzie cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, przekażemy ją do działu rozwoju produktu na listę opcji do wdrożenia.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Witam.
Aby pobrać listę produktów podanego magazynu stosuje taki kod:
$curl_url = 'https://'.$domainname.'.fakturownia.pl/products.json?api_token='.$apitoken.'&warehouse_id='.$warehouse_id.'&filter=all&page='.$i;

Jak pobrać podobną listę tylko prodóktów które mają konkretny tag ?


anonim 2024-02-24 16:21 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

Przekazałam zadanie do programisty, wrócę z odpowiedzią.

Pozdrawiam
Ewelina Rychlik

więcej »
0 głosów

saldo sugestia Rozwiązane

witam czy mozna w systemie zrobic wydruk zbiorowy faktur z uwzglednieniem zaplacone / niezaplacone


anonim 2024-02-24 08:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

Proszę wybrać Przychody - Faktury, następnie po lewej stronie w filtrach wybrać odpowiednie parametry tj okres i typ dokumentu, a w polu status wybrać OPŁACONA, klikamy Szukaj. System wygeneruje nam listę faktur opłaconych, teraz w prawym górnym rogu wybieramy Eksport/Wydruki i klikamy na Pobierz listę faktur w formacie PDF. Następnie te same kroki należy powtórzyć dla faktur NIEOPŁACONYCH.

więcej »
0 głosów

Witam.
Program zaczytuje bledne dane tworzac FV na podstawie proformy lub oferty. Na proformie lub ofercie wpisane sa poorawne dsne nabywcy i w momencie tworzenia FV w wileu przypadkach zaczytuje sie nasz kod i miasto - pozostale dane jak nip, nazwa, ulica sa poprawne. Nasz klient dzis zwrocil na to uwagę. Sprawdzilem poprzednie FV i kilkanascie na juz takie błedy. Teraz przez nirzgodnosc dzialania panstwa programu mamy sporo niezgodnosci, poprawy, pracy, wysylanie not. Sprawdzilem obecnie kilka miesiecy wsteczy. Obawiam sie, ze problem siega dalej wstecz.


anonim 2024-02-23 09:32 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej.

Proszę również o wskazanie numeru przykładowego dokumentu, gdzie faktura VAT z proformy/oferty wymagała poprawienia danych ręcznie.

Przy sprawdzeniu działania opcji w ramach konta testowego, dane kopiowały się prawidłowo. Niezbędny jest więc przykład, gdzie system błędnie zaczytał dane. Edycja i zmiana danych będzie widoczna w aktywnościach związanych z dokumentem.

Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Witam
Teraz na koncie mam wyłączoną opcje "Obsługa magazynów". Towary zapisane bez żadnego magazyny. Jak zrobić tak żeby przy włączeniu opcji "Obsługa magazynów" wszystkie towary automatycznie zostały przypisane do nowoutworzonego magazynu z zachowaniem dostępnych ilości?

Dziękuję.


anonim 2024-02-22 19:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
po włączeniu funkcji "obsługa magazynów" system tworzy zbiorczy PZ na produkty, które zostały wykazane na fakturach jako sprzedane. Zostanie też wyświetlony komunikat, by przypisać dokumenty faktur do magazynu.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/106136-Aktywacja-magazynu-i-zarzadzanie-nim

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

W jaki sposób zrobić tak, aby dokument PZ do towaru wprowadzonego do magazynu na podstawie faktury zakupu WNT w EUR, przeliczał wartość towaru na złotówki? Dla faktury WNT jest ustawiona opcja przeliczaj z EUR na PLN, jednak na dokumencie PZ jest cena w EUR.
Po dopisaniu ceny sprzedaży towaru na PZ widać cenę zakupu w EUR, a cenę sprzedaży w PLN i w efekcie brakuje informacji o marży (zysku).


anonim 2024-02-22 12:20 1 komentarz
więcej »
0 głosów

Generowanie rozliczeń sugestia Rozwiązane

Myślę, że pożądanym i zachęcającą funkcją byłaby możliwość prowadzenia dokumentacji - wystawianie plików rozliczeniowych, deklaracji zus itp zwłaszcza dla osób które niedawno założyły firmę.


anonim 2024-02-22 10:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię.

Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą przekazanie funkcjonalności na listę opcji do wdrożenia, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Na ten moment Fakturownia nie jest programem księgowym, dlatego nie ma możliwości generowania np. deklaracji. Jest systemem do wystawiania dokumentów z elementami księgowymi jak np. KPiR.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
2 głosów

Proponuję dodać do systemu widok kalendarza z sumą faktur, których termin płatności przypada na dany dzień. Patrząc na taki raport zarządzającym biznesem będzie mógł szybko planować przyszłe wpływy, co jest ważne pod kątem płynności finansowej.

Przykład:
25.02 - 20.000 zł brutto
26.02 - 1.200 zł brutto
27.02. - 15.000 zł brutto

Dodatkowo dobrze byłoby aktualizować, wartość o faktury, których status jest "opłacona". Obecnie taki raport można wygenerować eksportując faktury z danego okresu i filtrując plik w Excelu. Wprowadzenie takiej funkcji w fakturowni oszczędziłoby dużo czasu użytkownikom


anonim 2024-02-21 13:14 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia jest widoczna dla pozostałych użytkowników systemu. Zachęcamy do oddawania na nią głosów. Jeśli będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, zostanie przekazana do działu rozwoju produktu na listę opcji do wdrożenia.

Na ten moment system pozwala dodać na listę faktur kolumnę Termin płatności, która pozwala na sortowanie od najstarszej lub najmłodszej daty płatności. Po zaznaczeniu checkboxów przy dokumentach z danym terminem płatności można sprawdzić ręcznie jaka jest wartość dokumentów dla konkretnego terminu płatności.

Przesyłam instrukcję odnośnie dodatkowych kolumn na liście faktur: https://pomoc.fakturownia.pl/1575723-Dostosowanie-wyswietlania-kolumn.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

zmiana terminu płatności na kilku fakturach


anonim 2024-02-21 10:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

masowa zmiana na fakturach dotyczy tylko statusu, działu i kategorii. Pozostałe dane, w tym również termin płatności należy zmienić dla każdej faktury osobno poprzez jej edycję.

Po przejściu do podglądu faktury, należy skorzystać z opcji edytuj, a następnie w polu Termin płatności zmienić na właściwy termin. Zmiany należy zapisać.

Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/135803-Zmiana-terminu-platnosci.

W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

upomnienie sugestia Rozwiązane

Jak wysłać upomnienie klientowi , który nie opłacił FV


anonim 2024-02-21 08:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

aby wysłać przypomnienie o płatności proszę przejść do podglądu faktury, dla której minął już termin płatności. Następnie z menu podręcznego ponad dokumentem proszę kliknąć Więcej opcji > Wyślij przypomnienie. Pojawi się formularz do wysłania maila z przypomnieniem.

Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/150532-Przypomnienie-o-nieoplaconej-fakturze.

System pozwala również aktywować opcję, dzięki której przypomnienia będą wysyłane automatycznie. Szczegółowy opis dostępny jest w tym artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci-.

W przypadku dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »