0 głosów

Magazyn. pytanie Nowe

Dzień dobry!
Aktualnie poszukuję rozwiązania do obsługi magazynu z odzieżą roboczą. Magazyn dla około 100 pracowników. Potrzebuję usprawnienia z prtzyjęciem magazynowym i wydawaniem odzieży z możliwością skanowania telefonem przez pracownika, tak abym wiedział ije ubrań i któy pracownik pobrał. CZy jest możliwość przetestowania waszych rozwiązań przez ok 1 tydzień?
Pozdrawiam.


anonim 2024-12-07 12:28 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

Dzien dobry
w szablon numeracji korekt mam wpisane "Knr-m/mm/yyyy"
a faktury sa wystawiane jako Knr-m - bez miesiaca i bez roku


anonim 2024-12-06 18:57 0 komentarzy
więcej »
3 głosów
Zrzut ekranu 2024 12 5 o 13.39.03

Obecnie w Fakturowi nie da się sortować produktów po dodanych kolumnach - moim zdaniem powinno się dać po każdej, ale wyjątkowo przydało by się po "Kod u producenta", albo po "Numer katalogowy". Obecnie da się tylko sortować po nazwie

Dodatkowo, nie działa wyszukiwanie po "kodzie u producenta". Zapewne po innych polach tak samo.


anonim 2024-12-05 13:42 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Oznaczanie gwiazdką sugestia Rozwiązane

Oznaczanie gwiazdką (najlepiej kilka kolorów) produktów w magazynie.


anonim 2024-12-04 12:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

Wysyłanie kopi faktur sugestia Rozwiązane

Chciałem wysłać kopie faktury do siebie na maila ale nie dochodzi do osoby na której wystawiałem fakturę doszła a do mnie kopia nie przyszła


anonim 2024-12-02 22:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
Czy problem z wysyłką nadal występuje?
Proszę sprawdzić foldery na Państwa poczcie (w tym folder spam) i jeśli w dalszym ciągu faktury nie doszły, proszę o informację zwrotną.

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Zmieniłam konto bankowe i przy wystawianiu faktury nie mogę wprowadzić tej zmiany. Jak tego dokonać? Proszę o pomoc


anonim 2024-12-02 12:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w pierwszej kolejności należy edytować numer rachunku bankowego w zakładce Ustawienia -> Dane firmy lub dodać nowy rachunek bankowy za pomocą przycisku "Dodaj konto bankowe" w tej samej zakładce.
Jeśli konto bankowe zostało edytowane - na nowo wystawionych fakturach podstawi się automatycznie.
Jeśli konto zostało dodane jako kolejne podczas wystawiania dokumentu należy nacisnąć przycisk "Edytuj" pod danymi Sprzedawcy i z najwyżej położonej rubryki wybrać właściwy dział firmy.
https://pomoc.fakturownia.pl/54378800-Dodawanie-numeru-konta-bankowego

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

Wprowadziliśmy w naszym serwisie automatyczne wystawianie faktur połączone z serwisem PayU.
W listopadzie wystawione zostało 9 faktur czyli numeracja skończyła się na numerze PayU/2024/11/09 a grudniu 1.12.2024 dzisiaj zauważyliśmy, że numeracja zaczęła się od PayU/2024/12/10 i doszła do PayU/2024/12/13. Wystawiły się faktury na tych numerach już z datą 1.12.2024. Następnie dzisiaj, zmieniliśmy numerację na taką, że kolejny numer liczony od początku miesiąca. Klient zapłacił/otrzymał PayU/2024/12/1 fakturka się wystawiła.
Pytanie: Po dojściu w numeracji do PayU/12/09 z jakim numerem wystawi się kolejna faktura? Czy będzie to pierwszy wolny numer czyli PayU/2024/12/14? Czy faktury od 10-13 się zdubluje numeracja, czy się nic nie zatnie lub nie nadpisze? Dobrze jakby zapełniły się numery 12/02 ...12/09 ... potem numerowałoby się od 12/14 itp.


Pozdrawiam
Grzegorz


anonim 2024-12-01 13:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zgodnie z naszą rozmową telefoniczną - numeracja była w Pana przypadku kontynuowana od numeru 14.

W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Martyna

więcej »
0 głosów

Przy pierwszym wpisie kontrahenta popełniłem literówkę potem mimo zaciągania przez nip dalej błędna nazwa funkcjonuje nie wiem jak to naprawić


anonim 2024-11-29 17:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
rekord klienta można zaktualizować w zakładce Klienci na koncie. Błędny wpis należy edytować ( w podglądzie karty klienta prawy, górny róg > Edytuj ), poprawić i ponownie zapisać.
Jeśli kontrahent dubluje się w bazie to można scalić rekordy. Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/10344316-Jak-pozbyc-sie-zdublowanych-Klientow-

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

wypowiedzenie umowy sugestia Nowe

Witam. Czy jest u Państwa jakiś okres wypowiedzenia umowy, czy umowa sama wygasa po zakończeniu okresu na który był wykupiony program?


anonim 2024-11-29 14:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w przypadku braku opłaty za abonament konto pozostanie w systemie jako nieaktywne. Dalej będzie wgląd do historii wystawianych dokumentów, ale nie będzie można tworzyć nowych faktur.

Konto można również całkowicie usunąć według instrukcji poniżej:
https://pomoc.fakturownia.pl/957573-Usuniecie-konta-w-Fakturowni

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
1 głos

proszę o infirmację, jak rozszerzyć pole nazwa towaru na etapie wpisywania?
jest wąskie pole, które pokazuje jedną linijkę i przesywanie strzałkami, żeby wpisać/zamienić tekst jest uciążkiwe.


anonim 2024-11-29 10:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety nie można rozszerzyć tego pola.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Prośba o podpowiedz sugestia Nowe

Dzień dobry czy jest możliwość przekształcenia faktury proformy do faktury nie mogę znaleźć takiej funkcji w programie?


anonim 2024-11-28 12:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

aby wystawić fakturę VAT z faktury proforma należy wejść w podgląd proformy poprzez Przychody > Faktury Proforma, a następnie z poziomu podglądu dokumentu wybrać z górnej belki opcję Kopiuj do VAT.
Więcej informacji o tej funkcji jak i o samej proformie odnajdą Państwo w naszej Bazie Wiedzy, pod linkiem:
https://pomoc.fakturownia.pl/127699-Jak-wystawic-fakture-VAT-z-Faktury-Proforma-
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiam, Stanisław

więcej »
1 głos

Witam,

Korzystam z API fakturowni i chciałbym się zorientować czy mozna wykorzystać pole "oid" jako zewnetrzny identyfikator płatności.

W dokumentacji github.com/fakturownia/api nie jest to opisane.
Przy zabawie z API udało mi sie utworzyć taka płatność, ale zastanawia mnie czy to jest poprawne podejście. Kolumna oid nie jest możliwa do wyświetlenia z poziomu panelu fakturownii.


anonim 2024-11-28 09:29 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
"oid" służy do przesłania numeru zamówienia, jednak można w nim przesłać inną, potrzebną nam wartość.
Wartość ta może być wyświetlana na dokumencie:
https://pomoc.fakturownia.pl/909095-Numer-zamowienia-na-fakturze
a także być widoczna na liście dokumentów:
U góry po prawej stronie listy dokumentów mamy małe koło zębate - należy w nie kliknąć i wybrać "Dostosuj wyświetlanie kolumn" a następnie zaznaczamy 'Nr zamówienia' i zapisujemy zmiany.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

numer konta sugestia Rozwiązane

Witam, chcę zmienić numer konta, ponieważ włamano się do mojego komputera i skradziono mi konto


anonim 2024-11-27 15:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt
Zmiana numeru rachunku bankowego możliwa jest po zalogowaniu do programu w zakładce Ustawienia>Dane firmy.
Będąc w tej zakładce proszę kliknąć w nazwę firmy (aby przejść do jej edycji) a następnie wprowadzić zmiany w sekcji Bank.
Na końcu oczywiście zapisujemy zmiany przyciskiem Zapisz na dole strony.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Przy powtórnych zamówieniach (po API) u klientów, którzy wcześniej byli w bazie w karcie klienta znika imię i nazwisko. Jak to wyeliminować?


anonim 2024-11-27 14:59 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) i udzielenie dostępu do konta zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Proszę również o przesłanie treści wysyłanego żądania i podanie numeru faktury, która powstała za jego pomocą.

Wszystkie wymienione dane proszę przesłać na info@fakturownia.pl

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Wybór konta pytanie Nowe

Witam jaka jest możliwość przy wystawianiu faktur wybór konta
Pozdrawiam


anonim 2024-11-27 10:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
wybór konta jest możliwy w trakcie wprowadzania dokumentu do systemu. Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/105859-Jak-zmienic-dzial-podczas-wystawiania-faktury

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
3 głosów

W mojej działalności od produktów rolnych nie płacę podatku dochodowego. Za każdym razem muszę kliknąć odpowiednie pole w opcjach dodatkowych faktury. Dodatkowo w wersji mobilnej (na telefon) nie ma takiej opcji.
Proponuję dodać taką funkcję do produktów tak aby można było zdefiniować przy produkcie czy liczyć od niego podatki tak vat jak dochodowy.


anonim 2024-11-26 16:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękujemy za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Zachęcamy do oddawania głosów, jeśli opisana funkcjonalność jest dla Państwa istotna. Jeśli sugestia będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, przekażemy ją do działu rozwoju produktu jako propozycję do wdrożenia w systemie.

Jeśli chodzi o aplikację mobilną to na ten moment nie wszystkie opcje dostępne w wersji desktopowej są już aktywne w aplikacji mobilnej. Funkcjonalności w aplikacji aktywowane są stopniowo.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaje do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Dzień dobry. Na wydruku faktury, pokazana jest data i godzina wydruku na górze strony a na dole strony widnieje chyba adres programu czy pliku, z którego jest ona wydrukowana. Poza tym, ta opcja powoduje, że czasami faktura drukowana jest na dwóch stronach, gdzie na jednej widnieją tylko powyższe informacje a na drugiej te same informacje z całą fakturą a czasami na jednej stronie, przy tej samej ilości informacji. Nie jest to więc spowodowane treścią faktury. Ogólnie to obie opcje bardzo źle wyglądają. Można to jakoś usunąć? W opcjach nie znalazłem niczego, co mogłoby wskazywać na możliwość wyłączenia tych informacji. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Krzysztof


anonim 2024-11-26 16:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
takie adnotacje są nanoszone przez oprogramowanie drukarki. W ustawieniach wydruku należy wyłączyć "Nagłówki i stopki", by data i godzina oraz nazwa Państwa konta w systemie nie była wyświetlana.
Nie jest to zależne od konfiguracji programu Fakturownia.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Zestawy sugestia Nowe

Mam pytanie o zestawy ?
Zrobiłem zestaw "A" który składa się z produktów 1,2,3 / jak wystawiam Fv jest nazwa zestaw "A" i jest ok
Ale mam zrobionych 50 zestawów " A" jak wprowadzić na magazyn 50 zestawów A ?
Muszę wiedzieć ile mam na stanie wolnych produktów 1,2,3 , które też sprzedaje pojedynczo


anonim 2024-11-24 20:48 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zestaw w systemie jest traktowany podobnie jak usługa- jako coś niepoliczalnego. System nie zlicza ile zestawów można utworzyć z danych komponentów. Policzalne są jedynie składowe. Jeżeli wyczerpie się zapas półproduktów wchodzących w skład zestawu to nie będzie można go umieścić do faktury. Warunkiem jest włączenie ograniczenia ilościowego dla produktów ( na składowe zestawu ). Instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/2762148-Ograniczenie-magazynowe-produktow-w-systemie

https://pomoc.fakturownia.pl/5444662-Blokada-sprzedazy-produktu-z-zerowym-stanem-magazynowym-

O funkcji Zestaw w systemie:
https://pomoc.fakturownia.pl/146974-Zestawy-produktow

W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
2 głosów

Sprzedaż bezrachunkowa sugestia Nowe

Czy jest możliwość dodanie sprzedaży bezrachunkowej, albo obejścia w jakiś sposób tej sytuacji, w której prowadzimy ewidencję wewnętrzną przychodów, jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej, a jesteśmy VAT-owcami. W związku z tym z racji działalności nie wystawiam faktur, ani paragonów - chyba, że na specjalne życzenie klienta.

Sytuacja taka: W skrócie: muszę rozliczyć vat, ale nie wprowadzam danych klienta.

Wszystkie posty w tym temacie zostały oznaczone jako prywatne, więc publikuję publicznie, żeby inni zainteresowani mogli głosować na tę funkcję. Ja prawdopodobnie bym wybrał inny system, gdybym się nie pospieszył i kupił pakiet PRO na cały rok. Byłem zaskoczony, że nie ma tej funkcji, a przynajmniej nie mogę jej znaleźć.


anonim 2024-11-23 14:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
Na chwilę obecną nie obsługujemy sprzedaży bezrachunkowej.

Pomimo głosów innych użytkowników na wspomnianą funkcjonalność, w najbliższym czasie, nie jesteśmy w stanie wprowadzić takiego rozwiązania do naszego systemu.

Z racji tego, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć oczekiwań naszych klientów, względem naszego oprogramowania, przed dokonaniem wpłaty za abonament, dajemy możliwość przetestowania naszego systemu, przez 30 dni za darmo w najwyższym pakiecie. Dodatkowo udzielamy wsparcia telefonicznego, jak i obszernej Bazy Wiedzy z zakresu funkcjonowania całego systemu.

Fakturownia jest programem do wystawiania faktur i paragonów z możliwością automatyzowania tego procesu w integracji z popularnymi platformami e-commerce. Dodatkowo nasz system posiada elementy księgowe, jednak nie oferujemy obsługi pełnej księgowości, jak robią to programy stricte księgowe.


Pozdrawiam Jarek

więcej »
0 głosów

potrzebujemy - termin wystawiania faktury cyklicznej co 4 tygodnie i co 4 miesiące
Czy jest to możliwe


anonim 2024-11-22 15:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

na ten moment program nie daje takiej możliwości, ale bardzo dziękujemy za trafną sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji.
Będziemy uważnie obserwować Państwa sugestię oraz liczbę głosów na nią oddanych.

Pozdrawiam.
Szymon

więcej »
0 głosów

Szanowni Państwo,
uruchomiłem integrację Fakturowni z platformą Shoper. Chciałbym, aby faktury były wystawiane od razu ze statusem OPŁACONA. Zamówienia są realizowane tylko po opłaceniu w systemie i dlatego chciałbym, żeby takie faktury (opłacone) były wysyłane do Klienta.
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Jacek Mirczak


anonim 2024-11-22 11:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jeśli mowa o naszej integracji z Shoperem, to należy wybrać status dla jakiego mają się w jej ramach generować dokumenty.

Dodatkowo można dodać funkcje, żeby dokumenty generowały się tylko dla Zamówień opłaconych.

Wspomnianą funkcję można włączyć z poziomu ustawień wtyczki w Shoperze lub z poziomu Panelu w Fakturowni> Integracje i dodatki> E-commerce> Shoper> Ustawienia> Dodatkowe ustawienia> zaznaczamy: Czy wystawiać dokumenty tylko do zamówień opłaconych? (suwak ma być po prawej stronie) > zmiany zapisujemy przyciskiem "Zapisz".


Wtedy Zamówienie musi spełnić oba warunki, żeby dokument został dla niego wygenerowany.

Więcej na ten temat w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>

https://pomoc.fakturownia.pl/99132058-Integracja-Fakturowni-z-Shoper

Pozdrawiam

więcej »
0 głosów

transakcja anulowana pytanie Nowe

dzień dobry, od pewnego czasu zaczął mi się pojawiać komunikat "[18] Nieprawidłowa stawka PTU towaru" proszę podpowiedzieć czym to może być spowodowane


anonim 2024-11-21 14:08 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o informacje przy jakim dokumencie taki komunikat się wyświetla. Czy mogą Państwo udostępnić przykład na koncie?
W celu analizy potrzebujemy dostępu do konta dla Pomocy Technicznej. Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

próbując zaimportować dokumenty księgowe do RAKSSQL otrzymuję informację:
"Wersja pliku eksportu (12.1) nie jest zgodna z wersja importu obsługiwaną przez program (19.0). W przypadku importu tego pliku mogą wystąpić problemy". Oczywiście operacja jest nieudana.
Wersja RAKSSQ: najnowsza 1.29.1309.
Czy jest możliwa integracja Fakturowni.pl z RAKSSQL np. poprzez API?
Proszę o pomoc.


anonim 2024-11-21 13:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl


Dodatkowo, jeśli to problem dotyczy eksportowania dokumentów, proszę o wskazanie za pomocą jakiego eksportu go Państwo dokonujecie, podanie Numerów eksportowanych dokumentów oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:

https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-


Pozdrawiam

więcej »
1 głos

Dzień dobry, czy są plany na wprowadzenie generowania noty odsetkowej lub wezwania do zapłaty z wyliczonymi odsetkami dla wielu faktur jednego klienta ??


anonim 2024-11-20 15:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na ten moment w systemie mamy zbiorcze wezwanie do zapłaty na wiele nieopłaconych faktur dla tego samego Kontrahenta: https://pomoc.fakturownia.pl/77779578-Zbiorcze-wezwanie-do-zaplaty-dla-jednego-Kontrahenta.
W przypadku zbiorczej noty odsetkowej nie mamy w planach do końca tego roku wprowadzać jakiej funkcjonalności.
Dziękujemy jednak za sugestie, zostanie ona wzięta pod uwagę w planach na nadchodzący rok kalendarzowy.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
0 głosów

Sprzedaż dziś, ostatnie 7dni, bieżący miesiąc i rok wlicza dokumenty nieksięgowe jak proformy... Jest to wkurzające i totalnie nieużyteczne. Jak można wliczać wartość proformy do sprzedaży.


anonim 2024-11-20 13:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w celu analizy zgłoszenia proszę o udzielenie dostępu do konta dla Pomocy Technicznej. Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »