0 głosów

Witam jak zrobić żeby na wydruku faktury nie była pokazywana cala nazwa produktu tylko powiedzmy pierwsze 15znakow ? Albo zamiast nazwy kod produktu ?


anonim 2024-06-24 19:46 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

kompensata rozrachunków sugestia Rozwiązane

Czy możliwe jest rozliczenie faktur sprzedaży i wydatków dla tego samego kontrachenta?


anonim 2024-06-23 19:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Jeśli pytanie dotyczy dokumentu jakim jest kompensata, to nie mamy w systemie takiego dokumentu.
Kompensatę w naszym programie można wybrać jedynie jako sposób płatności za dokument.

Jeśli chodzi o ewidencję faktur wydatkowych, to tak - można je dodać do programu, poniżej załączam instrukcję:
https://pomoc.fakturownia.pl/140112237-Wydatki

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Dostęp do podglądu pytanie Rozwiązane

Dzień dobry, w związku z kończącym się abonamentem, mam pytanie - czy można po prostu mieć dostęp do fakturowni - bez możliwości wystawiania faktur? Czy jeśli nie przedłużymy abonamentu, będziemy mieli w dalszym ciągi dostęp do podglądu/archiwum (tak jak wspomniałam, do wystawiania faktur już nie potrzebujemy).

Bardzo proszę o możliwie pilną odpowiedź.

Magdalena Świąć
Champion Invest Sp. z o.o.


anonim 2024-06-21 10:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
nawet jeśli nie dokonają Państwo opłaty za konto dostęp do faktur zostanie zachowany.

Proszę jednak pamiętać o konieczności aktywności w postaci logowania do konta co najmniej raz na 12 miesięcy, gdyż konta bez żadnej aktywności zgodnie z regulaminem mogą zostać usunięte.

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »
0 głosów

Zmiana numeracji fakturacji XML pytanie Rozwiązane

Szanowni Państwo,

Piszę do Państwa w sprawie problemu, który napotkałem podczas importu plików XML z Allegro Marketplace do Państwa systemu fakturowania. Korzystam z Państwa rozwiązania od niedawna, ponieważ sprzedaż w moim biznesie dopiero niedawno znacząco się zwiększyła. Wcześniej nie używałem żadnego innego programu fakturującego i obecnie rozważam właśnie Państwa.

Podczas importu plików XML z Allegro, importuję faktury za kilka miesięcy jednocześnie. Problem polega na tym, że faktury są importowane w odwrotnej kolejności. Faktury z marca mają niższe numery niż faktury z maja. Na przykład, ostatnia faktura z maja ma numer 1, a faktura z marca ma numer 87. Potrzebuję jednak, aby faktura z marca miała numer 1, a ostatnia faktura z maja miała numer 87. Niestety, nie mogę tego zmienić w ustawieniach programu. Przeszukałem wiele forów i stron internetowych oraz próbowałem ręcznie zmieniać plik XML, ale bez sukcesu.

Mój dział księgowości wymaga, aby wszystkie faktury były numerowane chronologicznie - pierwsza sprzedaż, pierwsza faktura, numer 1 i tak dalej. Obecna sytuacja sugeruje, że sprzedaż w marcu jest najnowsza, co jest niezgodne z rzeczywistością.

Proszę o informację, co mogę zrobić w tej sytuacji. Czy istnieje możliwość zmiany tej funkcjonalności po Państwa stronie? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Z poważaniem,

Andrii Teteria
KTD iHome
poland@laretti.cz
+48733671467


anonim 2024-06-20 18:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
import Allegro XML nie jest obecnie rozwijany. Rozwijany jest import z Allegro CVS, gdyż dostępny jest on w każdym planie Allegro. Sugeruję skorzystać z tego importu.
https://pomoc.fakturownia.pl/116213516-Integracja-sprzedazy-w-Allegro-csv

Jeśli występuje problem z numeracją dokumentów za wiele miesięcy, sugeruję importować dokumenty w rozbiciu na miesiąc.

Ewentualne sugestie / problemy do importu Allegro CSV można przesyłać na adres integracje@fakturownia.pl

Pozdrawiam,
Kacper

więcej »
0 głosów

Witam, od dawna w sumie jest już ten problem, nie wiem czy nikt tego nie zgłaszał czy nie da się tego naprawić Przy imporcie sprzedaży z allegro aukcji, w których zwrócono część kwoty jest błąd i nie wystawia z pliku. Jest jakaś szansa żeby to ogarnąć? Niestety, ale szerzy się plaga "częściowych zwrotów" na allegro, a nie uśmiecha mi się wystawiać ręcznie tych FV.


anonim 2024-06-20 15:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.


Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo w treści proszę o doprecyzowanie, czy chodzi Państwu import Allegro XML czy Import Allegro CSV? Proszę o podanie ścieżki za pomocą, którego dokonywany jest import.

Mamy rozumieć, że w przypadku takiego Zamówienia dokumenty nie są generowane tylko do tego konkretnego, w którym nastąpił częściowy zwrot? Czy żaden dokument nie zostaje wygenerowany?

Prosimy również o przesłanie importowanego pliku w załączniku do wiadomości.

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
Mam klienta, który notorycznie opóźnia większość swoich płatności za fv oraz noty obciążeniowe. Czy jest jakaś zbiorcza opcja na jakimś wybranym okresie nr 1 rok, aby klientowi potrącić te odestki z kaucji za mieszkanie? Opłaty wprowadzam w dniu zapłaty do fakturowni.
pozdrawiam
Paweł


anonim 2024-06-20 09:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w takim przypadku może Pan stworzyć zbiorcze wezwanie do zapłaty. Zrobi je Pan wchodząc na listę faktur danego Klienta z poziomu karty Klienta poprzez przycisk "Zobacz faktury". Następnie zaznacza Pan faktury nieopłacone, dla których będzie Pan chciał wystawić zbiorcze wezwanie do zapłaty. Na górze pojawi się pasek, a na nim klikamy Drukuj > Zbiorcze wezwanie do zapłaty.
https://pomoc.fakturownia.pl/77779578-Zbiorcze-wezwanie-do-zaplaty-dla-jednego-Kontranenta

Do takiego zbiorczego wezwania może Pan dołączyć raport, jakim jest Wykaz nieopłaconych faktur. Raport ten znajdzie Pan w zakładce Raporty > Lista raportów. W sekcji finanse proszę wybrać Wykaz nieopłaconych faktur. Po kliknięciu w Więcej opcji pojawią się dodatkowe kryteria w którym może wybrać Pan klienta. Po zastosowaniu odpowiednich przez Pana wytycznych stworzy Pan odpowiedni raport.
https://pomoc.fakturownia.pl/333412-Wykaz-nieoplaconych-faktur

Pozdrawiam,
Szymon

więcej »
0 głosów

Dopisek do faktury pytanie Rozwiązane

Dzień dobry, czy istnieje możliwość umieszczenia na fakturze wyraźnego np. czerownego dopisku ze nastąpiła zmiana rachunku bankowego


anonim 2024-06-19 17:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

informację o zmianie numeru rachunku bankowego można dodać w uwagach do dokumentu.

W zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty w polu 'Domyślny wpis w polu "UWAGI" na fakturach' można dodać zapis, który będzie pojawiał się na wszystkich dokumentach automatycznie.

Następnie w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki > pole Konfiguracja wydruku CSS proszę dodać kod z artykułu w zależności od aktywnego na koncie szablonu https://pomoc.fakturownia.pl/5019804-Pogrubienie-danych-w-rubryce-Uwagi-na-fakturach-.

Do kodu np. dla szablonu default, należy dodać wartość zmieniającą kolor np.

"} @media all {
.inv_desc > td {font-weight:bold; color:red;}
}".

Dodanie znacznika odpowiedzialnego za kolor (color:red) do kodu sprawi, że uwagi będą się wyświetlać w pogrubionym czerwonym kolorze.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

nie mogę wysłać faktury sugestia Rozwiązane

po wysłaniu świeci się na czerwono że nie dostarczono


anonim 2024-06-19 07:48 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
wiadomości na Państwa koncie mogą mieć problem z wysyłką, ponieważ adres email ustawiony w polu "Kopia do" ma błędny format (powinien znaleźć się tam pełny adres email)

W celu usunięcia lub edycji adresu kopii należy wejść w Ustawienia>Ustawienia konta>Wysyłanie e-mailem (szara belka po lewej stronie)> Kopia do i usunąć bądź wprowadzić poprawny adres mailowy w tym polu, a następnie zapisać zmiany.
https://pomoc.fakturownia.pl/160852335-Kopia-do

W razie innych pytań pozostaje do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam,
Klaudia

więcej »
0 głosów

sortowanie pytanie Rozwiązane

Witam.
Czy jest w programie możliwość sortowania faktur wg "adresu do korespondencji"


anonim 2024-06-18 23:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

na liście faktur nie ma dedykowanego filtra, który sortuje dokumenty do adresie do korespondencji.

Można jednak wyszukać na liście faktur dokumenty tylko z wybranym adresem. Po przejściu na listę faktur w panelu filtrującym należy w polu 'Szukane słowo lub numer' wpisać szukany adres, a następnie zaznaczyć checkbox pod tym polem 'Wyszukiwanie dokładne'. Po zatwierdzeniu przyciskiem Szukaj system wyświetli dokumenty, w których dany adres występuje.

Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/143794-Jak-znalezc-dokumenty-i-rozszerzyc-ich-wyszukiwanie-na-liscie-faktur-.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Zbiorcza faktura sugestia Rozwiązane

Jak zrobić tak Żeby każda pozycja na fakturze Miała osobny dzień sprzedaży. Tak jak wystawiam Każdą pozycję w euro Kurs rozliczenia muszę być dnia poprzedniego.


anonim 2024-06-18 11:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
data na dokumencie jest jedna dla wszystkich pozycji na fakturze, jeśli chcą Państwo dla każdej pozycji posiadać inną datę należy wówczas utworzyć odrębne dokumenty dla każdej pozycji.

W razie innych pytań pozostaje do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam,
Klaudia

więcej »
0 głosów

Bank nie chce przyjąć klientce faktury ze względu na jak twierdzą złe słowo .Jest "opłacono gotówką" a pracownik banku twierdzi że powinno być "zapłacono gotówką".Czy jest możliwość√ zmiany tego w programie fakturowania


anonim 2024-06-16 18:52 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę przesłać w wiadomości prywatnej na adres info@fakturownia.pl przykładową fakturę, na której występuje taki zapis.

Domyślnie metody płatności drukowane są na fakturze w formie "Płatność: Gotówka" i dodawana jest tylko pieczęć "Opłacono". Zakładam, że adnotację "opłacono gotówką" mogli Państwo dodać ręcznie np. w Uwagach na dokumencie.

Pozdrawiam,
Kacper

więcej »
0 głosów

Numeracja faktur pytanie Rozwiązane

Witam
Wybrałem format numeracji faktur:
RR/MM/DD/000001 itd
Każdego dnia rozpoczyna liczenie nr faktury od 1. A chciałbym żeby kontynuowało w tym formacie numerację kolejnym numerem faktury


anonim 2024-06-15 11:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w zakładce Ustawienia > Dane firmy > edycja wybranej firmy > sekcja Osobne ustawienia numeracji dokumentów. W dedykowanych polach ustalony jest format ze zmienną nr-d, czyli yy/mm/dd/nr-d, co oznacza, że system resetuje numerację każdego dnia.

Proszę o informację czy zależy Państwu, by format dawał numerację 24/06/17/1, 24/06/17/2, 24/06/18/3, czyli żeby system zmieniał datę ale kontynuował numer? Jeśli tak, wtedy w formacie numeracji należy pozostawić zmienną nr zamiast nr-d, czyli format yy/mm/dd/nr. Wtedy system będzie kontynuował numerację.

Jeśli nie jest to format, który chcą Państwo uzyskać, proszę wskazać na jakiej numeracji Państwu zależy. Wskaże jaki format pozwoli uzyskać taką numerację w systemie.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Szanowni Państwo,

raport JPK EWP posiada bardzo pomocną funkcjonalność informującą komunikatem "Brak stawek dochodowego podatku zryczałtowanego" o sytuacji w której dana faktura nie posiada uzupełnionych stawek przy ryczałcie.

Niestety, ten komunikat pojawia się wyłącznie w przypadku braku tych stawek we *wszystkich* pozycjach na fakturze. Gdy jakakolwiek pozycja na fakturze tą stawkę posiada, to raport JPK EWP niestety już takiego powiadomienia nie pokaże, co mi, osobie obsługującej fakturownię pozwala sądzić, że wszystkie pozycje mają prawidłowo wypełnione stawki.

Niestety, z powodu błędu naszego programu zintegrowanego z fakturownią poprzez REST API, nie wszystkie stawki za poprzednie miesiące były wypełnione, i kilka faktur mamy do poprawy.

Czy mogę prosić o przekazanie sugestii do zespołu dev, aby ten komunikat w raporcie JPK EWP wyświetlał się *zawsze* gdy brakuje stawki ryczałtu przy *jakiejkolwiek* pozycji danej faktury? Przecież przy ryczałcie to wymóg i nie może być tak, że jedne pozycje stawkę ryczałtu mają, a jedne nie - wszystkie je muszą mieć, a więc jeżeli jakiejkolwiek brakuje, to jest to problem podatkowy i raport JPK EWP powinien taką informację zgłaszać użytkownikowi.


anonim 2024-06-14 12:57 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.
odwzorowałem na koncie przypadek, gdzie zostały dodane dwie pozycje z czego tylko jedna miała przypisaną wartość w kolumnie "Stawka podatku zryczałtowanego". Przy zapisaniu faktury system z automatu wyświetlił komunikat:

Komunikat na koncie testowym:
"Uwaga! Dział Motocykle SUZUKI 8,5 % ryczałt jest płatnikiem zryczałtowanego podatku dochodowego. Nie wszystkie pozycje mają wypełnioną stawkę podatku zryczałtowanego potrzebną do raportu JPK EWP."

Zweryfikuję w dziale programistów czy przy API jest możliwa weryfikacja systemowa.

Pozdrawiam,
Michał

więcej »
0 głosów

Tax free sugestia Rozwiązane

Czy fakturownia obsługuje tax free


anonim 2024-06-14 09:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jeśli chodzi o integrację z krajowym systemem TAX FREE, to Fakturownia nie posiada takiej integracji.

Z informacji na stronie rządowej wynika, że przy korzystaniu z TAX FREE, należy zarejestrować się na platformie PUESC, a do sprzedaży w tym systemie trzeba stosować kasę fiskalną online.

Jeśli chodzi o inną kwestię lub jakieś szczegóły, proszę o doprecyzowanie pytania.

Pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

powierzenie danych pytanie Rozwiązane

Dzien dobry
Prosze o informacje jak podpisać umowe powierzenia danych .Pozdrawiam Maja Obst


anonim 2024-06-13 15:59 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Prośbę o wygenerowanie poświadczenia zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zlecić w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Bezpieczeństwo, wypełniając formularz po kliknięciu przycisku "RODO - poświadczenie zawarcia umowy":
https://pomoc.fakturownia.pl/20342746-RODO-poswiadczenie-zawarcia-umowy-powierzenia-przetwarzania-danych-osobowych

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
1 głos
Import

Dzień dobry. Wykonuję standardowe działania i nie importuje mi faktur z pliku csv


anonim 2024-06-13 12:56 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo proszę o przesłanie importowanego pliku w załączniku do wiadomości.

więcej »
0 głosów

Witam, szukałem jak ustawić domyślny wygląd strony po przejściu do "Przychody" tj. jak w zakresie okresu domyślnie ustawić np. aktualny kwartał? Będę wdzięczny za info zwrotne.


anonim 2024-06-13 11:03 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety nie można zdefiniować własnych domyślnych wyborów w oknach filtracji po lewej stronie. Po wyjściu z zakładki system wraca do domyślnych ustawień. Państwa zaznaczenia nie są zapamiętywane.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
2 głosów

Dzień dobry,
proszę o wdrożenie funkcji, aby na kolejnych wydrukach faktur zaliczkowych każdorazowo pojawiała się informacja o wykazie poprzednich faktur zaliczkowych.
Obecnie na fakturze końcowej w sekcji "Uwagi" są wymienione wszystkie faktury zaliczkowe. Proszę, aby podobne rozwiązanie zostało zastosowane na kolejnych fakturach zaliczkowych. Brak tej informacji jest dużym utrudnieniem, ponieważ nie wynika z kolejnej faktury zaliczkowej, jaka kwota zaliczki została już opłacona.
Wprowadzenie tej funkcji znacznie ułatwiłoby proces rozliczeń, poprawiło przejrzystość dokumentów oraz przyczyniło się do większej satysfakcji klientów. Dzięki temu unikniemy nieporozumień i zapewnimy lepszą organizację finansową zarówno dla naszej firmy, jak i naszych kontrahentów.


anonim 2024-06-12 13:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów
1 optima rejestr przychod%c3%b3w

Faktura WSTO wystawiona w EUR, po wczytaniu do Optimy z pliku wyeksportowanego z Fakturowni (funkcja: Eksport -> Eksport do CDN Optima), posiada walutę zmienioną na PLN. Na poniższym przykładzie dla faktury A14:
Screen 1 - Rejestr VAT sprzedaży w Optimie - faktura A14 widnieje w PLN i to jest OK
Screen 2 - po wejściu w szczegóły faktury A14 kwoty są w PLN a powinny w EUR jak w oryginalnej fakturze
Screen 3 - ta sama faktura A14 ale zaczytana z pdf-a poprzez aplikację Saldeo i wczytana do Optimy pokazuje się poprawie w EUR
Problem ten występuje tylko w przypadku wczytywania do Optimy plików wyeksportowanych z Fakturowni, stąd przypuszczenie że może być coś nie tak w formacie eksportu. Prośba o weryfikację.


anonim 2024-06-12 13:05 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt. Proszę o informację jakiego mechanizmu eksportu używa Pan w naszym systemie.
Nasz system nie ma bezpośredniego eksportu do programu ERP Comarch Optima, można posiłkować się jedynie starą wersją eksportu do CDN Optimy (Obecnie Optima Klasyczna) , który nie jest aktualizowany od 2018 roku. Eksport można wykonać również w za pomocą plików JPK_V7, który w przypadku faktur krajowych powinien poprawnie zaczytać się do Optimy. Takie informacje otrzymaliśmy od Obsługi Klienta partnera serwisu Comarch.
Żadenego z powyższych eksportów niestety nie jesteśmy w stanie obecnie modyfikować, gdyż:
- bezpośrednie eksporty do Comarchu: Optima Klasyczna, ERP Optima wymagają szczegółowej i aktualnej dokumentacji producenta, której to producent nie chce przekazać do poprawnego skonstruowania eksportu. Dlatego od dłuższego czasu prowadzimy rozmowy z kilkoma panterami ERP Comarch Optima na temat współpracy, owocem której miałby być poprawny eksport do programu.
- eksport xml plików JPK, jako że pliki są stworzone na bazie struktury Ministerstwa finansów nie mogą podlegać modyfikacji indywidualnej pod Klienta lub program importujący dane.
Bardzo nam przykro ale na ten moment nie mamy możliwości pomocy w przesłanych przez Pana przykładach nie do końca poprawnego importu danych do ERP Optimy, gdyż posiłkuje się danymi eksportowymi, które nie są dedykowane do tej wersji.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
0 głosów

przedłużenie konta pytanie Nowe

Dzień dobry ,
chciałabym przedłużyć ważnośc konta . Jak mam to zrobic


anonim 2024-06-12 12:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

może Pani to zrobić wchodząc w menu: Ustawienia > Ustawienia konta. Tutaj będą informacje o Pani planie i abonamencie. Może Pani zakupić abonament klikając na guzik: Kliknij i opłać abonament. Następnie będzie należało wypełnić formularz płatności. Może też tam Pani podać kod promocyjny, który znajduje się na górze po prawej stronie w naszym cenniku.

https://pomoc.fakturownia.pl/109005-Jak-oplacic-aplikacje-majac-juz-konto-

Pozdrawiam,
Szymon

więcej »
0 głosów
Mbank import p%c5%82atno%c5%9bci

Niepoprawnie importuje się plik csv z płatnościami wygenerowany w mBank. Należy zamienić miejscami kolumny #Data operacji i #Data księgowania jak na załączonym zrzucie


anonim 2024-06-12 10:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.

Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl

Dodatkowo jeśli problem dotyczy importu płatności bankowych, proszę o informacje z jakiego importu i za pomocą jakiej ścieżki Państwo korzystają oraz przeslanie pliku, który chcieli Państwo zaimportować.

więcej »
0 głosów

Po zaczytaniu do Optimy wygenerowanego z Fakturowni pliku z fakturami sprzedażowymi, w Optimie większość faktur identyfikowana jest z płatnością gotówką, choć w Fakturowni płatności są oznaczone np. Blikiem czy innymi formami płatności elektronicznych. Wygląda jakby do pliku eksportu nie przenoszone były różne rodzaje płatności elektronicznych...


anonim 2024-06-12 10:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt. Proszę o informację jakiego mechanizmu eksportu używa Pan w naszym systemie.
Nasz system nie ma bezpośredniego eksportu do programu ERP Comarch Optima, można posiłkować się jedynie starą wersją eksportu do CDN Optimy (Obecnie Optima Klasyczna) , który nie jest aktualizowany od 2018 roku. Eksport można wykonać również w za pomocą plików JPK_V7, który w przypadku faktur krajowych powinien poprawnie zaczytać się do Optimy. Takie informacje otrzymaliśmy od Obsługi Klienta partnera serwisu Comarch.
Żadenego z powyższych eksportów niestety nie jesteśmy w stanie obecnie modyfikować, gdyż:
- bezpośrednie eksporty do Comarchu: Optima Klasyczna, ERP Optima wymagają szczegółowej i aktualnej dokumentacji producenta, której to producent nie chce przekazać do poprawnego skonstruowania eksportu. Dlatego od dłuższego czasu prowadzimy rozmowy z kilkoma panterami ERP Comarch Optima na temat współpracy, owocem której miałby być poprawny eksport do programu.
- eksport xml plików JPK, jako że pliki są stworzone na bazie struktury Ministerstwa finansów nie mogą podlegać modyfikacji indywidualnej pod Klienta lub program importujący dane.
Bardzo nam przykro ale na ten moment nie mamy możliwości pomocy w przesłanych przez Pana przykładach nie do końca poprawnego importu danych do ERP Optimy, gdyż posiłkuje się danymi eksportowymi, które nie są dedykowane do tej wersji.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
0 głosów

Dlaczego nie mogę zmienić konta bankowego
Error


anonim 2024-06-11 19:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Proszę doprecyzować, na czym polega problem ze zmianą konta?
Czy podczas próby zmiany konta bankowego pojawił się jakiś komunikat błędu? Jeśli tak to jaki?

Czekam na wiadomość zwrotną.

Pozdrawiam,
Klaudia

więcej »
0 głosów

system sugestia Rozwiązane

Please help me with how to use the program. I have 2 companies and I constantly have to change the invoice number, it is not automatically put in 2 separate rows and this is very annoying. I paid extra money for this, but I did not get the results I wanted.


anonim 2024-06-10 15:16 1 komentarz
Odpowiedź główna

Hello,
you need to set a different invoice numbering format between companies, differing by at least one letter - for example nr/yyyy and nr/yyyy/B - or by the format, nr/yyyy and nr/mm/yyyy.
https://help.invoiceocean.com/86464806-Separate-numbering-of-invoices-for-different-departments

You select the company when issuing a document, after changing the company/department, the invoice number will change according to the format set in this department.
https://help.invoiceocean.com/87432343-How-to-change-a-department-when-issuing-invoices-

On the list of documents all invoices are shown by default. You can filter by department using filters on the left side of the screen.

Best regards,
Kacper

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
bardzo przydałaby się możliwość widoku wszystkich należności i zobowiązań dal jednego klienta - w jednym miejscu. Taki widok ułatwiłby wzajemne ich rozliczanie, zwłaszcza, że nie ma możliwości zrobienia KOMPENSATY. Na dzień dzisiejszy trzeba osobno otwierać sprzedaż, zakup i płatności i wszystko to ręcznie rozliczać.


anonim 2024-06-10 14:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

W systemie jest dostępna funkcja Panel Klienta, która wyświetla listę dokumentów sprzedażowych jak i zakupowych dla danego klienta - https://pomoc.fakturownia.pl/123293-Jak-dziala-panel-dla-Twoich-klientow-
Panel nie musi być udostępniany dla kontrahentów, a może tylko służyć do wglądu użytkownikom Fakturownii.
Panel Klienta mógłby pomóc w zakresie konieczności "osobnego otwierania sprzedaży, zakupu i płatności".

Pozdrawiam,
Natalia.

więcej »