0 głosów

wezwanie/przypomnienie sugestia Nowe

Dzień dobry,
Zgłaszam uwagę/pomysł na nową funkcję w systemie.
Przypomnienie o fakturze powinno być możliwe do wysłania/wygenerowania od dnia następnego po dacie płatności tej faktury. W chwili obecnej można je wygenerować dopiero po miesiącu.

Pozdrawiam

Łukasz Rybczyński


anonim 2021-08-02 09:25 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
przypomnienia o płatności można wysyłać już od pierwszego dnia po terminie płatności.

Z Państwa opisu zakładam, iż wpisują Państwo własne terminy płatności, których system nie jest w stanie odczytać i przypisuje domyślny termin płatności 30 dni.

Jeśli podają Państwo własne terminy płatności, należy wpisywać tylko liczby, np. 7, 14, wtedy system oblicza termin płatności i wyświetla go jako odpowiednią datę. Jeśli wpiszemy dodatkowe znaki, np. "7 dni" - system wyświetli taki tekst jako termin płatności, nie datę, a na potrzeby powiadomień przypisze dla faktury termin płatności 30 dni.

Terminy płatności do wyboru na fakturze można określać w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Konfiguracja -> Słowniki.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Hierarchia kategorii sugestia Nowe

Przydałaby się hierarchia kategorii by móc raportować na wielu poziomach.
Np:
owoce
- jabłka
- idared
- ligol
- gruszki
- klapsa\
- uta

możliwość dodanie kategorii do kategorii umożliwiłaby budowanie wielopoziomowych hierarchii w dowolny dla klienta sposób


anonim 2021-08-02 09:20 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Taki błąd: Net::SMTPAuthenticationError: 535 5.7.8 Error: authentication failed:


anonim 2021-08-01 19:05 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
problem wskazuje na problem z uwierzytelnieniem - authentication failed.

Czy w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Wysyłanie e-mailem mają Państwo skonfigurowaną wysyłkę przez własną skrzynkę pocztową? Jeśli tak, proszę upewnić się, iż podają tam Państwo prawidłowe dane logowania do skrzynki.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Witam, czy mogą państwo stworzyć odrębną kolumnę "wydrukowano". Problem mam taki że często w weekend wystawiam i przygotowuje FV a dopiero w poniedziałek je drukujemy i wysyłamy. Nie ukrywam iż byłoby to dla mnie dużo łatwiejsze gdybym na liście faktur od razu widział która faktura została wydrukowana a która nie ponieważ część klientów życzy sobie faktury w wersji tradycyjnej a część w formie pdf. Dodatkowo brakuje mi możliwości dołączenia oddzielnego załącznika/ skanu do wysyłanej fv przez wasz program.


anonim 2021-07-31 15:08 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam

Potrzebuje wystawić jedną fakturę na której będą 3 transze z różnymi terminami płatności. Czy tak się da ?

dziękuję za odpowiedz

Robert Siwicki


anonim 2021-07-29 19:28 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam, mogą Państwo podczas tworzenia faktury w polu Płatność za pomocą opcji "więcej" dodać własny sposób wniesienia opłaty, również w polu Termin płatności z listy można skorzystać z opcji "własny wpis" w którym podać własne terminy.
Dodatkowo w polu "Uwagi" mogą Państwo podać informacje o transze z różnymi terminami płatności.

Pozdrawiam, Tetiana

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Proszę o pomoc, zakładałam zdalnie dla klientów konto na fakturowni, jestem ich księgową i dostałam dostęp dla księgowego. Pojawia się informacja opłać fakturę ale ja nie mogę tego zrobić choć chciałabym, proszę o pomoc, chce opłacić za klienta fakturownie.


anonim 2021-07-29 09:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o podanie adresu mailowego konta, za które chciałaby Pani dokonać opłaty.
Proszę również o podanie danych do faktury.
Pozdrawiam,
​​​​​​​Michał.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Pytanie pytanie Nowe

Na jakiej podstawie jest wysyłana FV e-mailem do Klienta oraz na mój adres e-mail w kopii ? z automatycznej skrzynki Państwa programu czy trzeba sparować z swoją skrzynką program ?


anonim 2021-07-27 08:08 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
system wysyła maile z naszego serwera z maila noreply@fakturownia.pl, można też skonfigurować własną nazwę adresu e-mail:
https://pomoc.fakturownia.pl/127653-Wysylanie-faktur-z-mojego-wlasnego-adresu-e-mail

Od planu PRO można skonfigurować własną skrzynkę:
https://pomoc.fakturownia.pl/992041-Wysylka-wiadomosci-e-mail-poprzez-wlasny-serwer

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Umowy z nowymi Klientami sugestia Nowe

Idąc za ciosem poprzedniego postu- brakuje mi możliwości generowania umów na usługi cykliczne dla Klintów, którym później wystawiam faktury cykliczne- czy dało by się stworzyć kreator umowy?


anonim 2021-07-26 14:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na ten moment nie planujemy dodania w systemie umów oraz kadr i płac. Obecnie skupiamy się nad aktualizacją programu pod kątem rozliczeń księgowych dla DG jednoosobowej.
W momencie gdy będziemy rozważać kolejny segment dla Klientów i pracowników weźmiemy Pana sugestię pod uwagę.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Usprawniło by mi pracę możliwość wydrukowania blankietów wpłat dla klientów cyklicznych.
Obecnie muszę korzystać z darmowych wersji i wprowadzać klientów , kwotę i tytuł wpłaty- a tu już baza klientów i tytuły mam wprowadzone.
Pozdrawiam
TomekO


anonim 2021-07-26 14:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w Fakturowni po wystawieniu ręcznym dokumentu przechodząc do opcji wysyłki mamy możliwość dołączenia blankietu wpłaty: https://pomoc.fakturownia.pl/24678914-Druk-przekazu-pocztowego.
Ma Pan na myśli, to że przy korzystaniu z ustawień faktur cyklicznych dla Klientów przydałaby się również taka opcja?
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

PROSZE O INFORMACJE DLACZEGO OD KILKU DNI DRUKUJE MI SIE DRUGA PUSTA STRONA, DODAM TAKZE ZE W STOPCE 1STRONY MAM TYLKO "wygenerowano w Fakturownia.p" BEZ "l" NA KONCU.


anonim 2021-07-26 10:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o informację, na jakiej przeglądarce problem występuje? Czy występuje on też na innych przeglądarkach? Czy występuje on przy wyborze Drukuj -> Drukuj, czy też Drukuj -> Szybki wydruk?

Jeśli problem nadal będzie występował, proszę przesłać zgłoszenie drogą mailową na info@fakturownia.pl, podając adres e-mail, na który założone jest konto oraz załączając przykładową fakturę w PDF.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Płatnik: Fundacja
Nabywca: osoba prywatna

W najniższym polu Nabywca znika wpisana osoba prywatna, a na fakturze fundacja jest opisana jako Nabywca a nie płatnik


anonim 2021-07-23 10:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o doprecyzowanie zgłoszenia, prosze przesłać wydruk faktury w PDF ukazujący problem.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

błąd serwera 500 błąd Nowe

wystawiłem fakturę zakupową 1634/2021 z dnia 20/07/2021
na fakturze jedna pozycja na ilość 1920szt
chciałem wystawić PZ do tej faktury z automatu ale wywala błąd 500 waszego serwera
sytuacja tak była już wiele razy przy poprzednich PZ , zwalałem to na duże obciązenie Waszego serwera ale tak nie da się pracować .


anonim 2021-07-22 23:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o informację, czy PZ wystawiał system automatycznie, czy próbowali Państwo wystawić ją ręcznie z podglądu faktury przez Dokumenty magazynowe -> Dodaj dokument magazynowy?

Proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

zamówienia sugestia Nowe

Witam
Proszę o informację czy istnieje mozliwość przekształcenia (skopiowania wyszczególnionych produktów i usług) z zamowienia do dostawcy na zamowienie klienta lub proformy na klienta.


anonim 2021-07-22 07:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, jeśli chodzi o zamówieniu w Przychodach, to mogą Państwo po wejściu w podgląd tego zamówienia w menu na szarym pasku kliknąć Więcej opcji > Wystaw podobną tutaj dodatkowo można rozwinąć strzałeczkę i wystawić dokument od razu dla innego klienta. Następnie system przekieruje do strony do wystawienia dokumentu, w rubryce Typ w razie potrzeby można zamiast Zamówienia wybrać np. Proformę.

Jeśli chodzi o zamówieniu w Wydatkach, to po rozwinięciu Więcej opcji, należy kliknąć Wystaw przychodową. Działa to tak samo, tylko tworzy się wtedy „podobną” w przychodach a nie w wydatkach.

W załączniku przesyłam screen jak to wygląda.

Pozdrawiam,
Tetiana

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Grupowe ustalanie cen sugestia Nowe

Dla mojego dalszego korzystania z programu konieczna jest możliwość grupowego edytowania cenników przy użyciu marży lub narzutu. Większość programów posiada taką funkcje. Chodzi o możliwość nadania grupie produktów narzutu powiedzmy 30% i automatyczne ustawienie cen sprzedaży.


anonim 2021-07-21 13:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety takiej opcji w systemie nie ma. Dla produktów określamy ceny zakupu i sprzedaży, a marżę i narzut oblicza system na podstawie wprowadzonych cen. Nie ma możliwości określenia cen poprzez podanie marży / narzutu.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
5 głosów
Bez%c2%a0tytu%c5%82u

Witam
W karcie produktu w pozycji "Dostępna ilość" pokazuje mi na większości produktów wartość 0 a w pozycji "Stany magazynowe" jest jakaś wartość np. 100. Dopiero po odświeżeniu strony pozycja Dostępna ilość wyrównuje się z pozycją Stany magazynowe. Podczas importu pliku z produktami w kolumnie "Dostępna ilość" jest błędna wartość (najczęściej 0), prosiłbym o sprawdzenie czym to jest spowodowane.


anonim 2021-07-21 09:33 6 komentarze
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o informację, czy problem nadal występuje? Z tego co widzę, na Państwa koncie było importowanych dzisiaj bardzo dużo produktów, być może system potrzebował chwili, aby dane w każdym miejscu zostały zaktualizowane.

Aktualnie po wejściu w kilkanaście z zaimporotwanych dzisiaj przez Państwa produktów, nie zauważam takiego problemu, Dostępna ilość w nagłówku i na dole jest zgodna po pierwszym wejściu w dany produkt.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry
Chciałem zapytać czy jest możliwość zamiany Wystawcy FV z Odbiorcą FV??
Nie pasuje mi to że na początku dokumentu dane wystawcy mam po lewej stronie a odbiorcy po prawej a na samym dole osobę odbierającą dokument odwrotnie. Tj. Odbiorca po lewej a Wystawiający po prawej.
Proszę o wskazówki jak to ustawić jeżeli się da.
Pozdrawiam


anonim 2021-07-19 20:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dane odbiorcy wyświetlane są w różny sposób w różnych szablonach. Na przykład w szablonie grey, dane odbiorcy wyświetlane są w osobnej kolumnie na fakturze, obok danych Nabywcy. Szablon faktur można zmienić w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Szablony lub tylko na konkretnej fakturze, po rozwinięciu Zobacz więcej opcji na dole strony podczas jej tworzenia / edycji.

Zmiana położenia danych Odbiorcy na danym szablonie możliwa byłaby tylko poprzez stworzenie własnego szablonu faktury na podstawie ich kodu i zmodyfikowanie kodu HTML i CSS według własnych potrzeb. Własny szablon można utworzyć od planu Standard w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Szablony -> Dodaj nowy szablon.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
Chcielibyśmy znaleźć dokumenty zakupowe dla konkretnego sprzedawcy, jednak nie jesteśmy w stanie zapamiętać wszystkich nazw firm. Czy istnieje możliwość przypisania nazwy własnej dla kontrahenta i wyszukiwanie go w zakładce Wydatki po tej nazwie ?
Np. czy możemy dla firmy ABC sp. z.o.o. przypisać nazwę "Kowalski" i po tej nazwie szukać go w dziale Wydatki ?
Nadmienię, że porada umieszczona na stronie https://pomoc.fakturownia.pl/143794-Jak-wyszukiwac-i-zawezac-wyszukiwanie-dokumentow nie zwarca wyników według według opisanej metody.


anonim 2021-07-15 10:49 6 komentarze
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Proszę o informację który aspekt wyszukiwania z przytoczonego artykułu nie sprawdził się w Państwa wypadku.

Można również posłużyć się np. kategoriami w celu łatwiejszego wyszukiwania dokumentów.
Więcej na: https://pomoc.fakturownia.pl/145683-Kategorie-przychodow-i-wydatkow-po-dokumentach-ksiegowych-i-produktach-

Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

witam wystawiam WDt i mam pytanie czy przed nr WDT może byc dodany napis np.faktura WDT/1 bardzo prosze o odpowiedz


anonim 2021-07-14 21:02 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, taka możliwość jest przez nadanie własnej nazwy dokumentu. System pozwala na dowolną edycję i zapisanie na stałe własnych nazw dokumentów, w tym celu proszę wejść w Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki > Własne nazwy dokumentów i po ustaleniu własnej nazwy w polu "Własna nazwa WDT wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów" należy kliknąć Zapisz.

Natomiast format numerowania WDT jest domyślnie ustawiony na WDT/nr w Ustawienia > Ustawienia konta > Numerowanie.

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tetiana

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

gdzie moge wydrukowac fv z moimi kosztami poniesionych oplat za korzystanie z systemu fakturownia.pl


anonim 2021-07-14 10:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, faktury za opłacony abonament w Fakturownia.pl są automatycznie wysyłane na adres e-mail po zaksięgowaniu płatności.
W każdym momencie można pobrać fakturę ze swojego konta w Fakturowni.
Aby to zrobić należy w Ustawienia > Ustawienia konta i na tym samym poziomie co dany „Typ konta” znajdziemy frazę „Zobacz faktury za abonament”. Po Kliknięciu na nią przejdziemy do panelu ze swoimi dotychczasowymi fakturami za abonament w systemie.

Przesyłam link do instrukcji: https://pomoc.fakturownia.pl/2895047-Faktury-za-abonament-w-Fakturownia-pl-gdzie-je-znalezc-

Pozdrawiam, Tetiana

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2021-07-13 10:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
o jakim "wyznaczniku SP" Państwo mówią? Nie widzę takiego oznaczenia w dokumentacji JPK_V7, nie jest to kod procedur. Proszę doprecyzować pytanie.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Plik JPK VAT-7k za m-c maj i czerwiec br. wygenerował się prawidłowo. Natomiast podczas jego pobierania z metadanymi oraz w xml pojawia się informacja o treści: „jpk v7k 110720211440_meta.xml została zablokowana ponieważ ten typ pliku może być szkodliwy dla Twojego urządzenia”.
Ten fakt uniemożliwia kontynuowanie wysyłki pliku do MF. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Za m-c kwiecień ten problem nie występował.
Pozdrawiam, E.G.


anonim 2021-07-11 16:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
z jakiegoś powodu Państwa przeglądarka blokuje pobranie pliku z rozszerzeniem .xml, może to być spowodowane ustawieniami przeglądarki / antywirusa / Firewalla.

Przy danym pobraniu w przeglądarce powinni mieć Państwo możliwość wyboru "Pobierz mimo to". Np. w przeglądarce Google Chrome taka opcja powinna znajdować się w lewym dolnym rogu, przy danym pliku powinni mieć Państwo możliwość rozwinięcia opcji. Wygląd interfejsu i miejsce występowania takiej opcji do wyboru zależy od przeglądarki.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Alicja Brzostek sugestia Rozwiązane

Dzień dobry,
proszę o zapisanie wystawcy na stałę : Alicja Brzostek


anonim 2021-07-07 12:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Imię i Nazwisko wpisane w Profilu ( https://pomoc.fakturownia.pl/1015684-Edycja-profilu-i-zmiana-hasla ) domyślnie wstawiają się w pole Wystawca.
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

utylizacja towaru pytanie Nowe

Witam,

Jak w systemie zutylizować towar, który został zareklamowany przez mojego klienta?


anonim 2021-07-07 12:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, proszę o doprecyzowanie czy chodzi Państwu o tym jak zdjąć towar ze stanu magazynowego? W przypadku np. uszkodzenia, zgub, w momencie przekazania produktów do dalszej produkcji czy z innego powodu, mogą Państwo zdjąć stan takiego towaru dokumentem RW.
Jak wystawić taki dokument przesyłam w artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/2760750-Rozchod-wewnetrzny-RW-jak-i-w-jakim-celu-wystawiamy-taki-dokument-

Pozdrawiam, Tetiana

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Potrzebuję w fakturach wyłapać dokumenty, które mają różne stawki VAT.
Mamy tylko kolumnę "kwota podatku". Przydałaby się kolumna "VAT %".


anonim 2021-07-07 11:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Czasem zdarza się, że na jednej ofercie znajduje się kilka elementów jednego zamówienia - tutaj suma pod tabelą jest wskazana.
Ale bywa też, że każda pozycja to oddzielna oferta - do wyboru. Wówczas powinna pojawić się możliwość wyłączenia podsumowania pozycji tabeli, by nie sumować czegoś co nie powinno być sumowane. To myli.


anonim 2021-07-05 22:28 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
rozumiem, że do stworzenia dokumentu Oferty posłużył się Pan dokumentem nie-księgowym w systemie czyli: Proformą, Zamówieniem lub Innym dokumentem nie-księgowym?
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »