0 głosów

Witam serdecznie,
czy fakturowania.pl posiada funkcję tożsamą z zamknięciem miesiąca księgowego? Chodzi mi o zablokowanie możliwości wystawienia faktury w dacie miesiąca, który został już zamknięty.


anonim 2018-09-18 22:49 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,

Czy można ustawić jakoś by wprowadzone FV kosztowe z datą płatności system mi przypominał o ich zapłaceniu?


anonim 2018-09-18 07:22 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
W naszym systemie niestety nie istnieje powyższa funkcjonalność. Dziękujemy za Pana sugestię. Przy dokonywaniu zmian powyższej części systemu postaramy się zastosować do Pana uwagi.
Pozdrawiam, Ania.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dwa konta pytanie Rozwiązane

Czy da się ustawić na fakturze aby były pokazywane dwa konta naraz, złotówkowe i np €?


anonim 2018-09-17 20:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

w systemie jest taka możliwość. W tym celu proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Dane firmy > Edytować dział > Konto bankowe, wprowadzić po pierwszym numerze konta znak <brgt; i zapisać. Na przygotowanym dokumencie w podglądzie do PDF spowoduje, to że jedno konto bankowe będzie pod drugim. 

Więcej na ten temat w linku do bazy wiedzy : https://pomoc.fakturownia.pl/1541096-Kilka-kont-bankowych-na-jednej-fakturze-szablon-default-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

e-faktura sugestia Rozwiązane

abonament dla numeru 661432111


anonim 2018-09-15 16:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

proszę o podanie adresu mailowego/loginu konta, które chcieli by Państwo wykupić oraz proszę o informację jakim pakietem są Państwo zainteresowania i na jaki okres przygotować fakturę proformę 6 miesięcy czy 12 miesięcy. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Jak wysłać deklarację vat sugestia Rozwiązane

Dzień dobry!
Czy da się wysłać z programu deklarację vat7? Jeśli nie to jak wysłać wygenerowany plik xml? Pozdrawiam


anonim 2018-09-14 15:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

aktualnie nie ma możliwości wysłania deklaracji VAT-7 bezpośrednio z systemu fakturowania.pl. Jest możliwość wygenerowanie powyższego raportu/deklaracji i pobrania go w formacie XML, który następnie można za importować na przykład do programu e-deklaracje i wysłać. 

By mieć możliwość wygenerowania w systemie fakturowania.pl deklaracji Vat-7 należy mieć uruchomioną funkcję ,,Księgowość online" (dostępna od pakietu PRO Link) , następnie proszę wejść w zakładkę Raporty > Lista raportów > Księgowość online > Vat-7.

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Nota odsetkowa sugestia Rozwiązane

Witam,
CZy jest możliwość wystawienia noty odsetkowej do nieopłaconej fv?


anonim 2018-09-14 14:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
oczywiście jest taka możliwość w systemie.
Instrukcja jak wykonać notę odsetkową znajduje się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/180060-Jak-wyslac-note-odsetkowa.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Niemożliwa zmiana uwag na FV sugestia Rozwiązane

Witam,
Mam zaznaczoną opcje w programie by mi dodawało w uwagach tekst z nr konta itd. niestety mój bank BZ WBK zmienił teraz nazwę na Santander Bank Polska i mimo zmiany tekstu na FV dalej wyświetla się stara nazwa itd.

Bardzo prosze o pomoc.


anonim 2018-09-13 22:06 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
tekst w uwagach można wprowadzić w dwóch miejscach w systemie.
W głównych ustawieniach systemu w zakładce Ustawienia> Ustawienia konta>Konfiguracja> Faktury i dokumenty> Uwagi.
Uwagi można też zamieścić osobno w oddziale firmy w zakładce Ustawienia> Dane firmy, edytujemy swoją firmę i dodajemy uwagi w rubryce "Domyślne uwagi na fakturach".
Proszę sprawdzić, w którym polu była wpisana poprzednia notatka i poprawić ją zgodnie ze zmianą nazwy banku.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

kopensata pytanie Rozwiązane

jak mam wystawić kopensatę


anonim 2018-09-13 11:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. W systemie nie ma domyślnego dokumentu jakim jest kompensata. Może Pani określić na wystawianym dokumencie formę płatności jako Kompensata. (Link

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

kopensata pytanie Rozwiązane

jak mam wystawić kopensatę


anonim 2018-09-13 11:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. W systemie nie ma domyślnego dokumentu jakim jest kompensata. Może Pani określić na wystawianym dokumencie formę płatności jako Kompensata. (Link

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Marta marzec sugestia Nowe

pozdrawiam cię


anonim 2018-09-13 09:54 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Nota odsetkowa sugestia Rozwiązane

Dzień dobry,
Chciałbym wystawić notę odsetkową, ale widzę, że "z automatu" można ją wystawić wyłącznie z odsetkami ustawowymi za opóźnienie. W moim przypadku transakcja dotyczy odsetek za opóźnienie w transakcjach handlowych - 9,5%, a nie w przypadku zwykłych odsetek za opóźnienie 7%. Nie ma jednak możliwości edycji lub zmiany wyboru rodzaju odsetek. Czy można to dostosować?
Pozdrawiam


anonim 2018-09-12 13:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, funkcjonalność noty odsetkowej w programie nie posiada możliwości obliczeń innych odsetek niż odsetki ustawowe. Nie można też określić własnego oprocentowania na tym dokumencie.
Obecnie nie mamy w najbliższych planach rozszerzenia zakresu tej funkcjonalności.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

ZLICZANIE KG pytanie Rozwiązane

JAK ZAINSTALOWAĆ NA FAKTURZE ZLICZANIE KG?


anonim 2018-09-11 18:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
Jeżeli wybraną przez Pana jednostką miary jest kg, podsumowanie poszczególnych pozycji na całej fakturze będzie dopiero możliwe na wystawionym do faktury dokumencie magazynowym. W naszym systemie nie jest możliwe wygenerowanie podsumowania w inny sposób.
Pozdrawiam, Ania.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,

czy możliwy jest wydruk faktury z iPada?


anonim 2018-09-11 11:50 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

jeżeli mają Państwo na wskazanym przez Państwa urządzeniu dostęp do internetu i przeglądarki internetowej oraz skonfigurowaną z nim drukarkę taka funkcja jest dostępna po zalogowania na konto w fakturownia.pl po przez funkcje drukuj z poziomu podglądu danego dokumentu lub po zaznaczeniu dokumentu na liście faktur klikając w górnym prawym rogu w funkcje Eksport/Wydruki. W aplikacji mobilnej nie ma aktualnie dostępnej takie funkcji. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry. Jestem czynnym płatnikiem VAT. W jaki sposób wystawia się w Państwa systemie faktury z płatnością podzieloną (split payment) z uwzględnieniem subkonta przeznaczonego na VAT?

Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam
Ewa Kotarska


anonim 2018-09-11 09:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

informuję, że funkcja split payment nie została wprowadzona do systemu Fakturownia.

Funkcjonalność ta leży po stronie banków.

Jednocześnie informuję, że w systemie jest możliwość dodania drugiego numeru konta bankowego (instrukcja: https://pomoc.fakturownia.pl/1541096-Kilka-kont-bankowych-na-jednej-fakturze-szablon-default-).

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

 



Pozdrawiam
Jarosław Warowny

--
Jarosław Warowny
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 599 4019   jarek@fakturownia.pl
fakturownia.pl linkedin   facebook   twitter

 
--

Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl

Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dowód dostawy pytanie Rozwiązane

Czy jest możliwość wystawienia dowodów dostaw na danego klienta.
Czy na koniec miesiąca jest możliwy wydruk faktury na podstawie tych dowodów dostaw.

Rafał


anonim 2018-09-10 19:36 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

w systemie istnieje możliwość wystawienia dokumentów wydania WZ (Link) a następnie na ich podstawie wystawić dla każdego dokumentu WZ fakturę lub dla wielu WZ jedną fakturę. (Link

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Matematyka:) sugestia Nowe

Hej,
Musze wystawic fakture na 3000brutto, i nie ma takiej mozliwosci bo po przelicznieu jest zawsze 2999,99. Jest jakas reczna edycja kwoty?
Pozdrawiam,


anonim 2018-09-10 15:02 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
przesyłam link do instrukcji dot. zmiany strategii liczenia na fakturze (https://pomoc.fakturownia.pl/3054550-Sposoby-wyliczania-wartosci-faktur-w-systemie-strategie-liczenia-).
Znajdują się tam szczegółowo opisane sposoby wyliczania wartości faktur.
Pozdrawiam,

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Przydało by się móc odfiltrować faktury z terminem płatności do jakiejś daty (oraz ze statusem "niezapłacone") można by było oszacować kwotę, jaka potencjalnie ma szansę jeszcze wpłynąć do danej daty.


anonim 2018-09-10 11:27 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Jednocześnie informuję, że odnośnie fragmentu "z terminem płatności do jakiejś daty (oraz ze statusem "niezapłacone")" jest w systemie możliwość przefiltrowania po Statusie: "Nieopłacona przeterminowana".
 

Pozdrawiam
Michał Borkowski

--
Michał Borkowski
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 599 4019   michal.borkowski@fakturownia.pl
fakturownia.pl linkedin   facebook   twitter

 
--

Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl

Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Aplikacja WWW akceptuje wysyłkę do dwóch adresatów po użyciu przecinka "emai@com, email2@com". Jednak próba wysłania w ten sposób faktury z aplikacji mobilnej nie jest akceptowana. Zmusza to do wysyłania części faktur tylko za pomocą WWW.


anonim 2018-09-09 13:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Aplikacja nie posiada pełnej funkcjonalności systemu dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej. Cały czas nasz zespół deweloperów pracuj nad rozwojem aplikacji. Prześlę Państwa zgłoszenie do działu rozwoju produktu jako sugestie w celu dodania tej funkcji również do naszej aplikacji. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,

Czy jest możliwość podczas utworzenia faktury za pomocą API wskazać z którego magazynu ma się zdjąć stan magazynowy dla pozycji na fakturze? Tworzę pozycje podając produkt_id.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Paweł


anonim 2018-09-06 18:19 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękuje za przesłanie wiadomości. Przesyłam Pana pytania do działu programistów w celu konsultacji. Gdy tylko otrzymam odpowiedź niezwłocznie ją przekaże. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Błędne działanie fiskatora błąd Rozwiązane

Witam serdecznie,

Natrafiłem na taki błąd w działaniu fiskatora, którego nie mogę przeskoczyć.
Chodzi o nazwy produktów na paragonie.
Jeśli w nazwie produktu są jakieś cyfry, to fiskator te cyfry kopiuje i umieszcza w linijce niżej na paragonie fiskalnym (z lewej strony obok ceny).
Problem pojawia się kiedy cyfr w nazwie jest dużo to wtedy na drukarce fiskalnej wyskakuje nam błąd zbyt długiej nazwy produktu.
Na starszej drukarce POSNET jest jeszcze większy problem, bo nie obsługuje ona tej drugiej linijki obok ceny.
Nie wiem czemu ma służyć umieszczanie tych cyfr skopiowanych z nazwy w drugiej linijce na paragonie... Należy z tego zrezygnować.
Nie jest to również kwestia konfiguracji drukarki fiskalnej - konsultowaliśmy się z serwisem.
Będę wdzięczny za sprawne naprawienie tego błędu, bo właściwie uniemożliwia nam to pracę z fiskatorem (zapewne nie tylko nam).

Pozdrawiam
Adam


anonim 2018-09-06 10:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
dziękujemy za zgłoszenie. Zgadza się podczas umieszczenia cyfr w nazwie produktu, przy przekazaniu przez fiskator paragonu do wydruku drukowana jest nazwa razem z dodatkowymi cyframi na końcu nazwy.
Oczywiście problem został już zgłoszony do sprawdzenia przez programistów.
Obecnie oczekuje na kolejce zadań na weryfikację.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

zmiana danych pytanie Rozwiązane

witam w jaki sposób mogę aktualizować dane odnośnie siedziby mojej firmy?


anonim 2018-09-06 08:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
Dane firmy można zmienić za pomocą informacji dostępnych pod linkiem:
https://pomoc.fakturownia.pl/2871333-Zmiana-danych-firmy.
Pozdrawiam, Ania.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Drukowanie kopert pytanie Rozwiązane

Dzień dobry
czy jest możliwość drukowania kopert z programu ?


anonim 2018-09-04 10:29 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
w systemie nie ma możliwości drukowania kopert, ale mamy możliwość dostosowania danych Nabywcy do kopert z okienkiem.
Mamy wprowadzony dwa formaty:
1) koperta C5 z okienkiem: https://pomoc.fakturownia.pl/638560-Jak-zmienic-polozenie-adresu-nabywcy-by-pasowal-do-koperty-C5-162x229-z-okienkiem-.
2) koperta typu DL: https://pomoc.fakturownia.pl/144204-Jak-zmienic-polozenie-adresu-nabywcy-by-pasowal-do-koperty-z-okienkiem-.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
4 głosów

Moim zdaniem bardzo przydałby się filtr, dzięki któremu możemy wyszukać paragony, które nie były jeszcze zafiskalizowane na drukarce fiskalnej.


anonim 2018-09-03 14:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

zień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

 
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
po wprowadzeniu pola wyboru przyczyny zwolnienia z VAT, mogłem zlikwidować taki opis w szablonie faktury. Niestety mimo wyczyszczenia zawartości pola "UWAGI", nadal przy wystawianiu faktury pojawia mi się jego poprzednia zawartość...
Czy to błąd, czy jakieś moje niezrozumienie?


anonim 2018-09-03 05:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
proszę sprawdzić zakładkę "Domyślne uwagi na fakturach", która znajduje się w Ustawienia> Dane firmy po edycji firmy Orto-Best.
Prawdopodobnie w tym miejscu ma Pan dodane uwagi, które się wyświetlają.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

pomocy!!! sugestia Rozwiązane

jak odzyskac usunieta fakture?


anonim 2018-08-31 15:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w związku z tym, że usunięcie dokumentów jest praktycznie operacją nieodwracalną, o czym informujemy użytkowników w momencie usuwania dokumentów, opcja ich przywrócenia jest dodatkową usługą wykonywaną przez programistów, płatną 200zł netto bez względu na ilość dokumentów, które mają być odzyskane. W przypadku decyzji o zamówieniu tej usługi, proszę o przesłanie maila z możliwie jak największą ilością danych dotyczących dokumentów, w tym numery faktur, które mają zostać odzyskane na adres info@fakturownia.pl 
Do numerów odzyskanych dokumentów zostanie dopisana przez system data usunięcia. Ewentualną edycję numerów pozostawiamy decyzji Użytkownika.

Proszę o informację, czy mam przygotować fakturę proformę.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »