0 głosów

Ilość użytkowników pytanie Nowe

Witam,

Mam pytanie czy ilość użytkowników 10 w najwyższym planie jest ograniczona technicznie czy limitem planu.
Planuję zmianę uprawnień i docelowo potrzebuję dostęp dla więcej niż 10 osób i jeśli to ograniczenie techniczne wolałbym o tym wiedzieć wcześniej.


anonim 2021-10-24 23:47 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Pytanie pytanie Nowe

Witam, chciałabym zapytać jak zrobić aby na Fakturze PZ pokazywały się kwoty netto i brutto, ponieważ wyskakuje 0.. Dlaczego w programie nie mogę połączyć WZ i PZ aby wystawić jedną fakturę a koniecznością jest wystawienie oddzielnie?


anonim 2021-10-24 15:50 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Większość firm ma uporządkowany magazyn, każdy towar ma swój kod towarowy, szkoda że podczas zapisywania faktury towar znajdujący się na fakturze nie uporządkowuje się od A do Z. BARDZO przyspieszyło by to prace.

Proszę o wprowadzenie takiej funkcji.
Dziękujemy


anonim 2021-10-24 15:33 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam, błędnie wypisałam fakturę i chciałam edytować pozycje faktury (faktura nie została wysłana do klienta) - nie mam możliwości ani edycji ani usunięcia nawet tej faktury. Nie wiem czy coś przestawiłam w ustawieniach?


anonim 2021-10-22 08:22 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o dokładniejszy opis problemu, kiedy problem występuje? Po kliknięciu Edytuj lub Usuń nic się nie dzieje, czy otrzymują Państwo jakiś błąd? Czy na innej przeglądarce internetowej błąd również występuje?

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Przycisk "Nowa pozycja" równoznaczny z przyciskiem Enter na klawiaturze. W ten sposób szybko będzie można przejść do kolejnej pozycji. Przy dużej ilości produktów na fakturze jest to rozwiązanie, które usprawni i przyśpieszy wystawianie faktur.


anonim 2021-10-21 12:19 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię, zostanie ona przekazana do działu rozwoju.

Zachęcamy Użytkowników do głosowania na sugestie, które chcieliby ujrzeć w systemie. Zainteresowanie Użytkowników daną sugestią może wpłynąć na proces dodawania nowych funkcji w systemie.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Abonamet pytanie Nowe

Dzień dobry.
W związku z zawieszeniem działalności chciałem zapytać czy muszę wypowiadać jakoś u Państwa umowę? Czy po prostu nie przelużać opłaty abonamentu?
Pozdrawiam
Michał Jeżowski


anonim 2021-10-21 08:55 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, oczywiście konto może zostać nie opłacone, Fakturownia konta nie usuwa, i w każdej chwili Państwo będą mieli dostęp do konta i możliwość podglądu do wcześniej wystawionych dokumentów. Dodatkowo można wyeksportować dokumenty do XLS / PDF.

Również mogą Państwo skorzystać z darmowego planu Micro, w którym można stwarzać do 3 faktur miesięcznie. Aby włączyć taki pakiet należy wejść w Ustawienia > Ustawienia konta > Typ konta > Zmień typ konta i wybrać plan abonamentowy „Micro”.

Pozdrawiam, Tetiana.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Nazwa dokumenty sugestia Nowe

Dzień dobry,

Czy mogę dodać własny typ dokumentu na przykład: OFERTA ?


anonim 2021-10-19 14:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
przesyłam instrukcje jak wprowadzić taki typ dokumentu do systemu:
https://pomoc.fakturownia.pl/3056735-Oferta-jak-wystawic-taki-dokument-


Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

WERSJA 1.09 sugestia Nowe

Dzień dobry,
księgowość nam zgłosiła, iż w obecnej wersji 1.08 nie ma możliwości exportu faktur OSS do Insert i w związku z tym pytanie czy i kiedy Państwo moglibyście uaktualnić wersję na 1.09 ? Z góry dziękuję


anonim 2021-10-19 10:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
faktury OSS powinny być uwzględniane w raporcie JPK FA ( Raporty > Lista raportów > Jednolity Plik Kontrolny > JPK FA ).
Po wygenerowaniu raportu można go zapisać do formatu .XML, a następnie przenieść do programu księgowego.


Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam czy importując z allegro dane mogę jakoś ustawić / zmienić w systemie dane aby termin płatności był równy , taki sam jak data zakupu lub faktycznej płatności ? w tej chwili zaciągam dane i termin płatności wyświetla mi na 19.10 mimo dokumentu z 12.10. chciałbym aby zaciągało 12.10 albo faktyczną datę płatności z allego . czy da się to zmienić ?


anonim 2021-10-19 07:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
z poziomu kroków importu nie ma możliwości zmian dat, które są przekazane w pliku importu. Jedyna możliwość to zmiana dat po zaimportowaniu dokumentów, w każdym z dokumentów ręcznie.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Czy jest możliwe wprowadzenie dostępu do konta bez możliwości edycji jakiegokolwiek dokumentu (WZ, faktura, faktura proforma etc)?


anonim 2021-10-18 14:52 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia znajduje się lista ograniczeń jakie można nałożyć na użytkowników.
Na liście funkcji znajduje się m. in. Użytkownicy mogą tylko przeglądać faktury (nie mogą edytować/dodawać/kasować, nie dotyczy administratorów).
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/897746-O-opcji-Uzytkownicy-moga-tylko-przegladac-faktury


Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzien dobry. Podczas importu faktur z Allegro importują się z datą importu (zmieniając datę wystawienia) dodatkowo podobnie się dzieje z datą płatności. Uprzejmie proszę o pomoc.


anonim 2021-10-14 15:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt. Proszę o udzielenie dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu- i wskazanie przykładu pliku importu, po którym daty ulegają zmianie.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Dzień dobry,

chciał bym zapytać w jaki sposób można wyeksportować faktury do pliku XLS w którym jest widoczna wartość w EUR (waluta w której została stworzona faktura)?

Eksportując zaznaczone dokumenty w pliku XLS widoczna jest jedynie wartość w PLN. Kwota opłacona jest podana prawidłowo w EUR.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!


anonim 2021-10-14 12:04 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
raporty oraz eksporty przeliczane są na walutę, która określona jest w rubryce "Waluta" w Ustawienia -> Ustawienia konta. Aby eksport do XLS z zakładki Przychody zawierał kwoty w EUR dla faktur w EUR, należy zmienić walutę w ustawieniach konta na EUR.

Mogę też Państwo wygenerować raport Wykaz przychodów w zakładce Raporty -> Lista raportów. Po rozwinięciu "więcej opcji" i wybraniu EUR w rubryca Waluta, raport zostanie wygenerowany tylko dla faktur w walucie EUR i ich wartość nie będzie przeliczona po wyeksportowani utakiego raportu do XLS, również jeśli waluta konta w ustawieniach konta to PLN.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
8 głosów

Aplikacja sugestia Nowe

Przydało by się aplikacji mobilnej dodać funkcjonalność aby za pomocą kamery skanować kody kreskowe. To niezmiernie przyspieszyłoby pracę i podwyzszyło by popularność aplikacji.


anonim 2021-10-14 11:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na ten moment taka funkcjonalność nie jest planowna. Dziękujemy jednak za zgłoszenie takiego pomysłu na naszym forum Sugestii Dzięki widoczności sugestii na forum dla większej liczby Użytkowników, będą Oni mogli wyrażać swoją opinię na ten temat oraz oddawać głosy. 
Duża liczba głosów spowoduje dodane funkcjonalności na kolejkę zadań do wdrożenia.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Kompensata pytanie Nowe

Witam
Jak mogę wygenerować kompensatę. ?


anonim 2021-10-13 09:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za przesłanie wiadomości.
W systemie nie ma domyślnego dokumentu jakim jest kompensata. Mogą Państwo określić na wystawianym dokumencie formę płatności jako Kompensata.
Instrukcja: https://pomoc.fakturownia.pl/6953895-Rodzaje-platnosci

Pozdrawiam, Tetiana.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam.
Posiadam na koncie dwóch użytkowników ( kierowców) i ja jako administrator.
Czy istnieje możliwość utworzenia magazynów dla każdego z kierowców i czy jest możliwość podłączenia do programu urządzenia tzw. czytnika kodów , który będzie obsługiwał magazyny kierowców ( czyli dodawał pobrane produkty i odejmował zdawane produkty i czy przy inwentaryzacji robił raport ? )
Czekam na odpowiedź
Pozdrawiam
Rafał


anonim 2021-10-12 21:19 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
dziękuję za kontakt. Zgadza się w systemie jest możliwość przydzielenia do osobnych działów systemowych obsługiwanych przez kierowców odrębnych magazynów, żeby każdy z kierowców widział tylko produkty w swoim magazynie.
Funkcja ograniczania określonych magazynów do działów opisana jest pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/101409750-Ograniczenie-widocznosci-magazynow.
W przypadku podłączenia czytnika kodów. To z systemem kompatybilny jest czytnik kodów kreskowych na podczerwień, za pomocą którego można zaczytać produkt na fakturę lub dokument magazynowy. Pod warunkiem, że taki produkt jest już w kartotece systemu opisany kodem kreskowym EAN.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Jak mogę wyeksportować klientów tak, aby na liście znalazły się ich opisane TAGI?


anonim 2021-10-12 09:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety takiej możliwości nie ma, tagi nie są eksportowane do pliku XLS.
Zakładkę Klienci można jedynie przefiltrować po danym tagu, po lewej stronie znajdują się opcje filtrowania, po rozwinięciu "więcej" można wprowadzić tag.

Po wyszukaniu klientów o danym tagu można ich wyeksportować do pliku, w danym pliku będą znajdować się klienci o danym tagu.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Faktura korygująca JPK sugestia Nowe

Witam.
W lipcu wystawiłem fakturę na zakupiony towar stałemu klientowi. Brak możliwości technicznej przesunął termin montażu na wrzesień. Okazało się, że asortyment który sprzedałem jest niezgodny z wytycznymi. Zamówiłem ponownie zgodnie z treścią zamówienia (koszty po swojej stronie). Chce zrobić korektę na niewłaściwy towar i wrzucić go w stan magazynowy i wystawić ponownie fakturę już na ten właściwy. Jak zrobić korektę nie mieszając w plikach kontrolnych z lipca oraz, czy konieczny jest mechanizm zwrotu transakcji bezgotówkowej na konto klienta. Zaznaczam iż po stronie klienta będzie koniczna dopłata w stosunku do pierwotnej wyceny gdyż nastąpiła pomyłka przy wytycznych.


anonim 2021-10-11 21:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
przesyłam link do stworzenia faktury korygującej: https://pomoc.fakturownia.pl/89452541-Jak-utworzyc-korekte-do-faktury.
W kwestii porad księgowych proszę skontaktować się z Państwa biurem rachunkowo - księgowym. Uzyskane informacje proszę przesłać w wiadomości zwrotnej.
Pozdrawiam,
Michał.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
6 głosów

Ponieważ EAN jest kodem uniwersalnym w bazie i nie mogą wystąpić dwa podobnych kody sugeruje aby przy wprowadzeniu w pozycji na fakturze kodu EAN po naciśnięciu ENTER towar zostawał automatycznie wybrany.

Teraz jest tak że system wyszukuje towary metodą LIKE %[wprowadzone dane]. i po wpisaniu części nazwy towaru czy kodu EAN pojawia się lista do wyboru w którą mam kliknąć aby dokończyć wybór towaru.

Fajnie by było gdyby jeśli system wyszuka TYLKO 1 towar, odpowiadający temu co klient wpisał, odrazu ten towar zostawał wybrani i pojawiłoby się pole do wprowadzenia nowego towaru i kursor by przechodził na to nowe pole

Dużo klientów korzysta z czytników kodów kreskowych. Skanuje się EAN. i trzeba za każdym razem po zeskanowaniu odłożyć czytnik, wziąć mysze i dokończyć wprowadzanie


anonim 2021-10-11 15:49 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Aby wprowadzić na fakturę towar, który jako jedyny podopowiada się w wyszukiwaniu nie trzeba używać myszki. Wystarczy użyć na klawiaturze strzałkę do dołu, a następnie przycisku "enter".
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Raporty sugestia Nowe

Sugeruje aby w rodzaju raportu KLIENCI pojawił się filtr KTÓRZY KUPILI PRODUKT Z TAGIEM
Również sugeruję dodać pole w rezultatach wykresu SUMA ILOŚĆI KLIENTÓW. Narazie jest tylko SUMA ILOŚCI FAKTUR


anonim 2021-10-11 15:25 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 
na ten moment takie funkcjonalności nie są planowne. Proszę jednak o zgłoszenie takiego pomysłu na naszym forum Sugestii poprzez poprzeczny przycisk "Pomoc" w systemie z prawie strony ekranu. Sugestia będzie widoczna na forum dla większej liczby Użytkowników, którzy będą wyrażać swoją opinię na ten temat oraz oddawać głosy. 
Duża liczba głosów spowoduje dodane funkcjonalności.
Pozdrawiam,
Michał

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Faktury bez VAT błąd Nowe

witam,
właśnie zinegrowałem Fakturownie z moim sklepem woocomers i podczas testków okazało się ,że generowane są faktury z bez Vat czyli suma brutto oraz nett jest równa.Na stronie Fakturownia mam ustawiony Vat dlatego nie wiem gdzie jest błąt.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

pozdrawiam
Krystian Pozorski
Gabo Wool
gabowool.pl


anonim 2021-10-08 04:11 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
faktury wystawiane przez API wystawiane są z takimi danymi, jakie integracje przesyła w żądaniu API.
W Ustawieniach konta w Fakturowni nie ma Pan wyłączonego podatku VAT na fakturach, proszę więc sprawdzić ustawienia integracji jak i produktów w sklepie.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

szablon - kurs walut pytanie Nowe

Dodałem osobny dział do fakturowania w Czechach.
Klient jest z Czech, produkty z cenami w Koronach, konto działu też w Koronach.
Problem:
Każda faktura wystawiona przez ten dział dostaje tabelkę z informacją o przeliczeniu kwoty VAT, kursie itp...
Na waszym GIT-cie doszukałem się informacji że jest to generowane w "pod szablonie" totals.hbs. Są tam dwie zmienne: long_exchange_note oraz exchange_tax - jak je ustawić na FALSE?
Przegryzłem się przez konfigurację konta i nie znalazłem rozwiązania.

Jak pozbyć się tej tabelki?


anonim 2021-10-07 12:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zgodnie z przepisami, Fakturownia automatycznie dodaje przeliczenie VAT na PLN na fakturach w walucie obcej. Przeliczenie dodawane jest automatycznie, jeśli kraj Sprzedawcy do Polska oraz w Ustawienia -> Ustawienia konta, w rubryce Waluta, waluta główna konta to PLN.

Jeśli nie chcą Państwo, aby przeliczenie VAT dodawane było automatycznie, należałoby zmienić walutę w Ustawienia -> Ustawienia konta.

Taką zmianę proszę jednak skonsultować najpierw z księgowością - według informacji jakie mam, przeliczenie VAT powinno być podawane na każdej fakturze w walucie obcej.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2021-10-04 08:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o doprecyzowanie zgłoszenia, o jakie pozycje chodzi?
Dane na fakturze można zawsze edytować. Jeśli chodzi o nieaktualne dane Sprzedawcy zaczytywane na fakturach, dane firmy należy zaktualizować w Ustawienia -> Dane firmy -> Edycja działu.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
Czy można dodać funkcjonalność polegającą na zmianie cen sprzedaży produktów magazynowych o określony procent?


anonim 2021-10-03 19:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
takiej funkcji nie ma obecnie w systemie. Sugestia została przesłana do działu rozwoju produktu. Jeżeli zostanie zaakceptowana, dodana do listy przyszłych implementacji i wdrożona, na pewno poinformujemy o tym w dziale nowości na naszym blogu. Zachęcamy do śledzenia na bieżąco listy nowych wdrożeń.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2021-10-01 19:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

w związku z tym, że usunięcie dokumentów jest praktycznie operacją nieodwracalną, o czym informujemy użytkowników w momencie usuwania dokumentów, opcja ich przywrócenia jest dodatkową usługą wykonywaną przez programistów, płatną 200zł netto bez względu na ilość dokumentów, które mają być odzyskane. W przypadku decyzji o zamówieniu tej usługi, proszę o przesłanie maila z możliwie jak największą ilością danych dotyczących dokumentów, w tym numery faktur, które mają zostać odzyskane na adres info@fakturownia.pl


Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

witam czy mozna odróżnić fakturę imienną od faktury z nipem w ogólny spisie np kolorem czy jakoś inaczej ?


anonim 2021-10-01 13:42 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na liście dokumentów, po lewej stronie znajdują się opcje filtrowania. Po rozwinięciu "więcej", w rubryce "Firma / Osoba prywatna" można filtrować dokumenty po Firmie lub Osobie prywatnej. Po wybraniu opcji należy kliknąć Szukaj aby dokumenty zostały przefiltrowane.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »