0 głosów

Dzień dobry,
mam 2 pytania:
1) czy istnieje możliwość dodawania poszczególnych zamówień (zarówno po stronie wydatków, jak i przychodów) do dokumentów zbiorczych, tak aby zachowywały się numery tych zamówień? Potrzebne mi są zestawienia miesięczne - specyfikacja usług wykonanych w danym miesiącu przez podwykonawcę, który wysyłam do niego do weryfikacji i zafakturowania. Podobne zestawienia miesięczne generuję na podstawie zamówień od stałych klientów. Brakuje mi jednak numerów tych zamówień.
2) nie potrafię ustawić automatycznej numeracji do zestawień miesięcznych, gdy tworzę nowy dokument, okienko na numer jest puste, mimo że wpisuję format numeracji w ustawieniach. W czym tkwi problem.


anonim 2022-05-20 15:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
1. W Ustawienia -> Ustawienia konta -> Konfiguracja -> Produkty, w rubryce "Strategia grupowania pozycji przy wystawianiu faktury" można ustawić "Grupuj pozycje po dokumentach".
Na dokumencie wystawionym z wielu dokumentów, pozycje będą wtedy rozbite na poszczególne dokumenty oraz będzie podany ich numer.
https://pomoc.fakturownia.pl/7321636-Strategia-grupowania-pozycji-przy-wystawianiu-faktury-do-dokumentu-magazynowego

2. Czy chodzi o dokumenty po stronie Wydatków? Wydatki nie są automatycznie numerowane, gdyż są to dokumenty otrzymywane od kontrahentów, należy w dokumencie odtworzyć numer danego dokumentu.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Czy istnieje możliwość wprowadzenia stanów minimalnych dla produktów w magazynie? Oznaczanie, na przykład czerwonym kolorem, produktu poniżej ustalonego poziomu. Nasze produkty charakteryzują się różną rotacją w sprzedaży i takie stany alarmujące o zejściu poniżej jakiegoś pułapu ilościowego bardzo ułatwiłyby planowanie zamówień.


anonim 2022-05-20 10:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
13 głosów

Pożądaną funkcjonalnością przy Państwa systemie kompletowania byłoby generowane rozchodu wewnętrznego i przychodu wewnętrznego. Aktualnie program posiada uproszczoną opcję - po wystawieniu faktury sprzedaży na pozycję typu komplet, oprogramowanie ściąga ilości ze stanów magazynowych składników kompletów, jednak nie generuje RW i PW. To uproszczenie powoduje nieprawidłowość od strony księgowej - na WZ widnieją inne pozycje, aniżeli na fakturze sprzedaży.


anonim 2022-05-16 14:24 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

Niestety na ten moment system automatycznie wygeneruje Pz lub Wz do tworzonej faktury. Jeśli muszą Państwo wystawić również Rw, Pw to trzeba takie dokumenty utworzyć ręcznie w programie w zakładce Magazyn > Dokumenty magazynowe.

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Bardzo utrudniające jest brak aktualizacji cen na produktach w magazynie, jeśli ma się tysiące towarów, to ręczne poprawianie cen jest absurdalne. Forma exportu i ręczna zmiana cen to dodatkowe utrudnienie. Każda nowa PZ powinna mieć automatyczną aktualizację cen, dla administratora, pracowników, dla księgowej nie ma pewności czy dobrze robią się zestawienia, ponieważ ceny są stare niższe do tych teraz i marża jest niewłaściwa na produktach. Taka funkcja powinna być, moim zdaniem dawno wprowadzona bo to jest na bieżąco potrzebne i najbezpieczniejsze niz wprowadzanie w tabeli ręcznie w exporcie.


anonim 2022-05-16 13:19 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie. W związku z wieloma sugestiami Klientów odnośnie aktualizacji cen zakupów zdecydowaliśmy nie na wprowadzenie mechanizmu aktualizacji.
Obecnie funkcja jest tworzona przez programistów. Jak tylko zostanie ona zakończona i przejdzie testy wewnętrzne systemu, zostanie wgrana w kolejnych aktualizacjach.
Będziemy Państwa informować i tym zdarzeniu.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów
%d0%97%d0%bd%d1%96%d0%bc%d0%be%d0%ba %d0%b5%d0%ba%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b0 2022 05 15 %d0%be 17.11.36

Towary błąd Nowe

Witam
Dodalam liste towarów, ale nie widzę tych towarów (jakby ich niema). Ale kiedy ręcznie dodaje znowu ten towar, to tys tem pokazuje ze taki towar już istnieje, chocziaz nadal niema jego w liście towarów.
Jak usunonac albo zrobić widocznymi te towary które dodałam, ale nigdzie ich nie widać, chociaż ze względu systemu są


anonim 2022-05-15 17:15 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, proszę o doprecyzowanie, nie widzą Państwo dodanych produktów w zakładce Magazyn -> Produkty?
Najprawdopodobniej produkty zostały oznaczone jako nieaktywne, można je ponownie aktywować.
https://pomoc.fakturownia.pl/2759556-Produkty-nieaktywne-usuwanie-produktow-

Pozdrawiam, Tetiana.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
3 głosów

Przy wiekszej ilosci zamowien, kontrola nad tym ile zamowien jest w drodze i wystarczy na kolejne rezerwacje jest obecnie bardzo trudna, poniewaz nie istnieje dokument uwzgledniajacy towaru ktory jeszce nie zostal przyjety. W tej chwili jest to reczna robota z kalkulatorem na boku.

Uwazam, ze opcja z polem wyboru do dokumentu ZT, byla by w tym przypadku bardzo korzystna.
Ten kto potrzebuje mialby stany magazynowe z towarem w drodze, poprzez jej zaznaczenie.


anonim 2022-05-14 20:04 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
dziękujemy za sugestie.
W tym przypadku tak prosto działającego dokumentu ZT w systemie. Dla zamówień, do których nie ma wystawionych dokumentów magazynowych przyjęć zewnętrznych PZ, towar z każdego zamówienia jest w drodze.
Na ten moment nie mamy w systemie bardziej szczegółowej opcji w systemie do oznaczenia statusu zamówionego towaru.
Jedyna możliwość uzyskania bardziej szczegółowych danych na dokumencie jest ręczne dodane opisu w polu "uwagi".
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Pomoc tylko w języku polskim? pytanie Rozwiązane

Zmieniając w programie język, np. na angielski, menu pomocy pozostaje w języku polskim.
Obcokrajowiec nie jest w stanie skorzystać z tej pomocy. Czy jest jakaś instrukcja np. w języku angielskim?


anonim 2022-05-13 08:25 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w języku angielskim dostępna jest strona pomocy naszej międzynarodowej wersji InvoiceOcean:
https://help.invoiceocean.com/

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

faktury sugestia Nowe

jak anulować wystawioną fakturę.


anonim 2022-05-11 19:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Jeśli chodzi o anulowanie faktury, to można to zrobić przechodząc do podglądu faktury którą chcemy anulować, klikamy Więcej opcji>Anulowanie dokumentu.

Dokładną instrukcję załączam w linku poniżej:
https://pomoc.fakturownia.pl/706854-Anulowanie-faktur

Przypomnę także, że system daje możliwość wystawienia korekty faktury, poniżej również załączam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/89452541-Jak-utworzyc-korekte-do-fakutry

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Numeracja faktur pytanie Nowe

Dzień Dobry,

prowadzi numerację ciągłą w ciagu roku czyli zmienia się tylko miesiąc np ostatnia faktura kwiecień 60/04/2022 a pierwsza majowa powinna być 61/05/2022 natomiast mi pierwsza faktura kolejnego miesiąca pojawia się zawsze z numerem 1 i muszę na początku miesiąca zmieniać ręcznie numer. czy system może to robić z automatu?

pozdrawiam
natalia


anonim 2022-05-11 11:14 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, z tego co widzę na Państwa koncie w Ustawienia > Dane firmy w edycji działu na dole strony jest aktywowana funkcja "Osobne ustawienia numeracji dokumentów" i wybrany format numerowania faktur "nr-m/mm/yyyy".

Aby numeracja nie była zależna od miesiąca, należy ustawić w danych firmy format "nr/mm/yyyy" , lub wyłączyć funkcje "Osobne ustawienia numeracji dokumentów], wtedy numeracja będzie zależna od numeracji podanej w Ustawienia > Ustawienia konta > Numerowanie.

Pozdrawiam, Tetiana.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2022-05-11 09:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.

Poniżej załączam link do instrukcji jak zmienić hasło:
https://pomoc.fakturownia.pl/137755-Problemy-z-zalogowaniem-sie 


W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Mam polaczonego baselinkera z fakturownia.
Zrobilem laczenie produktow po kodzie produktu.
Jak w baselinkerze do tego samego zamowienia wystawie paragon a potem fakture to w fakturowni 2 razy zdejmuje ze stanu magazynowego. Mimo tego, ze jest pokazane, ze paragon jest polaczony z faktura.
Obsluga baselinkera twierdzi, ze wina lezy po stronie fakturowni.


anonim 2022-05-10 01:20 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zgłoszenie zostało przekazane programistom, kiedy uzyskam więcej informacji na temat wystawiania faktur do paragonu przez API, przekażę je Państwu.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Sprzedaż usług za granicę. pytanie Rozwiązane

Witam,
księgowy zwrócił mi uwagę, że usługi które wykonuję dla firmy z Czech fakturuję na dokumencie WDT podobno jest to sposób nieprawidłowy.
Powinna być osobna faktura na sprzedaż usług za granicę, lub powinno być to jakoś zaznaczone na fakturze.
Proszę o podpowiedź jak prawidłowo wystawiać dokument.
Pozdrawiam


anonim 2022-05-09 15:30 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jeśli chodzi o sprzedaż usług za granicę, zapewne chcą Państwo wystawiać faktury ze stawką VAT "np"?

W takim wypadku wystawiamy "zwykłą" fakturę, na której można wybrać stawkę VAT "np" - nie podlega.
Adnotację odwrotne obciążenie (reverse charge) można podać w Uwagach na fakturze.

Przy korzystaniu ze stawki VAT "np", pod sekcją Pozycje na fakturze pojawia się dodatkowa rubryka - "Proszę określić rodzaj dokonywanej sprzedaży:". Jeśli faktura ma być ujęta w JPK, należy określić odpowiedni rodzaj sprzedaży.
Jeśli zostanie pozostawione "nie określaj", faktura nie będzie ujęta w JPK.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam. Muszę opłacić lub wykupić abonament aby móc wystawiać faktury, ale nie wiem jak to zrobić. Proszę o pomoc


anonim 2022-05-08 20:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, aby dokonać płatności za konto proszę wejść w Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto > kliknąć w Zobacz co oferują konta płatne.

Minimalny okres zobowiązania to 12 miesięcy w planie Start oraz 6 miesięcy w pozostałych planach abonamentowych. W ramach planu Micro można wystawiać na koncie do 3 dokumentów sprzedaży na bieżący miesiąc bezpłatnie.

Przesyłam link do cennika: https://fakturownia.pl/cennik

Dodatkowo przesyłam instrukcje do zmiany typu konta: https://pomoc.fakturownia.pl/107078-Zmiana-pakietu-typu-konta-

W przypadku pytań pozostaję w dyspozycji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

faktury woocomerce błąd Rozwiązane

Dzień dobry, posiadamy sklep na woocommerce, instalacja przebeigła zgodnie z instrukcją. Pole NIP zrobiliśmy jako nieobowiązkowe, gdyż nie każdy klient jest firmą, są też osoby prywatne nie posiadajace NIPU. Po wpisaniu NIPU do pola klient otrzymuje paragon mimo że jest firmą. Jak to rozgraniczyc?


anonim 2022-05-07 21:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w ustawieniach integracji powinna być możliwość wyboru, jaki typ dokumentu powinien być wystawiany.

Jeśli integracja konfigurowana była z poziomu Fakturowni przez Ustawienia -> Aplikacje / dodatki, jest możliwość określenia:
"Faktura VAT dla firm, paragon dla osób prywatnych" w sekcji "Jaki rodzaj dokumentu chcesz wystawić w Fakturowni?".
https://pomoc.fakturownia.pl/3004079-Integracja-z-WooCommerce

Jeśli jest to inna integracja, proszę sprawdzić jej ustawienia lub skontaktować się z twórcą integracji.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,

Wysylam fakture z baselinkera do fakturowni. Wlaczylem powiazanie produktu po kodzie produktu - tak, zeby w fakturowni zdejmowalo ze stanu magazynowego.
Problem sie pojawia jak produktu nie ma w magazynie.
Mam wybrana opcje: nie pozwalaj na sprzedaz produktow, ktorych nie ma w magazynie i po przeslaniu faktury do fakturowni pojawia mi sie ujemny stan!!
Czyli zachowuje sie sprzecznie z ustawieniem.
Wiec albo fakturownia powinna wywalic blad i nie pozwolic na wystawienie faktury albo w konfiguracji API powinny byc 2 opcje:
1. nie pozwalaj na wystawienie faktury
2. wystaw jako osobna pozycja jak nie ma na magazynie. W koncu jak w baselinkerze nie wybiore opcji laczenia produktow po kodzie produktu to faktury sie wystawiaja.

Dla mnie idealne by byly 2 opcje :)

W API przydalaby sie mozliwosc wybierania magazynu, z ktorego ma byc sciagniety produkt. W baselinkerze mowia, ze produkt jest sciagany z magazynu przypisanego do dzialu firmy. Ale przeciez do dzialu firmy mozna przypisac wiele magazynow.
Wiec w takim razie, z ktorego magazynu sa sciagane produkty? Akurat w moim przypadku tylko w jednym magazynie mam dostepny produkt wiec ciezko mi to sprawdzic.




anonim 2022-05-05 23:00 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
funkcja "Nie pozwalaj wystawiać faktur na produkty, których nie ma w magazynach" nie wpływa na faktury wystawiane przez API. Funkcja ta zablokuje ręczne wystawienie faktury, jeśli produktu na stanie, natomiast przez API można wystawić taki dokument.

Jeśli produkt nie jest dostępny na stanie w sklepie internetowym, sprzedaż powinna zostać zablokowana po stronie sklepu.

Przez API można przesłać informację, z jakiego magazynu ma być wystawiona faktura. Dostępny jest rekord:
"warehouse_id" : " "

Jeśli integracja nie ma możliwości przesłania ID magazynu, a ma możliwość przesyłania ID działu - w Fakturowni można utworzyć dział, do którego zostanie ograniczony konkretny magazyn, z którego mają być wystawiane dokumenty przez integrację.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Telefon sugestia Rozwiązane

Wystarczy podać telefon do wsparcie technicznego aby nie tracić czasu w 5 maila na opisywanie problemu - który np. leży po waszej stronie..


anonim 2022-05-05 13:25 7 komentarze
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o doprecyzowanie zgłoszenia.
Nasz numer kontaktowy podany jest na stronie kontaktu:
https://fakturownia.pl/kontakt

Czy też po kliknięciu Pomoc / kontakt w lewym dolnym rogu ekranu po zalogowaniu się na swoje konto w Fakturowni.

Jest to numer:
+48 22 599 4019

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Proszę o dodanie statusów "ODRZUCONO", "ZAAKCEPTOWANO" do ofert oraz W REALIZACJI" do zamówień.


anonim 2022-05-04 14:03 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w systemie mamy do dyspozycji następujące statusy: https://pomoc.fakturownia.pl/2213872-Status-faktury.
Dodatkowo dla typu dokument "Zamówienia" jest osobny status "zrealizowane".
Status "wystawione/ wystawiona" jest w systemie odpowiednikiem Pana propozycji: w realizacji, oraz zaakceptowano.
Na ten moment nie planujemy dodawać do systemu nowych statusów dokumentów.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Czy istnieje możliwość dodania importu faktur cyklicznych?
Widzę jedynie opcję exportu, w przypadku której nie exportują się wszystkie parametry, brakuje np. "Czy wystawiać fakturę VAT", "Wystawiaj tylko w dni robocze", "Wysyłaj powiadomienia" i innych.

Przy wprowadzeniu kilkuset faktur cyklicznych, export do pliku excel pełnych parametrów byłby pomocny przy sprawdzeniu ew. błędów.
W aktualnej sytuacji, przykładowo wystarczy, że omyłkowo pominięty zostanie checkbox "Czy wystawiać fakturę VAT" i znalezienie takiego błędu jest bardzo utrudnione. Wyjdzie on na jaw dopiero przy automatycznym generowaniu faktur i zapewne błędna faktura proforma zamiast Faktury VAT trafi do klienta. Lub nie trafi wcale jeśli pominiemy checkbox "Automatycznie wysyłanie faktury e-mailem".
Nachwilę obecną nie ma nawet możliwości wyświetlenia tych parametrów na liście przy dostosowaniu wyświetlania kolumn.


anonim 2022-05-04 11:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za wnikliwe uwagi dotyczące eksportu cykli faktur samo wystawiających się w systemie.
Jak tylko będziemy na etapie aktualizacji struktury importu tych faktur, weźmiemy te sugestie pod uwagę.
W przypadku importu cykli faktur również mamy w planach wdrożenie takiej funkcjonalności.
Obecnie nie jest znany termin realizacji.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzieńdobry,

czy istnieje możliwość stworzenia faktur cyklicznych na podstawie własnego dokumementu nieksięgowego?
Przy tworzeniu faktur cyklicznych na podstawie faktury proforma jest checkbox "Wystawiaj faktury VAT" natomiast przy próbie ustawieniu cyklu na podstawie własnego dokumentu nieksięgowego już tego checkbox'a nie ma i w cyklu tworzą się kolejne własne dokumenty nieksięgowe.

Jako, że u mnie w firmie nie wszystkie proformy stają się abonamentami, chciałbym to uporządkować i jako bazę do faktur cyklicznych używać jedynie własnych dokumentów nieksięgowych. Czy jest możliwość wdrożenia tej funkcjonalności?


anonim 2022-05-03 11:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Tak, można stworzyć cykl faktur na podstawie własnego dokumentu nieksięgowego, jednak jak Państwo zauważyli wystawią się wówczas kolejne dokumenty nieksiegowe.

Do utworzenia faktur cyklicznych (gdzie finalnie będzie wystawiona faktura) można użyć za wzorzec fakturę lub proformę a także stworzyć cykl faktur na podstawie własnej definicji. Poniżej załączam artykuł z naszej Bazy Wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/132147-O-fakturach-cyklicznych

Do łatwiejszego zarządzania dokumentami proponuję zastosowanie funkcji Kategorii, gdzie w łatwy sposób będzie można je posortować:
https://pomoc.fakturownia.pl/148182-Kategoryzacja-przychodow-i-wydatkow

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Pozdrawiam, Tomasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

DO ZAPŁATY sugestia Nowe

dzien dobry czy da sie zmienić na koncu faktury do "zapłaty" tzn mam zlecenie w euro wystawiam fakture w euro przelicza mi na złotówki i na koncu mam do zapłaty w euro , a chciałbym mieć w pln czy da sie takie coś zmienic w systemie? moze warto dodać taką opcje zeby wszystko ładnie przeliczało euro na pln i na koncu zeby była mozliwość wyboru DO zapłaty euro albo pln


anonim 2022-05-02 13:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, "do zapłaty" wyświetlane jest w dwóch walutach w szablonach grey i sky. Szablon faktury można zmienić edytując fakturę, rozwijając "Zobacz więcej opcji" na dole strony i wybierając szablon w rubryce Szablon wydruku.
Na stałe szablon można zmienić w Ustawienia > Ustawienia konta > Szablony.

Pozdrawiam, Tetiana.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,

Wlasnie zauwazylem, ze nie ma sprawdzania unikalnosci kodu produktu.
Prosze o poprawienie.
W koncu kod produktu uzywa sie po to, zeby sie nie powtarzal :)


anonim 2022-04-28 22:37 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zgadza się kod produktu nie jest unikalnym parametrem w systemie. Kartoteka produktów działa tak, że można mieć wiele produktów o różnych nazwach z takim samym kodem produktu.
Dla systemu unikalnym parametrem w kartotece produktu jest pole "Nazwa produktu".
Na ten moment nie zdecydujemy się zmienić logiki zarządzania produktami w systemie.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Z powodu braku podpisu kluczem elektronicznym eurocert.


anonim 2022-04-28 18:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę podać adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni, którego dotyczy zgłoszenie.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

W coraz większej firmie powinny być wprowadzone ograniczenia, który pracownik może zmienić status płatności.
Jeśli jest kilka osób, które wystawiają faktury a księgowa czuwa nad płatnościami to czy nie powinno być blokady nad zmianą statusu dla reszty?


anonim 2022-04-28 10:17 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

System nie powinien sam zmieniać statusu opłacenia żadnego dokumentu!!
Przykład:
1. Wystawiono proformę czyli nic nie znaczący dokument, który tylko informuje Klienta o tym co zamawia i za ile.
Data płatności ustawiona np na 30dni. Klient chce zapłacić 29 dnia - procedury.
2. Sprzedawca doszedł do wniosku, że ma już wszystko i może 15 dnia wysłać towar - wysyła.
3. Z poziomu proformy klika Kopiuj do VAT
4. Proforma w tym momencie oraz faktura vat otrzymują z automatu status OPŁACONO.

Tłumaczenie obsługi Fakturowni, że system od tylu lat tak działa jest co najmniej śmieszne bo nie wiadomo ile osób tak mogło nie otrzymać zapłaty. Dodam, że proforma to zwykły świstek papieru i zmiana jej na fakturę powinna pomóc aby nie kopiować wszystkich danych. A w tym momencie wprowadza w błąd i może spowodować problemy.


anonim 2022-04-28 10:12 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Opisane działanie systemu nie jest błędem. Zmiana statusu dokumentów przy korzystaniu z funkcji Kopiuj do VAT jest celowym działaniem systemu. Takie jest założenie tej funkcji, nie będzie to zmieniane w systemie.

Jeśli nie chcą Państwo, aby dokumenty zmieniły status automatycznie, z poziomu podglądu Proformy można wybrać Więcej opcji -> Wystaw podobną i zmienić Typ dokumentu na Faktura. Tworzone w ten sposób dokumenty kopiują dane z dokumentu pierwotnego i nie zmieniają automatycznie statusu.

Pozdrawiam
Kacper

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Kiedy będzie możliwe połączenie autopłatności z systemem Stripe?


anonim 2022-04-27 11:11 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię, opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Niestety, aktualnie nie ma możliwości zintegrowania Fakturowni z płatnościami Stripe. Dostępne do integracji metody płatności można znaleźć w Ustawienia -> Płatności online po aktywowaniu Autopłatności w ustawieniach konta.

Możliwość konfiguracji Autopłatności ze Stripe jest jedynie w wersji międzynarodowej InvoiceOcean.com.

Nie wykluczone że w przyszłości taka integracja będzie możliwa. Dlatego zachęcamy Użytkowników systemu do głosowania na sugestie, które chcieliby ujrzeć w systemie. Zainteresowanie Użytkowników daną sugestią może wpłynąć na proces dodawania nowych funkcji w systemie.

Pozdrawiam, Tetiana.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »