Proszę o informację czy planują Państwo wdrożyć autoryzację dwuskładnikową?
Biorąc pod uwagę rodzaj przechowywanych u Państwa danych, zabezpieczenie dostępu do konta tylko poprzez hasło wydaje się być dalekie od obowiązujących norm.
Jeśli planują Państwo proszę o wskazanie terminu.
Dzień dobry,
dwustopniowa weryfikacja jest dostępna w systemie. Można skorzystać z jednego spośród trzech rodzajów dwustopniowego logowania - weryfikacji poprzez e-mail, aplikację Google Authenticator lub SMS.
witam, czy jest możliwość aby w tekście w mailu z fakturą wysyłaną do klienta link do opinii google był hiperłączem podświetlonym na niebiesko ? bardzo by to ułatwiło klientowi - po prostu wciśnięcie hiperłącza a nie kopiowanie linku, może warto byłoby dodać taką opcję aby np wpisać adres odsyłający do opinii który wygląda tak : https://g.page/r/CcH5yfzhft9YEAE/review z opcją wyświetlania na niebiesko tytułu np. WYSTAW NAM OPINIĘ (podlinkowane w/w hiperłączem). Google udostępnia nam również kod QR, może warto byłoby dodać również i taką opcję aby pod tekstem wyświetlało dodany kod QR.
Po dodaniu linka do treści maila, będzie on wyświetlany wraz z odnośnikiem do właściwej strony. Jeżeli chodzi o podlinkowanie strony pod wybranym tekstem, być może jest to możliwe za pomocą HTML, natomiast Fakturownia nie udziela wsparcia technicznego w zakresie wykraczającym poza oferowany.
Witam serdecznie, chciałbym ostatnią opłatę ponieważ nie potrzebuję już korzystania z Państwa usług. Mój księgowy ma darmowy program do faktur z integrowany z naszym systemem, czy mogę prosić o zwrot pieniędzy za ostatnią fakturę ?
Dzień dobry, czy istnieje możliwość, aby generowały się ostrzeżenie w momencie, kiedy próbuję wpisać drugi raz fakturę kosztową o tym samym numerze dla tego samego kontrahenta?
Dzień dobry,
obecnie nie posiadamy takiego powiadomienia w systemie, jednak bardzo dziękuję za sugestię przekażę ją do rozpatrzenia przez dział rozwoju produktu.
Pozdrawiam,
Ewelina
proszę dokładniej opisać na czym polega problem lub zadzwonić do nas na infolinię dostępną w dni robocze w godzinach 9-16 pod numerem: +48 22 599 4019.
Udzielamy stałego rabatu handlowego naszym Partnerom handlowym, więc chcielibyśmy aby rabat się naliczał, ale nie pojawiał jako oddzielna kolumna na fakturze. Upraszczając, mamy prośbę o możliwość ukrycia rabatu na fakturze.
Dzień dobry.
Proszę o podpowiedź jaką stawkę ryczałtu zastosować w przypadku wykonania usługi pomiarów elektrycznych i z ewentualną drobną naprawą tej instalacji
jako Fakturownia nie udzielamy porad księgowych czy rozliczeniowych. Nie możemy zatem wskazać Państwu konkretnego rozwiązania.
Proszę więc o skontaktowanie się w tym temacie z księgową lub z infolinią podatkową.
W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
czy te menu z załącznika można ustawić aby było zawsze u góry strony w momencie przesuwania strony listy dokumentów? Jeśli nie ma takiej możliwości to można prosić o dodanie takiej funkcji?
Dzień dobry,
w naszym systemie nie ma możliwości ustawienia dynamicznej belki. Na chwilę obecną nie planujemy dodania takiej funkcjonalności. Zachęcamy jednak do dodania propozycji na otwartym forum Sugestia, na którym inni użytkownicy naszego systemy mogą oddawać głosy. Duża ilość głosów może sprawić, że rozważymy dodanie opcji.
Dzień dobry, w mojej działalności jestem przedsiębiorcą nabywającym towary w UE a następnie sprzedającym je bezpośrednio do odbiorców spoza UE. Transportem docelowym zajmuje się kraj odbiorcy spoza UE. Towar jedzie bezpośrednio od dostawcy w UE do kraju poza UE. Z tego względu nie wykazuję nabycia WNT. Wystawiam Fa sprzedażową, ale jest to export z kraju UE poza polskim VAT. Jak wykazywać te transakcję w Fakturowni. Chciałbym ująć zarówno Fakturę zakupu jak i sprzedaży w programie do KPiR i kalkulacji podatków oraz ZUS, ale nie chcę, aby wykazywane były w JPK VAT, gdyż operacje są poza polskim katalogiem VAT.
dziękuje za przesłanie wiadomości. Zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu w celu konsultacji.
Czy mogę prosić o podanie przykładowego dokumentu zakupowego i sprzedażowego jakie są przez Pana wystawiane w celu udokumentowania takich transakcji. Pomoże to w analizie Pana zgłoszenia.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
dzień dobry
chciałam założyć dla klienta osobne konto na fakturowni, niestety jego email podpiął się pod moje konto i teraz nie mogę otworzyć osobnego konta bo email jest zajęty a nie wiem jak to usunąć ze swojego konta
Dzień dobry, od początku roku funkcjonują e-Doręczenia. Myślę, że warto, aby dodali Państwo do danych kontaktowych pozycję ADE (adres do e-Doręczeń).
Z poważaniem
Barbara Liszewska
Zachęcamy do oddawania głosów na tę sugestię pozostałych użytkowników systemu, jeśli taka funkcjonalność jest dla Państwa przydatna. Jeśli sugestia będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, zostanie przekazana do działu rozwoju produktu.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Dzień dobry,
na ten moment taka funkcjonalność nie jest planowana. Dziękujemy jednak za zgłoszenie sugestii w systemie. Będzie widoczna na forum dla większej liczby Użytkowników, którzy będą wyrażać swoją opinię na ten temat oraz oddawać głosy.
Duża liczba głosów spowoduje przekazanie sugestii do kolejki zadań wrażanych w przyszłości.
Pozdrawiam,
Piotr
tak, może Pan to zrobić. Mamy coś takiego jak powiadomienie o nieopłaconej fakturze w Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem > Nieopłacona faktura.
Jeżeli wpiszemy w polu Czy automatycznie wysyłać liczbę 3 to powiadomienia będą się wysyłać 3 dni po terminie. Natomiast jeśli wpiszemy -3 to 3 dni przed terminem. Wtedy też należy odpowiednio dostosować treść wiadomości w polu wyżej.
W celu stworzenia raportu, który pokazuje ilości konkretnych produktów zakupionych przez wskazanego klienta należy wejść w Raporty > Lista raportów i z sekcji Produkty wybrać raport 'Produkty:Sprzedaż"
Następnie należy kliknąć 'Więcej opcji' i w polu 'Klient' wskazać Klienta dla którego chcemy wygenerować takie zestawienie.
Good afternoon,
can you share more details about described issue? Are you using the mobile app or the full browser version of Fakturownia? Please, send a screenshot if possible.
Próbuję wprowadzić do systemu płatności masowe. Mam włączone płatności masowe w menu, klient ma dodany rachunek indywidualny, ale jak tworzę mu fakturę przez API, pojawia się z domyślnym numerem rachunku. Co dziwne, jak wejdę w edycję tak stworzonej faktury, w danych sprzedawcy widzę już indywidualny rachunek. Jeśli wtedy kliknę "zapis" (nic nie zmieniając) na fakturę wskakuje odpowiedni numer konta.
Co mogę zrobić, żeby dobry numer od razu wskakiwał na fakturę?
dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o przesłanie treści przesyłanego żądania na info@fakturownia.pl zmieniając token API w jego treści na XXX.
Dzien dobry. Chcialam sie dowiedziec jak zmienic numer poczatkowy faktury od ktorej chcialabym zeby sie rozpoczelo numerowanie kolejnych faktur. Np chcialabym zeby pierwsza faktura od kwietnia miala numer 20250401 i kolejne wystawiane po niej mialy kolejne numery porzadkowe. zalozywszy ze w kwietniu wystawie 18 faktur to ostatnia ma miec numer 20250418. a pierwsza w maju ma miec numer 20250519 i kolejne numery porzadkowe. Obecnie mam tak ustawione, ze format faktury jest yyyymmnr ale nie wiem gdzie zmienic wartosc numeru poczatkowego.
Mam nadzieje ze moje pytanie jest dobrze wyjasnione. w razie niejasnosci prosze o kontakt. Dziekuje
Maria Wosinek
Według opisu, wszystko, co ma Pani ustawione, jest ustawione poprawnie i powinno działać w sposób, w jaki Pani to opisała. Czy w tej chwili, mimo tych ustawień, faktury są źle numerowane?
System po ustawieniu nowego formatu numerowania zaczyna numerować od 1, więc jeśli jest numer ten jest niewłaściwy - należy go poprawić na pierwszej fakturze, a dalej system będzie już kontynuował numerację w sposób ciągły (nieresetowany co miesiąc).
Zgłaszam sugestię wprowadzenia możliwości ujednolicenia (standaryzacji) nazw plików PDF generowanych podczas pobierania faktur z systemu Fakturownia.
Problem:
Obecnie nazwy pobieranych plików faktur są niejednolite. Różnią się w zależności od sposobu pobierania (pojedyncza faktura vs. pobieranie zbiorcze) – na przykład czasami zawierają słowo "faktura", a czasami nie. Dodatkowo, za numerem faktury często pojawia się losowy ciąg znaków. Ta niespójność znacząco utrudnia automatyzację procesów związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi.
Propozycja rozwiązania:
Wprowadzenie funkcjonalności, która pozwoliłaby na zdefiniowanie stałego, jednolitego schematu (szablonu) nazewnictwa dla pobieranych plików faktur PDF. Nazwa pliku powinna być generowana według tego samego wzoru, niezależnie od tego, czy pobieramy jeden dokument, czy wiele. Idealnie byłoby, gdyby użytkownik mógł sam skonfigurować ten szablon, wykorzystując dostępne zmienne (np. numer faktury, data wystawienia, NIP kontrahenta, nazwa kontrahenta).
Uzasadnienie:
Automatyzacja: Standaryzowane nazwy plików są kluczowe dla systemów automatyzujących pracę z dokumentami, takich jak systemy OCR, systemy do automatycznego importu i dekretacji danych czy narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) do analizy dokumentów. Systemy te często polegają na spójnych i przewidywalnych nazwach plików do ich poprawnej identyfikacji, kategoryzacji i przetwarzania.
Efektywność: Ujednolicenie nazw znacząco usprawniłoby procesy księgowe, analityczne i archiwizacyjne, redukując potrzebę ręcznej zmiany nazw plików i minimalizując ryzyko błędów.
Zarządzanie dokumentami: Ułatwiłoby to sortowanie, wyszukiwanie i ogólne zarządzanie plikami faktur w systemach zewnętrznych.
Wprowadzenie takiej funkcjonalności byłoby dużym udogodnieniem dla firm, które dążą do optymalizacji i automatyzacji swoich procesów back-office.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Czy mogę przez Fakturownie wykonać raport dobowy?
Mam drukarkę fiskalna POSNET TRIO Online.
Nie zawsze mam możliwość wykonać raport fizycznie przez drukarkę, wiec potrzebuje wykonanie raportów zdalnie.
Dzień dobry, na liście Przychodów i na liście Wydatków, można włączyć kolumnę "Produkt/usługa". Myślę, że przydatną funkcjonalnością byłoby wyświetlanie w dymku, po najechaniu kursorem, elementów dokumentu. Teraz jest niejednoznaczna lista najwyżej kilku skrótów (przykład na załączonym obrazku). Wyobrażam sobie to ułatwienie w postaci czytelnej listy produktów.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Dzień dobry, na liście Przychodów i na liście Wydatków, można włączyć kolumnę "Produkt/usługa". Myślę, że przydatną funkcjonalnością byłoby wyświetlanie w dymku, po najechaniu kursorem, elementów dokumentu. Teraz jest niejednoznaczna lista najwyżej kilku skrótów (przykład na załączonym obrazku). Wyobrażam sobie to ułatwienie w postaci czytelnej listy produktów.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Dzień dobry,
program nie posiada dedykowanego pola do określenia daty przydatności do spożycia. Mogą Państwo taką date umieścić w nazwie towaru lub np. w opisie produktu.
Dzień dobry,
czy po API można dodawać faktury do 'Wydatków'? Chciałbym z użyciem Chat GPT generować .json, który będzie dodawał faktury, które są wydatkowe.
dziękuję za kontakt.
Tak - program pozwala utworzyć dokument po stronie Wydatków. W treści przesyłanego żądania należy przesłać income="0" jeśli faktura ma zostać utworzona po stronie kosztów.
2FA pytanie Nowe
Proszę o informację czy planują Państwo wdrożyć autoryzację dwuskładnikową?
Biorąc pod uwagę rodzaj przechowywanych u Państwa danych, zabezpieczenie dostępu do konta tylko poprzez hasło wydaje się być dalekie od obowiązujących norm.
Jeśli planują Państwo proszę o wskazanie terminu.
Pozdrawiam
Piotr Karpiński
Dzień dobry,
dwustopniowa weryfikacja jest dostępna w systemie. Można skorzystać z jednego spośród trzech rodzajów dwustopniowego logowania - weryfikacji poprzez e-mail, aplikację Google Authenticator lub SMS.
Dwuskładnikową weryfikację można włączyć w edycji profilu. Przesyłam link do szczegółowej instrukcji:
https://pomoc.fakturownia.pl/115551582-Bezpieczenstwo-w-Fakturowni-dzieki-dwom-rodzajom-dwustopniowej-weryfikacji
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Sonia
link do opinii w mailu z fakturą sugestia Nowe
witam, czy jest możliwość aby w tekście w mailu z fakturą wysyłaną do klienta link do opinii google był hiperłączem podświetlonym na niebiesko ? bardzo by to ułatwiło klientowi - po prostu wciśnięcie hiperłącza a nie kopiowanie linku, może warto byłoby dodać taką opcję aby np wpisać adres odsyłający do opinii który wygląda tak : https://g.page/r/CcH5yfzhft9YEAE/review z opcją wyświetlania na niebiesko tytułu np. WYSTAW NAM OPINIĘ (podlinkowane w/w hiperłączem). Google udostępnia nam również kod QR, może warto byłoby dodać również i taką opcję aby pod tekstem wyświetlało dodany kod QR.
Dzień dobry,
przesyłam instrukcję zmiany szablonu maila: LINK.
Po dodaniu linka do treści maila, będzie on wyświetlany wraz z odnośnikiem do właściwej strony. Jeżeli chodzi o podlinkowanie strony pod wybranym tekstem, być może jest to możliwe za pomocą HTML, natomiast Fakturownia nie udziela wsparcia technicznego w zakresie wykraczającym poza oferowany.
Pozdrawiam
Sandra
Cofnięcie opłaty za rok błąd Nowe
Witam serdecznie, chciałbym ostatnią opłatę ponieważ nie potrzebuję już korzystania z Państwa usług. Mój księgowy ma darmowy program do faktur z integrowany z naszym systemem, czy mogę prosić o zwrot pieniędzy za ostatnią fakturę ?
Dzień dobry,
tak, możemy zrobić korektę i zwrot środków za niewykorzystany abonament. W tym celu prosimy o dyspozycję e-mailową na info@fakturownia.pl. Wiadomość musi zawierać numer faktury, do której chcemy otrzymać zwrot środków. Numer faktury znajdą Państwo zgodnie z instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/2895047-Faktury-za-abonament-w-Fakturownia-pl-gdzie-je-znalezc-
Pozdrawiam,
Szymon
Podwójnie wpowadzone faktury pytanie Nowe
Dzień dobry, czy istnieje możliwość, aby generowały się ostrzeżenie w momencie, kiedy próbuję wpisać drugi raz fakturę kosztową o tym samym numerze dla tego samego kontrahenta?
Dzień dobry,
obecnie nie posiadamy takiego powiadomienia w systemie, jednak bardzo dziękuję za sugestię przekażę ją do rozpatrzenia przez dział rozwoju produktu.
Pozdrawiam,
Ewelina
internet sugestia Nowe
po wysłaniu w fakturowni nie przesyła dalej w komputer działa internet
Dzień dobry,
proszę dokładniej opisać na czym polega problem lub zadzwonić do nas na infolinię dostępną w dni robocze w godzinach 9-16 pod numerem: +48 22 599 4019.
Pozdrawiam,
Szymon
Ukrycie udzielonego rabatu na fakturze sugestia Nowe
Udzielamy stałego rabatu handlowego naszym Partnerom handlowym, więc chcielibyśmy aby rabat się naliczał, ale nie pojawiał jako oddzielna kolumna na fakturze. Upraszczając, mamy prośbę o możliwość ukrycia rabatu na fakturze.
Dzień dobry,
rabat na fakturze można ukryć. Jest do tego stworzony dedykowany przycisk. Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy, w której jest grafika obrazująca funkcjonalność:
https://pomoc.fakturownia.pl/109881-Jak-dodac-pole-rabat-lub-PKWiU-na-fakturze
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
Jaka stawka ryczałtu sugestia Rozwiązane
Dzień dobry.
Proszę o podpowiedź jaką stawkę ryczałtu zastosować w przypadku wykonania usługi pomiarów elektrycznych i z ewentualną drobną naprawą tej instalacji
Dzień dobry,
jako Fakturownia nie udzielamy porad księgowych czy rozliczeniowych. Nie możemy zatem wskazać Państwu konkretnego rozwiązania.
Proszę więc o skontaktowanie się w tym temacie z księgową lub z infolinią podatkową.
W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Julia
Zapytanie o menu zawsze na górze sugestia Nowe
Dzień dobry,
czy te menu z załącznika można ustawić aby było zawsze u góry strony w momencie przesuwania strony listy dokumentów? Jeśli nie ma takiej możliwości to można prosić o dodanie takiej funkcji?
pozdrawiam
Dzień dobry,
w naszym systemie nie ma możliwości ustawienia dynamicznej belki. Na chwilę obecną nie planujemy dodania takiej funkcjonalności. Zachęcamy jednak do dodania propozycji na otwartym forum Sugestia, na którym inni użytkownicy naszego systemy mogą oddawać głosy. Duża ilość głosów może sprawić, że rozważymy dodanie opcji.
Pozdrawiam,
Martyna
Transkacje łańcuchowe sugestia Nowe
Dzień dobry, w mojej działalności jestem przedsiębiorcą nabywającym towary w UE a następnie sprzedającym je bezpośrednio do odbiorców spoza UE. Transportem docelowym zajmuje się kraj odbiorcy spoza UE. Towar jedzie bezpośrednio od dostawcy w UE do kraju poza UE. Z tego względu nie wykazuję nabycia WNT. Wystawiam Fa sprzedażową, ale jest to export z kraju UE poza polskim VAT. Jak wykazywać te transakcję w Fakturowni. Chciałbym ująć zarówno Fakturę zakupu jak i sprzedaży w programie do KPiR i kalkulacji podatków oraz ZUS, ale nie chcę, aby wykazywane były w JPK VAT, gdyż operacje są poza polskim katalogiem VAT.
Dzień dobry,
dziękuje za przesłanie wiadomości. Zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu w celu konsultacji.
Czy mogę prosić o podanie przykładowego dokumentu zakupowego i sprzedażowego jakie są przez Pana wystawiane w celu udokumentowania takich transakcji. Pomoże to w analizie Pana zgłoszenia.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
błędnie dodatny email pytanie Nowe
dzień dobry
chciałam założyć dla klienta osobne konto na fakturowni, niestety jego email podpiął się pod moje konto i teraz nie mogę otworzyć osobnego konta bo email jest zajęty a nie wiem jak to usunąć ze swojego konta
Dzień dobry,
proszę z loginu klienta wykonać odłączenie od Pani konta w następujący sposób Odłączenie od konta profilu Użytkownika
ADE sugestia Nowe
Dzień dobry, od początku roku funkcjonują e-Doręczenia. Myślę, że warto, aby dodali Państwo do danych kontaktowych pozycję ADE (adres do e-Doręczeń).
Z poważaniem
Barbara Liszewska
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie sugestii.
Zachęcamy do oddawania głosów na tę sugestię pozostałych użytkowników systemu, jeśli taka funkcjonalność jest dla Państwa przydatna. Jeśli sugestia będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem, zostanie przekazana do działu rozwoju produktu.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam, Tomasz
Automatyczne przewalutowywanie sugestia Nowe
Czy jest możliwość aby w danym dziale ustawić automatyczne przewalutowywanie do faktur?
Widzę, że jest tylko manualna opcja do każdej z faktur.
Dzień dobry,
na ten moment taka funkcjonalność nie jest planowana. Dziękujemy jednak za zgłoszenie sugestii w systemie. Będzie widoczna na forum dla większej liczby Użytkowników, którzy będą wyrażać swoją opinię na ten temat oraz oddawać głosy.
Duża liczba głosów spowoduje przekazanie sugestii do kolejki zadań wrażanych w przyszłości.
Pozdrawiam,
Piotr
Przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności pytanie Nowe
Czy mogę ustawić dla wszystkich faktur automatyczne wysyłanie przypomnienia 3 dni przed terminem płatności faktury?
Dzień dobry,
tak, może Pan to zrobić. Mamy coś takiego jak powiadomienie o nieopłaconej fakturze w Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem > Nieopłacona faktura.
Instrukcja: https://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci-
Jeżeli wpiszemy w polu Czy automatycznie wysyłać liczbę 3 to powiadomienia będą się wysyłać 3 dni po terminie. Natomiast jeśli wpiszemy -3 to 3 dni przed terminem. Wtedy też należy odpowiednio dostosować treść wiadomości w polu wyżej.
Pozdrawiam,
Szymon
Dzień dobry sugestia Nowe
Czy da się zrobić raport który pokazuje ilości konkretnych produktów zakupionych przez wskazanego klienta ?
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
W celu stworzenia raportu, który pokazuje ilości konkretnych produktów zakupionych przez wskazanego klienta należy wejść w Raporty > Lista raportów i z sekcji Produkty wybrać raport 'Produkty:Sprzedaż"
Następnie należy kliknąć 'Więcej opcji' i w polu 'Klient' wskazać Klienta dla którego chcemy wygenerować takie zestawienie.
Więcej na temat raportów dostępnych w programie można przeczytać w linku poniżej:
https://pomoc.fakturownia.pl/10738416-Raporty-w-serwisie-Fakturownia-pl
Pozdrawiam
Karolina
can't remove Logo and insert the new one błąd Nowe
Hello,
In these application I am unable remove the logo my faktura. Please fix the problem with in it
Good afternoon,
can you share more details about described issue? Are you using the mobile app or the full browser version of Fakturownia? Please, send a screenshot if possible.
Best regards,
Martyna
konta bankowe pytanie Nowe
Jak wprowadzić konto złotówkowe, gdy wpisane jest już konto walutowe i czy można zmieniać wg potrzeby?
Dzień dobry,
tak, jest taka możliwość.
W planie Micro i wyższych można umieścić dwa numery kont na fakturze jednocześnie, przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/54378800-Dodawanie-numeru-konta-bankowego#:~:text=Jak%20doda%C4%87%20wi%C4%99cej%20numer%C3%B3w%20kont%3F
Od Planu Start w górę można dodać kolejne numery kont bankowych jako działy. Tym sposobem numer konta bankowego będziemy wybierać podczas wystawiania faktury. Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/54378800-Dodawanie-numeru-konta-bankowego#:~:text=klienta%20hurtowego%2098765434254353321-,Kilka%20kont%20firmowych,-Je%C5%9Bli%20masz%20kilka
Pozdrawiam,
Szymon
Jak sprawić, żeby indywidualny numer rachunku pokazał się na fakturze przy generowaniu przez API? pytanie Nowe
Próbuję wprowadzić do systemu płatności masowe. Mam włączone płatności masowe w menu, klient ma dodany rachunek indywidualny, ale jak tworzę mu fakturę przez API, pojawia się z domyślnym numerem rachunku. Co dziwne, jak wejdę w edycję tak stworzonej faktury, w danych sprzedawcy widzę już indywidualny rachunek. Jeśli wtedy kliknę "zapis" (nic nie zmieniając) na fakturę wskakuje odpowiedni numer konta.
Co mogę zrobić, żeby dobry numer od razu wskakiwał na fakturę?
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o przesłanie treści przesyłanego żądania na info@fakturownia.pl zmieniając token API w jego treści na XXX.
Dodatkowo proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg):
https://pomoc.fakturownia.pl/163196381-Numer-ID-konta-w-Fakturowni
oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Pozdrawiam, Tomasz
zmiana numeru faktury sugestia Rozwiązane
Dzien dobry. Chcialam sie dowiedziec jak zmienic numer poczatkowy faktury od ktorej chcialabym zeby sie rozpoczelo numerowanie kolejnych faktur. Np chcialabym zeby pierwsza faktura od kwietnia miala numer 20250401 i kolejne wystawiane po niej mialy kolejne numery porzadkowe. zalozywszy ze w kwietniu wystawie 18 faktur to ostatnia ma miec numer 20250418. a pierwsza w maju ma miec numer 20250519 i kolejne numery porzadkowe. Obecnie mam tak ustawione, ze format faktury jest yyyymmnr ale nie wiem gdzie zmienic wartosc numeru poczatkowego.
Mam nadzieje ze moje pytanie jest dobrze wyjasnione. w razie niejasnosci prosze o kontakt. Dziekuje
Maria Wosinek
Dzień dobry,
Według opisu, wszystko, co ma Pani ustawione, jest ustawione poprawnie i powinno działać w sposób, w jaki Pani to opisała. Czy w tej chwili, mimo tych ustawień, faktury są źle numerowane?
System po ustawieniu nowego formatu numerowania zaczyna numerować od 1, więc jeśli jest numer ten jest niewłaściwy - należy go poprawić na pierwszej fakturze, a dalej system będzie już kontynuował numerację w sposób ciągły (nieresetowany co miesiąc).
Artykuł w Bazie Wiedzy na ten temat:
https://pomoc.fakturownia.pl/347326-Numerowanie-faktur
pozdrawiam
Karolina
Faktury PDF -> ujednolicenie nazw pobieranych plików faktur PDF sugestia Nowe
Zgłaszam sugestię wprowadzenia możliwości ujednolicenia (standaryzacji) nazw plików PDF generowanych podczas pobierania faktur z systemu Fakturownia.
Problem:
Obecnie nazwy pobieranych plików faktur są niejednolite. Różnią się w zależności od sposobu pobierania (pojedyncza faktura vs. pobieranie zbiorcze) – na przykład czasami zawierają słowo "faktura", a czasami nie. Dodatkowo, za numerem faktury często pojawia się losowy ciąg znaków. Ta niespójność znacząco utrudnia automatyzację procesów związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi.
Propozycja rozwiązania:
Wprowadzenie funkcjonalności, która pozwoliłaby na zdefiniowanie stałego, jednolitego schematu (szablonu) nazewnictwa dla pobieranych plików faktur PDF. Nazwa pliku powinna być generowana według tego samego wzoru, niezależnie od tego, czy pobieramy jeden dokument, czy wiele. Idealnie byłoby, gdyby użytkownik mógł sam skonfigurować ten szablon, wykorzystując dostępne zmienne (np. numer faktury, data wystawienia, NIP kontrahenta, nazwa kontrahenta).
Uzasadnienie:
Automatyzacja: Standaryzowane nazwy plików są kluczowe dla systemów automatyzujących pracę z dokumentami, takich jak systemy OCR, systemy do automatycznego importu i dekretacji danych czy narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) do analizy dokumentów. Systemy te często polegają na spójnych i przewidywalnych nazwach plików do ich poprawnej identyfikacji, kategoryzacji i przetwarzania.
Efektywność: Ujednolicenie nazw znacząco usprawniłoby procesy księgowe, analityczne i archiwizacyjne, redukując potrzebę ręcznej zmiany nazw plików i minimalizując ryzyko błędów.
Zarządzanie dokumentami: Ułatwiłoby to sortowanie, wyszukiwanie i ogólne zarządzanie plikami faktur w systemach zewnętrznych.
Wprowadzenie takiej funkcjonalności byłoby dużym udogodnieniem dla firm, które dążą do optymalizacji i automatyzacji swoich procesów back-office.
Dziękuję za rozważenie tej sugestii.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Raport dobowy pytanie Rozwiązane
Czy mogę przez Fakturownie wykonać raport dobowy?
Mam drukarkę fiskalna POSNET TRIO Online.
Nie zawsze mam możliwość wykonać raport fizycznie przez drukarkę, wiec potrzebuje wykonanie raportów zdalnie.
Dzień dobry,
raport dobowy / miesięczny jest zestawieniem dostępnym z poziomu urządzenia fiskalnego. Taki raport drukuje się na drukarce, a nie w systemie.
Do naszego programu można jedynie przepisać to zestawienie jako MRF (Miesięczny raport fiskalny - ewidencja sprzedaży paragonowej w raporcie JPK_VAT). Program nie łączy się jednak w taki sposób z drukarką, że pobiera ten raport samodzielnie.
W przypadku dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Julia
podgląd elementów z dokumentu sugestia Nowe
Dzień dobry, na liście Przychodów i na liście Wydatków, można włączyć kolumnę "Produkt/usługa". Myślę, że przydatną funkcjonalnością byłoby wyświetlanie w dymku, po najechaniu kursorem, elementów dokumentu. Teraz jest niejednoznaczna lista najwyżej kilku skrótów (przykład na załączonym obrazku). Wyobrażam sobie to ułatwienie w postaci czytelnej listy produktów.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
podgląd elementów dokumentów sugestia Nowe
Dzień dobry, na liście Przychodów i na liście Wydatków, można włączyć kolumnę "Produkt/usługa". Myślę, że przydatną funkcjonalnością byłoby wyświetlanie w dymku, po najechaniu kursorem, elementów dokumentu. Teraz jest niejednoznaczna lista najwyżej kilku skrótów (przykład na załączonym obrazku). Wyobrażam sobie to ułatwienie w postaci czytelnej listy produktów.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Magazyn - data przydatności do spożycia pytanie Nowe
Czy w programie do magazynowania można oznaczyć datę przydatności do spożycia.
Dzień dobry,
program nie posiada dedykowanego pola do określenia daty przydatności do spożycia. Mogą Państwo taką date umieścić w nazwie towaru lub np. w opisie produktu.
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
Integracja przez API faktur wydatkowych pytanie Rozwiązane
Dzień dobry,
czy po API można dodawać faktury do 'Wydatków'? Chciałbym z użyciem Chat GPT generować .json, który będzie dodawał faktury, które są wydatkowe.
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
Tak - program pozwala utworzyć dokument po stronie Wydatków. W treści przesyłanego żądania należy przesłać income="0" jeśli faktura ma zostać utworzona po stronie kosztów.
Poniżej załączam link do naszej oficjalnej dokumentacji API na ten temat:
https://github.com/fakturownia/API?tab=readme-ov-file#f21
Pozdrawiam, Tomasz
Nr konta bankowego pytanie Nowe
Dzien Dobry, czy istnieje możliwość sprawdzenia histori zmian nr konta bankowego ?
Dzień dobry,
tak, mogą Państwo prześledzić historie zmian wchodząc w zakładke Ustawienia > Aktywności na koncie.
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz