0 głosów

Dzień dobry,
Mam problem, na allegro mam wystawionych kilka produktów pod tą samą nazwą, jednak nie jest to ten sam produkt (różne warianty), na magazynie każdy wariant przyjmuję jako oddzielny produkt. Szukam sposobu jak ustawić import i poprawne "ściąganie" stanu z magazynu. Podam przykład, tytuł aukcji na allegro: "buty zimowe", sygnatura na allegro w zależności od koloru to: "buty zimowe czarne", "buty zimowe beżowe" itd. Produkty na magazynie przyjęte mam tak samo jak brzmi sygnatura na allegro. W jaki sposób ustawić aby priorytet w wybieraniu produktu miała właśnie sygnatura a nie tytuł oferty?


anonim 2023-01-27 23:41 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

Faktura korygująca błąd Nowe

Proszę o weryfikację tłumaczenia faktury korygującej w wersji angielskiej. Miałem duzo nieprzyjemności i tłumaczenia w związku z zastosowaniem zwrotu credit note a nie corrective invoice. Credit note oznacza zmniejszenie zobowiązania klienta a nie zmianę faktury.


anonim 2023-01-27 23:10 0 komentarzy
więcej »
1 głos

W systemie POS nie ma możliwości edycji ceny sprzedaży co jest standardem w innych tego typu systemach.
Obecnie cenę sprzedaży musimy ustalić w karcie produktu i ewentualnie możemy od tej ceny udzielić rabatu.
Obecnie przy tak wysokiej inflacji ceny zakupu towarów zmieniają się dynamicznie. Wydaje się że możliwość poprawienia ceny bezpośrednio z panelu POS znacznie usprawniło by pracę


anonim 2023-01-27 20:56 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

skrócona nazwa klienta sugestia Nowe

Dzień dobry, jak można edytować skróci=oną nazwę klienta w bazie klientów?
Pozdrowienia
Anna Leśniewska
Major


anonim 2023-01-27 15:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, w zakładce Klienci należy danego Klienta edytować i rozwinąć "Zobacz więcej opcji" na dole strony. W tej sekcji dostępna jest rubryka "Nazwa skrócona (systemowa)".

Pozdrawiam, Tetiana.

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
Proponuję wprowadzenie opcji aby otrzymywać przypomnienie o zbliżającym się terminie zapłaty za wydatki (zakupy).


anonim 2023-01-27 11:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię.
Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam,
Michał

więcej »
0 głosów

Witamy serdecznie, przestało nam wystawiać faktury z Allegro i baselinker?
Dziękujemy za kontakt i serdecznie pozdrawiamy, zespół Martig.


anonim 2023-01-27 09:57 0 komentarzy
więcej »
0 głosów

Witam Serdecznie!
Na ostatnim etapie wysyłki JPK_VAT program "zawiesza się" i nie jest w stanie wysłać pliku do urzędu.


anonim 2023-01-25 18:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Czy przy próbie wysyłki pliku JPK pojawia się jakiś komunikat błędu?
Jeśli plik wysyła się długo i nie wykazuje błędu, wówczas może to świadczyć o przeciążonym serwerze Ministerstwa.
Warto w takim wypadku spróbować przesłać JPK za jakiś czas, np. za godzinę.
Jeśli problem się powtórzy proszę o dalszy kontakt.

Pozdrawiam, Tomasz

więcej »
0 głosów

Korekty sprzedaży powinni w JPK być realizowane w daty wystawienia a nie daty sprzedaży jak to ma miejsce teraz.
Czy jest może to gdzieś do ustawienia?


anonim 2023-01-25 16:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt. Odnośnie korekt do faktur data po jakiej księgowana lub zapisywana do rejestrów VAT taka korekta zależy od przyczyny korekty. W bardzo wielu przypadkach jest to data sprzedaży, lecz faktycznie zdarza się czasami, że z przebiegu transakcji wynika skorygowanie dokumentu po dacie wystawienia.
System działa poprawnie, domyślnie podpowiada częściej używaną datę sprzedaży, ale pola nie są blokowana i można zmienić daty na te zgodne z datą wystawienia.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
0 głosów

Podczas dodawania faktur zakupowych wymagacie wpisywania każdej pozycji z faktury. To jest bez sensu. Plik JPK nie wymaga takich danych. Wymagane są tylko podstawowe dane faktury, wartość sprzedaży i podatek VAT. Ja otrzymuję faktury na których są czasami setki pozycji. Mam to przepisywać chociaż to nie jest wymagane? Chyba jednak zrezygnuję z Fakturowni bo każecie mi robić czynności które nie są wymagane a zajmą mi dziesiątki godzin.


anonim 2023-01-24 13:56 1 komentarz
więcej »
0 głosów

faktura pytanie Rozwiązane

Witam jak odzyskać wykasowaną fakturę VAT ?


anonim 2023-01-24 11:00 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

usunięcie dokumentów jest operacją praktycznie nieodwracalną, o czym informujemy użytkowników w momencie usuwania dokumentów. Opcja ich przywrócenia jest dodatkową usługą wykonywaną przez programistów, płatną 200zł netto, bez względu na ilość dokumentów, które mają być odzyskane.

W przypadku decyzji o zamówieniu tej usługi, proszę o przesłanie maila z możliwie jak największą ilością danych dotyczących dokumentów, w tym numery faktur, które mają zostać odzyskane na adres info@fakturownia.pl .

Przy korzystaniu z pakietu Micro zalecamy edytowanie faktur zamiast usuwania, ponieważ usunięty dokument wlicza się do limitu 3 faktur sprzedażowych na miesiąc, który obowiązuje dla pakietu bezpłatnego.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów

Dzień Dobry!
Jeśli istnieje możliwość wystawienia FV po angielsku, to powinna istnieć również angielska wersja wezwania do zapłaty. Nie chodzi mi tu o zaciągania europejskiego prawodawstwa w tej dziedzinie, a tylko o zwykłe, pomocne tłumaczenie


anonim 2023-01-23 14:52 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za sugestię. Obecnie nie posiadamy innej wersji językowej tego dokumentu. Wezwania do zapłaty jest możliwe do wygenerowania jedynie w języku polskim.

Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Pozdrawiam, Tetiana.

więcej »
0 głosów

Przy wystawianiu faktury chciałbym szybko podejrzeć w jakiej cenie ostatnio klientowi sprzedawałem dany towar, a najlepiej z 3-5 ostatnich faktur.


anonim 2023-01-22 14:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Witam ,
Czy jest możliwe uruchomienie w programie bardzo przydatnej opcji dotyczącej szybkiej informacji o zaległościach klienta przy wypisywaniu dla danego klienta dokumentu WZ lub faktur ?


anonim 2023-01-22 11:11 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w systemie znajduje się już zestawienie, które można wygenerować "Wykaz nieopłaconych faktur". Raport znajduje się w zakładce Raporty > Lista raportów > Finanse > Wykaz nieopłaconych faktur.
Przesyłam instrukcje z naszej bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/333412-Wykaz-nieoplaconych-faktur

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

firma zwolniona z vat pytanie Nowe

Dzień dobry, jak w programie ustawić, że firma jest zwolniona z vat i jak ustawić, by w stopce wystawianych faktur był paragraf na podstawie którego firma jest zwolniona z vat?


anonim 2023-01-20 23:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, w tym celu proszę wejść do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Faktury i dokumenty, po aktywowaniu "Wybór podstawy zastosowania stawki zw (zwolnione z opodatkowania) na fakturze" pojawi się dodatkowe okienko "Domyślna podstawa zastosowania stawki zw (zwolnione z opodatkowania) na fakturach", po wybraniu podstawy zwolnienia należy zapisać zmiany.

Pozdrawiam, Tetiana.

więcej »
0 głosów

czy macie Państwo możliwość edytowania komunikatu o zdublowaniu dokumentu, np przy wprowadzaniu wydatku jak tą samą FV się wprowadzi wysakuje małe okienko, słabo widoczne, fajnie jakby komunikat był naprawde widoczny :), ewentualnie do wszystkich typów można takie ostrzeżenie pokazać :)


anonim 2023-01-20 15:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów
Zrzut ekranu z 2023 01 20 12 09 28

Dzień dobry

Zauważyłem, że od jakiegoś czasu nie widzę ilości produktów jakie mam na stanie magazynu, w momencie jak dodaję pozycję do jakiegokolwiek dokumentu. Czy to faktura czy jakiś dokument magazynowy.

Wpisując nazwę produktu mam od razu propozycje produktów zawierających określony ciąg znaków w nazwie. Jednak widzę we wszystkich tylko nieskończoność. Aby wiedzieć ile mam danych produktów na magazynie muszę mieć w drugiej zakładce otworzony magazyn na Produktach, gdzie jest podana ich faktyczna ilość. Jest to dość uciążliwe. Czy wynika to z jakiś zmian w ustawieniach, które mogłem nieświadomie kliknąć? Jak mogę przywrócić widoczność stanów magazynowych podczas operacji magazynowych czy też tworzenia dokumentów typu Faktura VAT? W załączniku zrzut ekranu jak to wygląda.

Szukałem pomocy na forum ale nie znalazłem rozwiązania.
Pozdrawiam
Tomek


anonim 2023-01-20 12:14 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
aby znak nieskończoności się nie pokazywał przy sugerowanych pozycjach na fakturze należy włączyć na produktach ograniczenie ilościowe ( magazynowe ).
Przesyłam instrukcje z naszej bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/2762148-Ograniczenie-magazynowe-produktow-w-systemie

W przypadku pytań jestem w dyspozycji.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Po wystawieniu faktur korygujących z poprzednich miesięcy zauważyłem, że daty księgowania podatków: VAT i dochodowego są automatycznie pobierane z pola Data Sprzedaży.
W przypadku korekt data sprzedaży dotyczy miesiąca, w którym sprzedaż miała miejsce, ale księgowanie podatków z tej korekty następuje w miesiącu wystawienia dokumentu.
Czy nie należałoby poprawić w Fakturowni aby ww. pola podatków były przepisywane z pola Data Wystawienia dokumentu?


anonim 2023-01-20 11:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za kontakt. Odnośnie korekt do faktur data po jakiej księgowana lub zapisywana do rejestrów VAT taka korekta zależy od przyczyny korekty. W bardzo wielu przypadkach jest to data sprzedaży, lecz faktycznie zdarza się czasami, że z przebiegu transakcji wynika skorygowanie dokumentu po dacie wystawienia.
System działa poprawnie, domyślnie podpowiada częściej używaną datę sprzedaży, ale pola nie są blokowana i można zmienić daty na te zgodne z datą wystawienia.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
0 głosów

Witam. Mam pytanie dlaczego wysyłane faktury bezpośrednio z programu trafiają klientom na ich skrzynki do SPAM
Nie wszystkie lecz zdarza się to często. U różnych odbiorców. Przez to są opóźnienia z płatnościami bo klienci nie sprawdzają SPAMU. Jest możliwość aby coś z tym zrobić?


anonim 2023-01-20 09:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
za przenoszenie korespondencji do spamu są odpowiedzialne filtry antyspamowe skrzynek pocztowych kontrahentów.
Rozwiązaniem jest oznaczenie wiadomości w poczcie, że nie jest spamem. Kolejne faktury będą trafiać do folderu inbox.
Trwałym rozwiązaniem jest ustawienie wysyłki poprzez własny serwer pocztowy.
Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/992041-Wysylka-wiadomosci-e-mail-poprzez-wlasny-serwer

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
Czy jest możliwość ograniczyć dostęp użytkownikowi tak, aby nie wyświetlały mu się statusy dotyczące płatności ( czy faktura jest opłacona, w jakiej kwocie itp) oraz czy można ograniczyć mu dostęp do faktur np. ze względu na lata rozliczeniowe ( np. wyświetlane będą tylko faktury z ostatnich 2 lat?)


anonim 2023-01-19 12:27 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, takiej możliwości w systemie nie ma. Wszystkie dostępne ograniczenia użytkowników są w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia. Dostępna jest również możliwość utworzenia własnej roli w systemie, ale nie da się zablokować możliwość podglądu statusu i faktur za wskazany okres.
Instrukcja:
- https://pomoc.fakturownia.pl/28889135-Wlasne-role-uprawnienia-uzytkownika-w-Fakturowni

Dostęp użytkownika można ograniczyć również do wybranego działu/firmy, aby widział dokumenty wystawione tylko przez ten dział.
Instrukcja:
https://pomoc.fakturownia.pl/107245-Jak-dodac-wspolpracownika-do-systemu-i-dac-mu-dostep-do-danego-dzialu

Pozdrawiam, Tetiana.

więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
ja się księguje raport z kasy fiskalnej.


anonim 2023-01-18 23:52 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w naszym programie nie obsługujemy kas fiskalnych. Proszę skierować zapytanie do Państwa biura rachunkowego lub zadzwonić na infolinie podatkową.
W przypadku dodatkowych pytań jestem w dyspozycji.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Dzień dobry
Od tego roku korzystam ze zwolnienia z Vat. Mam skonfigurowane 3 produkty w fakturowni, w każdym stawkę ustawiłam na "zw", mimo to faktura, która się automatyczniej wystawiła ze sklepu internetowego ma zamiast "zw" stawkę zero i co za tym idzie, brak informacji o podstawie zwolnienia. Co należy zrobić aby stawka zaciągała sie prawidłowo? I czy konieczna jest korekta do faktury wystawionej ze stawką zero zamiast zw?
Dziękuję


anonim 2023-01-18 13:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zmiany należy dokonać we wtyczce integrującej, ponieważ to ona przekazuje do systemu parametr z jaką stawką jest generowany dokument faktury.
Do błędnie wystawionego dokumentu należy wystawić korekte.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/89452541-Jak-utworzyc-korekte-do-faktury

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »
0 głosów

Dekompletacja pytanie Rozwiązane

Dzień dobry,
Proszę o informację jak mogę dokonać dekompletacji produktu. Sprzedawca wystawił na fakturze 30 kpl produktu, jednak ze względu na sprzedaż konieczne jest wprowadzenie do magazynu 30 szt. produktu A i 30szt. produktu B.
pozdrawiam


anonim 2023-01-17 17:37 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

aby móc zdekompletować produkt, przyjęty na magazyn dokumentem PZ i wprowadzić go do magazynu jako dwa oddzielne produkty, należy najpierw utworzyć dokument magazynowy RW (rozchód wewnętrzny) i w pozycji Produkt wybrać komplet.

Po zapisaniu tego dokumentu magazynowego należy w systemie utworzyć dokument PW (przyjęcie wewnętrzne) i w pozycjach wprowadzić osobno produkt A i produkt B. Należy również podać odpowiednie ilości zarówno kompletu jak i produktów A i B przy wystawianiu dokumentu. W ten sposób na stanie magazynowym będą widoczne zdekompletowane produkty. Dokumenty magazynowe tworzy się w Magazyn > Dokumenty magazynowe > w rubryce Rodzaj należy wybrać potrzebny dokument.

Instrukcja jak utworzyć dokument RW w Bazie Wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/2760750-Rozchod-wewnetrzny-RW-jak-i-w-jakim-celu-wystawiamy-taki-dokument-.
Instrukcja jak utworzyć dokument PW w Bazie Wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/2760186-Przyjecie-wewnetrzne-PW-jak-wystawic-taki-dokument-magazynowy-.

Pozdrawiam
Milena

więcej »
0 głosów
Fiskator

Proponuję aby informacja o drukowaniu duplikatu paragonu wyświetlała się na czerwono w na środku strony.
W chwili obecnej wyświetla się na górze strony i wygląda bardzo podobnie jak informacja o druku pierwotnego paragonu. Jest to bardzo mylące.
Drukowanie duplikatu powoduje ponowne naliczenie na drukarce fiskalnej, co przy zamknięciu miesiąca nie zgadza sie z JPK w Fakturowni. Oczywiście dany paragon można stornować, ale chodzi o uniknięcie błędu i proble z odszukaniem konkretnego paragonu wśród setek/tysięcy paragonów.


anonim 2023-01-17 11:24 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję za informacje.
Obszar generowania duplikatów w systemie niestety nie będzie podlegał aktualizacjom systemowym, o ile nie będą wymuszone ze strony zmian prawnych.
Ma to związek z obowiązkiem przesyłania danych do bazy KSEF faktur każdego kontrahenta od 1 stycznia 2024 roku. Wtedy każdy przedsiębiorca, będzie mógł pobrać oryginał faktury kosztowej, przez co duplikaty faktur przestaną być w mocy.
Pozdrawiam,
Piotr

więcej »
1 głos

Jak ustawić, aby przy wypisywaniu towaru = faktury pojawiały się tylko te pozycje, gdzie towar jest na stanie ? Żeby nie pokazywały się dziesiątki kartotek towarów, których już dawno nie ma w sprzedaży.


anonim 2023-01-16 13:14 1 komentarz
więcej »
0 głosów

Witam prosze napisać w którym miejscu mogę wpisać numer PeseL . Klienci Indywidualni do umów podają Pesel


anonim 2023-01-16 12:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
numer identyfikacyjny PESEL można zdefiniować w Słownikach w Ustawieniach konta. Przesyłam instrukcje z naszej bazy wiedzy;
https://pomoc.fakturownia.pl/897721-Numery-identyfikacyjne

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

więcej »