0 głosów
Zrzut ekranu 2019 07 16 o 19.43.43

Błąd w podliczeniu błąd Rozwiązane

Witam
Po raz drugi program zrobił błąd w podsumowaniu. Jak widać na końcu powinno być 3 a jest 4.
Co można z tym zrobić?
Piotr


anonim 2019-07-16 19:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Jest to związane z ustawieniami sposobów wyliczania wartości faktur w systemie. Przesyłam link do naszej bazy wiedzy z opisem ustawień strategii liczenia: https://pomoc.fakturownia.pl/3054550-Sposoby-wyliczania-wartosci-faktur-w-systemie-strategie-liczenia-

Pozdrawiam,
Bagi

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
chcąc dodać dokument nieksięgowy system wymusza na mnie podawania danych w polu "Nabywca", co w moim odczuciu mija się z celem. Np. w moim przypadku co miesiąc muszę dostarczać księgowej historię przelewów z banku, zatem pomyślałem, że dodam dokument nieksięgowy z załącznikiem przelewów i muszę podać dane w polu nabywcy - kogo mam wpisać? :)

Sugeruję w ogóle może dodać do fakturowni zakładkę "DOKUMENTY" i miałby on następujące funkcje:
- możliwość dodania dowolnego dokumentu (podobnie jak faktury) z załącznikami,
- statusy dokumentu (np. do podpisania, do wysłania, podpisane, itp),
- możliwość przypisania klienta lub pracownika do tego dokumentu (dzięki temu, przedsiębiorcy będą mogli mieć dostęp do wszystkich dokumentów kadrowych również w fakturowni),
- możliwość nadania z danym dokumentem zadania do wykonania?
- przy tworzeniu takiego dokumentu powinno być pole tekstowe (może nawet z możliwością formatowania tekstu), tak aby można było wszystko opisać z danym dokumentem,
- dostępność dokumentu - konkretnej grupie użytkowników lub konkretnemu użytkownikowi.

Gdyby fakturownia dawała możliwość gromadzenia wszystkich dokumentów (kadrowych, klientów, itp) byłoby fantastycznie ;)
- powinna być możliwość


anonim 2019-07-16 13:18 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.


Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

złe dane fakturowe błąd Nowe


Witam, opłaciłem fakturę jednak dane się nie zgadzają.

Obecne są na Radtracks Karol Kowalski 744-156-05-07

a powinny być

Rad Tracks sp z o.o.
ul. Jagiellończyka 16/210
14-200 Iława
NIP 744-182-1132


anonim 2019-07-09 11:54 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
oczywiście chętnie wystawimy fakturę Proforma na zmianę danych Nabywcy.
Proszę jednak o doprecyzowanie, czy płatność była inicjowana z konta bankowego firmy Rad Tracks sp z o.o.
ul. Jagiellończyka 16/210
14-200 Iława
NIP 744-182-1132 ?
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Ze względu na ostatnie informacje o próbie wyłudzenia danych logowania doceniłbym możliwość zabezpieczenia danych wrażliwych na fakturze, w szczególności numeru konta bankowego do wpłat osobną wiadomością/tokenem uwierzytelniającym albo za pomocą e-mail albo SMS

Uzasadnienie: po przechwyceniu danych logowania zmiana danych numeru konta na konto podstawione przez włamywacza może spowodować gigantyczne i trudne do odzyskania straty.


anonim 2019-07-09 10:53 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za trafną sugestię.
Podjęliśmy już działania, które pozwolą dodatkowo zabezpieczyć zmianę konta bankowego w systemie.
Przy próbie zmiany konta na adres e-mail właściciela konta zostanie wysłana korespondencja z informacją o zmianie konta do zaakceptowania. Czy będzie temu towarzyszyła także informacja wysłana w sms, niestety nie mam takich informacji. Na pewno będziemy aktualizować takie zabezpieczenie.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Fałszywe maile sugestia Rozwiązane

Witam.
Proszę o uczulenie klientów fakturowni, że pojawiły się fałszywe maile wyglądające tak, jak przykład poniżej.
Kliknięcie w link powoduje przekierowanie do strony logowania identycznej jak strona fakturowni, jednak adres strony to https://www.fakturownia.me/login
Najprawdopodobniej ktoś próbuje wyłudzić dane

Witamy w programie Fakturownia.pl

Kliknij link, aby zaktualizować konto

Twój login:
https://fakturownia.pl/
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych, kliknij w link i zweryfikuj Twój adres mailowy.
--
dziękujemy, że używasz systemu fakturownia.pl


anonim 2019-07-09 10:36 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za zgłoszenie. Zajmujemy się tą sprawą. Jest to próba wyłudzenia danych ( PHISHING ) przez podmiot podszywający się pod naszą firmę. Domena fakturownia.me nie należy do Fakturownia.pl. Ze względów bezpieczeństwa proszę nie podawać żadnych danych na stronie, na którą prowadzi przesłany w wiadomości link. Wiadomość z tą informacją najlepiej usunąć.
Sprawa została już zgłoszona do odpowiednich organów.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Aplikacja mobilna sugestia Rozwiązane

Moja sugestia to powrót do poprzedniej wersji aplikacji w której to był dostęp do klientów, produktów itp. Niestety obecna wersja jest niewystarczająca dla osób posługujących się przede wszystkim telefonem.


anonim 2019-07-08 11:32 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie sugestii. Nasi programiści pracują nad aktualizacjami do najnowszej wersji naszej aplikacji, które udostępnią funkcje dostępne w starszej wersji jak i dodadzą nowe.

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

HML do księgowania w Raksie SQL pytanie Rozwiązane

Dzien dobry, nasza ksiegowosc pyta o możliwość pobierania ścieżki w HML do księgowania w Raksie SQL.
dziekuje i pozdrawiam,
Donata Rojewska


anonim 2019-07-04 21:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
w systemie mamy możliwość eksportowania plików xml jako dokumenty księgowe lub faktury sprzedaży do RAKS SQL. Eksport ten nie był jednak aktualizowany od 2016 roku, wiec podejrzewamy że część danych może się nie zaczytać.
Opcja znajduje się na liście faktur w rubryce Przychody/Faktury w zakładce Eksport/Wydruki ( przycisk z prawej strony listy faktur, na górze) .
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Zamówienie do dostawców pytanie Rozwiązane

Czy jest możliwość wygenerowania i wysłania zamówienia do poddostawców? Zamówienie na surowce, materiały itp. wraz z opisem , cenami itp.

Pozdrawiam
Paweł Bania


anonim 2019-07-04 11:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. W systemie jest dostępny dokument magazynowy ZT (Zamówienie towaru) za pomocą którego mogą Państwo przygotować zamówienie produktów dla swojego dostawcy 

Więcej na ten temat w linku do bazy wiedzy : https://pomoc.fakturownia.pl/2702820-Zamowienie-towaru-ZT-uniwersalny-dokument-magazynowy-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2019-07-04 06:56 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Nie ma możliwości zlikwidowania ZZP.
Podatek 7% VAT na formularzu faktury RR musi mieć oznaczenie skrótowe ZZP (Zryczałtowany zwrot podatku).

Pozdrawiam,
Bagi

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

archiwizacja pytanie Rozwiązane

Czy muszę mieć abonament, że wyświetlić archiwalne faktury w przypadku gdybym zrezygnował z Państwa usług. I jak długo byłoby dostępne takie archiwum?


anonim 2019-07-02 14:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Aktualnie dostęp do danych wprowadzonych do systemu jest nieograniczony czasowo. Brak płatności za abonament nie blokuje dostępu do danych wprowadzonych na koncie. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Nadpłata sugestia Rozwiązane

Witam,
Wystawiłem klientowi fakturę na 150 zł netto (184,5), klient przelał mi 230 zł, czyli za dużo.
Czy jest możliwość zaznaczenia takiej nadpłaty przy kliencie?? Tak, bym wystawiając mu kolejną fakturę widział, że klient ma nadpłatę i np oczekiwał wpłaty mniejszej niż ta figurująca na fakturze?


anonim 2019-07-01 15:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Niestety system fakturownia.pl nie ma funkcjonalności, o której Państwo wspominają.

Można w karcie klienta dodać notatkę w polu ,,Dodatkowy opis,, . 

Pole można uzupełnić podczas edycji karty klienta. 

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/2813190-Zakladka-Klienci-baza-kontrahentow-na-koncie-w-Fakturowni-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dwupoziomowe uwierzytelnianie pytanie Rozwiązane

Dzień dobry

Korzystam z Fakturowni - jest super, polecałem kilku osobom. Przyglądam się jednak zabezpieczeniom. Niestety tutaj nie stoicie zbyt "wysoko". Czemu nie stosujecie dwupoziomowego uwierzytelniania? Czemu nie wdrożycie standardu FIDO lub FIDO2? Dla Was będzie to prosty i szybki upgrade obecnego systemu. Klienci będą wybierać czy chcą czy nie korzystać z tego zabezpieczenia korzystając np. z kluczy Yubikey. To od klienta będzie zależało jak podchodzi do zabezpieczeń. W przeciwieństwie do np. SMSowych chaseł, tutaj nie macie dodatkowego softu czy kosztów.


anonim 2019-07-01 13:24 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
W naszym systemie posiadamy możliwości wykorzystanie dwustopniowej weryfikacji. Proces opisuje post:
https://pomoc.fakturownia.pl/18460569-Logowanie-dwustopniowe-weryfikacja-mailowa. Aktualnie nie pracujemy nad wdrożeniem odmiennego rozwiązania.

Proszę jednak odwiedzić podany pod linkiem post na forum sugestii: https://sugester.fakturownia.pl/22841475-2-factor-YubiKey#new_comment, który dotyczy wdrożenia weryfikacji przez Yubikey. Mile widziany będzie dodatkowy głoś zarówno pod powyższym postem jak i pod Pana zgłoszeniem w tej sprawie. Zwiększające się zapotrzebowanie Klientów na takie rozwiązanie pozwoli nam dodać taki projekt na kolejkę zadań do programistów.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
Mam problem z ustawieniem dla mojej księgowej dostępu do edycji faktur. Pomimo zmiany roli na administratora ona nadal nie moze edytować faktur. Nie mogę znaleźć gdzie się to ustawia. Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii.


anonim 2019-06-28 20:08 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Proszę sprawdzić czy na koncie nie mają Państwo włączonej funkcji blokady edycji dokumentów po ustawionej dacie. 
W tym celu proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty > Blokada faktur wystawionych przed datą

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/410252-Blokowanie-edycji-usuwania-i-dodawania-dokumentow-z-wczesniejszych-miesiecy

Jeżeli powyższa funkcja nie jest włączona proszę o podanie adresu mailowego konta, którego zgłoszenie dotyczy. Proszę również o wskazanie przykładowej faktury , która ma zostać edytować i udzielić dostępu do konta dla pomoc technicznej zgodnie z instrukcją w przesłanym linku :

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

pozycja BDO w stopce sugestia Rozwiązane

Wiekszosc firm w Polsce musi posiadac nr BDO, a takiej pozycji nie ma aby byla widoczna w stopce sprzedawcy, bardzo prosze o jej dodanie.


anonim 2019-06-25 12:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
w systemie nie mamy rubryki przeznaczonej na numer BDO.
Można jednak za pomocą dodatkowego pola na fakturze tak dostosować system, ze rubryka z takim polem będzie wyświetlana.
Instrukcja jak dodać dodatkowe pole na fakturze znajduje się pod adresem:https://pomoc.fakturownia.pl/107562-Jak-dodac-nowe-pole-kolumne-na-fakturze-.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

witam, bardzo prosze o wprowadzenie dodatkowego pola strony www w stopce sprzedawcy. ja mam np dwie strony www i obydwie chcialbym aby byly widoczne w mojej stopce a mozliwosc jest taka tylko na jedna strone. dziekuje


anonim 2019-06-25 12:45 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Podpisy pytanie Nowe

Dzień dobry. Czy jest możliwość zrobić tak, aby na fakturach były miejsca na podpisy?


anonim 2019-06-20 11:43 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Tak, oczywiście można dodać pole na podpis odbiorcy i wystawcy na fakturze. W tym celu należy wejść w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki > Wstaw puste pole na podpis wystawcy i odbiorcy.

Przesyłam aartykuł z naszej bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/3967983-Widoczne-puste-pole-na-podpis-odbiorcy-wystawcy

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
chcę usunąć magazyn, a produkty znajdujące się w nim przenieść do innego magazynu. Jak to zrobić?


anonim 2019-06-20 11:27 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Do przeniesienia stanów magazynowych towarów z magazynu do magazynu służy dokument magazynowy Przesunięcie między magazynami MM. Później będzie możliwość usunięcia magazynu.

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Przelicznie kursu walut pytanie Rozwiązane

Witam.
Czy jest możliwość zmiany daty kursu walut? Z automatu wskakuje dzień poprzedzający datę wystawienia faktury,a mi potrzebna jest inna data?
Pozdrawiam


anonim 2019-06-18 16:50 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. System daje możliwość ustawienia własnego kursu waluty w tym celu proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Opcje przeliczania walut > Wprowadzanie własnego kursu > Zaznaczyć i zapisać

Możliwość wprowadzenie własnego kursu pojawi się podczas wystawiania faktury, po zmianie z Narodowego Banku Polskiego na własny. Należy podać wtedy kurs po jakim system ma dokonać przeliczenia. 

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/896773-Wprowadzanie-wlasnego-kursu

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W jednym z działów naszej firmy działamy mocno projektowo - realizujemy jakieś krótkie zadanie w ramach którego są przyjmowane wydatki oraz na końcu wystawiamy fakturę. Brakuje mi w Fakturowni funkcji, która umożliwiałaby grupowanie dokumentów po takich właśnie projektach (może tagach), by szybko i łatwo można było sprawdzić ich zyskowność.
Czy planujecie może taką funkcję ?


anonim 2019-06-18 13:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości.  W celu grupowania dokumentów tworzonych dla konkretnego projektu mogą Państwo skorzystać  z funkcji ,,Kategorie,,. Dzięki tej funkcji będą mogli Państwo podczas tworzenia dokumentów określić ich kategorie tak w fakturach przychodowych jak i wydatkowych. Jest również możliwość filtrowania faktur po kategoriach co ułatwi oszacowanie kosztów dla konkretnego projektu/kategorii. 

Więcej informacji na ten temat w linku do bazy wiedzy. Przekażę również Państwa sugestię odnośnie projektów do naszego działu rozwoju. 


Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/145683-Kategorie-przychodow-i-wydatkow-po-dokumentach-ksiegowych-i-produktach-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
8 głosów

Czemu przy eksporcie faktur do pliku w polu "TYP" pojawia się ich oryginalna nazwa, a nie ta zdefiniowana przez użytkownika w ustawieniach? Czy da się to zmienić?


anonim 2019-06-17 14:46 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za  przesłanie wiadomości. Przesyłam Państwa pytanie do działu programistów w celu konsultacji. Gdy tylko otrzymam odpowiedź niezwłocznie Państwa powiadomię. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
8 głosów

Czy można w jakiś sposób ukryć pole "Data sprzedaży" widoczną na fakturze przy wystawianiu faktury poprzez API? Ew. w jakimkolwiek prypadku? Zależy mi na wyłączeniu/ukrycu tego pola na wybranych fakturach, nie globalnie.


anonim 2019-06-17 14:36 7 komentarze
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Pole, z którego system zaczytuje Datę sprzedaży znajduje się w słownikach. Nazwę tego pola można zmienić.
Przesyłam link do artykułu z naszej bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/135800-Zmiana-oznaczenia-czasu-sprzedazy

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

rozliczanie godzinowe sugestia Nowe

Prosze o prawdzenie czy istnieje mozliwosc dolozenia rozliczania godzinowego. tz. jak wybieramy jednostke miary godz. i potrzebuje aby program wyliczyl 2 godzine i 10 min. program przedzieli to przez 100 a godzina ma 60 min.

Pozdrawiam i prosze o odpowiedz


anonim 2019-06-13 15:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Dziękuję za sugestie. Przekażę ją do naszego działu rozwoju produktu. Na chwilę obecną nie mamy takiego rozwiązania.

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
podczas importu pliku faktur w formacie CSV ( format UTF-8 rozdzielany przecinkami) system pomija w kwotach części dziesiętne.
Czy to jest błąd systemu czy problem z formatowaniem pliku?
Pozdrawiam


anonim 2019-06-12 16:06 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam,
proszę o informacje czy w pliku importu części dziesiętne w kwotach poprzedza znak kropki czy przecinka?
Czy może Pan przesłać taki plik do nas do testów .
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Uważam, że bardzo użyteczną funkcją byłoby dodanie możliwości wyeksportowania pliku z przelewami do banku, z którego użytkownik korzysta. Skoro faktury zakupowe są wprowadzane do FAKTUROWNI to nie byłoby potrzeby wprowadzania tych samych danych do systemu bankowego. Oszczędność czasu i ograniczenie ryzyka błędów.


anonim 2019-06-10 12:02 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię.
Wszelkie opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Pozdrawiam,
Michał.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Webhook product:update pytanie Rozwiązane

Czy webhook product:update jest uruchamiany również po zmianie stanu magazynowego dla produktu w dowolnym magazynie?


anonim 2019-06-05 09:58 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam,
dziękuję za wiadomość.
Skontaktuje się w tej sprawie z programistą. Jak tylko otrzymam odpowiedź, przekaże ją Panu.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »