Witam,
piszemy jeszcze raz bo podany został błędny e-mail.
Czy jest możliwość od razu przy wprowadzaniu faktury kosztowej dodać do produktu kod EAN?
Na ten moment takiej opcji nie znaleźliśmy a jest to problematyczne przy fakturze gdzie jest 100 pozycji. I po wprowadzeniu produktów na fakturę, muszę w każdy produkt wejść w magazynie i dodać do tego produktu kod EAN. Proszę o informację czy można to jakoś zrobić z poziomu faktury kosztowej?
Dla przykładu jeżeli mam w wydatkach kategorię "Naprawa i serwis samochodów" chciałbym mieć możliwość przypisania faktury do konkretnego samochodu i późniejszej filtracji
Proszę o dodanie do definicji włąsnego cyklu możliwości:
- wystawienie faktury proforma
- definiowanie produktów dowolnych a nie tylko zapisanych w bazie z mozliwością dodawania placeholderów
- dodawanie wielu produktów
Do wielu klientów wysyłamy co miesiąc fakturę z tym samym produktem. Opcja, gdzie dodajemy jeden cykl dla wielu klientów byłaby bardzo dużym ułatwieniem
Panel klienta powinien być bezwzglednie zabezpieczony hasłem. Zabezpieczanie go tylko unikalnym linkiem to poważna dziura bezpieczeństwa i grozi wyciekiem danych klienta.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Pana sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Proszę o możliwość edycji wszystkich danych użytkownika przez administratora. W chwili obecnej tylko użytkownik może zmienić swoje imię i nazwisko, oraz włączyć lub wyłączyć 2fa. W przypadku choroby/nieobecnosci/wypadku losowego użytkownika gdy ten włączy 2fa nawet reset jego hasła nie pomoże, bo nie zaloguję się jako on i nie zmienię jego danych.
Dzień dobry,
w zakładce Raporty -> Lista raportów, można wygenerować raport Inwentaryzacja kosztowa, można wskazać dzień, na który raport ma zostać wygenerowany. Po jego wygenerowaniu można kliknąć Drukuj i wybrać, czy przeglądarka powinna przesłać raport do drukarki, czy zapisać w PDF.
Dzień dobry,
w zakładce Magazyn -> Dokumenty magazynowe -> Nowy dokument, można wygenerować dokument Inwentaryzacja, w którym można dokonywać korekt ilości.
Można też w zakładce Raporty -> Lista raportów, wygenerować raport Inwentaryzacja kosztowa.
Zwracam się kolejny raz z prośbą o odblokowanie planu, który został wg wywtycznych opłacony kilka miesięcy temu.
Nie możemy wystawiać dokumentów, ani uzyskać od Państwa żadnej pomocy. Prosimy o niezwłoczny kontakt i rozwiąznie sytuacji. Załączam potwierdzenie przelewu. Mój numer telefonu to 669691429, firma Toscana Anna Chodorowska oraz Clasic Art Maurycy Chodorowski.
Dzień dobry,
niestety nie znajduję w załączniku potwierdzenia płatności. Proszę o przesłanie potwierdzenia płatności w PDF, zweryfikuję wtedy płatność.
przy wystawianiu faktur cyklicznych na podstawie np. proformy była możliwość zaznaczenia opcji "Wystawiaj faktury VAT" a teraz jej nie ma. Jak zapiszemy cykl i klikniemy edytuj opcja jest dostępna
Po weryfikacji formularza tworzenia cyklu w ramach konta testowego checkbox wystawiaj faktury VAT jest widoczny od razu na etapie tworzenia cyklu.
Proszę o sprawdzenie czy problem występuje również przy skorzystaniu z innej przeglądarki internetowej lub po wyczyszczeniu plików cookies.
Jeśli problem nadal będzie występował proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej. Zweryfikuje działanie faktur cyklicznych w ramach Państwa konta. Po udzieleniu dostępu proszę o informację zwrotną.
Witam,
Czy planujecie dodanie funkcji "rozpoznanie rodzaju dokumentu" przy imporcie z allegro ? Na ten moment jest tylko zaznaczenie Faktura lub Paragon .
Pozwalająca na automatyczne generowanie dokumentów, poniżej ścieżka oraz rodzaje dokumentów jakie można wybrać w ramach integracji z Allegro:
Z poziomu Panelu Użytkownika w Fakturowni> Ustawienia> Aplikacje/ Dodatki> E-commerce> Allegro> Ustawienia> Jaki rodzaj dokumentu chcesz wystawić w Fakturowni?> domyślnie Faktura VAT( wystawia dokumenty dla wszystkich klientów niezależnie jakie pola wypełnią), pozostałe dostępne opcje:
Faktura bez VAT, Faktura MP, Faktura Proforma, Paragon, Rachunek,
Faktura VAT dla firm, paragon dla osób prywatnych (podanie NIPu i nazwy firmy powoduje wystawienie Faktury VAT, w przypadku braku tych danych zostanie wygenerowany Paragon),
opcja zakup paliwa i eksploatacja pojazdu 50% została usunięta z systemu, ponieważ w takiej formie w jakiej była dostępna nie obowiązuje już od kilku lat. Wymagało to więc zmiany po stronie interfejsu Fakturowni.
W ostatnim tygodniu dodano nową opcję, która pozwala odliczyć 50% VAT. Jest to opcja Opłaty leasingowe - samochód osobowy 50% VAT, gdzie kwota netto + 50% VAT w całości stanowi koszt uzyskania przychodu; odliczeniu podlega 50% VAT.
Na odliczenie 50% VAT pozwalają również opcje Zakup paliwa i eksploatacja pojazdu 20% oraz Zakup paliwa i eksploatacja pojazdu 75%. Odliczeniu w tych przypadkach podlega 50% VAT a wartość procentowa odnosi się do PIT.
Mam problem z wysłaniem JPK VAT-7K do MF za pierwszy KW 2024.
Próbowałam już przez różne przeglądarki i cały czas pokazuje , że wystąpił błąd.
Proszę o szybką odpowiedź , bo są terminy co do wysyłki.
Proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej oraz wskazanie za jaki miesiąc wysyłany jest JPK_V7.
Przekażę zgłoszenie do analizy przez osobę odpowiedzialną za tę część systemu w celu weryfikacji czy problem występuje po naszej stronie, czy wynika z problemów technicznych po stronie serwera ministerstwa.
Dzień dobry,
w celu wyszukania dokumentu po frazie, należy pod rubryką Szukaj zaznaczyć "Wyszukiwanie dokładne".
Natomiast w celu wyszukania faktur po produkcie, najlepiej jest to zrobić z poziomu produktu. Należy wyszukać dany produkt w zakładce Magazyn -> Produkty, wejść w jego podgląd i wybrać Faktury - system wykaże faktury zawierające produkt o danym ID.
Dzien dobry,
Domyslny tytul dla wlasnego szablonu wysylania faktur mailem to:
{{{document_type}}} numer {{number}}
Nawet jeśli się go nadpisze własnym, to maile wysyłane są z domyślnym tytułem. Widać to w podglądzie wiadomości przy wysyłaniu maila do klienta jeszcze przed wysłaniem. Treść maila nadpisuje się poprawnie, problem to tylko tytuł. Ta sama sytuacja ma miejsce przy mailu z przypomnieniem. W zalaczniku przyklad.
Dzień dobry,
własny tytuł maila nie jest obsługiwany w przypadku faktur dwujęzycznych / wystawionych w języku innym niż Polski. Obecnie zmiana w tym zakresie nie jest planowana.
Natomiast w Państwa przypadku tytuł wiadomości przy wysyłce jest tylko po polsku, także to raczej inna kwestia.
Zakładam, że w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Wysyłanie e-mailem został ustawiony własny tytuł, natomiast w dziale w Ustawienia -> Dane firmy -> Edycja działu, aktywna jest opcja "Osobna konfiguracja wysyłania dokumentów e-mailem" z ustawionym domyślnym tytułem maila. Ustawienia działów mają priorytet, w takim wypadku należy wyłączyć osobne ustawienie w dziale lub w dziale określić tytuł maila.
Fakturownia udostępnia adres e-mail, na który można wysłać pliki z fakturami. Po otrzymaniu takiego maila, automatycznie uwzględnia te faktury.
Przykład użycia:
1. Dostaję fakturę z firmy A, ponieważ kupiłem tam jakąś usługę.
2. W mailu z fakturą klikam „Prześlij Dalej” i wpisuję adres w stylu: moja-firma@fakturownia.com 3. Fakturownia odbiera tego maila, odczytuje załączony plik PDF i na tej podstawie tworzy fakturę jako wydatek.
Czy czy można bezpośrednio z poziomu programu przekazać fv do windykacji?
W tym przypadku można skorzystać z wysłania wezwania do zapłacie lub wysłania noty odsetkowej.
Pierwszą możliwością jest wystawienie wezwania do zapłaty. w tym celu należy kliknąć "Otwórz fakturę" i wybrać opcję "Więcej opcji" > "Drukuj wezwanie do zapłaty". Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/11252059-Wezwanie-do-zaplaty.
Kolejną możliwością jest wystawienie noty odsetkowej. Jeśli faktura ma przekroczony termin płatności, można wydrukować notę odsetkową poprzez opcję "Więcej opcji" > "Drukuj notę odsetkową". Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/32446054-Nota-odsetkowa-czym-jest-i-jak-ja-obliczyc-
Tak przygotowane wezwanie do zapłaty/notę odsetkową można pobrać jako dokument w rozszerzeniu PDF za pomocą przycisku Pobierz PDF.
Trzecią możliwością jest wysłanie przypomnienia o opłacie. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w artykule: URL formularza: https://pomoc.fakturownia.pl/140534-Jak-wysylac-przypomnienie-o-koniecznosci-dokonania-platnosci
Dzień dobry, wiem że jest możliwość włączenia wyświetlania SKU dla pozycji na fakturze opcją "Wyświetlaj kod produktu". Pytanie czy jest możliwe skonfigurowanie, aby ta opcja działała TYLKO dla określonego działu tj. E-ZONE.PL WDT/OSS?
w systemie nie ma możliwości ograniczenia opcji 'Wyświetlaj kod produktu' dla jednego działu. Aktywna w ustawieniach konta będzie dotyczyć wszystkich firm/działów utworzonych w ramach konta.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Dzień dobry,
Dwie sugestie:
1. Czy w programie jest możliwość tworzenia kompensat? Bardzo ułatwiło by to rozliczanie kontrahentów. Przy ręcznym kompensowaniu faktur łatwo o pomyłkę.
2. Jeszcze jedna sprawa to możliwość wprowadzania wpłat bankowych. Czasem zdarza się, że klient wpłaci błędną kwotę albo dokona wpłaty dwa razy. Przydałaby się taka funkcja, żeby móc łatwo rozliczać takie nadpłaty (lub niedopłaty).
Pozdrawiam,
Katarzyna Batorska
Dzień dobry,
Z wielkim zdziwieniem przeczytałem informację zawartą w podsumowaniu zmian marcowych "nowości" w Fakturowni, z których wynika, jak napisano "koniec wsparcia dla raportów księgowych" tj, Księgi przychodów i Rozchodów, rejestrów VAT zakupów i sprzedaży oraz miesięcznego rozliczenia podatków.
Cytuję: "Część raportów oznaczyliśmy jako archiwalne i nie będą już w dalszym ciągu wspierane/aktualizowane. Dotyczy to wszystkich raportów znajdujących się w sekcji Księgowość."
W tej sytuacji, o ile dobrze rozumiem, Fakturowania została pozbawiona jednej z podstawowych funkcjonalności czyli Księgowości On-line?
Dzień dobry,
z góry przepraszam za nieporozumienie. Komunikat z podsumowania miesiąca został zmieniony. Raporty z sekcji księgowość faktycznie są oznaczone jako archowalne i będą działały w obecnej formie.
Równolegle przygotowujemy w osobnym środowisku systemowym nową wersje raportu KPiR, która powinna być gotowa na przełomie 3 i 4 kwartału. Bardzo przepraszamy za niejasny komunikat.
Pozdrawiam,
Piotr
proszę skorzystać z raportu Wykaz przychodów, który można wygenerować dla wybranego klienta. Pobrany za pomocą opcji Wydruk wykaże sprzedaż wraz z podsumowaniem.
Aby wygenerować raport proszę przejść do zakładki Raporty > Lista raportów > sekcja Finanse > Wykaz przychodów. Proszę wybrać zakres dat, a następnie skorzystać z przycisku 'więcej opcji'. Pojawią się dodatkowe pola. Jedno z nich, pole Klient, pozwoli wybrać dla jakiego klienta system ma wygenerować dane. Raport tworzy się po kliknięciu przycisku Generuj raport.
Wygenerowane dane można pobrać do PDF korzystając z opcji Wydruk. W polu Urządzenie docelowe należy wybrać Zapisz do MDF lub Microsoft Print to PDF w zależności od przeglądarki i pobrać zestawienie.
Brak kodu EAN przy wprowadzaniu produktu na fakturę kosztową pytanie Nowe
Witam,
piszemy jeszcze raz bo podany został błędny e-mail.
Czy jest możliwość od razu przy wprowadzaniu faktury kosztowej dodać do produktu kod EAN?
Na ten moment takiej opcji nie znaleźliśmy a jest to problematyczne przy fakturze gdzie jest 100 pozycji. I po wprowadzeniu produktów na fakturę, muszę w każdy produkt wejść w magazynie i dodać do tego produktu kod EAN. Proszę o informację czy można to jakoś zrobić z poziomu faktury kosztowej?
Nota odsetkowa sugestia Nowe
Dzień dobry,
przydałaby się możliwość wysyłania not odsetkowych od razu z Fakturowni i ichewidencjonowania
Sumowanie zgodnych pozycji na fakturze sugestia Nowe
Dlaczego nie sumuje powielanych, zdublowanych pozycji na fakturze export mimo iż w ustawieniach jest by to robił? Pozdrawiam serdecznie
Czy jest możliwość rozszerzenia o dodanie podkategorii dla wydatków? pytanie Rozwiązane
Dla przykładu jeżeli mam w wydatkach kategorię "Naprawa i serwis samochodów" chciałbym mieć możliwość przypisania faktury do konkretnego samochodu i późniejszej filtracji
Dzień dobry,
Niestety nie ma takiej możliwości.
Technicznie można dodać taką adnotację w polu "Nr zamówienia" lub "Uwagi" aby wpis był wyszukiwany.
Pozdrawiam, Tomasz
Dodawanie własnego cyklu sugestia Nowe
Proszę o dodanie do definicji włąsnego cyklu możliwości:
- wystawienie faktury proforma
- definiowanie produktów dowolnych a nie tylko zapisanych w bazie z mozliwością dodawania placeholderów
- dodawanie wielu produktów
Definiowanie cyklu dla więcej niż jednego klienta sugestia Nowe
Do wielu klientów wysyłamy co miesiąc fakturę z tym samym produktem. Opcja, gdzie dodajemy jeden cykl dla wielu klientów byłaby bardzo dużym ułatwieniem
Hasło dla panelu klienta + link do panelu klienta. sugestia Nowe
Panel klienta powinien być bezwzglednie zabezpieczony hasłem. Zabezpieczanie go tylko unikalnym linkiem to poważna dziura bezpieczeństwa i grozi wyciekiem danych klienta.
Panel powinien być pod jednym adresem, np https://firma.fakturownia.pl/panelklienta, nie trzeba wtedy dla każdego z klientów wysyłac osobnego linku.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Pana sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Edycja danych pracownika sugestia Nowe
Proszę o możliwość edycji wszystkich danych użytkownika przez administratora. W chwili obecnej tylko użytkownik może zmienić swoje imię i nazwisko, oraz włączyć lub wyłączyć 2fa. W przypadku choroby/nieobecnosci/wypadku losowego użytkownika gdy ten włączy 2fa nawet reset jego hasła nie pomoże, bo nie zaloguję się jako on i nie zmienię jego danych.
Numer BDO - dodatkowe okienko danych firmy sugestia Nowe
Nadal nie ma rozwiązanej kwestii numeru BDO dla paragonów.
Dla faktur jest kombinowane, a dla paragonów wcale. Proszę o rozwiązanie tej kwestii.
Remanent sugestia Rozwiązane
Nie potrafię go wydrukować na dzień 31.12.2023 rok
Dzień dobry,
w zakładce Raporty -> Lista raportów, można wygenerować raport Inwentaryzacja kosztowa, można wskazać dzień, na który raport ma zostać wygenerowany. Po jego wygenerowaniu można kliknąć Drukuj i wybrać, czy przeglądarka powinna przesłać raport do drukarki, czy zapisać w PDF.
Pozdrawiam,
Kacper
INWENTURA sugestia Rozwiązane
JAK STWORZYĆ FORMULARZ DO INWENTURY
Dzień dobry,
w zakładce Magazyn -> Dokumenty magazynowe -> Nowy dokument, można wygenerować dokument Inwentaryzacja, w którym można dokonywać korekt ilości.
Można też w zakładce Raporty -> Lista raportów, wygenerować raport Inwentaryzacja kosztowa.
Pozdrawiam
Kacper
Proszę odblokować plan firmy. sugestia Rozwiązane
Zwracam się kolejny raz z prośbą o odblokowanie planu, który został wg wywtycznych opłacony kilka miesięcy temu.
Nie możemy wystawiać dokumentów, ani uzyskać od Państwa żadnej pomocy. Prosimy o niezwłoczny kontakt i rozwiąznie sytuacji. Załączam potwierdzenie przelewu. Mój numer telefonu to 669691429, firma Toscana Anna Chodorowska oraz Clasic Art Maurycy Chodorowski.
Dzień dobry,
niestety nie znajduję w załączniku potwierdzenia płatności. Proszę o przesłanie potwierdzenia płatności w PDF, zweryfikuję wtedy płatność.
Pozdrawiam
Kacper
faktury cykliczne sugestia Rozwiązane
Dzień Dobry
przy wystawianiu faktur cyklicznych na podstawie np. proformy była możliwość zaznaczenia opcji "Wystawiaj faktury VAT" a teraz jej nie ma. Jak zapiszemy cykl i klikniemy edytuj opcja jest dostępna
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie.
Po weryfikacji formularza tworzenia cyklu w ramach konta testowego checkbox wystawiaj faktury VAT jest widoczny od razu na etapie tworzenia cyklu.
Proszę o sprawdzenie czy problem występuje również przy skorzystaniu z innej przeglądarki internetowej lub po wyczyszczeniu plików cookies.
Jeśli problem nadal będzie występował proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej. Zweryfikuje działanie faktur cyklicznych w ramach Państwa konta. Po udzieleniu dostępu proszę o informację zwrotną.
Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam
Milena
Allegro dodatek sugestia Nowe
Witam,
Czy planujecie dodanie funkcji "rozpoznanie rodzaju dokumentu" przy imporcie z allegro ? Na ten moment jest tylko zaznaczenie Faktura lub Paragon .
Dzień dobry,
niestety nie podali Państwo informacji o jaki import z Allegro dokładnie chodzi.
Jest stary import z Allegro (XML), więcej w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy> https://pomoc.fakturownia.pl/166004-Integracja-sprzedazy-w-Allegro-xml
Tutaj nie planujemy zmian, ten import w niedalekiej przyszłości zostanie wycofany.
Import Allegro CSV, więcej w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>
https://pomoc.fakturownia.pl/116213516-Integracja-sprzedazy-w-Allegro-csv
Tutaj jedynym typem dokumentu do generowania jest Faktura VAT. Obecnie nie planujemy w tym zakresie zmian.
Integracja Fakturowni z Allegro po API, więcej w poniższym wpisie z Bazy Wiedzy>
https://pomoc.fakturownia.pl/146621322-Integracja-Fakturowni-z-Allegro
Pozwalająca na automatyczne generowanie dokumentów, poniżej ścieżka oraz rodzaje dokumentów jakie można wybrać w ramach integracji z Allegro:
Z poziomu Panelu Użytkownika w Fakturowni> Ustawienia> Aplikacje/ Dodatki> E-commerce> Allegro> Ustawienia> Jaki rodzaj dokumentu chcesz wystawić w Fakturowni?> domyślnie Faktura VAT( wystawia dokumenty dla wszystkich klientów niezależnie jakie pola wypełnią), pozostałe dostępne opcje:
Faktura bez VAT, Faktura MP, Faktura Proforma, Paragon, Rachunek,
Faktura VAT dla firm, paragon dla osób prywatnych (podanie NIPu i nazwy firmy powoduje wystawienie Faktury VAT, w przypadku braku tych danych zostanie wygenerowany Paragon),
odliczenie vat od paliwa sugestia Rozwiązane
Witam, dlaczego teraz nie posiadam funkcji odliczenia 50% za zakup paliwa ?
Dzień dobry,
opcja zakup paliwa i eksploatacja pojazdu 50% została usunięta z systemu, ponieważ w takiej formie w jakiej była dostępna nie obowiązuje już od kilku lat. Wymagało to więc zmiany po stronie interfejsu Fakturowni.
W ostatnim tygodniu dodano nową opcję, która pozwala odliczyć 50% VAT. Jest to opcja Opłaty leasingowe - samochód osobowy 50% VAT, gdzie kwota netto + 50% VAT w całości stanowi koszt uzyskania przychodu; odliczeniu podlega 50% VAT.
Na odliczenie 50% VAT pozwalają również opcje Zakup paliwa i eksploatacja pojazdu 20% oraz Zakup paliwa i eksploatacja pojazdu 75%. Odliczeniu w tych przypadkach podlega 50% VAT a wartość procentowa odnosi się do PIT.
Przesyłam instrukcję z Bazy Wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/94159060-Jak-wprowadzic-do-systemu-wydatek-zakupu-paliwa-i-eksploatacji-pojazdu.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
wysyłanie JPK błąd Rozwiązane
Mam problem z wysłaniem JPK VAT-7K do MF za pierwszy KW 2024.
Próbowałam już przez różne przeglądarki i cały czas pokazuje , że wystąpił błąd.
Proszę o szybką odpowiedź , bo są terminy co do wysyłki.
Pozdrawiam
E. Krzyżak
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie.
Proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji przesłanej poniżej oraz wskazanie za jaki miesiąc wysyłany jest JPK_V7.
Przekażę zgłoszenie do analizy przez osobę odpowiedzialną za tę część systemu w celu weryfikacji czy problem występuje po naszej stronie, czy wynika z problemów technicznych po stronie serwera ministerstwa.
Jak udzielić dostępu do konta: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam
Milena
Wyszukiwanie faktur po treści faktury sugestia Rozwiązane
W jaki sposób mogę znaleźć fakturę po fragmencie nazwy produktu/treści ? Podobnie jak po nazwie/fragmencie nazwy płatnika.
Dzień dobry,
w celu wyszukania dokumentu po frazie, należy pod rubryką Szukaj zaznaczyć "Wyszukiwanie dokładne".
Natomiast w celu wyszukania faktur po produkcie, najlepiej jest to zrobić z poziomu produktu. Należy wyszukać dany produkt w zakładce Magazyn -> Produkty, wejść w jego podgląd i wybrać Faktury - system wykaże faktury zawierające produkt o danym ID.
Pozdrawiam,
Kacper
Tytul szablonu wysylania mailem nie dziala błąd Rozwiązane
Dzien dobry,
Domyslny tytul dla wlasnego szablonu wysylania faktur mailem to:
{{{document_type}}} numer {{number}}
Nawet jeśli się go nadpisze własnym, to maile wysyłane są z domyślnym tytułem. Widać to w podglądzie wiadomości przy wysyłaniu maila do klienta jeszcze przed wysłaniem. Treść maila nadpisuje się poprawnie, problem to tylko tytuł. Ta sama sytuacja ma miejsce przy mailu z przypomnieniem. W zalaczniku przyklad.
Prosze o informacje zwrotna czy to bug.
Dzień dobry,
własny tytuł maila nie jest obsługiwany w przypadku faktur dwujęzycznych / wystawionych w języku innym niż Polski. Obecnie zmiana w tym zakresie nie jest planowana.
Natomiast w Państwa przypadku tytuł wiadomości przy wysyłce jest tylko po polsku, także to raczej inna kwestia.
Zakładam, że w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Wysyłanie e-mailem został ustawiony własny tytuł, natomiast w dziale w Ustawienia -> Dane firmy -> Edycja działu, aktywna jest opcja "Osobna konfiguracja wysyłania dokumentów e-mailem" z ustawionym domyślnym tytułem maila. Ustawienia działów mają priorytet, w takim wypadku należy wyłączyć osobne ustawienie w dziale lub w dziale określić tytuł maila.
Pozdrawiam,
Kacper
Automatyczne odbieranie faktur sugestia Rozwiązane
Fakturownia udostępnia adres e-mail, na który można wysłać pliki z fakturami. Po otrzymaniu takiego maila, automatycznie uwzględnia te faktury.
Przykład użycia:
1. Dostaję fakturę z firmy A, ponieważ kupiłem tam jakąś usługę.
2. W mailu z fakturą klikam „Prześlij Dalej” i wpisuję adres w stylu: moja-firma@fakturownia.com
3. Fakturownia odbiera tego maila, odczytuje załączony plik PDF i na tej podstawie tworzy fakturę jako wydatek.
Dzień dobry,
obecnie w systemie nie mamy wdrożonego tego typu mechanizmu.
Na ten moment w opcji OCR należy ręcznie wczytać faktury na koncie: https://pomoc.fakturownia.pl/65249532-Funkcja-OCR-zaczytywanie-skanow-dokumentow-kosztowych-do-zakladki-Wydatki.
Dziękujemy jednak za sugestie. W momencie gdy będziemy rozwijać funkcjonalność OCR, postaramy się wziąć Pana sugestię pod uwagę.
Pozdrawiam
Piotr
Czy czy można bezpośrednio z poziomu programu przekazać fv do windykacji? pytanie Rozwiązane
Czy czy można bezpośrednio z poziomu programu przekazać fv do windykacji?
W tym przypadku można skorzystać z wysłania wezwania do zapłacie lub wysłania noty odsetkowej.
Pierwszą możliwością jest wystawienie wezwania do zapłaty. w tym celu należy kliknąć "Otwórz fakturę" i wybrać opcję "Więcej opcji" > "Drukuj wezwanie do zapłaty". Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/11252059-Wezwanie-do-zaplaty.
Kolejną możliwością jest wystawienie noty odsetkowej. Jeśli faktura ma przekroczony termin płatności, można wydrukować notę odsetkową poprzez opcję "Więcej opcji" > "Drukuj notę odsetkową". Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w artykule: https://pomoc.fakturownia.pl/32446054-Nota-odsetkowa-czym-jest-i-jak-ja-obliczyc-
Tak przygotowane wezwanie do zapłaty/notę odsetkową można pobrać jako dokument w rozszerzeniu PDF za pomocą przycisku Pobierz PDF.
Trzecią możliwością jest wysłanie przypomnienia o opłacie. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w artykule: URL formularza: https://pomoc.fakturownia.pl/140534-Jak-wysylac-przypomnienie-o-koniecznosci-dokonania-platnosci
Pozdrawiam,
Klaudia
SKU na fakturze pytanie Rozwiązane
Dzień dobry, wiem że jest możliwość włączenia wyświetlania SKU dla pozycji na fakturze opcją "Wyświetlaj kod produktu". Pytanie czy jest możliwe skonfigurowanie, aby ta opcja działała TYLKO dla określonego działu tj. E-ZONE.PL WDT/OSS?
Dzień dobry,
w systemie nie ma możliwości ograniczenia opcji 'Wyświetlaj kod produktu' dla jednego działu. Aktywna w ustawieniach konta będzie dotyczyć wszystkich firm/działów utworzonych w ramach konta.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
pytanie sugestia Nowe
nie chce aby na fakturze pojawiały sie imie nazwisko odbiorcy na dole faktury gdzie to zmienić
Dzień dobry,
proszę odznaczyć przedmiotową funkcjonalność w zakładce Wydruki na koncie. Przesyłam artykuł z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/3967983-Widoczne-puste-pole-na-podpis-odbiorcy-wystawcy
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
KOMPENSATY, WPŁATY BANKOWE sugestia Nowe
Dzień dobry,
Dwie sugestie:
1. Czy w programie jest możliwość tworzenia kompensat? Bardzo ułatwiło by to rozliczanie kontrahentów. Przy ręcznym kompensowaniu faktur łatwo o pomyłkę.
2. Jeszcze jedna sprawa to możliwość wprowadzania wpłat bankowych. Czasem zdarza się, że klient wpłaci błędną kwotę albo dokona wpłaty dwa razy. Przydałaby się taka funkcja, żeby móc łatwo rozliczać takie nadpłaty (lub niedopłaty).
Pozdrawiam,
Katarzyna Batorska
Dzień dobry,
kompensata u nas w systemie figuruje jedynie jako sposób płatności.
Artykuł z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/6953895-Rodzaje-platnosci
W kwestii płatności mogą Państwo je wprowadzać ręcznie lub plikiem importu po włączeniu funkcji w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Płatności bankowe.
Przesyłam instrukcje z bazy wiedzy:
https://pomoc.fakturownia.pl/157826123-Dodawanie-platnosci-do-faktury
oraz
https://pomoc.fakturownia.pl/580203-Import-platnosci-z-banku
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
Koniec wsparcia KPiR? pytanie Rozwiązane
Dzień dobry,
Z wielkim zdziwieniem przeczytałem informację zawartą w podsumowaniu zmian marcowych "nowości" w Fakturowni, z których wynika, jak napisano "koniec wsparcia dla raportów księgowych" tj, Księgi przychodów i Rozchodów, rejestrów VAT zakupów i sprzedaży oraz miesięcznego rozliczenia podatków.
Cytuję: "Część raportów oznaczyliśmy jako archiwalne i nie będą już w dalszym ciągu wspierane/aktualizowane. Dotyczy to wszystkich raportów znajdujących się w sekcji Księgowość."
W tej sytuacji, o ile dobrze rozumiem, Fakturowania została pozbawiona jednej z podstawowych funkcjonalności czyli Księgowości On-line?
Dzień dobry,
z góry przepraszam za nieporozumienie. Komunikat z podsumowania miesiąca został zmieniony. Raporty z sekcji księgowość faktycznie są oznaczone jako archowalne i będą działały w obecnej formie.
Równolegle przygotowujemy w osobnym środowisku systemowym nową wersje raportu KPiR, która powinna być gotowa na przełomie 3 i 4 kwartału. Bardzo przepraszamy za niejasny komunikat.
Pozdrawiam,
Piotr
Zestawienie faktur dla kontrahenta z podsumowaniem pytanie Rozwiązane
Witam
Jak wydrukować zestawienie faktur dla kontrahenta z podsumowaniem.
Jest ale bez podsumowania i to trochę za mało dla księgowego.
Dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry,
proszę skorzystać z raportu Wykaz przychodów, który można wygenerować dla wybranego klienta. Pobrany za pomocą opcji Wydruk wykaże sprzedaż wraz z podsumowaniem.
Aby wygenerować raport proszę przejść do zakładki Raporty > Lista raportów > sekcja Finanse > Wykaz przychodów. Proszę wybrać zakres dat, a następnie skorzystać z przycisku 'więcej opcji'. Pojawią się dodatkowe pola. Jedno z nich, pole Klient, pozwoli wybrać dla jakiego klienta system ma wygenerować dane. Raport tworzy się po kliknięciu przycisku Generuj raport.
Wygenerowane dane można pobrać do PDF korzystając z opcji Wydruk. W polu Urządzenie docelowe należy wybrać Zapisz do MDF lub Microsoft Print to PDF w zależności od przeglądarki i pobrać zestawienie.
Przesyłam instrukcję: https://pomoc.fakturownia.pl/299120-Wykaz-przychodow.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena