'
0 głosów

Dzień dobry,

Czy można proszę dodać pod fakturami cyklicznymi filtr: FIRMA?

Mam 2 firmy i dla wszytskich faktury cykliczne i jak chce widzieć tylko z 1 firmy to nie widze bo jest podział tylko na działy.

Pozdrawia,

Marcin


anonim 2020-03-29 21:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry.

Dziękujemy za skorzystanie z naszej pomocy.

Jeżeli wystawia Pan faktury cykliczne z dwóch osobnych firm, do których przypisane są działy to właśnie po działach/firmach wyszuka Pan faktury z nich wystawione.
Wchodząc w Przychody>Faktury cykliczne>wybierając filtr działy wybieramy także firmy.

W przypadku dalszych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Michał

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
otrzymałem informacje od dewelopera, że metoda płatności Przelewy24(aka Paypro) nie jest obsługiwana przez API. Mogę prosić o dodanie tej funkcjonalności? przez jej brak klienci dostają nieprawidłowe faktury.


anonim 2020-03-27 15:01 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Bezkosztowa, automatyczna obsługa certyfikatów Let's Encrypt dla własnych domen.


anonim 2020-03-27 12:51 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, dziękujemy za sugestię. Zgadza się, ze swojej strony chcemy usprawnić proces instalacji certyfikatu stąd jesteśmy na wstępnym etapie wdrożenia Let's Encrypt. W momencie realizacji zadania kolejne instalacje certyfikatów naszych Klientów będą mogły odbyć się bezkosztowo.
Oczywiście zachęcam do głosowania.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

W cenniku wersji PRO w cenę wliczone są opcje SSL jak i Własna domena i nie ma mowy o żadnych dodatkowych kosztach, gwiazdkach i mini drukach w umowie. Niestety dopiero w procedurze technicznej konfiguracji własnej domeny podany jest dodatkowy koszt instalacji certyfikatu 250zł. O ile jestem w stanie zrozumieć konieczność dostarczenia własnego certyfikatu to dodatkowa ukryta opłata w dobie gdy normalnie takie rzeczy robi się automatycznie jest z mojego punktu widzenia.
Jest to szczególnie ważne w związku z najnowszymi wytycznymi w obszarze bezpieczeństwa które mówią że certyfikaty powinny być odnawiane co 3 miesiące.
Co więcej nie ma sensu umieszczanie w cenniku obu opcji jednocześnie (dla wersji PRO) skoro nie działają one bez dodatkowej opłaty, ponieważ by mieć SSL należy dodatkowo zapłacić 250zł a opcja "własna domena" nie może być wykorzystywana bez SSL. Z uwagi na wymagania GPDR wykluczona jest możliwość stosowania (a więc i oferowania) rozwiązania własnej domeny.


anonim 2020-03-26 17:45 4 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
czy opcji systemowej odnośnie własnej domeny mamy odnośnik do opisu funkcji: https://pomoc.fakturownia.pl/143734-Fakturownia-pod-wlasna-domena.
Jest w niej podany koszt instalacji. Oczywiście zgodzę się z Panem, że przy własnej domenie taki certyfikat jest niezbędny. Klient sam decyduje że chce go nam dostarczyć nie ma wymogu zakupu certyfikatu przez nasz serwis.
Niemniej jednak instalacja certyfikatu nie dzieje się automatycznie, wiec taki proces instalacyjny generuje koszt w wysokości 250 zł netto.
Użytkownik ponosi ten koszt jeżeli oczywiście chce skorzystać z takiej opcji w naszym systemie.
Według naszej wiedzy wytyczne bezpieczeństwa mówią o odnawianiu certyfikatu co 12 miesięcy, a każdy nowy certyfikat trzeba zainstalować.
Stąd koszt 250 zł netto jest to koszt jednorazowej instalacji certyfikatu.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
czy istnieje możliwość zautomatyzowania windykacji w fakturowni? Tak by przypomnienia wysyłały się automatycznie po oprzekroczeniu terminu płatności?


anonim 2020-03-26 13:49 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry.

Dziękujemy za skorzystanie z naszej pomocy.

Chcąc wystawić automatyczne przypomnienie, należy wejść w zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem. Odnajdujemy rubrykę Nieopłacona faktura , następnie okno z napisem "Czy automatycznie wysyłać".
Proszę zapoznać się z instrukcją zawartą w poniższym linku:

https://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci

W przypadku dalszych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Michał

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

2 stawki podatku pytanie Rozwiązane

Wracam do tematu i oczekuje odpowiedzi, dzwonilismy pytalismy, pisalismy i pisze po raz kolejny czy beda Panstwo w stanie rozwiazac Panstwo problem

-Drukarka fiskalna przy drukowaniu tego samego towaru z roznymi stawkami podatku 0 % a potem kolejna sprzedaz 23% wyskakuje blad

Otrzymane od Panstwa rozwiazanie czyli dodawanie 2 tych samych produktow z roznymi stawkami nas nbie satysfakcjonuje i powoduje balagn , z 5 tys produktow robi sie 2 razy tyle..
Placimy za abonament drukarki fiskalnej ktora znajduje sie u Panstwa na liscie urzadzen zgodnych z fakturownia

Juz od pol roku nikt nie znalazl rozwiazania dla nas , wiec prosze o oficjalne potwierdzenie ,ze nadal nie otrzymamy pomocy. w zwiazku z czym bedziemy gotowi do przejscia do konkurencji




anonim 2020-03-25 21:28 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
oficjalnie potwierdzam poprzednie wiadomości. Przypomnę, nie ma możliwości wydrukowania produktu o identycznej nazwie z dwiema różnymi stawkami podatku, gdyż po wydrukowaniu paragonu z pierwszą ze stawek drukarka fiskalna zapamiętuje takie dane w pamięci podręcznej.
Wysłanie do drukarki żądania wydruku produktu i określonej już nazwie, ale innej stawce podatku powoduje zwrócenie komunikatu błędu z drukarki o wydruku z inną Stawką.
Nie jest to błąd naszego systemu Fakturownia lub modułu fiskalnego gdyż rozkaz wydruku paragonu poprawnie dociera do drukarki.
Sprawa była konsultowana wielokrotnie z programistą oraz z kilkoma serwisantami drukarek różnych producentów.
Za każdym razem potwierdzali oni takiej funkcjonowanie pamięci podręcznej drukarki fiskalnej.
Bardzo nam przykro, że rozwiązanie zastępcze zaproponowane przez Obsługę Klienta serwisu Fakturownia nie jest dla Państwa wystarczające.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

2 stawki vat na jednej fakturze sugestia Rozwiązane

brak możliwości rozbicia sumy vat na dwa różne vaty na jednej fakturze.
przykład: sprzedajemy chleb na 5% + drożdżówkę na 8% w podsumowaniu wyjdzie nam
kwota netto
Vat ( suma wszystkich)
kwota brutto
a powinno być:
kwota netto
Vat 5
vat 8
suma vat
kwota brutto


anonim 2020-03-25 12:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuje za przesłanie wiadomości. System w podsumowaniu podaje również sumę wartości vatu dla każdej wybranej stawki w pozycjach na fakturze, jest to widoczne po zapisaniu faktury. 

Jeżeli u Państwa nie widać takiego podsumowania na wystawionej fakturze, proszę o wskazanie adresu mailowego konta, którego zgłoszenie dotyczy, oraz proszę o wskazanie numeru faktury, przy którym takie zdarzenie ma miejsce. 

Proszę również o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, zgodnie z instrukcją podaną w linku do bazy wiedzy poniżej. 
Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

2 stawki vat na jednej fakturze sugestia Rozwiązane

brak możliwości rozbicia sumy vat na dwa różne vaty na jednej fakturze.
przykład: sprzedajemy chleb na 5% + drożdżówkę na 8% w podsumowaniu wyjdzie nam
kwota netto
Vat ( suma wszystkich)
kwota brutto
a powinno być:
kwota netto
Vat 5
vat 8
suma vat
kwota brutto


anonim 2020-03-25 12:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

dziękuje za przesłanie wiadomości. System w podsumowaniu podaje również sumę wartości vatu dla każdej wybranej stawki w pozycjach na fakturze, jest to widoczne po zapisaniu faktury. 

Jeżeli u Państwa nie widać takiego podsumowania na wystawionej fakturze, proszę o wskazanie adresu mailowego konta, którego zgłoszenie dotyczy, oraz proszę o wskazanie numeru faktury, przy którym takie zdarzenie ma miejsce. 

Proszę również o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej, zgodnie z instrukcją podaną w linku do bazy wiedzy poniżej. 
Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Przydałaby się bardziej rozbudowany moduł odnotowywania płatności wystawionych faktur. Księgowość nie sprowadza się tylko do wystawiania faktur, ale do odnotowywania wpływów. Tymczasem aktualnie można co najwyższej wskazać przy wystawieniu faktury, że została częściowo opłacona, a następnie skorygować tę wartość, tudzież wystawić fakturę i odznaczyć płatność, tyle że tylko jeden raz. Brak zagregowanych informacji, kiedy następowały kolejne płatności.

Dobrze by było dowiedzieć się, czy w chwili wystawienia faktura była opłacona i w jakiej części oraz jak później była spłacana przez kontrahenta. Sytuacja komplikuje się, gdy klient płaci fakturę w ratach. Gdyby rozbudować modułu rozliczania można by wskazywać kolejne daty i kwoty płatności. Po wejściu w fakturę mielibyśmy listę dat i kwot cząstkowych.


anonim 2020-03-24 11:07 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Taka funkcjonalność jest dostępna od planu abonamentowego Standard, W systemie można dodawać po kilka płatności do jednej faktury. Przesyłam artykuł:
https://pomoc.fakturownia.pl/3067646-Wiele-platnosci-do-jednej-faktury-a-kwota-oplacona-wpisana-na-fakturze-

Funkcje można włączyć w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Płatności bankowe > zaznaczamy checkbox i Zapisz.

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W module raportowania przydatna byłaby funkcja porównywania kilku lat obrotowych według zadanych kryteriów, np. miesiąc do miesiąca. Wykres słupkowy ze zgrupowanymi miesiącami - styczeń 2018 / 2019 / 2020, luty 2018 / 2019 / 2020 etc.

Obecnie można co najwyżej wybrać zakres dat, np. 2018 - 2020 i porównać tendencje. Jest to jednak instrument poglądowy, nie pozwalający na zestawienie obrotów rok do roku. Mogą być też inne kryteria (klienci, produkty etc.) Istotna jest funkcja naniesienia lat obrotowych (najlepiej kilku).


anonim 2020-03-24 10:59 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękuję bardzo za przesłanie sugestii. Zachęcam również do głosowania na sugestie. Będziemy na bieżąco monitorować ilość głosów, która pozwoli nam poznać zapotrzebowanie Użytkowników Fakturowni na sugerowane funkcje, przy odpowiednio dużej liczbie głosów dodamy daną sugestię do funkcji do wprowadzenia.
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Proszę o wprowadzenie blokady dodania tego samego klienta.
Pozdrawiam KOCH OPTICAL


anonim 2020-03-24 10:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam, program nie tworzy identycznego Klienta po wpisaniu tych samych danych na kartę nowego Klienta , które istnieją w systemie program po zapisie nowego Klienta z taką samą nazwą dodaje numer porządkowy w nawiasie (1).
Przykład: Klient (1).
Nie chcemy jednak naszym blokować Klientom tej możliwości.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

podstawa prawna zwolnienia pytanie Rozwiązane

dzien dobry
gdzie ustawic w programie zeby wpisywala sie podstawa prawna zwolnienia z podatku vat?
teraz wpisuje się błędna
faktury są generowane automatycznie przez API podlaczone do sklepu internetowego


anonim 2020-03-24 10:33 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Przesłałem pytanie na podstawie Państwa zgłoszenia do działu programistów w celu konsultacji. Gdy tylko otrzymam odpowiedź niezwłocznie Państwa powiadomię.

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji, 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam
Sprzedaję na Allegro i korzystam z Baselinker. Na chwilę obecną wystawiam faktury zamiast paragonów, bo nie przekroczyłem 20.000 obrotu. Mam Pytanie bo na fakturach nie uzupełnia mi się z automatu miejsce wystawienia faktury oraz przyczyna zwolnienia (nie przekroczenie 200.000 zł) jak to zmienić żebym nie musiał każdej faktury edytować, bo zajmuje to czas.
Pozdrawiam
I oczekuję na pomoc.


anonim 2020-03-24 00:19 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
To Baselinker wymusza na systemie Fakturownia wystawienie dokumentu, więc ustawienie powinno być w ich integracji.
Na koncie można ustawić domyślną stawke Vat jako "zw" w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty > Domyślny % podatku oraz zaznaczyć checkbox przy Wybór podstawy zastosowania stawki zw (zwolnione z opodatkowania) na fakturze z określeniem podstawy zastosowania.
Przesyłam artykuł:
https://pomoc.fakturownia.pl/4584423-Faktura-ze-stawka-ZW-z-okresleniem-postawy-zwolnienia-z-podatku-VAT

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Backup lub automatyczny eksport pytanie Rozwiązane

1) Chciałbym się dowiedzieć jak jest rozwiązana sprawa odzyskiwania danych z backupu.
Czy jest taka w ogóle możliwość, co trzeba zrobić i na jakie przeszkody natrafię ?

2) Druga sprawa dotycząca eksportu dokumentów i innych danych.
Czy byłoby możliwe wywołanie automatycznego eksportu?:
- dla wybranego zakresu danych (dokumenty, towary, kontrahenci
- o określonym czasie (np. co godzinę, raz dziennie, raz na miesiąc)

Powyższe znacznie by ułatwiło i zautomatyzowało pracę


anonim 2020-03-23 15:46 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
odpowiadam na pytania:
1) automatyczny backu danych kont na serwerach tworzy się co godzinę i w momencie gdy mielibyśmy problemy z płynnością danych lub utracilibyśmy dostęp do nich w wyniku przypadku losowego, dane z serwerów można odzyskać z takich backupów.
Nie są one jednak przeznaczone bezpośrednio do użytku dla Klientów serwisu.
2) Eksport danych z zakładek takich jak: Klienci, Produkty, dokumenty księgowe i nieksięgowe jest możliwy do uzyskania tylko i wyłącznie poprzez ręczną ingerencje Użytkownika w czasie rzeczywistym.
W systemie nie ma przewidzianego mechanizmu zlecania eksportu danych o danej porze, w danej dacie.
Nie przewidujemy też na ten moment dodania tego typu rozwiązań.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Proszę o dodanie segregowania klientów po miejscowości. Na pewno wszystkim to się przyda ;) Pozdrawiam KOCH OPTICAL


anonim 2020-03-22 11:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

POWAZNY PROBLEM Z FAKTUROWNIA błąd Rozwiązane

Od dluzszego czasu mamy problem z wystawianiem tego samego towaru tylko w 2 roznych stawkach podatkowych
drukarka wyzuca nam blad, ale bld naa 100% ochodzi fakturowni

kontaktowalismy sie wiele razy telefonicznie i nikt nie byl nam w stanie pomoc , zastanawiamy sie czy nie przejsc do innej konkurencyjnej firmy ale jescze chcemy oficjalnie poprosic o pomoc

Przyklad problemu:
Na magazyn wprowadzamy towar KLOCKI HAMULCOWE AUDI---2SZT
-Sprzedaz do klienta z Polski 23% stawka VAT , drugi zestaw do Norwegii stawka 0% i juz nie pojdzie ....

musmy kombinoac i rozbija to na 2 osobne pozycje w magazynie ale robi sie bałagan to nie jest żadne rozwiazanie.. Liczymy na pomoc


anonim 2020-03-21 23:06 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Witam,
niestety nie jest to problem modułu fiskalnego, ani przystosowana integrowanego serwisu Fakturownia.
Problem z drukowaniem danego produktu o dane nazwie z więcej niż jedną stawką podatku leży po stronie pamięci podręcznej drukarki. Drukarka drukując na jednej stawce podatku zapamiętuje nazwę produktu i wybraną stawkę podatku.
W momencie gdy moduł przekazuje do drukarki zlecenie drukowania paragonu, drukarka odpowiada błędem.
Rozwiązaniem, które można zastosować jest dodanie podobnego produktu w systemie o nieco innej nazwie z kolejną stawką podatku.
Rozwiązanie po stronie drukarki, to reset pamięci podręcznej drukarki. Pierwszy wydruk produktu z inną stawką prawdopodobnie spowoduje zapamiętanie nazwy produktu i innej stawki podatku.
W tym celu proszę o kontakt z serwisantem urządzenia fiskalnego.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Witam,

proszę o dodanie opcji wyszukiwania produktów w katalogu po kodzie producenta. To samo dotyczy tworzenia faktur zakupowych wyszukuje produkty po nazwie , ean'ie lub kodzie produktu. Często bywa tak że kod i nazwa produkty u producenta jest inna niż w fakturowni.


anonim 2020-03-20 14:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,

dlaczego nie działa wyszukiwanie produktów po kodzie producenta ?

Pozdrawiam


anonim 2020-03-20 09:52 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,
ma Pan na myśli rubrykę na karcie produkty "Kod u dostawcy"?
To rubryka czysto informacyjna, nie służy do posługiwania się nią w systemie.
Kody przewidziane do wyszukiwania w systemie z karty produktu to: kod produktu, kod EAN.
Wyszukać produkt na liście produktów można też po rubryce "Kod księgowy (sprzedaż)".
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Wystawiłam zamówienie, następnie fakturę zaliczkową do tego zamówienia i klient wpłacił drugą zaliczkę, wystawiając fakturę zaliczkową drugą nie ukazało się w powiązaniach to zamówienie.


anonim 2020-03-20 07:41 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
powiązanie pierwszej i drugiej faktury zaliczkowej z zamówieniem tworzy się, jeżeli wystawiona zostanie z podglądu zamówienia (Więcej opcji>Wystaw zaliczkową).
W podglądzie zamówienia pod podglądem wydruku będzie wtedy można zobaczyć faktury wygenerowane z dokumentu, a system będzie zliczał zaliczki prowadząc pozostałą do zapłaty kwotę.
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Taki problem, jak wyłączyć automatyczne nadpisywanie numeru FV sprzedażowej, gdy edytuje wystawiona FV w zakresie daty sprzedaży? Np. zamiast wstawić z datą 21.02.2020, chce zmienić na 22.02.2020 i fakturowania automatycznie wstawia nowy numer FV (następny).


anonim 2020-03-19 10:19 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na moim koncie testowym nie mogę odtworzyć powyższej sytuacji - przy edytowaniu faktury numer zostaje ten sam.
Proszę o przesłanie numeru dokumentu, na którym pojawił się problem na info@fakturownia.pl
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

miesięczne faktury sugestia Rozwiązane

Podczas zawierania umowy na nowy telefon obiecano mi przysyłać regularnie co miesiąc e-fakturę.14 dnia każdego miesiąca kończy się okres płatności ,no i niestety,muszę sama wysyłać przypuszczalną kwotę zgodnie z zawartą wcześniej umową i wtedy dopiero otrzymuję korektę błędnie wysłanej kwoty do poprawki..Dzisiaj jest już 19 dzień miesiąca i e-faktury brak na podanym adresie.Gdy chcę sama fakturę poszukać na podanych stronach to jest to niemożliwe ze względu na odrzucanie adresu logowania.


anonim 2020-03-19 02:58 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
obawiam się, że to pomyłka nie zajmujemy się abonamentami telefonicznymi.
Nasz serwis służy do założenia konta, z którego można wystawia faktury dla swoich Klientów.
Proszę o odnalezienie poprawnego adresata korespondencji.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

błędna płatność błąd Rozwiązane

Dzień dobry chciałem opłacić konto standard w kwocie około 6,00 zł sądziłem że system podstawił mi właśnie tą kwotę do automatycznego przelewu lecz po dokonaniu płatności okazało się że jest to opłata za cały rok. Serdecznie proszę o anulowanie mojej płatności. Nie jestem e stanie w tym czasie ponieść takiego kosztu. Liczę na zrozumienie. Pozdrawiam Jarosław Cichosz


anonim 2020-03-18 11:45 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,

Poproszę o podanie numeru Faktury VAT za abonament. W odpowiedzi prześle fakturę korygującą do 0, oraz proformę na wybraną przez Pana ilość miesięcy. 

Podrawiam,
Daniel

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Badawczość i Rozwój sugestia Rozwiązane

Sprawę zgłaszałem już przed rokiem i wtedy dowiedziałem się, że nie jest to najważniejsze. Pewnie nie, w końcu i tak jesteśmy za Mongolią.
Ale jednak jeśli w Waszej KPiR jest rubryka BiR to można by chyba umożliwić wprowadzanie kwot do tej rubryki. Rozumiem, że sumowanie tych kwot może przekraczać możliwości Waszych programistów, ale może skorzystajcie ze wsparcia finansowaniem BiR ?
Pozdrawiam
Norbert


anonim 2020-03-17 20:32 1 komentarz
Odpowiedź główna

Szanowny Panie Norbercie,
proszę być spokojnym aktualizacja systemu w tym zakresie nie zależy od kompetencji programistów, którzy go tworzą.
Tak jak wspomniałem wcześniej na ten moment nie mamy możliwości przypisania odpowiedniego rodzaju wydatku, tak żeby dane wpisały się w kolumnę 16 i 17.
Oczywiście ma Pan rację, że skoro podajemy pełny KPiR z tymi danymi, to logiczne jest że program powinien wyliczać wartości w tej kolumnie.
Proszę mi wierzyć ,że obecnie trwają pracę nad poprawieniem funkcjonalności "Księgowość online" oraz dostosowania raportów z tej funkcjonalności do ich użyteczności na potrzeby działalności gospodarczej.
Niestety obecnie nie jestem Panu w stanie podać konkretnego terminu realizacji.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

faktury anuowane pytanie Nowe

Dzień dobry
W dobie kryzysu klienci z wystawionymi fakturami rezygnują mi z zamówień. Jak faktury które zostały przekazane do księgowości do anulowania lub korekty usunąć z listy aby nie wpływały na raporty? Przecież takiej faktury chyba nie mogę usunąć?


anonim 2020-03-16 19:23 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry.

Dziękujemy za skorzystanie z naszej pomocy.

Faktur nie powinno się usuwać.
Jakie raporty ma Pan/Pani na myśli?
Proszę zapytać księgowości jak prawidłowo od strony księgowej powinno to się odbywać.

W przypadku dalszych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Michał

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Lista wystawiony faktur pytanie Rozwiązane

Witam,
dlaczego w wykazie wystawionych faktur w pozycji Data płatności dla faktur o statucie Wystawiona nie wyświetlaja się daty ? Czy można zmienic ustawienie ? Pozdrawiam AG


anonim 2020-03-14 12:40 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Pole pozostaje puste, gdyż faktura wystawiona nie jest w systemie oznaczona jako opłacona. Jak zmieni Pan status na opłacona - data płatności zostanie uzupełniona o dzień, w którym zmieni się status na opłacona w systemie.
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »