0 głosów

witam sugestia Nowe

jak dodać kod od polecającego?


anonim 2020-08-06 19:32 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

problem sugestia Nowe

Dzień dobry nie mogę znaleźć w programie zakładki do wystawienia duplikatu faktury nie wiem jak to zrobić aby w księgowości wszystko było w porządku? Czy mogę liczyć na jakąś pomoc?


anonim 2020-08-05 10:04 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
W systemie można wystawić duplikat faktury.
Przesyłam instrukcje jak można to zrobić:
https://pomoc.fakturownia.pl/140868-Wystawianie-duplikatu-faktury

Pozdrawiam,
Łukasz

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

GTU nowy wymóg pytanie Rozwiązane

Witam
czy z racji tego że od 1.10.2020 wchodzi nowy wymóg umieszczania GTU czy będą państwo wprowadzać jakąś rubryke dotyczącą GTU na fakturze ? najlepiej aby ta rubryka była na stałe przypisana do produktu. tj Tworze produkt deklaruję cene nazwe i kod gtu. i zapisuje. potem jak wybiore go na FV to samo się uzupełnia?
Pytam ponieważ wiele księgowych będzie potrzebowało opisu GTU na fakturze gdyż to ułatwi im prace. a skoro można to zrobić automatycznie to dlaczego nie.


anonim 2020-08-04 21:32 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
ze wstępnych informacji od deweloperów wiemy, że w systemie zostanie przygotowane specjalne pole na prowadzenie kodu GTU dla określonego produktu. Oznaczenie GTU będzie też zależało od rodzaju transakcji. Kod ma być widoczny w pliku JPK, ale ministerialne przepisy wskazują na to, że kod nie będzie przeznaczony do wpisywania go na dokumencie księgowym (fakturze). Oczywiście do 1 października Ministerstwo Finansów może jeszcze te informacje zaktualizować. Zachęcam do śledzenia stron rządowych w tym temacie: https://www.podatki.gov.pl/jednolity-plik-kontrolny/jpk-vat-z-deklaracja/faq-jpk-vat-z-deklaracja/
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

witam,

dlaczego nie widać sumy obrotu rocznego/miesięcznego ? była taka opcja i już nie ma :(??


anonim 2020-08-03 18:33 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w którym miejscu była taka opcja, a teraz już jej nie ma? Jeśli mowa o podsumowaniu na głównej stronie po zalogowaniu się, funkcja nie zniknęła, podsumowanie jest cały czas widoczne po zalogowaniu się. Proszę się upewnić, że nie właczył Pan ograniczenia w ustawienia -> ustawienia konta -> Konfiguracja -> Raporty, wtedy podsumowanie widoczne jest dopiero po rozwinięciu.

https://pomoc.fakturownia.pl/22548105-Ograniczenie-ukrywanie-widocznosci-statystyk-sprzedazy-dla-Uzytkownikow

Pozdrawiam,
Kacper Seta

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Waga na fakturze pytanie Nowe

Dzień dobry.
Chciałbym dodać na fakturę 2 kolumny "Waga Netto" oraz "Waga Brutto".
Czytając forum i instrukcję umieszczone na stronie, znalazłem opcję dodania 1 nowej kolumny.
Czy da się dodać drugą?
Jeżeli nie to czy da się dodać nową kolumnę posiadając opcję edytowania szablonu?
Jeżeli tak to jak?


anonim 2020-08-02 19:05 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry.

Dziękujemy za skorzystanie z naszej pomocy.

Nie ma możliwości dodania drugiej dodatkowej kolumny w pozycjach na fakturze.
Można przygotować własny szablon faktury, proszę zapoznać się z artykułem:

https://pomoc.fakturownia.pl/159139-Jak-przygotowac-wlasny-szablon-faktury-

W przypadku dalszych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Michał

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

JPK - faktury - błędy - PILNE błąd Rozwiązane

Korzystając z programu FAKTUROWNIA do ewidencjonowania naszej sprzedaży zaniepokoiła nas sprawa generowania miesięcznych plików JPK.

W przypadku faktur sprzedaży towarów w danym m-cu wystawianych do 15 następnego miesiąca program nie uwzględnia tych faktur w rejestrach VAT i JPK-ach m-ca sprzedaży. Nie są one również widoczne w rejestrach i plikach JPK miesiąca wystawienia faktur.

Aby faktury były widoczne w rejestrach VAT i plikach JKP należy sporządzić korekty do poprzednich m-cy. Nadmieniam, iż obowiązek VAT powstaje w miesiącu sprzedaży towarów i w tym miesiącu faktury powinny być widoczne.

Błąd systemu powoduje, iż co miesiąc pierwotna deklaracja VAT wykazuje zaniżona kwotę podatku VAT podlegającego wpłacie na konto Urzędu Skarbowego. Sytuacja ta naraża nas na konsekwencje finansowe w postaci odsetek budżetowych, a w dłuższej perspektywie na mandat karno- skarbowy.

Biorąc pod uwagę powyższe prosimy o wyjaśnienie sytuacji.


anonim 2020-07-30 21:10 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,
proszę o przykład faktury, która ma poprawną datę sprzedaży a mimo to nie klasyfikuje się do stworzonego JPK w danym miesiącu:https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-. Proszę też o podanie miesiąca tworzenia raportu JPK. Rozumiem, że ma Pan an myśli JPK_VAT?
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Raport CDN w walucie obcej pytanie Rozwiązane

Dzień dobry,

bardzo proszę o informację, jak można zrobić zestawienie/plik w formacie CDN Optima tylko w walucie euro.
Nie chcę, żeby plik był przeliczony, tylko w podstawowych walutach obcych.

Pozdrawiam
Sandra Łukowiak


anonim 2020-07-30 09:31 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
na liście faktur w lewym górnym rogu wybierany w rubryce "typ dokumentu" opcję "Faktura walutowa" i za pomocą przycisku "Szukaj" filtrujemy same faktury walutowe z listy.
Następnie wybieramy w prawym górnym rogu przycisk "Eksport/Wydruki" oraz Eksport do CDN Optima.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,
Czy jest możliwość dopłacenia do aktualnego pakietu tylko i wyłącznie za dostępność funkcji "Wyłącz graficzny szablon e-maili".
Wrzucenie tej funkcjonalności w pakiet PRO uważam za rażące nadużycie.
Aktualnie nie ma możliwości wysłania zwykłego maila bez publikacji dodatków, linków, opisów i logo Fakturowni. Krótko mówiąc przymusowa reklama Fakturowni dla kontrahentów Państwa klienta, który przecież płaci abonament stosowny do swoich potrzeb. Zrozumiałbym w pakiecie darmowym, ale płatnym...
W ramach mojej działalności, przy wystawianiu ok 7 faktur miesięcznie, do prawie tych samych odbiorców, głównie prywatnych, Państwo żadnej wymiernej korzyści z reklamy Fakturowni nie zyskacie. Ja za to, przy wyłączeniu graficznego szablonu zyskam pełną wygodę i zadowolenie z możliwości korzystania z tej funkcjonalności w Fakturowni. Aktualnie nie mogę korzystać z wysyłania maili w takiej postaci, a nie mam też żadnej innej potrzeby zmiany pakietu na wyższy, tym bardziej PRO.
Zastanawiam się nad przedłużeniem abonamentu na kolejny rok i biorę pod uwagę dopłatę do uruchomienia tej opcji.
Liczę na konstruktywną propozycję.
Dziękuję
Paweł


anonim 2020-07-29 23:31 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam chciałem zasugerować modyfikacje która usprawni pracę każdego korzystającego z fakturowni. W miejscu przychody / wszytskie ksiegowe dobrze by było po wybraniu okresu np. ostatnie 30 dni aby na końcu ostatniej zakładki była pokazana suma z tegoż okresu a nie tylko suma dokumentów wyświetlanych na ostatniej karcie.


anonim 2020-07-28 18:39 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

 

 


 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Szablon domyślny problem błąd Rozwiązane

Witam, mam szablon domyślny "default", a przy każdej fakturze wskakuje mi plain black i muszę ręcznie zmieniać. Mogę prosić o pomoc?


anonim 2020-07-27 22:07 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
Proszę wejść w Ustawienia>Dane firmy - tam kliknąć w nazwę firmy, by edytować ustawienia działu i w ustawieniach działu proszę wybrać pożądany szablon i zapisać zmiany.
Po tej operacji faktury będą się wystawiały na wybranym szablonie.
Pozdrawiam,
Marcin

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Faktury cykliczne - znacznik rok sugestia Rozwiązane

Wśród znaczników okresów na fakturach cyklicznych powinna być możliwość ustawienia znacznika rok na rok do przodu.
Chodzi o to, by użytkownik nie był zaskoczony, że abonament na rok to np. 15.04.2020 do 14.04.2021, a nie włącznie z 15-tym, jak większość interpretuje. Brak znacznika {{year+1}}, {{year+2}}, {{year+3}} itp.


anonim 2020-07-27 10:54 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
zgadza się w systemie nie ma parametrów {{year+1}}, {{year+2}}, {{year+3}}, mamy za to {{next_year}} {{previous_year}}.
W przypadku abonamentu za rok od 15 kwietnia 2020 do 14 kwietnia 2021 należy ustawić parametry następująco:
abonament za rok 15 {{month}} {{year}} -14 {{month}} i {{next_year}}.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja sugestia Rozwiązane

Próbuję zintegrować Fakturownię z Baselinker. Cały czas mam informację, że podaję niewłaściwe API. Próbowałem wiele razy.


anonim 2020-07-27 07:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękuje za przesłanie wiadomości. Z programu fakturownia.pl mogą Państwo uzyskać API Token w zakładce Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje > API Token.

Token można uzyskać z prefiksem jak i bez. Proszę zapoznać się w swojej integracji jaki wymagany jest przez Państwa integrację. 

Proszę również sprawdzić po czym Państwa integracja rozpoznaje konto. Czy jest to prefiks konta czy też inny identyfikator np. adres mailowy. 

Prefiks konta, można uzyskać po zalogowaniu do konta, patrząc na adres strony www, nazwa przed .fakutorwnia.pl jest prefiksem konta. Prefiks będzie również widoczny po wygenerowaniu API tokenu z prefiksem na końcu po znaku \.

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/150728-Skad-wziac-kod-autoryzacyjny-API-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

bdo sugestia Rozwiązane

prosze napisac gdzie sie wpisuje dbo


anonim 2020-07-24 20:17 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
 
W systemie jest możliwość dodania dodatkowego pola np o nazwie BDO w kilku miejscach na formularzu faktury. 

Poniżej przesyłam instrukcję do 3 różnych sposobów dodania numeru BDO: https://pomoc.fakturownia.pl/58636650-Dodawanie-na-stale-numeru-BDO-na-fakturze

Podobnie jest z numerem KRS, do wprowadzenia tego pola można użyć tych samych pól co powyżej.

 
Pozdrawiam
Jarosław Warowny

--
Jarosław Warowny
Specjalista ds. Obsługi Technicznej Klienta +48 22 599 4019   jarek@fakturownia.pl
fakturownia.pl linkedin   facebook   twitter

 
--

Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl

Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
 


 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Proszę wziąć pod uwagę dodanie w polu Uwagi ( faktury VAT)aby wyświetlała się do jakiej proformy jest zrobiona.
Czyli Z proformy robimy fakturę vat. W uwagach odrazy się wyświetla uwaga z jakiej proformy pochodzi .
Bardzo ułatwi to pracę.


anonim 2020-07-20 13:57 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymywaliśmy już takie zapytania od Użytkowników, efektem czego jest zgłoszenie do programistów. Obecnie zgłoszenie oczekuje na kolejce zadań do realizacji.
Jak tylko zaktualizujemy ten aspekt systemu poinformujemy Państwa w comiesięcznym zestawieniu nowych funkcji i aktualizacji.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
w związku ze sposobem zaczytywania plików z banków przydatna byłaby mozliwość improtu wielu plików na raz.
Obecnie posiadamy kilka działów z kilkoma podkontami. Dla każdego konta eksportujemy osobno dla każdej waluty.
Importy robimy codziennie lub co kilka dni. Sam proces importu to również przeklikiwanie:

Import -> wybierz plik -> dalej -> przejrzyj dane -> importuj dane -> kliknij "OK" -> kliknij Gotowe

Mnóstwo zbędnych kliknięć nawet na pojedynczym procesie importu.
Zamiast importować kilkanaście/kilkadziesiąt plików banku po kolei możnabyłoby przyspieszyć ten proces. Tym bardziej, że każdy plik importu można indywidualnie przejrzeć i przypisać zaimportowane dane.


anonim 2020-07-20 11:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Witam,

Dziękujemy za sugestię, zostanie ona przekazana do naszego działu rozwoju produktu. Jeżeli dana sugestia zbierze więcej głosów, to na pewno zostanie wdrożona do systemu wcześniej. Dlatego zachęcam do głosowania na przekazywane sugestie na naszym forum.

Pozdrawiam,
Daniel

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam muszę wystawić fakturę sprzedaźy na dwóch nabywców jak mogę to zrobić?


anonim 2020-07-16 18:55 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
nie ma możliwości wystawienia faktury na 2 Nabywców. Można natomiat dodać na fakturzę odbiorcę, lub wykorzystać pole "inny adres korespondencyjny", które można nazwać dowolnie. Przesyłam instrukcje:
https://pomoc.fakturownia.pl/2052313-Odbiorca-inny-niz-adres-korespondencyjny
https://pomoc.fakturownia.pl/7475280-Dodawanie-Odbiorcow-polaczonych-z-Nabywca-w-systemie-

Pozdrawiam,
Kacper Seta

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Integracja z programem KAPER sugestia Rozwiązane

Znacznie ułatwi to pracę biurom, które korzystają z programu KAPER, aktualnie jest tylko comarch i symfonia.


anonim 2020-07-16 10:47 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

 

 


 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

dzień dobry
od 1 lipca mamy zmienione stawki VAT z 19% na 16% . w czerwcu wystawiliśmy faktury zaliczkowe na stawce 19% a końcowe mamy wystawić na 16% kwotę pozostałą do zapłaty. Polegliśmy - pomóżcie


anonim 2020-07-15 17:45 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
najbezpieczniej będzie skorzystać z porady księgowego.
W momencie gdy uzyskacie Państwo konkretne wytyczne dotyczące wystawienia faktury końcowej w tym przypadku spróbujemy pomóc od strony technicznej w systemie.
Pozdrawiam,
Instrukcja jak wystawić fakturę końcową do faktury zaliczkowej znajduje się pod adresem: https://pomoc.fakturownia.pl/3682977-Wystawienie-faktury-koncowej-z-faktury-zaliczkowej-powiazanej-z-zamowieniem-.
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Proponuję, aby własne ustawienia w raportach były zapisywane dla danego konta użytkownika, i aby następnym razem, gdy wchodzi się w dany raport, wyświetlanie odpowiadało wcześniej określonym preferencjom (tak jak to już jest obecnie, jeśli chodzi np. o wyświetlanie konkretnych informacji o fakturach).
Np. gdy w zakładce "Raporty -> Wykresy" zmienię sobie okres wyświetlania na okres od początku roku i kwoty z brutto na netto, chciałabym, aby następnym razem, gdy wejdę w tę zakładkę, wyświetlało mi właśnie taką tabelkę (zamiast zmieniać to ręcznie za każdym razem).

Ponadto, na stronie głównej zamiast przychodu brutto mogłaby też być możliwość ustawienia przychodu netto.


anonim 2020-07-14 18:35 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.

Możliwość wyświetlanie raportu od przychodu netto jest dostępna w programie wchodząc w zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Raporty > Domyślne kwoty 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

 

 


 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

witam
co jeśli zawieszam działalność firmy na jakiś czas, czy nie płacę wtedy i co z moją bazą danych ?


anonim 2020-07-14 11:13 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
baza danych nie jest przez Fakturownię usuwana, jeśli użytkownik nie usunie dokumentów / konta samodzielnie, dane będą zawsze dostępne, nawet przy nieopłaconym koncie.
Jeśli Klient nie przełuży abonamentu, zostanie zablokowana możliwość wystawiania nowych dokumentów do momentu opłacenia danego abonamentu ponownie, lub wyłączenia wszystkich funkcji z planów płatnych i przejścia na plan Micro. Dostęp do danych i możliwość wyeksportowania ich do np. pliku XLS będzie wciąż możliwe, również przy nieopłaconych koncie.

Pozdrawiam,
Kacper Seta

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

FAKTURA pytanie Nowe

Dzień dobry,
zapłaciłam za usługe fakturowni abonamemt za 1 rok gdzie znajde fakture


anonim 2020-07-10 20:27 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
faktury za abonament wysyłąne są automatycznie po zaksięgowaniu płatności. Po zaksięgowaniu płatności dostępne są one też w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Zobacz swoje faktury za abonament.
https://pomoc.fakturownia.pl/2895047-Faktury-za-abonament-w-Fakturownia-pl-gdzie-je-znalezc-

Pozdrawiam,
Kacper Seta

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Eksport do ERP Optima sugestia Rozwiązane

Dzień dobry. Czy przewidują Państwo opcję dostosowania eksportu do ERP Optima? Eksport do CDN Optima działa, ale przy imporcie kontrahenci są dublowani. Czy wiedzą Państwo jak ten problem można rozwiązać? Jeśli w bazie ERP Optima istnieje już kontrahent, który jest na wyeksportowanej liście, to program przy imporcie i tak utworzy nowego kontrahenta. Chciałbym, aby faktura była dopisana do istniejącego.


anonim 2020-07-10 14:26 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w przypadku eksportu do programu firmy Comarch czyli
ERP Optima pasującym plikiem jest plik xml z JPK_VAT w najnowszej strukturze, który można wyeksportować z naszego systemu: https://pomoc.fakturownia.pl/5311362-Jednolity-Plik-Kontrolny-VAT-JPK-VAT-.
Jest to plik o ściśle ustalonej strukturze przez ministerstwo finansów, stad nie planujemy własnej modyfikacji pod kątem ERP Optima.
Niestety ciężko pomóc w tej sprawie, gdyż Kontrahenci dublują się już przy imporcie już na poziomie programu Optima.
Próbowali Państwo kontaktować się z Obsługą Klienta Optimy w celu rozwiązania tego problemu?
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Płatności PAYU - automatyzacja pytanie Rozwiązane

Witam,

Skonfigurowane mam proformy z PAYU, płatności działają, ale nie są automatycznie odznaczane w fakturowni jako opłacone. Nie idzie też wywołanie RESTa który mam ustawiony. Pytanie: czy fakturownia w ogóle obsługuje feedbacki o opłaceniu zamówienia czy trzeba to ogarniać samemu ?


anonim 2020-07-10 12:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
tak Fakturownia obsługuje zmianę statusu faktury, z tym ze jeżeli chodzi o wywołanie API to do zmiany statusu potrzebne jest osobne wywołanie.
Rozumiem, że dane z zakładki Ustawienia> Płatności Online> Dostawcy płatności>Pay U jest poprawnie ustawione?
Pozdrawiam,
Piotr

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

na dziś mogę tylko wystawić 3 faktury w miesiącu a będę wystawiał 6


anonim 2020-07-10 07:22 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
należy więc opłacić któryś z abonamentów. W każdym abonamencie płatnym nie ma już limitu wystawianych dokumentów, plany abonamentowe różnią się dostępnymi funkcjonalnościami i ceną. Porównanie i ceny abonamentów:
https://fakturownia.pl/cennik

Abonament można opłacić przechodząc w Ustawienia -> Ustawienia konta.

Pozdrawiam,
Kacper Seta

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Dzień dobry,
Jak mogę wydrukować/zapisać Aktywności związane z dokumentem razem z fakturą aby było to czytelne?
Czy jest możliwość zbiorczego drukowania faktur z przypisanymi aktywnościami?

Pzdr.
Paweł


anonim 2020-07-09 20:09 1 komentarz
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
niestety nie ma możliwości wydruku faktur wraz z aktywnościami, można jedynie zrobić zrzut ekranu aktywności i wydrukować zapisany plik ze zrzutem ekranu.

Pozdrawiam,
Kacper Seta

Zgłoś naruszenie zasad więcej »