0 głosów

NIE DZIAŁA Import klientów błąd Duplikat

Próbuję zaktualizować pole telefon u swoich klientów. Ręce opadają - export z fakturowni jest w formacie XLS, ale import już tylko w CSV i mimo użycia 'template' pobranego ze strony import NIE DZIAŁA !!! Nie ma opisu błędu dlaczego - po prostu wczytanych rekordów 2 zakualizowanych 0. Brakuje opisu co oznaczają opcje wyświetlane w czasie importu. Proszę o informację na maila. Dziękuję.

anonim 2024-05-17 19:42
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

do Fakturowni można importować Klientów za pomocą plików w różnych rozszerzeniach: .XLS,.XLSX (Excel), .TXT, .CSV, .TSV

Proszę o podanie ID Konta, udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a także wskazanie daty i godziny dokonania nieudanego importu Klientów. Po otrzymaniu danych, przeanalizuję Państwa zgłoszenie.

Proszę również o informację, co dokładnie chcieliby Państwo osiągnąć w systemie? Nie ma możliwości importowania jedynie pola telefon. Importując dane Klienta, zostanie utworzona karta Klienta, zawierająca wszystkie dane, które znajdą się w pliku. 

Pozdrawiam 
Sandra

Komentarze

sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Dzień dobry, 

do Fakturowni można importować Klientów za pomocą plików w różnych rozszerzeniach: .XLS,.XLSX (Excel), .TXT, .CSV, .TSV

Proszę o podanie ID Konta, udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a także wskazanie daty i godziny dokonania nieudanego importu Klientów. Po otrzymaniu danych, przeanalizuję Państwa zgłoszenie.

Proszę również o informację, co dokładnie chcieliby Państwo osiągnąć w systemie? Nie ma możliwości importowania jedynie pola telefon. Importując dane Klienta, zostanie utworzona karta Klienta, zawierająca wszystkie dane, które znajdą się w pliku. 

Pozdrawiam 
Sandra


2024-05-21 16:42


Avatar sugester medium
anonim
Image
Dzień Dobry
Mamy w fakturowni bazę klientów wraz ze zdefiniowanymi płatnościami cyklicznymi.
Pojawiła się potrzeba aktualizacji pola Telefon dla wszystkich - więc postanowiłem użyć importu.
Excel (zrobiłem export klientów) się NIE WCZYTYWAŁ poprawnie. Ściągnąłem template (obok przycisku Importuj) i uzupełniłem jedną linię wg schematu.
Przy próbie importu pojawiło się okno wskazujące mapowanie - zaznaczyłem Klucz jako ID klienta a następnie pole Telefon jako jedyne które chciałem zaktualizować - po wykonaniu tej operacji NIC się nie wydarzyło.
Gdy zaimportowałem ten sam plik, ale nie z opcji " " tylko " " wówczas utworzył się nowy klient z dopiskiem (1) identyczny z poprzednim. Niestety taka sytuacja nas nie satysfakcjonuje ponieważ dubluje mi klientów w bazie a co więcej musiałbym przerobić kilkadziesiąt faktur cyklicznych.

Import jest w pliku:
image.png
Proszę o kontakt poprzez WhatsApp - jestem za granicą i mam wyłączony telefon - WhatsApp odbieram na komputerze i mogę od razu udostępnić ekran oraz zademonstrować problem.
Dziękuję,
Mariusz .



Pozdrawiam /Regards
Mariusz (Mario) Miłobędzki
phone (+48) 516 46 72 46


On Tue, 21 May 2024 at 15:42, Helpdesk | Fakturownia.pl <helpdesk@fakturownia.pl> wrote:

Dzień dobry, 

do Fakturowni można importować Klientów za pomocą plików w różnych rozszerzeniach: .XLS,.XLSX (Excel), .TXT, .CSV, .TSV

Proszę o podanie ID Konta, udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a także wskazanie daty i godziny dokonania nieudanego importu Klientów. Po otrzymaniu danych, przeanalizuję Państwa zgłoszenie.

Proszę również o informację, co dokładnie chcieliby Państwo osiągnąć w systemie? Nie ma możliwości importowania jedynie pola telefon. Importując dane Klienta, zostanie utworzona karta Klienta, zawierająca wszystkie dane, które znajdą się w pliku. 

Pozdrawiam 
Sandra




Link do posta: NIE DZIAŁA Import klientów

Dodał: sandrag --
powered by Sugester.pl

2024-05-21 17:19


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry, 

dziękuję za udzielenie szczegółowych informacji. 

Ponownie proszę o udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a po udzieleniu dostępu, proszę o informację zwrotną. Przeanalizuje zgłoszenie na Pana koncie i udzielę informacji na temat tego jak postąpić, aby osiągnąć zamierzony efekt. 

Ogólnie rzecz ujmując, aby zaktualizować numer telefonu Klienta, należy przygotować plik z pozycją wskazującą danego Klienta w bazie oraz z pozycją, która ma zostać zaktualizowana. Proponuję aby w pliku umieścił Pan nazwę skróconą Klienta (nazwa musi być identyczna jak ta w karcie Klienta, istotne są również znaki interpunkcyjne) oraz nowy numer telefonu. Następnie należy kliknąć Ustawienia > Import > Importuj Klientów, wybrać utworzony plik i kliknąć Dalej > Przejrzyj dane i Importuj. Proszę wybrać Aktualizuj pozycje i w kolumnie z nazwą Klienta wybrać "shortcut: Nazwa skrócona (systemowa)", a w kolumnie z numerem telefonu wybrać "mobile_phone: Tel.kom." lub "Phone: Telefon" - w zależności którą pozycje chciałby Pan zaktualizować. W rubryce Klucz należy zaznaczyć nazwę Klienta, w w rubryce Aktualizuj należy wybrać numer telefonu, następnie kliknąć Importuj dane > Ok > Gotowe. Po takim działaniu, numery telefonów Klientów zostaną zaktualizowane. 
 
Zachęcam do zapoznania się z artykułem dostępnym w linku
 
Pozdrawiam
Sandra Glajzner

--
Sandra Glajzner
e-mail: helpdesk@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl

---
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: https://sugester.fakturownia.pl

---
Bądź na bieżąco dzięki:
Twitter: https://twitter.com/fakturownia
Facebook: https://facebook.com/fakturownia


Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
 



Dzień Dobry
Mamy w fakturowni bazę klientów wraz ze zdefiniowanymi płatnościami cyklicznymi.
Pojawiła się potrzeba aktualizacji pola Telefon dla wszystkich - więc postanowiłem użyć importu.
Excel (zrobiłem export klientów) się NIE WCZYTYWAŁ poprawnie. Ściągnąłem template (obok przycisku Importuj) i uzupełniłem jedną linię wg schematu.
Przy próbie importu pojawiło się okno wskazujące mapowanie - zaznaczyłem Klucz jako ID klienta a następnie pole Telefon jako jedyne które chciałem zaktualizować - po wykonaniu tej operacji NIC się nie wydarzyło.
Gdy zaimportowałem ten sam plik, ale nie z opcji " " tylko " " wówczas utworzył się nowy klient z dopiskiem (1) identyczny z poprzednim. Niestety taka sytuacja nas nie satysfakcjonuje ponieważ dubluje mi klientów w bazie a co więcej musiałbym przerobić kilkadziesiąt faktur cyklicznych.

Import jest w pliku:
image.png
Proszę o kontakt poprzez WhatsApp - jestem za granicą i mam wyłączony telefon - WhatsApp odbieram na komputerze i mogę od razu udostępnić ekran oraz zademonstrować problem.
Dziękuję,
Mariusz .



Pozdrawiam /Regards
Mariusz (Mario) Miłobędzki
phone (+48) 516 46 72 46


On Tue, 21 May 2024 at 15:42, Helpdesk | Fakturownia.pl <helpdesk@fakturownia.pl> wrote:

Dzień dobry, 

do Fakturowni można importować Klientów za pomocą plików w różnych rozszerzeniach: .XLS,.XLSX (Excel), .TXT, .CSV, .TSV

Proszę o podanie ID Konta, udzielenie czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej według instrukcji, a także wskazanie daty i godziny dokonania nieudanego importu Klientów. Po otrzymaniu danych, przeanalizuję Państwa zgłoszenie.

Proszę również o informację, co dokładnie chcieliby Państwo osiągnąć w systemie? Nie ma możliwości importowania jedynie pola telefon. Importując dane Klienta, zostanie utworzona karta Klienta, zawierająca wszystkie dane, które znajdą się w pliku. 

Pozdrawiam 
Sandra




Link do posta: NIE DZIAŁA Import klientów

Dodał: sandrag --
powered by Sugester.pl

2024-05-22 13:14


Dodaj komentarz