NIE MOŻNA ZACZAĆ NOWEGO IMPOERTU DOPÓKI POPRZEDNI SIĘ NIE ZAKOŃCZY?
CO MAM ZROBIĆ? NIE MAM ŻADNEGO IMPORTU, NIE WIDZĘ GO A NIE MOGĘ POBRAĆ OWEGO :(
POMOC sugestia Duplikat
anonim
2021-06-16 17:17
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękujemy za przesłanie wiadomości. Proszę o informację czy zgłoszenie jest dalej aktualne. Możliwość importu na koncie powinna być już możliwa.
W przypadku gdyby opisana sytuacja dalej występuje na koncie proszę o informację zwrotną podając adres mailowy konta, którego zgłoszenie dotyczy.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Komentarze
jarek
dziękujemy za przesłanie wiadomości. Proszę o informację czy zgłoszenie jest dalej aktualne. Możliwość importu na koncie powinna być już możliwa.
W przypadku gdyby opisana sytuacja dalej występuje na koncie proszę o informację zwrotną podając adres mailowy konta, którego zgłoszenie dotyczy.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2021-06-17 09:38