0 głosów

POMOC sugestia Duplikat

NIE MOŻNA ZACZAĆ NOWEGO IMPOERTU DOPÓKI POPRZEDNI SIĘ NIE ZAKOŃCZY?
CO MAM ZROBIĆ? NIE MAM ŻADNEGO IMPORTU, NIE WIDZĘ GO A NIE MOGĘ POBRAĆ OWEGO :(

anonim 2021-06-16 17:17
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Proszę o informację czy zgłoszenie jest dalej aktualne. Możliwość importu na koncie powinna być już możliwa. 

W przypadku gdyby opisana sytuacja dalej występuje na koncie proszę o informację zwrotną podając adres mailowy konta, którego zgłoszenie dotyczy. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Komentarze

jarek
jarek
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry, 

dziękujemy za przesłanie wiadomości. Proszę o informację czy zgłoszenie jest dalej aktualne. Możliwość importu na koncie powinna być już możliwa. 

W przypadku gdyby opisana sytuacja dalej występuje na koncie proszę o informację zwrotną podając adres mailowy konta, którego zgłoszenie dotyczy. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

2021-06-17 09:38


Dodaj komentarz