Witam
Jeśli mamy ofertę i posaiada status "odrzucona", klient w panelu klienta widzi przycisk "opłać online" a z boku widoczna informacja o odrzuceniu oferty.
Proszę o poprawę tego
Błąd w systemie błąd Rozwiązane
anonim
2020-10-10 12:17
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt oraz proszę o wskazanie danych Klienta, którego Panel widnieje na zrzucie ekranu oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
dziękuję za kontakt oraz proszę o wskazanie danych Klienta, którego Panel widnieje na zrzucie ekranu oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-13 13:09
piotr.wajs
wgraliśmy zmianę do systemu, dzięki której dokument ze statusem "odrzucona" nie może być opłacony z poziomu panelu Klienta.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-21 16:06