Grzecznie nie będzie.
Nie będzie wstępu. Nie będę pisał drugi raz.
Sami sobie wstęp dopowiedzcie.
Jedna ISTOTNA uwaga.
Pole tekstowe (powered by Sugester) w którym właśnie proszę o pomoc to jest kompletna pomyłka.
Poświęciłem 20 minut na napisanie o pomoc, gdzie wszystko jak krew w piach zostało utracone, ponieważ TYLKO kliknąłem kursorem myszy poza polem do wpisywania, lecz WCIĄŻ na waszej stronie.
Pole wraz z wpisanym tekstem bezpowrotnie zostało utracone.
Wierzę, że nie jest to umyślne działanie, natomiast eskalacja złości sięga zenitu, dlatego proszę o poprawienie tego błędu. Gdy ktoś pisze do was o pomoc, jest już wystarczająco zdenerwowany i w przypadku utraty całej prośby o pomoc, przez jedno kliknięcie myszką można się bardziej niż zdenerwować. Niestety dalej tracę czas, a korzystam z fakturowani aby sobie w pracy pomóc.
Treść właściwa,
Przy wprowadzaniu faktur, brakuje numeracji kolumn. Proszę to naprawić. Liczenie kolumn przy wprowadzaniu dziesiątek produktów, nie ułatwia pracy.
Proszę o rozpatrzenie mojej wiadomości i odpisanie na nią wraz z wyczerpującym uzasadnieniem co do działań, które zamierzacie Państwo poczynić.
Następne uwagi pojawią się wkrótce,
Temat w treści wiadomości. Proszę o zapoznanie się i reakcję. błąd Rozwiązane
Dzień dobry,
pozwoli Pan, że na początku nawiąże do właściwego problemu, którego treść kilkukrotnie próbował Pan wpisać.
Przy edycji dokumentu i wpisywaniu wielu pozycji na formularz faktury jak Pan dobrze zauważył nie mamy numerów porządkowych. Dopiero po zapisie dokumentu. Mamy jednak w planach aktualizację tej części systemu w niedalekiej przyszłości, najbliższy przewidywany termin to pierwszy kwartał tego roku. Obecnie konkretniejszego terminu, ani konkretnej informacji nie jestem w stanie napisać gdyż z poziomu obsługi Klienta nie mamy innych informacji na ten temat.
Odnośnie problemu z interfejsem formularz, z którego próbował Pan się kontaktować to korzystam z rozwiązania z serwisu CRM innej firmy i chcąc dobrze opisać im problem z wpisywaniem zgłoszenia poproszę o doprecyzowanie informacji przez Pana.
Rozumiem, że wpisywał Pan treść wiadomości na forum sugestii sugester.fakturownia.pl i po wpisaniu tytułu próbował Pan w oknie poniżej wpisać treść wiadomości. Po jej wpisaniu kliknął Pan kursorem obok okna z wpisywaną treścią ? Próbuje takiej czynności kolejny raz tworząc testowy post na forum i każde z kliknięć w dowolne pole nie powoduje skasowania wiadomości.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
pozwoli Pan, że na początku nawiąże do właściwego problemu, którego treść kilkukrotnie próbował Pan wpisać.
Przy edycji dokumentu i wpisywaniu wielu pozycji na formularz faktury jak Pan dobrze zauważył nie mamy numerów porządkowych. Dopiero po zapisie dokumentu. Mamy jednak w planach aktualizację tej części systemu w niedalekiej przyszłości, najbliższy przewidywany termin to pierwszy kwartał tego roku. Obecnie konkretniejszego terminu, ani konkretnej informacji nie jestem w stanie napisać gdyż z poziomu obsługi Klienta nie mamy innych informacji na ten temat.
Odnośnie problemu z interfejsem formularz, z którego próbował Pan się kontaktować to korzystam z rozwiązania z serwisu CRM innej firmy i chcąc dobrze opisać im problem z wpisywaniem zgłoszenia poproszę o doprecyzowanie informacji przez Pana.
Rozumiem, że wpisywał Pan treść wiadomości na forum sugestii sugester.fakturownia.pl i po wpisaniu tytułu próbował Pan w oknie poniżej wpisać treść wiadomości. Po jej wpisaniu kliknął Pan kursorem obok okna z wpisywaną treścią ? Próbuje takiej czynności kolejny raz tworząc testowy post na forum i każde z kliknięć w dowolne pole nie powoduje skasowania wiadomości.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-01-10 09:12