0 głosów

Temat w treści wiadomości. Proszę o zapoznanie się i reakcję. błąd Rozwiązane

Grzecznie nie będzie.
Nie będzie wstępu. Nie będę pisał drugi raz.
Sami sobie wstęp dopowiedzcie.
Jedna ISTOTNA uwaga.
Pole tekstowe (powered by Sugester) w którym właśnie proszę o pomoc to jest kompletna pomyłka.
Poświęciłem 20 minut na napisanie o pomoc, gdzie wszystko jak krew w piach zostało utracone, ponieważ TYLKO kliknąłem kursorem myszy poza polem do wpisywania, lecz WCIĄŻ na waszej stronie.
Pole wraz z wpisanym tekstem bezpowrotnie zostało utracone.
Wierzę, że nie jest to umyślne działanie, natomiast eskalacja złości sięga zenitu, dlatego proszę o poprawienie tego błędu. Gdy ktoś pisze do was o pomoc, jest już wystarczająco zdenerwowany i w przypadku utraty całej prośby o pomoc, przez jedno kliknięcie myszką można się bardziej niż zdenerwować. Niestety dalej tracę czas, a korzystam z fakturowani aby sobie w pracy pomóc.

Treść właściwa,
Przy wprowadzaniu faktur, brakuje numeracji kolumn. Proszę to naprawić. Liczenie kolumn przy wprowadzaniu dziesiątek produktów, nie ułatwia pracy.

Proszę o rozpatrzenie mojej wiadomości i odpisanie na nią wraz z wyczerpującym uzasadnieniem co do działań, które zamierzacie Państwo poczynić.

Następne uwagi pojawią się wkrótce,

anonim 2020-01-09 11:45
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
pozwoli Pan, że na początku nawiąże do właściwego problemu, którego treść kilkukrotnie próbował Pan wpisać.
Przy edycji dokumentu i wpisywaniu wielu pozycji na formularz faktury jak Pan dobrze zauważył nie mamy numerów porządkowych. Dopiero po zapisie dokumentu. Mamy jednak w planach aktualizację tej części systemu w niedalekiej przyszłości, najbliższy przewidywany termin to pierwszy kwartał tego roku. Obecnie konkretniejszego terminu, ani konkretnej informacji nie jestem w stanie napisać gdyż z poziomu obsługi Klienta nie mamy innych informacji na ten temat.
Odnośnie problemu z interfejsem formularz, z którego próbował Pan się kontaktować to korzystam z rozwiązania z serwisu CRM innej firmy i chcąc dobrze opisać im problem z wpisywaniem zgłoszenia poproszę o doprecyzowanie informacji przez Pana.
Rozumiem, że wpisywał Pan treść wiadomości na forum sugestii sugester.fakturownia.pl i po wpisaniu tytułu próbował Pan w oknie poniżej wpisać treść wiadomości. Po jej wpisaniu kliknął Pan kursorem obok okna z wpisywaną treścią ? Próbuje takiej czynności kolejny raz tworząc testowy post na forum i każde z kliknięć w dowolne pole nie powoduje skasowania wiadomości.
Pozdrawiam,
Piotr

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
pozwoli Pan, że na początku nawiąże do właściwego problemu, którego treść kilkukrotnie próbował Pan wpisać.
Przy edycji dokumentu i wpisywaniu wielu pozycji na formularz faktury jak Pan dobrze zauważył nie mamy numerów porządkowych. Dopiero po zapisie dokumentu. Mamy jednak w planach aktualizację tej części systemu w niedalekiej przyszłości, najbliższy przewidywany termin to pierwszy kwartał tego roku. Obecnie konkretniejszego terminu, ani konkretnej informacji nie jestem w stanie napisać gdyż z poziomu obsługi Klienta nie mamy innych informacji na ten temat.
Odnośnie problemu z interfejsem formularz, z którego próbował Pan się kontaktować to korzystam z rozwiązania z serwisu CRM innej firmy i chcąc dobrze opisać im problem z wpisywaniem zgłoszenia poproszę o doprecyzowanie informacji przez Pana.
Rozumiem, że wpisywał Pan treść wiadomości na forum sugestii sugester.fakturownia.pl i po wpisaniu tytułu próbował Pan w oknie poniżej wpisać treść wiadomości. Po jej wpisaniu kliknął Pan kursorem obok okna z wpisywaną treścią ? Próbuje takiej czynności kolejny raz tworząc testowy post na forum i każde z kliknięć w dowolne pole nie powoduje skasowania wiadomości.
Pozdrawiam,
Piotr

2020-01-10 09:12


Dodaj komentarz