W panelu zewnętrznym dla klienta brak jest obecnie informacji o saldzie należności. Byłoby dobrze, aby taka informacja była dostępna.
Analogicznie, miło byłoby widzieć aktualne saldo rozliczeń podczas przeglądania klienta.
Saldo klienta w panelu klienta (zewnętrznym i wewnętrznym) sugestia Rozwiązane
anonim
2016-09-21 13:53
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
dziękuję za sugestię.
Można wejść w danego klienta i wybrać "zobacz faktury".
Możne je też filtrować przez opłacone czy nieopłacone.
Pozdrawiam ciepło.
Komentarze
agata
dziękuję za sugestię.
Można wejść w danego klienta i wybrać "zobacz faktury".
Możne je też filtrować przez opłacone czy nieopłacone.
Pozdrawiam ciepło.
2016-09-21 14:13
Michał
Samo zgłoszenie zaś dotyczy przede wszystkim zewnętrznego panelu klienta - dość często klienci pytają nas, ile jeszcze mają do zapłacenia w sumie - tak, mogliby zobaczyć to sami.
2016-09-21 14:17
agata
dziękuję za ciekawą sugestię. Takiej możliwości nie ma, jeżeli będzie większe zainteresowanie postem ze strony naszych użytkowników, pomyślimy o wdrożeniu takiej aktualizacji.
Pozdrawiam ciepło.
2016-09-21 14:22