0 głosów

Nie wysyła faktur sugestia Rozwiązane

Witam serdecznie. Mam problem z wysyłaniem faktur za pomocą funkcji WYŚLIJ. Jest komunikat, że faktura została wysłana ale nie dochodzi do adresata. Bardzo proszę, żebyście Państwo zerknęli gdzie jest błąd. Być może problem jest u nas. Do tej pory wszystko było OK. Pozdrawiam, Dariusz Dawiec - kom 601326876

anonim 2014-01-16 18:20
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

bardzo proszę o sprawdzenie czy wiadomości nie trafiły do skrzynki spamowej. Czy mógłbym poprosić o podanie adresu e-mail na który były wysyłane (i nie doszły wiadomości) - pomoże mi to dokładniej sprawdzić jej status

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.


pozdrawiam,
Michał Stefaniak

--
Michał Stefaniak
e-mail: helpdesk@fakturownia,pl
tel: +48 22 250 15 80


Komentarze

michal
michal
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

bardzo proszę o sprawdzenie czy wiadomości nie trafiły do skrzynki spamowej. Czy mógłbym poprosić o podanie adresu e-mail na który były wysyłane (i nie doszły wiadomości) - pomoże mi to dokładniej sprawdzić jej status

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt, jestem do dyspozycji.


pozdrawiam,
Michał Stefaniak

--
Michał Stefaniak
e-mail: helpdesk@fakturownia,pl
tel: +48 22 250 15 80



Dodaj komentarz