Mam propozycję zmian w dokumencie Zamówienie.
Ponieważ jest to dokument nieksięgowy proponuję aby usunąć z niego status zapłacony , niezapłacony i inne a wprowadzenie zrealizowane, do odbioru lub zafakturowane.
Obecnie samo zamówienie pojawia się na liście przychodów i filtrując te dokumenty np ze statusem "przeterminowane i nieopłacone" pojawia się na liście. To wprowadza w błąd ponieważ wprowadzając zamówienie od danej firmy w dokumencie pojawia się termin płatności zgodny z danymi klienta. Jeśli zamówienie jest realizowane przez kilka dni wówczas na liście mamy dwa dokumenty tj. przeterminowane zamówienie i nieprzetermninowaną fakturę do tego zamówienia.
Zamówienie sugestia Nowe
anonim
2016-08-25 07:52
Odpowiedź główna
Witam serdecznie,
dziękujemy za trafną sugestię.
Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem aktualizacji programu.
Pozdrawiam ciepło.
Komentarze
agata
dziękujemy za trafną sugestię.
Jeżeli pojawi się zainteresowanie ze strony użytkowników powyższym tematem, to będziemy myśleć nad wdrożeniem aktualizacji programu.
Pozdrawiam ciepło.
2016-08-25 09:42
Maksymilion
taka funkcjonalność o jakiej pisze anonim jest bardzo przydatna. Zwłaszcza jeżeli konieczne jest wygenerowanie z zamówienia faktur zaliczkowych a następnie faktury końcowej.
Fajnie by było gdyby istniała możliwość robienia ofert z systemu. a na ich podstawie wystawiania faktur zaliczkowych lub zwykłych.
2017-04-19 12:23
anonim
2018-03-01 17:53
michalb
dziękuję za uwagi.
Sprawa zostanie przekazana do Działu rozwoju produktu w celu rozważenia ew. implementacji do systemu.
Jednocześnie przesyłam link do instrukcji dot. wystawiania f. zaliczkowych (https://pomoc.fakturownia.pl/431820-Tworzenie-faktury-zaliczkowej-do-zamowienia).
Pozdrawiam,
2018-03-07 10:15
Konrad
2021-03-15 00:29
Konrad
2021-04-06 18:30
michalb
zgodnie z sugestią, w systemie do dokumentu Zamówienia, został dodany nowy status o nazwie "Zrealizowane".
Pozdrawiam,
Michał.
2021-05-10 18:27