Ze względów organizacyjnych, utworzyłem nowy dział i do niego musze przenieść część faktur z innego działu; praktycznie musze ręcznie selekcjonować te faktury, czy da się jakoś je zaznaczyc i przenieść razem, czy musze każdą klikać, otwierać, edytować i dokonywać zmiany działu i to zapisać?
Przenoszenie wielu faktur z działu do działu pytanie Rozwiązane
anonim
2025-04-03 10:05
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dokumenty można masowo przypiąć do nowego działu. System zadziała w ten sposób, że na dokumentach pozostaną te same dane co wcześniej, ale do dokumentu podepnie się nowy dział. Dzięki temu system uwzględni te dokumenty przy filtrowaniu lub generowaniu raportu dla konkretnego działu.
Aby masowo przypisać dział do faktur, proszę przejść na listę dokumentów (opcja działa w obrębie strony). Na liście proszę zaznaczyć te faktury, który mają być przypisane do nowego działu. Następnie wracamy na górę strony i z menu, które pojawi się nad listą dokumentów, wybieramy Zmień > Dział i wybieramy konkretny dział.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
Komentarze
milenasz
dokumenty można masowo przypiąć do nowego działu. System zadziała w ten sposób, że na dokumentach pozostaną te same dane co wcześniej, ale do dokumentu podepnie się nowy dział. Dzięki temu system uwzględni te dokumenty przy filtrowaniu lub generowaniu raportu dla konkretnego działu.
Aby masowo przypisać dział do faktur, proszę przejść na listę dokumentów (opcja działa w obrębie strony). Na liście proszę zaznaczyć te faktury, który mają być przypisane do nowego działu. Następnie wracamy na górę strony i z menu, które pojawi się nad listą dokumentów, wybieramy Zmień > Dział i wybieramy konkretny dział.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
2025-04-03 14:47