0 głosów

Kompensata Płatności w Płatnościach z CSV Banku błąd Rozwiązane

Dzień dobry,
1. Kompletnie nie działa w systemie Płatności Wyszukiwanie faktur, płatności, a jeszcze gorzej kompensata kilku płatności do jednej faktury, głównie nie pokazuje faktur np korekt do tego samego Wystawcy.
Testowaliście tę funkcjonalność?

2. Dodatkowo zapytam się co robić z Płatnością w raporcie z banku, gdy system spłacił fv do płatności PayPal, a jak przeleje firmie z salda PayPal, pobiorę raport CSV z banku, co mamy zrobić z taką płatnością aby ja połączyć?

3. Mamy jeszcze jeden problem. Płatności w banku są często większe od dokumentowych, ponieważ serwisy pobierają dodatkowe opłaty za przelew online, co zrobić z nadpłatami?

Piotr Enova

anonim 2025-03-10 08:37
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

po weryfikacji na koncie testowym wyszukiwanie po numerze faktury czy kwocie płatności zadziałało prawidłowo. W celu szczegółowej weryfikacji proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej oraz wskazanie przykładowych numerów faktur czy wartości płatności, których system nie wyszukuje prawidłowo na Państwa koncie. Jak udzielić dostępu https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Jeśli chodzi o płatności, których system nie połączył automatycznie po imporcie, można je połączyć ręcznie. Przy każdej niepowiązanej płatności w zakładce Płatności dostępny jest przycisk Połącz. Przesyłam instrukcję https://pomoc.fakturownia.pl/8543556-Reczne-laczenie-platnosci-i-faktur-w-systemie.

Jeśli chodzi o nadpłaty to w momencie gdy wartość zaimportowanej płatności jest wyższa niż wartość faktury na liście obok takiej płatności pojawia się wartość niewykorzystana. System nie posiada takiej funkcji, która pozwala rozbić płatność na kwotę właściwą i koszt płatności, jeśli nie ma możliwości eksportu tych danych jako osobne pozycje.

Proszę o wskazanie przykładowych numerów faktur czy wartości płatności, których system nie wyszukuje prawidłowo na Państwa koncie. Sprawdzę działanie systemu na konkretnych przykładach.

Pozdrawiam
Milena

Komentarze

milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

po weryfikacji na koncie testowym wyszukiwanie po numerze faktury czy kwocie płatności zadziałało prawidłowo. W celu szczegółowej weryfikacji proszę o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej oraz wskazanie przykładowych numerów faktur czy wartości płatności, których system nie wyszukuje prawidłowo na Państwa koncie. Jak udzielić dostępu https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.

Jeśli chodzi o płatności, których system nie połączył automatycznie po imporcie, można je połączyć ręcznie. Przy każdej niepowiązanej płatności w zakładce Płatności dostępny jest przycisk Połącz. Przesyłam instrukcję https://pomoc.fakturownia.pl/8543556-Reczne-laczenie-platnosci-i-faktur-w-systemie.

Jeśli chodzi o nadpłaty to w momencie gdy wartość zaimportowanej płatności jest wyższa niż wartość faktury na liście obok takiej płatności pojawia się wartość niewykorzystana. System nie posiada takiej funkcji, która pozwala rozbić płatność na kwotę właściwą i koszt płatności, jeśli nie ma możliwości eksportu tych danych jako osobne pozycje.

Proszę o wskazanie przykładowych numerów faktur czy wartości płatności, których system nie wyszukuje prawidłowo na Państwa koncie. Sprawdzę działanie systemu na konkretnych przykładach.

Pozdrawiam
Milena

2025-03-10 14:53


Dodaj komentarz