0 głosów

Podczas tworzenia KP z faktury w polu "Kwotę powyższą otrzymałem" znajduje się błędne nazwisko (nie tej osoby) błąd Nowe

Dokument KP to dokument stwierdzający fakt, że WYSTAWCA otrzymał pieniądze od KLIENTA.

Jeżeli wystawimy fakturę dla KLIENTA i następnie wystawimy KP do faktury to niestety w KP w polu "Kwotę powyższą otrzymałem" znajdzie się imię i nazwisko odbiorcy FAKTURY - co jest błędne.

anonim 2025-02-27 14:20
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
proszę o wskazanie ID konta znajdującego się w Ustawienia > Ustawienia konta > prawy górny róg strony, a następnie proszę o udzielenie czasowego dostępu dla pomocy technicznej zgodnie z poradnikiem - Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?
Dzieje się tak w przypadku wszystkich klientów czy konkretnych? Jeśli mówimy o pojedynczych przypadkach, proszę o podanie przykładowej faktury i klienta. 

Pozdrawiam,
Martyna

Komentarze

martynag
martynag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
proszę o wskazanie ID konta znajdującego się w Ustawienia > Ustawienia konta > prawy górny róg strony, a następnie proszę o udzielenie czasowego dostępu dla pomocy technicznej zgodnie z poradnikiem - Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?
Dzieje się tak w przypadku wszystkich klientów czy konkretnych? Jeśli mówimy o pojedynczych przypadkach, proszę o podanie przykładowej faktury i klienta. 

Pozdrawiam,
Martyna

2025-02-27 14:56


Avatar sugester medium
Adrian
Tak się dzieje w każdym przypadku i nie dotyczy to tylko jednego konta.

Dzieje się tak dlatego że funkcja tworzenia KP na podstawie faktury (copy_form_invoice) przepisuje invoice[buyer_person] z faktury na KP.

Problemem jest tutaj to, że invoice[buyer_person] w przypadku faktury to "Imię i nazwisko odbiorcy", a invoice[buyer_person] w KP to "Kwotę powyższą otrzymałem".



2025-02-27 15:10


martynag
martynag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
dziękuję za zgłoszenie. Odtworzyłam przypadek na koncie testowym i rzeczywiście sekcja "Kwotę powyższą otrzymałem" wyświetla błędną informację. Temat został przekazany do dalszej analizy. Kiedy otrzymam odpowiedź, bezzwłocznie się z Panem skontaktuję.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Martyna

2025-02-28 09:13


Dodaj komentarz