0 głosów

Dodawanie użytkownika pytanie Rozwiązane

Dzień dobry próbuje dodać księgową jako nowego użytkownika. Tworzenie jest mega łatwe i nie sprawiło żadnych problemów jednak hasło i login księgowej nie działają co w ostateczności zablokowało jej konto po nieudanym logowaniu. Jak z tego teraz wybrnąć?

anonim 2024-07-29 14:54
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jeśli użytkownik, do którego wysyłamy zaproszenie posiada już konto w naszym w systemie, jego hasło nie zostaje zmienione.

Zaproszony użytkownik, który posiada konto w systemie by uzyskać dostęp do naszego konta loguje się za pomocą dotychczas ustawionym przez siebie loginie i haśle. Po zalogowaniu będzie miał możliwość przełączania się między kontami, do których ma dostęp. Możliwość ta znajduje się w prawym górnym rogu obok rubryki Szukaj.

Pozdrawiam
Anna

Komentarze

annaw
annaw
Dzień dobry,
jeśli użytkownik, do którego wysyłamy zaproszenie posiada już konto w naszym w systemie, jego hasło nie zostaje zmienione.

Zaproszony użytkownik, który posiada konto w systemie by uzyskać dostęp do naszego konta loguje się za pomocą dotychczas ustawionym przez siebie loginie i haśle. Po zalogowaniu będzie miał możliwość przełączania się między kontami, do których ma dostęp. Możliwość ta znajduje się w prawym górnym rogu obok rubryki Szukaj.

Pozdrawiam
Anna

2024-07-30 15:02


Dodaj komentarz