Dzień dobry próbuje dodać księgową jako nowego użytkownika. Tworzenie jest mega łatwe i nie sprawiło żadnych problemów jednak hasło i login księgowej nie działają co w ostateczności zablokowało jej konto po nieudanym logowaniu. Jak z tego teraz wybrnąć?
Dodawanie użytkownika pytanie Rozwiązane
anonim
2024-07-29 14:54
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
jeśli użytkownik, do którego wysyłamy zaproszenie posiada już konto w naszym w systemie, jego hasło nie zostaje zmienione.
Zaproszony użytkownik, który posiada konto w systemie by uzyskać dostęp do naszego konta loguje się za pomocą dotychczas ustawionym przez siebie loginie i haśle. Po zalogowaniu będzie miał możliwość przełączania się między kontami, do których ma dostęp. Możliwość ta znajduje się w prawym górnym rogu obok rubryki Szukaj.
Pozdrawiam
Anna
Komentarze
annaw
jeśli użytkownik, do którego wysyłamy zaproszenie posiada już konto w naszym w systemie, jego hasło nie zostaje zmienione.
Zaproszony użytkownik, który posiada konto w systemie by uzyskać dostęp do naszego konta loguje się za pomocą dotychczas ustawionym przez siebie loginie i haśle. Po zalogowaniu będzie miał możliwość przełączania się między kontami, do których ma dostęp. Możliwość ta znajduje się w prawym górnym rogu obok rubryki Szukaj.
Pozdrawiam
Anna
2024-07-30 15:02