0 głosów

Błąd w wysyłaniu faktur sugestia Rozwiązane

Witam,
Od wczoraj jest błąd w wysyłaniu faktur do kontrahenta.
Jest to błąd krytyczny !!!!!

anonim 2024-07-01 08:48
Odpowiedź główna

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenie.

Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że na początku miesiąca nasz serwer został przeciążony z powodu wzmożonego tworzenia oraz wysyłki faktur, także tych automatycznych generowanych przez funkcje faktur cyklicznych. Spowodowało to drobne opóźnienia w kolejce wysyłek e-mailowych oraz utrudnienia w działaniu dwustopniowej weryfikacji.

Pragniemy zapewnić, że nasz zespół programistów już intensywnie pracuje nad poprawą sytuacji i usługa wkrótce powinna wrócić do pełnej sprawności.

Rozumiemy, jak ważne są dla Państwa nasze usługi i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chcemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby usprawnić system i zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.

Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Jesteśmy przekonani, że chwilowe trudności zostaną szybko zażegnane, a nasza usługa będzie działać sprawnie i niezawodnie.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
 

 
Pozdrawiam
Ewelina Rychlik

--
Ewelina Rychlik
Product Marketing Specialist
e-mail: info@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl

---
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: https://sugester.fakturownia.pl

---
Bądź na bieżąco dzięki:
Twitter: https://twitter.com/fakturownia
Facebook: https://facebook.com/fakturownia


Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
 


 

Komentarze

ewelinarychlik
ewelinarychlik
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dziękujemy za przesłanie zgłoszenie.

Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że na początku miesiąca nasz serwer został przeciążony z powodu wzmożonego tworzenia oraz wysyłki faktur, także tych automatycznych generowanych przez funkcje faktur cyklicznych. Spowodowało to drobne opóźnienia w kolejce wysyłek e-mailowych oraz utrudnienia w działaniu dwustopniowej weryfikacji.

Pragniemy zapewnić, że nasz zespół programistów już intensywnie pracuje nad poprawą sytuacji i usługa wkrótce powinna wrócić do pełnej sprawności.

Rozumiemy, jak ważne są dla Państwa nasze usługi i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chcemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby usprawnić system i zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.

Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Jesteśmy przekonani, że chwilowe trudności zostaną szybko zażegnane, a nasza usługa będzie działać sprawnie i niezawodnie.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
 
 
Pozdrawiam
Ewelina Rychlik

--
Ewelina Rychlik
Product Marketing Specialist
e-mail: info@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl

---
Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: https://sugester.fakturownia.pl

---
Bądź na bieżąco dzięki:
Twitter: https://twitter.com/fakturownia
Facebook: https://facebook.com/fakturownia


Administratorem Twoich danych jest Fakturownia Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@fakturownia.pl i wejdź na stronę https://fakturownia.pl/informacja-o-danych
Wiadomość wysłano z systemu Sugester CRM.
 


 

2024-07-01 08:49


Dodaj komentarz