Witam, od 2 miesięcy mamy problem z wiadomościami, które są wysyłane na skrzynki MS. Klienci nas informują o braku fv mimo że w fakturowni widnieje status dostarczono. Pobieramy fv na komputer i wysyłamy jako zwykły mail i także problem się powtarza. Brak wiadomości z załącznikiem. Puste maile działają prawidłowo. Dodatkowo wysyłamy załączniki testowe z różnymi pdfami i one docierają prawidłowo. Więc widać że problem leży z fakturami w wersji pdf z fakturowni. Prosimy o rozwiązanie tego problemu. Pozdrawiam Patryk Gamrat
Załaczniki pdf nie docierają do klientów skrzynek Microsoft błąd Duplikat
anonim
2023-07-04 14:24
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
uprzejmie informuję, że sprawa została przekazana do działu programistów.
Jak tylko uzyskam odpowiedź, niezwłocznie przekażę rozwiązanie.
W razie pojawienia się kolejnych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał
Komentarze
michalb
uprzejmie informuję, że sprawa została przekazana do działu programistów.
Jak tylko uzyskam odpowiedź, niezwłocznie przekażę rozwiązanie.
W razie pojawienia się kolejnych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał
2023-07-04 15:13
jarek
przesyłam prośbę z działu programistów o wskazanie numerów dokumentów jakie nie został odebrane przez serwer Microsoftu przy wysłaniu ich z poziomu naszego systemu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2023-07-07 10:41
Patryk Gamrat
czy wiadomo coś w sprawie zgłoszonego problemu ?
2023-07-12 15:53
jarek
zgłoszenie w dalszym ciągu analizowane jest przez programistę. Ze względu na to, że jest to zdarzenie występujące na pograniczu dwóch systemów wykonanie poprawnej analizy i ustalenie przyczyny jest bardziej złożone i wymaga dodatkowego czasu.
Jak tylko uzyskam dodatkowe informację, niezwłocznie je przekaże.
2023-07-12 16:17