1 głos

Dzielenie płatności w POS sugestia Rozwiązane

Bardzo często klient chcę zapłacić część kartą, część gotówką. Niestety w POS nie ma takiej możliwości, chociaż na zwykłej kasie fiskalnej da się to zrobić bez problemu... Bardzo proszę o dodanie takiej opcji!
p.s. korzystam z POS od maja 2023 roku, bardzo słabo to wygląda! nie ma podstawowych możliwości, które nawet kasa fiskalna najprostsza zapewnia. Żałuję , że wykupiłam abonament na rok ;(

anonim 2023-06-27 21:04
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię, zostanie ona przekazana do działu rozwoju produktu. Jeśli inni Użytkownicy chcieliby ujrzeć taką opcję w systemie, zachęcam do głosowania na nią, zainteresowanie Użytkowników może wpłynąć na proces dodawania nowych funkcji w systemie.

Po utworzeniu paragonu za pomocą POS, można kliknąć na numer paragonu i przejść do jego edycji w celu dodania / zmian opcji, które nie są możliwe z poziomu POS.

Przypomnę, iż oferujemy 30-dniowy okres testowy, podczas którego można przetestować działanie wszystkich funkcji systemu przed decyzją o płatności za abonament.
Jeśli nie jest Pani zadowolona z działania systemu, ma Pani prawo do rezygnacji z usług. Można przesłać zgłoszenie mailowo na info@fakturownia.pl z informacją o rezygnacji i prośbą o zwrot środków.

Pozdrawiam,
Kacper

Głosów 1: + 1 anonim

Komentarze

Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię, zostanie ona przekazana do działu rozwoju produktu. Jeśli inni Użytkownicy chcieliby ujrzeć taką opcję w systemie, zachęcam do głosowania na nią, zainteresowanie Użytkowników może wpłynąć na proces dodawania nowych funkcji w systemie.

Po utworzeniu paragonu za pomocą POS, można kliknąć na numer paragonu i przejść do jego edycji w celu dodania / zmian opcji, które nie są możliwe z poziomu POS.

Przypomnę, iż oferujemy 30-dniowy okres testowy, podczas którego można przetestować działanie wszystkich funkcji systemu przed decyzją o płatności za abonament.
Jeśli nie jest Pani zadowolona z działania systemu, ma Pani prawo do rezygnacji z usług. Można przesłać zgłoszenie mailowo na info@fakturownia.pl z informacją o rezygnacji i prośbą o zwrot środków.

Pozdrawiam,
Kacper


2023-06-29 16:56


Dodaj komentarz