0 głosów

Na fakturze pokazuje mi sie w górnym prawym rogu napis "Kliknij i zapłać online". Jak to usunąć ? sugestia Rozwiązane

anonim 2023-06-05 11:55
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

przycisk 'Kliknij i zapłać online' widoczny w prawym, górnym rogu, pojawił się, ponieważ na kontach klientów aktywowaliśmy usługę Szybki Przelew. Pozwala ona Państwa klientom opłacać należności za pomocą szybkich płatności online.

Szczegółowo tę nową funkcjonalność opisaliśmy w dedykowanym wpisie: https://pomoc.fakturownia.pl/139048561-Szybki-Przelew-w-Fakturownia-pl.

Aby wyłączyć widoczność przycisku, proszę przejść do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Płatności. Przy opcji 'Szybki Przelew na fakturach' należy odznaczyć checkbox i zapisać zmiany.

Można również pozostawić opcję widoczną dla Państwa klientów na przesłanych fakturach, a wyłączyć widoczność przycisku na wydrukach dokumentów. Ta opcja jest dostępna poprzez zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki. Należy odznaczyć checkbox przy opcji 'Nie wyświetlaj przycisku "Zapłać online"' i zapisać zmiany.

Pozdrawiam
Milena

Komentarze

milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

przycisk 'Kliknij i zapłać online' widoczny w prawym, górnym rogu, pojawił się, ponieważ na kontach klientów aktywowaliśmy usługę Szybki Przelew. Pozwala ona Państwa klientom opłacać należności za pomocą szybkich płatności online.

Szczegółowo tę nową funkcjonalność opisaliśmy w dedykowanym wpisie: https://pomoc.fakturownia.pl/139048561-Szybki-Przelew-w-Fakturownia-pl.

Aby wyłączyć widoczność przycisku, proszę przejść do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Płatności. Przy opcji 'Szybki Przelew na fakturach' należy odznaczyć checkbox i zapisać zmiany.

Można również pozostawić opcję widoczną dla Państwa klientów na przesłanych fakturach, a wyłączyć widoczność przycisku na wydrukach dokumentów. Ta opcja jest dostępna poprzez zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki. Należy odznaczyć checkbox przy opcji 'Nie wyświetlaj przycisku "Zapłać online"' i zapisać zmiany.

Pozdrawiam
Milena

2023-06-05 15:09


Avatar sugester medium
Lukasz
Tylko ta funkcja jest totalnie bez sensu !!!

Klient u mnie wykonał szybki przelew - program sam wystawił fakturę jako opłacona z proformy.

Po 12 godzinach brak środków na koncie - Chyba "szybki przelew" = natychmiastowy, a nie jak otrzymałem informację na infolinii, że do 1 dnia jest zaksięgowanie tych wpłat. To po co ta funkcja skoro operator przetrzymuje wpłaty przez jeden dzień.

W dodatku wystawia się automatycznie faktura jako opłacona a srodków na koncie brak. W dodatku ta faktura wystawia sie bez danych osoby wystawiającej nie zaciąga się to z proformy totalny bałagan.

Droga Fakturownio !!!
Sugeruje aby zanim wprowadzi się taką funkcję to ją przetestować. Po drugie nie możecie ustawiać nowych funkcji swoim klientom żeby wystawiały im się same faktury - dokumenty księgowe. Ja sobie tego nie życzę. Narobiliście mi bałaganu w dokumentach księgowych. Jak już uruchomiliście taką funkcję było zaznaczyć defultowo aby systen nie wystawial faktur po wpłacie. Czyli nie zmieniać nam nic w naszym wypracowanym standardzie działania. Kto chce użyć nowej funkcji to sobie sam włączy a nie że wszystkim włączyliście to odgórnie i ingerujecie w wystawianie dokumentów księgowych bez pojawiającej się wpłaty pieniędzy na koncie. To jest nieprofesjonalne !!!

2023-06-09 10:32


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

zgodnie z informacją przekazaną na infolinii zaksięgowanie wpłat może potrwać 1 dzień roboczy.

Przedstawiamy czas wysyłki środków przy pomocy płatności funkcją Szybki Przelew:
- środki z BLIKa powinny wpłynąć od razu (maksymalnie do kilku minut);
- w przypadku przelewu bankowego - to zależy od rodzaju przelewu oraz terminów sesji rozrachunkowych w bankach (najczęściej jest to kolejny dzień roboczy).

W przypadku korzystania z funkcji płatności Szybki Przelew, w niektórych przypadkach transakcja może być zrealizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu środków od nadawcy przelewu.

Jest to szczegółowa informacja odnośnie księgowania się płatności, którą otrzymaliśmy od pośrednika płatności, czyli Blue Media.

Powiadomienie o wdrożeniu funkcji Szybki Przelew przesyłane było drogą mailową wraz z informacją o aktualizacji regulaminu systemu.

Wszelkie Państwa uwagi odnośnie wdrożenia funkcji zostaną przekazane do osób decyzyjnych.

Za wszelkie niedogodności bardzo serdecznie przepraszamy.

Pozdrawiam
Milena

2023-06-09 13:10


Dodaj komentarz