Dzień dobry,
świadczymy usługi, które oznaczone są kodem GTU12. Przy imporcie danych do Optimy do rejestru VAT nie zaciąga się ten kod, pomimo, że jest w pliku źródłowym. Proszę o pomoc w jaki sposób ten błąd poprawić, nadmienię tylko, że w pliku, który importujemy do Optimy są zarówno usługi z kodem jak i bez kodu, a ilość dokumentów ok. 4tyś.- sprawia, że ręczne nadpisanie jest bardzo trudne, a wręcz niemożliwe.
Pozdrawiam,
Kod GTU pytanie Duplikat
anonim
2023-03-23 13:07
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuje za wiadomość. Jeżeli kod GTU jest zawarty w generowany od nas pliku, proszę o kontakt z programem księgowym do jakiego pobierane są dane, w celu ustalenia czemu nie udaje się zaczytać go właściwie. Z informacji jakie posiadamy od użytkowników import do wspomnianego programu księgowego możliwy również z generowanych u nas plików JPK V7.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Komentarze
jarek
dziękuje za wiadomość. Jeżeli kod GTU jest zawarty w generowany od nas pliku, proszę o kontakt z programem księgowym do jakiego pobierane są dane, w celu ustalenia czemu nie udaje się zaczytać go właściwie. Z informacji jakie posiadamy od użytkowników import do wspomnianego programu księgowego możliwy również z generowanych u nas plików JPK V7.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2023-03-23 16:34