Z moich obserwacji wynika, że program przyjmuję za datę zapłaty dzień w którym nastąpiła zmiana statusu. To czasami jest mylące. Mogę tę datę poprawić, przez edycję faktury, ale informacja o dokonanej edycji faktury jest trochę myląca. Wydaje mi się, że powinna być podawana tylko informacja o tym, że zmieniła się data płatności, a tymczasem jest bardzo wiele szczegółów (patrz załącznik), wśród których nawet brakuje informacji o zmianie daty płatności i człowiek się zastanawia czy przypadkiem nie zmienił czegoś fakturze, czego nie chciał.
Przydałaby się opcja polegająca na tym, żeby zmieniając status faktury na opłacona można było jednocześnie podać datę, kiedy faktura została opłacona; ta data domyślnie może być datą bieżącą.
Data opłacenia faktury sugestia Rozwiązane
Witam,
zgadza się sama zmiana statusu to wpisanie przez program daty rzeczywistej. Taka opcja na szybką zmianę statusu.
Z kolei jeżeli data płatności jest inna niż data rzeczywista należy od razu edytować dokument i wypełnić odpowiednią rubrykę.
Dodawanie dodatkowego monitu o dacie opłacenia przy przycisku statusu spowalnia nieco proces, tym bardziej, że w edycji dokumentu już jest taka rubryka.
W zrzucie ekranu obrazującym aktywności dokumentów dane mówiące o tym jakie kwoty zmieniły się podczas zmiany statusu (netto, VAT, brutto). Tutaj cała wartość faktury. Jest oczywiście informacją o statusie.
Dlatego, że może zdarzyć się tak że podczas poprzedniej edycji, Użytkownik zaznacza fakturę jako częściowo opłaconą i wtedy podane są inne wartości. Stąd przy każdej zmianie statusu która wpływa na kwotę opłacenia, program pokazuje wartości kwoty opłaconej.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
zgadza się sama zmiana statusu to wpisanie przez program daty rzeczywistej. Taka opcja na szybką zmianę statusu.
Z kolei jeżeli data płatności jest inna niż data rzeczywista należy od razu edytować dokument i wypełnić odpowiednią rubrykę.
Dodawanie dodatkowego monitu o dacie opłacenia przy przycisku statusu spowalnia nieco proces, tym bardziej, że w edycji dokumentu już jest taka rubryka.
W zrzucie ekranu obrazującym aktywności dokumentów dane mówiące o tym jakie kwoty zmieniły się podczas zmiany statusu (netto, VAT, brutto). Tutaj cała wartość faktury. Jest oczywiście informacją o statusie.
Dlatego, że może zdarzyć się tak że podczas poprzedniej edycji, Użytkownik zaznacza fakturę jako częściowo opłaconą i wtedy podane są inne wartości. Stąd przy każdej zmianie statusu która wpływa na kwotę opłacenia, program pokazuje wartości kwoty opłaconej.
Pozdrawiam,
Piotr
2017-09-05 17:42
PLC
Czy nie wystarczyłoby, gdyby w informacji o "aktywności dokumentów" pojawiło się tylko: Status: opłacona. Kwota opłacona: 450.00 PLN?
Po co cała reszta informacji? Nic się poza tym co wymieniłem w tym dokumencie nie zmieniło.
2017-09-05 17:48
piotr.wajs
Nie potrafię odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie.
2017-09-05 18:23
PLC
Myślałem, że pisze się tutaj te komentarze, żeby ostatecznie mogli się z nimi zapoznać również deweloperzy.
Równie dobrze można byłoby ...
2017-09-05 18:31
piotr.wajs
W Pana imieniu zapytam dewelopera o aktywności związane z dokumentem wyświetlane w przypadku zmiany statusu. W momencie gdy uzyskam odpowiedź przekaże ją Panu.
2017-09-06 11:01