0 głosów

Błąd przy wystawianiu pragonu błąd Nowe

Sklep zintegrowanyz fakturowania przez wtyczke wp desk.

Podany kod Api z ustawien fakturowani.
Wyłaczona obsługa magazynu. Wyłaczona obsługa podaktów w sklepie i ustawione że faktury bez Vat.

I przy próbie wystawiewnia pragonu w zamówieniach woocomerce błąd:

Błąd API Fakturownia! Kod błędu: 422 seller_name - nie może być puste.

anonim 2021-04-09 14:08
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
jak opis błędu informuje - nie podają Państwo nazwy sprzedawcy. Na Państwa koncie w Ustawienia -> Dane firmy nie ma podanych żadnych danych, dokument nie może być wystawiony bez danych Sprzedawcy.

Pozdrawiam
Kacper Seta

Komentarze

Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
jak opis błędu informuje - nie podają Państwo nazwy sprzedawcy. Na Państwa koncie w Ustawienia -> Dane firmy nie ma podanych żadnych danych, dokument nie może być wystawiony bez danych Sprzedawcy.

Pozdrawiam
Kacper Seta

2021-04-09 14:14


Avatar sugester medium
Adam
Sklep zintegrowanyz fakturowania przez wtyczke wp desk.
Wyłaczona obsługa magazynu.
Działa poprawnie dla większości zamówień.
W przypadku 4 dostaliśmy taki komunikat.
Błąd API Fakturownia! Kod błędu: 422 positions.name - nie może być puste.
Wszystkie 4 przypadki łączy ten sam produkt w koszyku. Pole seller-name oczywiście jet wypełnione.

2021-07-05 14:01


Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
Państwa błąd dotyczy innego pola - positions.name, czyli nazwa pozycji na fakturze. Widocznie integracja próbowała wystawić dokument bez nazwy produktu.

Kod błędu 422 jest identyczny jak w innym zgłoszeniu, ponieważ rodzaj błędu jest taki sam - prawidłowe rekordy, ale nieprawidłowe ich wartości.

Pozdrawiam
Kacper

2021-07-05 14:59


Avatar sugester medium
Ola
Dzień dobry,
próbuję zintegrować wtyczkę fakturowni ze sklepem na woocommerce. W momencie testowania sprzedaży w sklepie przy zamówieniu pojawia się błąd Błąd API Fakturownia! Kod błędu: 404 . Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Ola

2023-07-13 13:39


Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
błąd ten oznacza "nie znaleziono", może wystąpić np. jeśli w ustawieniach integracji podali Państwo ID działu / firmy, z którego dokumenty mają być wystawiane, natomiast na danym koncie dział o danym ID nie istnieje - np. skopiowany został niepełny ID działu.

Bez treści żądania API nie będę jednak w stanie stwierdzić konkretnej przyczyny takiego błędu. Jeśli nie uda się go rozwiązać, proszę przesłać zgłoszenie mailowo na info@fakturownia.pl wraz z treścią żądania API, które Państwa integracja wysłała, dla którego zwrócony został dany błąd.

Pozdrawiam,
Kacper

2023-07-13 14:24


Avatar sugester medium
milena
pojawił sie u mnie błąd
Błąd przy wystawianiu rachunku: Błędny status odpowiedzi serwera fakturownia: 422: positionsArray


2024-06-11 15:10


Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
błąd 422 może być wywołany przez wiele różnych ustawień / zabezpieczeń.

Proszę przesłać na info@fakturownia.pl dalszą część komunikatu błędu. Jeśli nie widzą Państwo pełnego komunikatu błędu, proszę skontaktować się z twórcą integracji, z której Państwo korzystają, z prośbą o sprawdzenie pełnej odpowiedzi oraz treści żądania API, które taką odpowiedź wywołało.
Jeśli na podstawie tych danych nie uda się Państwu zidentyfikować, co powoduje problem, proszę przesłać na info@fakturownia.pl zarówno treść przesłanego żądania, jak i pełną treść odpowiedzi 422.

Pozdrawiam,
Kacper

2024-06-12 09:49


Avatar sugester medium
Kacper
Dzień dobry,
Mam błąd przy niektórych zamówieniach tego samego produktu (Przy niektórych zamówieniach jest błąd przy innych nie):

Błąd API Fakturownia! Kod błędu: 422 additional_info_desc Array ( [0] => is not included in the list: GTIN, PKWiU, PKOB, CN ) positions Array ( [0] => Array ( ) [1] => Array ( ) ) .

2025-12-18 13:49


Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
proszę o informację - czy włączyli Państwo integrację KSeF DEMO?
Z jakiej integracji API Państwo korzystają do wystawiania dokumentów?

Po wejściu KSeF, Dodatkowe pole na pozycjach faktury może przyjmować tylko określone wartości (GTIN, PKWiU, PKOB, CN), nie będzie można już podawać własnych nazw tego pola.

Zapewne mają Państwo ustawiony własny wpis w Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja, lub integracja próbowała przesłać własny wpis w żądaniu API wystawienia dokumentu.

Pozdrawiam,
Kacper

2025-12-18 16:49


Avatar sugester medium
Kaper
Nie włączyliśmy integracji KSeF.
Korzystamy z wtyczki od WP Desk.

w Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja nie mamy nic ustawionego jako dodatkowe pole.

2025-12-19 21:39


Dodaj komentarz