Po wyjściu z podglądu lub edycji klienta, wyświetla się lista wszystkich klientów zamiast listy wcześniej przefiltrowanej, z której ten klient został wybrany. To dosyć kłopotliwe w sytuacji, kiedy dane części klientów muszą być okresowo modyfikowane.
Znikające filtry klientów błąd Rozwiązane
anonim
2020-10-05 11:21
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuję za komentarz. Faktycznie podczas filtrowania danych na liście Klientów, wyboru jednego z rezultatów a następnie podczas powracania do rezultatów wyszukiwania program resetuje filtry.
Skieruje zapytanie do programistów w tej sprawie.
Jak tylko otrzymam odpowiedź przekaże ja na tym forum.
Pozdrawiam,
Piotr
Komentarze
piotr.wajs
dziękuję za komentarz. Faktycznie podczas filtrowania danych na liście Klientów, wyboru jednego z rezultatów a następnie podczas powracania do rezultatów wyszukiwania program resetuje filtry.
Skieruje zapytanie do programistów w tej sprawie.
Jak tylko otrzymam odpowiedź przekaże ja na tym forum.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-07 09:13
piotr.wajs
otrzymałem odpowiedź od programisty, że zapamiętywanie utworzonych filtrów po wejściu i wyjściu z Klienta czy faktury powinno działać poprawnie w danej sesji przeglądarki.
Po zamknięciu sesji filtry zostają zresetowane.
Kolejne próby na koncie testowym potwierdzają informację od programisty.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-09 15:47
Józef Kowalewski
2020-10-09 17:44
piotr.wajs
na koncie testowym ustawienie filtrów w jednej sesji działały poprawnie.
Proszę w takim razie o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej w celu sprawdzenia działania filtrów: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-10-12 12:16