0 głosów

Problem ze stroną. Opłaty. pytanie Rozwiązane

Nie mogę znaczyć wysłanej faktury na "wysłane".
Dlaczego abonament za konto "mikro" trzeba opłacić za rok z góry, a nie co miesiąc. Jaką logiką się kierujecie ?. Czy to tylko chęć zysku?.

anonim 2014-09-08 13:35
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,

Aby faktura miała status "wysłana" należy wysłać ją do adresata, kolejne statusy pojawią się automatycznie jeśli zostanie dostarczona. Abonament Micro jest darmowy. proszę o odpowiedź, skąd została zaczerpnięta informacja, że jest inaczej? Należałoby ją sprostować. Konto Micro wyróżnia brak opłat oraz ograniczeń czasowych.


Pozdrawiam,
Malgorzata Kozicka

--
Malgorzata Kozicka
e-mail: malgorzata@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com

Komentarze

mkozicka
mkozicka
Witam serdecznie,

Aby faktura miała status "wysłana" należy wysłać ją do adresata, kolejne statusy pojawią się automatycznie jeśli zostanie dostarczona. Abonament Micro jest darmowy. proszę o odpowiedź, skąd została zaczerpnięta informacja, że jest inaczej? Należałoby ją sprostować. Konto Micro wyróżnia brak opłat oraz ograniczeń czasowych.


Pozdrawiam,
Malgorzata Kozicka

--
Malgorzata Kozicka
e-mail: malgorzata@radgost.com
tel: +48 22 250 15 80
www.radgost.com

2014-09-08 14:02


Dodaj komentarz