Witam,
W ustawieniach po zaznaczeniu tej opcji, uzytkownik tworzac fakture musi wybrac w dodatkowym polu jakas wartosc z listy.
Lista wczesniej stworzona przez admina w ustawieniach.
I tym sposobem bysmy mogli widziec na liscie faktur kolumne z wartoscia wybrana na liscie.
Takie rozwiazanie juz dziala w programie Zoho Books/Invoice.
Np bedzie mozna oznaczyc kategoria klienta typu firma czy prywatny, albo zrodlo zakupu typu allegro czy strona prywatna... pewnie mozliwosci sa dziesiatki.
Dodatkowe pole wyboru z listy sugestia Rozwiązane
anonim
2020-02-21 13:54
Odpowiedź główna
Witam, jeżeli dobrze zrozumiałem to opcję tego typu mamy już w systemie. Są to kategorie: https://pomoc.fakturownia.pl/148182-Kategoryzacja-przychodow-i-wydatkow.
Kategorie może ustawić admin, a Użytkownik może przypisać kategorie do faktur.
Dodatkowo listę takich kategorii przypisanych do faktur może się wyświetlać na liście faktur za pomocą opcji dostosowania kolumn: https://pomoc.fakturownia.pl/1575723-Dostosowanie-wyswietlania-kolumn.
Pozdrawiam,
PIotr
Głosów 1:
+ 1
anonim
Komentarze
piotr.wajs
Kategorie może ustawić admin, a Użytkownik może przypisać kategorie do faktur.
Dodatkowo listę takich kategorii przypisanych do faktur może się wyświetlać na liście faktur za pomocą opcji dostosowania kolumn: https://pomoc.fakturownia.pl/1575723-Dostosowanie-wyswietlania-kolumn.
Pozdrawiam,
PIotr
2020-02-21 16:35