Dzień dobry,
zgłaszamy problem z:
1. Brakiem importu płatności, od kilku dni w płatnościach nie pojawiają się przelewy.
2. Po raz kolejny zgłaszamy dublowanie, a nawet TRIPLOWANIE przelewów/płatności. Dopóki działały, to po kilka razy się importowały i wyświetlały podwójnie lub potrójnie.
Błąd importu płątności błąd Nowe
anonim
2025-11-19 09:37
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.
Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl
Dodatkowo, proszę o podanie linku do przykładowych zdublowanych płatności oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Pozdrawiam
Komentarze
daniels
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni.
Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl
Dodatkowo, proszę o podanie linku do przykładowych zdublowanych płatności oraz udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
Pozdrawiam
2025-11-19 13:04