Dzień dobry,
jak w fakturowni zaksięgować odsetki od kredytu firmowego? Dlaczego nie ma takiej opcji w rodzajach kosztu domyślnie skoro jest leasing, rozliczenie pojazdów itd. Kredyt firmowy to jeden z najpopularniejszych kosztów każdej firmy.
Pozdrawiam
Rafał Matuszczyk
ANCORA
Odsetki do kredytu pytanie Nowe
anonim
2025-09-24 19:58
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
dziękuje za przesłanie wiadomości. Wskazany koszt można dodać do systemu za pomocą dokumentu Dowód wewnętrzny ,w rodzaju wydatku można wybrać "koszty prowadzenia działalności" bądź pozostawić pusty. Do KPiR zostanie on ujęty w kolumnie 13.
Brak odrębnego określenia dla takiego rodzaju wydatku nie został wprowadzony ze względu na zalecenia naszego działu analizy-finansowej i traktowanie kosztu kredytu jako, koszt prowadzenia działalności.
Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/3019707-Dowod-wewnetrzny
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaje do dyspozycji.
Komentarze
jarek
dziękuje za przesłanie wiadomości. Wskazany koszt można dodać do systemu za pomocą dokumentu Dowód wewnętrzny ,w rodzaju wydatku można wybrać "koszty prowadzenia działalności" bądź pozostawić pusty. Do KPiR zostanie on ujęty w kolumnie 13.
Brak odrębnego określenia dla takiego rodzaju wydatku nie został wprowadzony ze względu na zalecenia naszego działu analizy-finansowej i traktowanie kosztu kredytu jako, koszt prowadzenia działalności.
Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/3019707-Dowod-wewnetrzny
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaje do dyspozycji.
2025-09-25 15:32