System wymaga ulepszenia. Obecnie nie ma możliwości edycji treści SMS i w sytuacji, gdy wysyłam fakturę już opłaconą gotówką, klient otrzymuje wiadomość z wezwaniem do pilnej zapłaty. To wygląda nielogicznie i może wprowadzać klientów w błąd. !!
Proponuję zmienić treść wiadomości na bardziej neutralną, np.:
„Faktura o numerze … została wysłana. Proszę sprawdzić swoją skrzynkę.”
Dodatkowo warto, aby system automatycznie rozróżniał sytuacje:
jeśli faktura została już opłacona – wysyła się komunikat informacyjny,
jeśli faktura nie została jeszcze opłacona – wysyła się przypomnienie o konieczności zapłaty.
Dzięki temu komunikacja z klientami byłaby bardziej logiczna, przejrzysta i profesjonalna.  
Sms do klienta sugestia Nowe
							anonim
							2025-09-20 16:20 
							
						
 
						
							Odpowiedź główna
								
									Dzień dobry,
w Fakturowni nie ma możliwości personalizacji treści SMS-ów. Nasze szablony są zoptymalizowane pod kątem ograniczeń formy SMS – ingerencja w treść mogłaby naruszyć prawidłowe działanie usługi.
Bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 
Pozdrawiam,
Łukasz
								
	   						Kto głosował:
	   										
	   									  		+ 2
	   											anonim
	   										
				
 
	   		
	
                  
                  
	  				
Komentarze
lukaszs
w Fakturowni nie ma możliwości personalizacji treści SMS-ów. Nasze szablony są zoptymalizowane pod kątem ograniczeń formy SMS – ingerencja w treść mogłaby naruszyć prawidłowe działanie usługi.
Bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2025-09-22 11:57