System wymaga ulepszenia. Obecnie nie ma możliwości edycji treści SMS i w sytuacji, gdy wysyłam fakturę już opłaconą gotówką, klient otrzymuje wiadomość z wezwaniem do pilnej zapłaty. To wygląda nielogicznie i może wprowadzać klientów w błąd. !!
Proponuję zmienić treść wiadomości na bardziej neutralną, np.:
„Faktura o numerze … została wysłana. Proszę sprawdzić swoją skrzynkę.”
Dodatkowo warto, aby system automatycznie rozróżniał sytuacje:
jeśli faktura została już opłacona – wysyła się komunikat informacyjny,
jeśli faktura nie została jeszcze opłacona – wysyła się przypomnienie o konieczności zapłaty.
Dzięki temu komunikacja z klientami byłaby bardziej logiczna, przejrzysta i profesjonalna.
Sms do klienta sugestia Nowe
anonim
2025-09-20 16:20
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
w Fakturowni nie ma możliwości personalizacji treści SMS-ów. Nasze szablony są zoptymalizowane pod kątem ograniczeń formy SMS – ingerencja w treść mogłaby naruszyć prawidłowe działanie usługi.
Bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
Kto głosował:
+ 2
anonim
Komentarze
lukaszs
w Fakturowni nie ma możliwości personalizacji treści SMS-ów. Nasze szablony są zoptymalizowane pod kątem ograniczeń formy SMS – ingerencja w treść mogłaby naruszyć prawidłowe działanie usługi.
Bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2025-09-22 11:57