2 głosów

Sms do klienta sugestia Nowe

System wymaga ulepszenia. Obecnie nie ma możliwości edycji treści SMS i w sytuacji, gdy wysyłam fakturę już opłaconą gotówką, klient otrzymuje wiadomość z wezwaniem do pilnej zapłaty. To wygląda nielogicznie i może wprowadzać klientów w błąd. !!

Proponuję zmienić treść wiadomości na bardziej neutralną, np.:
„Faktura o numerze … została wysłana. Proszę sprawdzić swoją skrzynkę.”

Dodatkowo warto, aby system automatycznie rozróżniał sytuacje:

jeśli faktura została już opłacona – wysyła się komunikat informacyjny,

jeśli faktura nie została jeszcze opłacona – wysyła się przypomnienie o konieczności zapłaty.


Dzięki temu komunikacja z klientami byłaby bardziej logiczna, przejrzysta i profesjonalna.

anonim 2025-09-20 16:20
Odpowiedź główna

Dzień dobry,
w Fakturowni nie ma możliwości personalizacji treści SMS-ów. Nasze szablony są zoptymalizowane pod kątem ograniczeń formy SMS – ingerencja w treść mogłaby naruszyć prawidłowe działanie usługi.

Bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

Kto głosował: + 2 anonim

Komentarze

lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,
w Fakturowni nie ma możliwości personalizacji treści SMS-ów. Nasze szablony są zoptymalizowane pod kątem ograniczeń formy SMS – ingerencja w treść mogłaby naruszyć prawidłowe działanie usługi.

Bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.

Państwa sugestia została przekazana do działu rozwoju programu. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Pozdrawiam,
Łukasz

2025-09-22 11:57


Dodaj komentarz