Witam
Od 2 dni sa problemy z exportem Faktur w 1 pliku pdf oraz do systemu optima.
Sprawdzane na 2 komputerach.  
Problemy z exportem Faktur błąd Nowe
							anonim
							2025-05-02 08:14 
							
						
 
						
							Odpowiedź główna
								
									Dzień dobry,
dziękujemy za przesłane informacje.
Prosimy o podanie nazwy konta w Fakturowni. Nazwę można znaleźć w domenie, np. https://nazwakonta.fakturownia.pl.
Zgłoszenie zostało przekazane do działu IT w celu weryfikacji. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, niezwłocznie Państwa poinformujemy.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiam, Stanisław 
								
	   						Kto głosował:
	   										
	   									  		+ 2
	   											anonim
	   										
				
 
	   		
	
                  
                  
	  				
Komentarze
stanislaws
dziękujemy za przesłane informacje.
Prosimy o podanie nazwy konta w Fakturowni. Nazwę można znaleźć w domenie, np. https://nazwakonta.fakturownia.pl.
Zgłoszenie zostało przekazane do działu IT w celu weryfikacji. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, niezwłocznie Państwa poinformujemy.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiam, Stanisław
2025-05-02 12:36