Czy istnieje jakiś sposób, by osobne konta połączyć w ramach jednego konta w osobne działy dla jednej firmy? Obecnie działamy na 4 podmiotach, które miałoby sens połączyć w jedno konto i rozdzielić na działy, m.in. dla wspólnej bazy Klientów. Problem w tym, że spółki mają ponad 5 lat historii księgowej i na pewno nie możemy stworzyć z nich działów bez przenoszenia historii faktur i rozliczeń. Proszę o sugestię, co można zrobić w tym przypadku.
Zmiana osobnych kont na działy pytanie Rozwiązane
Dzień dobry,
jeśli na osobnych kontach prowadzona jest dokumentacja firmy w obrębie tego samego NIP, wtedy można na jednym koncie dodać kolejne działy takiej firmy.
Dane na konto można zaimportować na podstawie pliku. Wystarczy z jednego konta wykonać eksport do XLS z pozycjami na fakturze (limit jednego eksportu to 1000 dokumentów) i ten plik zaimportować na właściwie konto.
Proszę jeszcze o informację czy numeracja dokumentów na każdym z kont jest taka sama? Czy na każdym koncie jest np. dokument o numerze 1/12/2024? Jeśli tak to przeniesienie danych na jedno konto nie będzie możliwe, ponieważ na jednym koncie może być tylko jeden dokument o wybranym numerze.
W tym przypadku mogliby Państwo od teraz zacząć wystawianie dokumentów na jednym koncie lub od momentu, gdy wygasną abonamenty, a dane na tamtych kontach pozostawić jako archiwum.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
Komentarze
milenasz
jeśli na osobnych kontach prowadzona jest dokumentacja firmy w obrębie tego samego NIP, wtedy można na jednym koncie dodać kolejne działy takiej firmy.
Dane na konto można zaimportować na podstawie pliku. Wystarczy z jednego konta wykonać eksport do XLS z pozycjami na fakturze (limit jednego eksportu to 1000 dokumentów) i ten plik zaimportować na właściwie konto.
Proszę jeszcze o informację czy numeracja dokumentów na każdym z kont jest taka sama? Czy na każdym koncie jest np. dokument o numerze 1/12/2024? Jeśli tak to przeniesienie danych na jedno konto nie będzie możliwe, ponieważ na jednym koncie może być tylko jeden dokument o wybranym numerze.
W tym przypadku mogliby Państwo od teraz zacząć wystawianie dokumentów na jednym koncie lub od momentu, gdy wygasną abonamenty, a dane na tamtych kontach pozostawić jako archiwum.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Milena
2025-01-14 09:27