1 głos

Raporty - wg Kategorii oraz Pracownika sugestia Rozwiązane

Brakuje mi w fakturowni możliwości wygenerowania raportu wg kategorii - ale w odniesieniu do np konkretnego pracownika.

Przykład:
Mamy KAtegorie:
- Biuro
- Wynagrodzenie
- Delegacje

I Pracowników:
- Joanna
- Agnieszka
- Robert

W tym momencie nie jestem w stanie wyciągnąć raportu ile Joanna otrzymała wynagrodzenia w np danym roku albo jakie były koszty delegacji Roberta w danym kwartale.

Wystarczyłoby dodanie możliwości wprowadzenia listy pracowników i przypisania (opcjonalnego) danego pracownika (np jako drugiej kategorii) do wprowadzanego rekordu

anonim 2015-11-26 13:25
Odpowiedź główna

dziękujemy za trafna sugestie, w tym celu proszę o głos tej sprawie, a także o komentarze korygujące i opisy. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Fakturowi na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

Głosów 1: + 1 anonim

Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   dziękujemy za trafna sugestie, w tym celu proszę o głos tej sprawie, a także o komentarze korygujące i opisy. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Fakturowi na wprowadzenie tego typu udogodnienia.

2015-11-26 15:35


Avatar sugester medium
old2014-kh@bakotech.com
Witam,

Bardzo dziękuję za podjęcie tematu. Z mojej strony - ja bym to zrobił mniej więcej w ten sposób:

Na wszystkich dokumentach w zakładkach "Przychody" i "Wydatki" - widoczne jest pole "Kategoria". Dodałbym obok kolejne o nazwie np: "Grupowanie" lub "Przypisanie" i ustawił defaultowo na np: Nazwa organizacji, która używa systemu (to pozwoli użytkownikom, którzy nie potrzebują zmian na używanie systemu bez konieczności robienia czegokolwiek).

Natomiast dla tych, którzy potrzebują Kategorii i Grupowania - dodałbym w Ustawieniach w fakturowni możliwość dodawania pól pod "Grupowaniem" czy "Przypisaniem" tak jak możemy to robić przy tworzeniu kategorii.

I ost krok - czyli pojawienie się pola wyboru "Grupowania" obok pola wyboru "Kategorii" w raportach


Myślę, że dla wszystkich firm, które mają już kilku, kilkunastu pracowników taka funkcjonalność staje się krytyczna. Używam Fakturowni od 2013 roku i dopóki mieliśmy w firmie kilka osób nie było problemu, obecnie przy 10+ bez takiego szczegółowego raportu kategorii wydatków przypisanych do konkretnego uzytkownika jest mi bardzo trudno zrobić analizę kosztów tego roku per osoba w firmie.

pozdrawiam i liczę na szybkie działanie, żebyśmy mogli skonfigurować system do działania od nowego roku

Krzysztof Hałgas

2015-12-04 10:22


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dziękujemy za wskazówki, weźmiemy je pod uwagę podczas działań w tej części programu.

2015-12-04 11:53


Avatar sugester medium
old2014-kh@bakotech.com
Panie Piotrze,

Jeszcze jedna uwaga - może udałoby się tą zmianę zrobić w sposób najprostszy - umozliwić edycję/dodawanie "Rodzaju Wydatków" - które obecnie możemy jedynie wybrać z krótkiej listy. wydaje mi się że możliwość dodania edycji tej listy jest sprawą dość prostą a dałaby nam dużo większą elastyczność co do przypisywania konkretnych "Kategorii" wydatków do "Rodzajów"

Krzysztof Hałgas

2015-12-21 12:59


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   W systemie, mamy możliwość dodania kategorii i nazwać ją danymi pracownika: http://pomoc.fakturownia.pl/145683-Jak-kategoryzowac-faktury-i-inne-dokumenty-przychodowe-i-wydatkowe.
Jest też możlowość stworzenia rodzaju wydatku, lecz nie można generować raportów sortując po odpowiednim rodzaju wydatku.

2015-12-22 15:43


Dodaj komentarz