Brakuje mi w fakturowni możliwości wygenerowania raportu wg kategorii - ale w odniesieniu do np konkretnego pracownika.
Przykład:
Mamy KAtegorie:
- Biuro
- Wynagrodzenie
- Delegacje
I Pracowników:
- Joanna
- Agnieszka
- Robert
W tym momencie nie jestem w stanie wyciągnąć raportu ile Joanna otrzymała wynagrodzenia w np danym roku albo jakie były koszty delegacji Roberta w danym kwartale.
Wystarczyłoby dodanie możliwości wprowadzenia listy pracowników i przypisania (opcjonalnego) danego pracownika (np jako drugiej kategorii) do wprowadzanego rekordu
Raporty - wg Kategorii oraz Pracownika sugestia Rozwiązane
anonim
2015-11-26 13:25
Odpowiedź główna
dziękujemy za trafna sugestie, w tym celu proszę o głos tej sprawie, a także o komentarze korygujące i opisy. Oddawanie głosów na ten post pomoże sprawdzić Nam zapotrzebowanie Użytkowników Fakturowi na wprowadzenie tego typu udogodnienia.
Głosów 1:
+ 1
anonim
Komentarze
piotr.wajs
2015-11-26 15:35
old2014-kh@bakotech.com
Bardzo dziękuję za podjęcie tematu. Z mojej strony - ja bym to zrobił mniej więcej w ten sposób:
Na wszystkich dokumentach w zakładkach "Przychody" i "Wydatki" - widoczne jest pole "Kategoria". Dodałbym obok kolejne o nazwie np: "Grupowanie" lub "Przypisanie" i ustawił defaultowo na np: Nazwa organizacji, która używa systemu (to pozwoli użytkownikom, którzy nie potrzebują zmian na używanie systemu bez konieczności robienia czegokolwiek).
Natomiast dla tych, którzy potrzebują Kategorii i Grupowania - dodałbym w Ustawieniach w fakturowni możliwość dodawania pól pod "Grupowaniem" czy "Przypisaniem" tak jak możemy to robić przy tworzeniu kategorii.
I ost krok - czyli pojawienie się pola wyboru "Grupowania" obok pola wyboru "Kategorii" w raportach
Myślę, że dla wszystkich firm, które mają już kilku, kilkunastu pracowników taka funkcjonalność staje się krytyczna. Używam Fakturowni od 2013 roku i dopóki mieliśmy w firmie kilka osób nie było problemu, obecnie przy 10+ bez takiego szczegółowego raportu kategorii wydatków przypisanych do konkretnego uzytkownika jest mi bardzo trudno zrobić analizę kosztów tego roku per osoba w firmie.
pozdrawiam i liczę na szybkie działanie, żebyśmy mogli skonfigurować system do działania od nowego roku
Krzysztof Hałgas
2015-12-04 10:22
piotr.wajs
2015-12-04 11:53
old2014-kh@bakotech.com
Jeszcze jedna uwaga - może udałoby się tą zmianę zrobić w sposób najprostszy - umozliwić edycję/dodawanie "Rodzaju Wydatków" - które obecnie możemy jedynie wybrać z krótkiej listy. wydaje mi się że możliwość dodania edycji tej listy jest sprawą dość prostą a dałaby nam dużo większą elastyczność co do przypisywania konkretnych "Kategorii" wydatków do "Rodzajów"
Krzysztof Hałgas
2015-12-21 12:59
piotr.wajs
Jest też możlowość stworzenia rodzaju wydatku, lecz nie można generować raportów sortując po odpowiednim rodzaju wydatku.
2015-12-22 15:43