0 głosów

Błędne oznaczeniu VAT w paragonach za usługi błąd Rozwiązane

Dzień dobry,
Wystawiamy poprzez integracje ze sklepem dokumenty sprzedaży. Dla sprzedaży ebooków (wirtualnych produktów - oznaczonych w fakturowi jako usługi) podczas wystawiania paragonu nie uwzględniany jest stawka VAT (jest oznaczany jako nieskończoność "oo") i w uwagach dokumentu jest zapis "Reverse charge". Gdy wystawiana jest faktura ten problem nie występuje - VAT jest naliczany prawidłowo. Problem występuje przy automatycznym wystawianiu dokumentów.
Prośba o informację jak spowodować, aby paragony były wystawiane z prawidłową stawką VAT jak w przypadku faktur.
Pozdrawiam,
Karol Kaszyc

anonim 2024-12-10 22:35
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
Dane na dokumentach tworzonych poprzez API są dokładnie takie, jakie zostaną przesłane przez wtyczkę integrującą w stronę Fakturowni - dotyczy to również stawek podatkowych oraz oznaczenia "odwrotne obciążenie"

Zalecam kontakt z twórcami używanej przez Państwa wtyczki, aby zweryfikowali treść żądań które wysyłane są w stronę programu podczas tworzenia paragonu.

Jeśli twórcy nie będą w stanie znaleźć błędu - należy poprosić ich o treść wysyłanego żądania a my postaramy się wskazać konkretne miejsce z niepoprawną wartością.

Pozdrawiam, Tomasz

Komentarze

tomaszs
tomaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
Dane na dokumentach tworzonych poprzez API są dokładnie takie, jakie zostaną przesłane przez wtyczkę integrującą w stronę Fakturowni - dotyczy to również stawek podatkowych oraz oznaczenia "odwrotne obciążenie"

Zalecam kontakt z twórcami używanej przez Państwa wtyczki, aby zweryfikowali treść żądań które wysyłane są w stronę programu podczas tworzenia paragonu.

Jeśli twórcy nie będą w stanie znaleźć błędu - należy poprosić ich o treść wysyłanego żądania a my postaramy się wskazać konkretne miejsce z niepoprawną wartością.

Pozdrawiam, Tomasz

2024-12-11 15:47


Avatar sugester medium
Karkol Kaszyc
Panie Tomaszu,
Wy jesteście dostawcą wtyczki do WooCommerce. Skoro dane są takie same to jak to jest, że dla tego samego produktu jeżeli wystawiana jest faktura to stawka VAT jest prawidłowa, a gdy wystawiany jest paragon to wystawia go zgodnie z moim powyższym opisem.

2024-12-11 16:53


tomaszs
tomaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

Jeśli korzystają Państwo z naszej wtyczki integrującej (dostępnej w Ustawienia>Integracje i dodatki>WooCommerce), proszę o podanie nazwy konta (jest to początek adresu URL przeglądarki internetowej)
oraz o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Proszę również o podanie numeru błędnego dokumentu oraz numeru zamówienia z WooCommerce.

Dane proszę przesłać na adres integracje@fakturownia.pl

Po analizie zgłoszenia dział odpowiedzialny za wtyczkę udzieli odpowiedzi.

Pozdrawiam, Tomasz

2024-12-11 17:02


Dodaj komentarz