Przy powtórnych zamówieniach (po API) u klientów, którzy wcześniej byli w bazie w karcie klienta znika imię i nazwisko. Jak to wyeliminować?
Znikające dane klientów przy powtórnym zamówieniu pytanie Rozwiązane
anonim
2024-11-27 14:59
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) i udzielenie dostępu do konta zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Proszę również o przesłanie treści wysyłanego żądania i podanie numeru faktury, która powstała za jego pomocą.
Wszystkie wymienione dane proszę przesłać na info@fakturownia.pl
Pozdrawiam, Tomasz
Komentarze
tomaszs
Dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) i udzielenie dostępu do konta zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-
Proszę również o przesłanie treści wysyłanego żądania i podanie numeru faktury, która powstała za jego pomocą.
Wszystkie wymienione dane proszę przesłać na info@fakturownia.pl
Pozdrawiam, Tomasz
2024-11-27 16:33