0 głosów

Znikające dane klientów przy powtórnym zamówieniu pytanie Rozwiązane

Przy powtórnych zamówieniach (po API) u klientów, którzy wcześniej byli w bazie w karcie klienta znika imię i nazwisko. Jak to wyeliminować?

anonim 2024-11-27 14:59
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) i udzielenie dostępu do konta zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Proszę również o przesłanie treści wysyłanego żądania i podanie numeru faktury, która powstała za jego pomocą.

Wszystkie wymienione dane proszę przesłać na info@fakturownia.pl

Pozdrawiam, Tomasz

Komentarze

tomaszs
tomaszs
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

Dziękuję za kontakt.
W celu analizy zgłoszenia proszę o podanie numeru ID konta (Ustawienia>Ustawienia konta, prawy górny róg) i udzielenie dostępu do konta zgodnie z poniższą instrukcją:
https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

Proszę również o przesłanie treści wysyłanego żądania i podanie numeru faktury, która powstała za jego pomocą.

Wszystkie wymienione dane proszę przesłać na info@fakturownia.pl

Pozdrawiam, Tomasz

2024-11-27 16:33


Dodaj komentarz