Dzień dobry,
nigdzie w swoich materiałach nie podajecie Państwo informacji ile będę musiał czekać, aby otrzymać środki z tzw. funkcji "opłać teraz" czy "zapłać online" w prawym gó®nym rogu faktury. Klientowi wydaje się, że kiedy skorzysta z tej opcji środki znajdą się u mnie natychmiastowo.
Uważam, że klient powinien być poinformowany o czasie trwania takiej transakcji, że już nie wspomnę o użytkowniku Państwa systemu. Być może czasem klient chciałby wybrać inną, szybszą opcję, np. przelewu ekspresowego.
Pozdrawiam
Przemysław Duda
Opłać online pytanie Rozwiązane
anonim
2024-07-19 09:40
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
informacja o czasie księgowania płatności znajduje się w artykule dotyczącym szybkich płatności: https://pomoc.fakturownia.pl/139048561-Szybki-Przelew-w-Fakturownia-pl. Zgodnie z informacją widniejącą w nim, środki powinny zostać zaksięgowane na koncie bankowym maksymalnie do końca następnego dnia roboczego. Ponadto klient, wybierając opcję BLIK lub "szybki przelew", akceptuje regulamin, w którym widnieje zapis o czasie realizacji usługi.
W razie dalszych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Julia
Komentarze
juliaz
informacja o czasie księgowania płatności znajduje się w artykule dotyczącym szybkich płatności: https://pomoc.fakturownia.pl/139048561-Szybki-Przelew-w-Fakturownia-pl. Zgodnie z informacją widniejącą w nim, środki powinny zostać zaksięgowane na koncie bankowym maksymalnie do końca następnego dnia roboczego. Ponadto klient, wybierając opcję BLIK lub "szybki przelew", akceptuje regulamin, w którym widnieje zapis o czasie realizacji usługi.
W razie dalszych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Julia
2024-07-19 15:58