1 głos

Edycja danych pracownika sugestia Duplikat

Proszę o możliwość edycji wszystkich danych użytkownika przez administratora. W chwili obecnej tylko użytkownik może zmienić swoje imię i nazwisko, oraz włączyć lub wyłączyć 2fa. W przypadku choroby/nieobecnosci/wypadku losowego użytkownika gdy ten włączy 2fa nawet reset jego hasła nie pomoże, bo nie zaloguję się jako on i nie zmienię jego danych.

anonim 2024-04-18 08:14
Odpowiedź główna

Dzień dobry, 

rozumiem, że jest to dla Państwa istotna kwestia jednak nie możemy umożliwić osobom postronnym wglądu w konto drugiej osoby. Osoba dodana jako użytkownik do Państwa konta korzysta z własnego konta i jedyną możliwością jest ograniczenie użytkownikowi uprawnień, np. wykorzystując własne role.

Pozdrawiam
Sandra

Kto głosował: + 1 anonim

Komentarze

sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Dzień dobry, 

rozumiem, że jest to dla Państwa istotna kwestia jednak nie możemy umożliwić osobom postronnym wglądu w konto drugiej osoby. Osoba dodana jako użytkownik do Państwa konta korzysta z własnego konta i jedyną możliwością jest ograniczenie użytkownikowi uprawnień, np. wykorzystując własne role.

Pozdrawiam
Sandra


2024-04-22 11:30


Avatar sugester medium
Michał
Szanowna Pani.
Chyba nie odczytała Pani mojego zgłoszenia ze zrozumieniem. Nie ma tu mowy o osobie postronnej. To ja jako administrator, właściciel tych danych chcę mieć możliwość edycji danych użytkownika, który jest moim pracownikiem. I w sytuacji jego przedłużającej się nieobecności chce mieć możliwość np nadania praw do edycji w ramach tego konta innemu pracownikowi. W chwili obecnej jest to niemożliwe, jeżeli pracownik ma włączone 2fa.

Proszę o ponowne rozważenie mojego zgłoszenia.

2024-04-23 22:13


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Dzień dobry, 

konto Państwa pracownika jest jego własnością i fakt bycia dodanym jako użytkownik do Państwa konta firmowego w Fakturowni tego nie zmienia - chyba, że z umowy pomiędzy Państwem, a pracownikiem wynika inaczej.
W sytuacji gdy dany pracownik jest nieobecny, istnieje możliwość odłączenia jego konta i dodania innego użytkownika w to miejsce. 

Pozdrawiam
Sandra

 


2024-04-26 10:16


Avatar sugester medium
Michał
Szanowna Pani.
Za usługę w fakturowni płacę ja, umowę z fakturownią mam ja, dane wprowadzane przez pracownika sa moją własnością. Na jakiej podstawie twierdzi Pani, że konto jest własnością pracownika?

Jeżeli powierzam pracownikowi laptop, czy konto email w domenie firmowej, staje się on jego własnością? Nie. I tak samo działa to w przypadku pracy na koncie w programie księgowym.

Państwa panel posiada ewidentny brak w tym zakresie, prośba więc o nie naginanie rzeczywistości, tylko przekazanie wniosku do osoby decyzyjnej. Nigdy nie spotkałem się z przypadkiem, żeby w jakiejkolwiek aplikacji pracodawca nie miał możliwości edycji danych pracownika.

2024-04-26 10:28


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)  

Dzień dobry,

jeżeli do Pana konta w Fakturowni został zaproszony Pana pracownik jako użytkownik, korzysta on ze swojego własnego konta. Niestety nie posiadam informacji jakiego konta dotyczy zgłoszenie ale załóżmy, że w zakładce Ustawienia > Użytkownicy widzi Pan pięciu użytkowników - Pan, z rolą właściciela konta, inna osoba z rolą księgowego i 3 kolejne osoby z rolą “Użytkownik”. Oznacza to, że w Fakturowni zostało utworzone łącznie 5ciu Użytkowników, z czego 4. Użytkowników zostało zaproszonych do Pana konta z określonymi rolami, innymi niż właściciel konta.
Pan, jako właściciel konta, ma możliwość w każdym momencie zdecydować o odłączeniu użytkownika, inaczej mówiąc, zabraniu dostępu do swojego konta. Nie oznacza to jednak, że z samego faktu zaproszenia użytkownika do swojego konta, mógłby Pan edytować dane na koncie tej osoby.
Jeżeli z ustaleń pomiędzy Panem, a pracownikami wynika inaczej, należy od pracowników egzekwować przestrzeganie zawartej umowy. Być może utworzył Pan samodzielnie dostęp dla Użytkowników dla swoich pracowników, na adresy mailowe należące do Pana, nadał Pan hasło, którego pracownik nie może zmienić - w takiej sytuacji dostęp do zmiany danych Użytkowników w systemie należy do Pana, gdyż ma Pan dostęp do wymaganych skrzynek pocztowych pracowników. Stąd dostęp jest udzielany pracownikowi na określonych warunkach. W każdym razie, są to Pana prywatne ustalenia z pracownikami i nie mamy na to żadnego wpływu.

Pozdrawiam
Sandra


2024-04-26 15:17


Avatar sugester medium
Michał
Umyka mi logika Pani wnioskowania. Czy może Pani po prostu przekazać mój wniosek osobom decyzyjnym? Sytuacja, kiedy nie mogę samodzielnie ustawić imienia i nazwiska pracownika jest kuriozalna.

2024-04-26 15:32


sandrag
sandrag
Odpowiedź główna (zespół fakturownia.pl)   Dzień dobry,

informuję, że osoba decyzyjna stale monitoruje korespondencje. Stwierdza, że nie został popełniony błąd w przekazaniu informacji na temat działania funkcji dodawania Użytkowników oraz na temat tego, czym zarządza Właściciel konta, a czym Użytkownik.

System w tym zakresie działa w określony sposób i nie będzie działał odmiennie dla każdego Klienta - niezależnie od tego, co Klient sądzi o danej funkcji i do czego jest przyzwyczajony.

Klienci otrzymują 30. dniowy okres testowy na zaznajomienie się z działaniem poszczególnych części systemu i decydują, czy wykupić plan abonamentowy w takim zakresie, w jakim został on przedstawiony.

Pozdrawiam
Sandra

2024-04-26 16:29


Dodaj komentarz